Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

polletje

polletje aan de bio

Recommended Posts

@stikkie, ja man, die ziet er mooi uit, jammer dat ik m er pas later bij heb geplaatst en er staan er ook 4 in een 12 liter pot. Hadden wel wat meer luxe mogen krijgen :no

 

@chriet, ik ook :D

 

@PG shackzilla en vanilla kush zijn denk ik over een week klaar, de rest moet nog effe, vooral die chocoberry nog geen bruin haartje te zien ;)

draag handschoentjes trouwens. :)

 

@rodney nog effe wachten met roken helaas, nu alleen haartje van mijn handschoenen en dat is best sterk en lekker ;)

 

@sannie, wat dan?

 

@ketser thanks

 

we zitten nu op 9,5 week ongeveer, kwa voeding maak ik 10 liter emmer aan, daar gooi ik een scheutje van dit en dat in zonder af te meten en dan verdeel ik dat over de plantjes. ze krijgen voornamelijk bac bloei flink scheutje, wat vermaplex, scheutje, equilibrium, paar druppels en wat deuce deuce.

 

vrijdag zou de casey en de ko kush droog moeten zijn, als het goed is ;) hopen dat het een beetje meevalt. ;)

 

de rest moet er wel uit voor kerst trouwens dus ze krijgen max 2,5 weken om hun ding te doen.

 

dus.......

 

 

bedankt voor de reacties, ik waardeer het nog steeds enorm. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan ze zo ruiken...gek he... :D En wat een kleurrijke plaatjes. Ik zou willen dat ik groot was... :lol:

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb je het wel naar je zin he! Scheutje van dit, scheutje van dat ;)

 

Hoe bevalt het biologisch kweken tot nu toe polletje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio is de bom..... nog een paar dagen en ik weet t zeker :D

 

Nu kan ik lekker kloten met de laatste paar en dat is erg leuk en leer erg veel.

 

af en toe een plantje verkloot voor de leuk, equilibrium puur toegevoegd maar dat is iets te veel van het goeie haha

 

kortom het is leuk makkelijk en brengt veel (als het goed is) nu nog proeven hahaha

 

heb alleen een aanrader voor andere die meerdere soortjes willen zetten in een ietsie pietsie groter hok doe dit 1 x en je weet zoveel dat je hier de rest van je leven mee kan doen ;)

 

wat jullie niet hebben gezien is dat ik een aantal planten anders heb behandeld door er andere toevoegingen bij te doen en te experimenteren, dit is iets te uitgebreid om zo even uit te leggen maar weet inmiddels veel al zeg ik het zelf hahaha

ik zal niet naast mijn schoenen gaan lopen hoor, ik vind het gewoon leuk om het tot de bodem uit te zoeken :)

 

volgende ronde is weer bio dus ik ben overtuigd :lol:

 

wat het beste werkte was eigenlijk simpel, gewoon bac bloei met beetje equilibrium en deuce deuce, voor de smaak honey (weet ik nog niet zeker) en buffertabs en bacto, dit is een droomcombi.

 

verder kan ik iedereen de symbiosis aanraden of white widow, dit scheelt tijd en heb je zelfs met kleine jonge plantjes top opbrengers. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

gaat lekker het knuppelkweken hè :)

 

nou dan ga je de komende ronder nog meer worden overtuigd omdat de kwaliteit van je bodemleven alleen maar versterkt en je resultaten dus ook ;)

 

mijn plantjes laat ik niet groter dan 70 cm worden waardoor je een paar extra op m2 kan planten en goed gesnoeid van onder komen ze fantastisch over de eindstreep zonder veel onderhoud en lekker groen ;)

 

mooie tutti fruti kweek heb laten zien met zoveel soortjes

 

 

salu2

Pierre Paf

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor,

 

Ik vind de eerste fotos (kf) en de vanilla kush het mooist :D

 

Ben benieuwd wat je gr/watt gaat worden

Kijken of de toevoegingen veel effect hebben gehad.

 

Ik KAN 1 op 1 draaien in 10 weken met alleen schimmels en bacto,

jij dus ook.. ;)

 

Dus dit wordt hopelijk meer :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks mensen

 

de caseys zijn bijna droog, die stonden in 24 x 12 liter potten en zijn niet breder geworden dan de potten dus 3 rijen van 8 potten.

2m x zo'n 75 a 80 cm = 1,6m2 met 2 x 600w erboven als ik hier meer dan 1200 gr van heb voel ik me koning ;)

 

de rest is ook prima maar die moesten langer en is dus lastig te vergelijken, de caseys hebben 8,5 week gehad met paar dagen voorgroei dus dan kom ik op 9 weken (misschien nog 2 dagen er bij) en dan 1op1 wow, stel je voor als ik geen looppad had, dan zou ik misschien wel 1 op 1,25 kunnen kweken.

als je dan een echte goede brenger zou hebben zou meer mogelijk zijn, ik weet gewoon dat het kan.

 

maar ja ik blijf dromen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterker nog, ik ga de 1400 gr aantikken met de casey hahahaha 90 % is droog en ben voorbij de 1,3.... (dat is 875 op 1 m2 en 1,16 per watt) :lol:

 

en ja ik baal van mijn gangpad en ga dit zo snel mogelijk anders doen. :D

 

ko kush is volledig klaar en 198,2 gr geworden. ;)

 

de rest nog even wachten dus...

 

ik weet dat het ongelofelijk lijkt van de casey, ik geloof het zelf ook nog niet haha, maar ja sommige kennen me een beetje op het forum en weten dat ik geen rede heb om er over te liegen.

 

wilde het vast even melden omdat ik natuurlijk heel erg blj ben dat het gelukt is de 1e keer op bio en kan het iedereen aanraden. ;)

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAUAUAUAUAWWW! Waanzinnig man, helemaal top , zeker voor een eerste keer! ;)

Congratz alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat jullie niet hebben gezien is dat ik een aantal planten anders heb behandeld door er andere toevoegingen bij te doen en te experimenteren, dit is iets te uitgebreid om zo even uit te leggen maar weet inmiddels veel al zeg ik het zelf hahaha

ik zal niet naast mijn schoenen gaan lopen hoor, ik vind het gewoon leuk om het tot de bodem uit te zoeken :lol:

 

Kan je hier wat dieper op ingaan??? ;)

Welke producten/voeding heb je gebruikt?

Welke combinaties heb je gedaan?

Wat zijn je resultaten?

 

PLEASE TELL ME!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je effe doc........

 

uiteindelijk zijn het de dingen die we allemaal weten als we ons er in verdiepen.

 

in mijn geval werkt het blijkbaar als ik extra mg en ca toevoeg bv met equilibrium.

dan heb je de pro active, hier heb ik een "foute dosering" van toegepast die uiteindelijk dus erg goed blijkt te zijn nml het 10 dubbele. (onregelmatig)

 

verder is het me opgevallen dat ik bij 1 plant bv heel veel kali had toegevoegd en veel minder fosfor, wat resulteerde in fluffy toppen.

 

zo zijn er nog een paar andere dingen, vermaplex werkt als een regulator / stabilisator wanneer ik dit mengde met "foute" voeding dan viel de schade mee ze maar.

 

en zo nog veel meer van dit soort dingetje, hierbij heb ik voornamelijk gelet op hoe de plant reageerde en wat het verschil was met andere planten van dezelfde soort. Ik heb met de casey op safe gespeelt op een paar dingen na dan en dat is het beste bevallen en dat is het schema wat in mijn topic staat.

 

voortaan zal ik dit als basis houden bij deze soort plant.

 

uiteindelijk reageert elke soort een beetje anders en dat maakt alles erg lastig om uit te leggen.

 

dit zijn mijn bevindingen en het werkt bij mij, mijn klimaat was vanaf begin tot het einde ook erg goed en dit heeft er ook mee te maken.

 

volgende ronde ga ik ook even kijken wat voor schema ik ga maken voor de soort die ik ga zetten, het belangrijkste is dat je goed moet opletten wat je plant doet als je m groot brengt .

 

misschien snap je nu die pm van mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja chriet, dat henagt ook een beetje van jou af he ;)

 

top44 misschien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je effe doc........

 

Kijk dat is mooie info.

Niet stiekem alles voor jezelf houden he?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

top44?

 

kheb er nog wel een paar voor je staan hoor

en anders heb ik nog wel een stuk of 30 pp's over die je ken krijgen

 

oh nee dat mag niet ;)

 

sorrie whazzup

was maar een grapje ;) :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je dan een echte goede brenger zou hebben zou meer mogelijk zijn, ik weet gewoon dat het kan.

maar ja ik blijf dromen :D

 

;)

 

Top draai pollie...........!

 

Ik weet het ook al een tijdje en droom al niet meer :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc, maakt dat wat uit? alsof bronnen niet openbaar zijn.. alleen voeding en licht is niet voldoende, het gehele klimaat is net zo belangrijk net als het wortelstelsel. Dat wisten we toch al, ik heb het nu getest op mijn manier thats all :lol:

 

@chriet bedankt voor je aanbod, maar is niet nodig haha..... Laat je ffe weten als je klaar bent met mijn moeder, misschien zie ik r dan ook is met kerst :D

 

@ph ik denk dat een kilo per 600w mogelijk is met de juiste co2 waardes. zonder co2 klimaat denk 800 max.

moet wel alles ideaal zijn, maar wat ik nu heb gezien moet te maximaliseren zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan een nieuwe indeling maken, dan heb ik gewoon 1m2 per lamp.

 

moet alleen mijn hokje veranderen, maar ja kost wat tijd en centjes, moet even kijken of me dat nu al gaat lukken, weer hopen dus..

 

anders de ronde daarna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet hoe atletisch je bent....:lol:

Looppaden zijn in principe overbodig hehe maximale bezetting

Een paar rails op je plafond en lekker tussen je plantjes zweven

gallery_24676_9355_75042.jpg

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet niet hoe atletisch je bent....:lol:

Looppaden zijn in principe overbodig hehe maximale bezetting

Een paar rails op je plafond en lekker tussen je plantjes zweven

gallery_24676_9355_75042.jpg

 

salu2

Pierre Paf

;)

 

 

 

fantastisch pierre.....

 

de casey is volledig droog, ik heb 1437 gehaald en ben HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLL EEERRRRGGG blij.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...