Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alex_tr

Kleine Toppen

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik zit nu in week 9 met mn white widow plantjes maar ik vind de toppen tog klein nou weet ik ook dat je zonder foto nie ver komt maar ook dat wilt niet lukken.

 

Graag zou ik hulp willen voor het plaatsen van foto's zodat ook jullie kunnen zien wat er misschien fout is.

 

ook heb ik al langere tijd last van spint waardoor ik een aantal keren heb gespoten met vertimec maar heeft niet tot nauwelijks geholpen dosering 0,25 op 1 liter.

 

inmiddels is het aanmaken van een album gelukt en nu nog het uploaden met alle dank aan Johny Shack.

 

Alvast bedankt.

 

Alex

 

gallery_27929_11046_400418.jpg

 

gallery_27929_11046_575404.jpg

 

gallery_27929_11046_1439027.jpg

 

gallery_27929_11046_2310738.jpg

 

gallery_27929_11046_1236683.jpg

 

(Mijn excuses voor de foto's met licht aan moet nog een goede camera hebben en foto's van het hok volgen.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om foto's up te loaden ga je naar je album en dan klik je op new image onderaan en selecteer jou foto op jou computer door onderaan op bladeren te drukken, dan op voeg afbeelding toe. als het goed is dan staat ie nu in je album.

 

Als je dan een foto in je post wil hebben druk je op de voeg afbeelding in knop die boven tussen die 2 groene plussen staat onder lettertypes. Dan vraagt hij je om het adres van de foto, die kun je vinden rechts als je op je afbeelding klinkt in mijn albums.

 

 

Ben een beetje stoned dus hoop dat het duidelijk is.

 

 

Dat je toppen klein zijn kunnen vele factoren hebben. Hoeveel watt licht hangt er boven? Hoe is het klimaat? Wat voor voeding gebruik je? Hoe groot is je afzuiger? Hoe groot is je ruimte?

 

Dat is belangrijker informatie als een foto, een foto kan ook helpen.

 

 

 

Het is al gelukt zie ik! Mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja johny bedankt voor de moeite,

 

in de ruimte hangt een 600 watt lamp son-t philips, tempratuur is met lampen aan 28 en in de nacht 23/24,

 

ik kweek op grond waar al voeding in zat voor 3 weken gebruikte canna bloei en groeivoeding en sinds een aantal weken topbooster van een eigen merk.

 

afzuiging en inlaat geen verstand van maar het was meer dan voldoende volgens degene die het aansloot, hok is 215x175x185.

 

Ik wil vanaf vrijdag deze hok zodanig inrichten voor een ruimte van 1m2 om daar een paar planten te zetten meer als experiment.

 

Bedankt en Kweekze,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het misschien kunnen komen door het knippen van de bladere om de 3 weken of omdat ik eerste maand heb gedraaid zonder afzuiger?

 

want naar mijn gevoel zijn deze toppen echt klein voor onder een 600watter.

 

 

De Groeten,

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe dan ook ze zijn gestresst als een malle, ik zie er geen normaal blad tussen zitten.

 

ik denk dat het een combinatie van factoren is die terug te leiden is naar 1 bron, namelijk onwetendheid.

in en hok van 215x175 maar 1x600 watt hangen is al een fout waaraan je herkend dat je nog zeer weinig kennis van het kweken hebt.

 

voordat je weer je hok vol zet met planten en je bladeren om de 3 weken gaat knippen :wacko: zou ik eerst even goed gaan lezen <_< zelfs als iemand je kan vertellen wat er deze ronde fout is gegaan kan ik je garanderen dat het de volgende weer fout gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panjaabie heeft iig gelijk, maar ik denk ook dat er 's nachts nog wat licht in je hok komt, gezien al die dreivingerige blaadjes, geen 100% verduistering zou ik zeggen waardoor de bloei achterblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chek je klok even!

Je zilt niet de eerste zijn die prongeluk 1 pinnetje verkeerd heeft staan zodat de lamp nog even 15 min aan sprint

Het lijt mij ook dat ze aan het regenereren zijn.

Anders komt er ergens vals licht langs,de beste manier om daar achter te komen is met de lampen uit in je hok te gaan staan en minimaal 5 min wachten als je dan nog nergens licht ziet is dat goed.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zeker 2 5 vingerige bladeren gespot hoor!

best knap om trouwens een 1 vingerig blad te krijgen, hoe doe je dat?

 

wat zit er in de topbooster van eigen merk?

 

volgende keer even beter opletten en goed lezen.

 

succes :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

Allereerst dank ik jullie voor de reacties al ben ik er door gestressed :wacko:,

 

nu heb ik geen idee hou die 1 vingerige bladen komen, dat de ruimte groter is voor 1 600 watt lamp weet ik,

daarom wil ik ze op 1m2 zetten net als Panjaabie die heeft er echt wat van gemaakt had zn gallerij vorige week al doorgespit.

 

Dat is eigenlijk hoe ik het wil doen op 1m2 en dan die ene 600watter en dan niet in potten maar 2 kuipen (passend op 1 vierkante meter),

 

wat betreft het licht is er niks mis mee 100% niet de ruimte is absoluut licht dicht er komt zowel geen licht naar binnen als naar buiten maar geen straaltje.

 

Ook gaat het licht aan om 7uur in de ochtend tot 7uur in de avond zonder speling vervolgens is het dus duister binnen.

 

wel zet ik de tafelventilatoren uit in de avond dus s'nachts staat alleen een kachel en afzuiging en inlaat aan.

 

het is mijn eerste kweek en ik begin aftevragen of het nog wel goed gaat komen zo heb ik last van spint niet extreem maar het is er wel volgende keer worden de stekjes ondergedompeld in daarvoor bestemde spul misschien een goed idee?

 

Ook denk ik dat ik tevaak aan het knippen ben geweest dus die laat ik mooi zitten de volgende ronde maar hoe denken jullie erover word het nog wat of is dit een mislukking wat niet te herstellen valt?

 

 

Dank jullie wel en Kweekze hopelijk gaat het mij ook nog een keertje lukken,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is niet zoveel meer aan te doen, als je topjes hard zijn heb je wel wat hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij geen lichtprobleem hebt... Dan is het hele verkeerde voeding, maar dan nog; die WW had een week geleden al klaar moeten zijn met toppen tien x zo groot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer een verslag bijhouden, dit gaat al vanaf 't begin fout, kan niet anders. als je eens ff de basisstof goed doorleest, kom je hele interessante dingen tegen, wellicht dat je dan denkt KUDT heb ik 't toch fout gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke mensen,

 

 

Vrijdag hak ik de boel om op zich zijn alle topjes al hard,

 

dan ga ik de boel ook zodanig inrichten voor 1m2 daar zit wel wat werk in maar ja kan niet anders.

 

dan zal ik met jullie een verslag delen maar zal ik ze deze vrijdag om hakken of nog even wachte voor het geval dat de boel tog nog gaat exploderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wachten op de piek mattie, (zie growguide) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet wachten op de piek mattie, (zie growguide) :wacko:

 

Oke ik heb gekeken bij de growguide maar daar kan ik niks vinden over de piek?

 

beetje meer uitleg a.u.b mattie,

 

De Groeten,

 

 

Alex.

 

Zien Deze er uit alsof ze geknipt kunnen worden misschien?

 

 

gallery_27929_11046_233404.jpg

 

gallery_27929_11046_1245306.jpg

 

Alvast Bedankt,

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffffff bomvol spint volgens mij :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pfffffff bomvol spint volgens mij :wacko:

 

idd vol met spint onlangs bestrijdingsmiddelen.

 

 

De groeten,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er idd uit om geknipt te worden

ZSM NU METEEN EN LEKKER OPNIEUW BEGINNEN MET HULP VAN HIER!

 

en dan wel vanaf begin dat je opnieuw gaat inrichten

dan zul je het beter doen iig.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze zien er idd uit om geknipt te worden

ZSM NU METEEN EN LEKKER OPNIEUW BEGINNEN MET HULP VAN HIER!

 

en dan wel vanaf begin dat je opnieuw gaat inrichten

dan zul je het beter doen iig.......

 

dat komt helemaal goed maar meent u dat met ZSM NU METEEN? zonder verlies aan grammekes natuurlijk.

 

 

MvG,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent nu tijd aan het verspillen!

 

omkappen die handel en nieuwe zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

 

Zijn dit wel rookbare toppen zometeen na het droge ? want het lijken mij niet echt toppen.

aan de andere kant wil ik een nieuw hokje maken zsm maar wat schatten jullie dat hiervan afkomt het zijn 11 planten?

 

 

 

 

De groeten,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de piek bedoel ik dus 80/90% bruine haartjes, dan is ie op z'n top, maar als ik je foto's zie denk ik dat je ze het beste gewoon om kan tjakken, as het geen spint is dan heb je flinke schimmel of trips ofzo..

Hok sowieso ff goed schoonmaken met detol voor je weer begint, en preventief spuiten met Vital ofzo.

 

suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik ervan zie zou ik ook gaan knippen,

 

en opnieuw beginnen,

 

btw waarom in de schuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met de piek bedoel ik dus 80/90% bruine haartjes, dan is ie op z'n top, maar als ik je foto's zie denk ik dat je ze het beste gewoon om kan tjakken, as het geen spint is dan heb je flinke schimmel of trips ofzo..

Hok sowieso ff goed schoonmaken met detol voor je weer begint, en preventief spuiten met Vital ofzo.

 

suc6!

 

oke handyman bedankt voor de tips en de merken en kan jij min of meer schatten wat hier vanaf gaat komen?

 

wat ik ervan zie zou ik ook gaan knippen,

 

en opnieuw beginnen,

 

btw waarom in de schuur?

 

Hallo Mr.Stuc,

 

dat is mijn enigste ruimte Mr.Stuc op zich niet slecht maar moet van binnen geisoleerd worden vrijdag maak ik er echt wat van ook de planten blijven staan tot vrijdag dan maar:)

 

 

MvG,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...