Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alex_tr

Kleine Toppen

Recommended Posts

pff ga lezen man, met alle respect hoor, we kunnen je 10.000 antwoorden geven voor 10.000 van je vragen maar als je een paar uur begrijpend ga lezen leer je veel meer, het is nogal duidelijk dat je vrijwel geen kennis van het kweken hebt.

 

en dat is ook niet erg, sterker nog iedereen moet ergens beginnen, maar zonder serieus leeswerk op dit forum ga je niet ver komen, of je moet iemand kennen die alle kneepjes van het vak weet.

 

ik zal je een tip geven hoe je kan beginnen.

1. lees de growguide, daar staat in wat kweken nou inhoud, maar dan in een notendop.

2. ga sticky's lezen, daar kan je een hoop kennis uit halen, het zijn niet voor niets sticky's

3. ga specifiek zoeken, als je iets niet helemaal weet gebruik de zoekfunctie dan kom je een heel eind.

4 kan je het nog steeds niet vinden? stel gerust een vraag, maar zolang jij niet de basiskennis van het kweken weet heb je er vrij weinig aan.

 

dit is dus niet negatief bedoeld, maar sommige dingen komen niet zomaar, en het is een prachtige hobby, dus doe wat je moet doen om te zorgen dat je alle kennis in huis hebt, dan komen de dikke toppen vanzelf <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb gisteren nog Verti gebruikt:),

 

 

roke doe ik deze shit zowiezo niet meer alleen die gedachte van de spint al maar mijn vraag is zijn er zometeen wel toppen na het drogen misschien voor de verkoop of is dit gewoon pruts 1e klas?

 

 

 

Alvast bedankt,

 

 

Alex.

 

Wil jij die gifrommel verkopen???? kerel jij bent slecht bezig je bezorgt iemand nog keelkanker van die rotzooi <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex toch. <_<

 

 

Wiet verkopen die recent met verti is bespoten is echt nog done. Net zoals verzwaren. Wees een man en accepteer dat de eerste keer niet goed is gegaan en accepteer je verlies. Kun je alleen maar van leren. Maar ga dat niet compenseren met deze shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

 

 

Ik maak het wel goed door er eerst zelf eentje te roken:)

 

maar is het meer dan 100 gram dan word het verkocht 99.9 gram cadeautje aan de buurman die me tog zou vernaaien als hij het zou weten.

 

 

 

 

MvG

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor,

 

Maar gasten zoals jij moeten ze de handen afhakken.. <_<

Gooi die rommel gewoon weg en accepteer je verlies!

 

Ga lezen, lezen en nog eens lezen voordat jij ooit weer een plant de grond in duwt..

Dit gaat helemaal nergens meer over..

 

Ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

besef je wel dat als je deze bespoten wiet verkoopt je een potentiele aanslag pleegt op de gezondheid van iemand! B)

 

Hoeft maar 1 roker te zijn die gevoelig is voor bespoten wiet die hierop ernstige klachten krijgt. Persoon ziek met alle gevolgen van dien en wiet een nog slechtere naam. :lol:

 

Dit kun je niet rechtpraten vind ik! Probeer een volgende kweek te beginnen en met hulp doe je het 100x beter <_<

 

 

salu2

Pierre Paf

:whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens ik ga geen geld weggooien dan ben je niet 100 ,

 

 

vroeger werd verti gewoon gebruikt voor bijna alles maar jah....

 

 

De groeten.

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je nog maar veel kleine onverkoopbare toppen mag oogsten.

Verder ga ik er geen woord over vuilmaken. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, vertimic is niet erg, als je het maar gebruik zoals het hoort.

En alleen als het echt niet anders is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd jullie hebben gelijk ik heb net wat gelezen over het werkzame stof Abamectin en bijwerkingen ervan en het gaat inderdaad een beetje over de schreef dan zou ik in princiepe de boel ook niet meer hoeven te laten drogen.

 

jammer maar ja dat was wel een bedrag van ong 300 aan elekctro en die 650 euries investering die ik nog steeds moet zien te laten groeien.

 

ik denk dat jullie wel begrijpen dat het klote is al zijn het maar een aantal planten.

 

 

De groeten,

 

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach, vertimic is niet erg, als je het maar gebruik zoals het hoort.

En alleen als het echt niet anders is...

 

 

oke Tim, Dus dan kan ik het gewoon verkopen?

 

 

volgens sommige johnie's op het forum niet?

 

ik bedoel iemand die aan zijn gezondheid denkt die blowt tog niet dus ik zie eigenlijk het probleem niet zo zitten er in veel meer dingen gif wat dagelijks verbruikt word door de mens.

 

 

 

De Groeten,

 

 

Alex. (Doe maar geen moeite mensen ik schrijf mezelf wel uit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze kunnen zeggen van je wat ze willen maar je bent wel eerlijk :lol: ....en je wil niet weten wat er allemaal over je dagelijkse eten legaal en illigaal gespoten is...en zal worden... :whip:

 

Juist daarom willen de mensen hun eigen wietje zo puur natuur houden.

Bij de buiten kweek met puur vroege soortjes heb ik ook helemaal niets gebruikt aan middelen dat geeft toch wel een beetje eer van je werk...gwoon een eerlijk wietje.

Met latere soortjes heb ik 1 x een anti rot middel gebruikt...maar ver binnen de gebruiks normen...tgeeft buiten het werk daaraan toch iets minder voldoening...voor me eigen dan..

 

 

maar om nu te zeggen/stellen dat blowen per definitie ongezond is :lol: ....alles waar "te" voor staat is niet goed...net als coma zuipen...dat kan ook nooit goed zijn...

Maar als ik af en toe een borreltje drink wil het nog niet zeggen dat iemand het recht heeft vergif dan ook maar in me glaasje te gooien.....omdat ik toch "maar een alcoholist" :lol: ben in diens ogen...

 

je hebt nu zelf gelezen wat je middel inhoud...dus neem een verantwoorde beslissing....

en vergeet deze hobby als je het alleen voor geld doet...want je praat over investeringen en rendementen.....

kennis is investeren in je eigen en dat zal renderen <_< ....heel veel kweekverslagen lezen en leren van anders foutjes en fouten B) ...doe je dat niet dan leer the de "hard way"....maar leren doe je... :D

maar WILLENS EN NU OOK WETENS geld verdienen ten koste van iemands gezondheid is BLOEDGELD... :lol:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge jonge, kan en mag er eigenlijk niet eens meer om lachen... <_<

 

Tim heeft helemaal gelijk.......alleen.......

Heb jij letterlijk alles fout gedaan met dat gif..!!!! (hoe is het met je keel)

 

En dat je dan ook nog zegt, ja blowers denken niet aan hun gezondheid... B)

Wist je al dat er in de hele wereld mensen zijn die blowen VOOR hun gezondheid..!!!

 

Maarja denk dat jij wiet met ratten gif nog door verkoopt om uit dat zakgeld verhaal te komen....

Erg jammer, als je je gewoon verdiept in kweken zal dat zich zeker terug betalen maar niet op deze manier..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik bedoel iemand die aan zijn gezondheid denkt die blowt tog niet dus ik zie eigenlijk het probleem niet zo zitten

 

 

De Groeten,

 

 

Alex. (Doe maar geen moeite mensen ik schrijf mezelf wel uit)

 

bij nader inzien...je verdient eigenlijk een ban.... <_< voor die uitspraak.....

hoe kan jij je eigen geweten nou daar mee sussen?? B) ...DAN BEN JE GEWETENLOOS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, er zitten er altijd tussen die zo dom denken, die houden het niet lang vol dus dat is dan weer positief. (dan bedoel ik niet op dit forum maar in dit wereldje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen nu praten jullie alsof ik ben ingelicht over vertimec ja alleen dat dat de oplossing is tegen spint,

 

zo heb ik het gewoon meegekregen en gebruikt dat het schadelijk is voor de gezondheid ja roken is toch ook schadelijk?

 

Te lang onder de zon staan is ook schadelijk zo ken ik nog wel even verder gegaan ik heb al gezegd dat het niet verkocht gaat worden ongeacht die kosten die ik heb gemaakt.

 

en het is voor eigen gebruik zoniet had ik gewoon een zolder volgegooid en dan kan je ook op proffesionele hulp rekenen.

 

 

En met wat bestrijden jullie spint dan wel allemaal scheinheilig doen en afkraken maar veel nuttigs hoor ik hier ook niet van jullie.

 

 

MvG,

 

 

Alex.

 

bij nader inzien...je verdient eigenlijk een ban.... <_< voor die uitspraak.....

hoe kan jij je eigen geweten nou daar mee sussen?? B) ...DAN BEN JE GEWETENLOOS...

 

 

Nou laat maar komen dan die ban alsof er geen enkel ander forum is ook zo een misselijke uitspraak.

 

als je voor me stond had ik je helemaal ondergespoten met verti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je hier zo achterkomen d.m.v. the growguide! Staat alles in wat je basiskennis moet zijn!

 

PvP, Roofmijt etc etc etc etc etc etc etc <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel zat andere fora, houdoe!

Share this post


Link to post
Share on other sites
En met wat bestrijden jullie spint dan wel allemaal scheinheilig doen en afkraken maar veel nuttigs hoor ik hier ook niet van jullie.

 

op elk forum moet je zoeken met de zoekfunctie...tis geen helpdesk ;)

 

onder spint staan die kleine puntjes...dubbelklik er op...en dan zit je in de growguide....

 

http://growguide.wietforum.nl/index.php/Sp...che_bestrijding

 

daar vind je alle info en bespaar je je de dure prof hulp.... :lol:

 

heb je de vertimec goed ingeademd :whip: ?...anders nog even doen :lol: anders werkt het niet...blow ze :lol: er gaat niets boven je eigen wietje... <_<

 

wat ook werkt is: inspuiten in week 1 van bloei met 2% oplossing 360gr/ltr glyfosaat...gegarandeerd is je spint weg.. :D

 

je wordt wel boos... maar tis je eigen beroerde voorbereiding op je kweek en dan kom je hier je frustaties uiten.. B)

 

Voor ik 1 cent uitgegeven heb aan kweken...zat ik hier 6 maanden te lezen, als gast, 4 uur per dag...en nog maakte en maak ik fouten zat.....dat geef ik meteen toe ...dus dimme maar een beetje... :lol:

wiet = verdriet dat weet je toch... :D

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Volgens mij ben jij een totttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale Sukkel die geen hersenen meer heeft door het blowen dat is nogal schadelijk.

 

Nu nog een lompe kuiken met kop nog een paar joints en dan ben je een kip zonder kop:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dus voor iemand die fietst is het niet erg als hij word dood gereden door een dronken bestuurder want hij kiest zelf om te fietsen..!? <_<

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Erg is het zeker alleen dan telt nog mee wat voor aandeel die fietser zelf had in die ongeluk want dat een man dronken is hoeft niet te zeggen dat hij hem ook plat rijd omdat hij zat het is nee voor hetzelfde geld klapt die fietser zelf op hem en ja dan is het niet erg tenminste licht aan de verwondingen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha dit is echt niet te geloven, dit kan je gewoon niet menen....!!!! <_<

Hoe oud ben je als ik vragen mag..?

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...