Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

panjaabie

9 x PP onder de 600 watter

Recommended Posts

als je genoeg ervaring heb maak de voeding soort die je heb niet uit man

 

ervaring is de basis van een goed begin

 

Nou nou nou....praat jij uit ervaring?

 

Blijf bij de basis!

Dat is een goed begin......... :P

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd PH :P

 

de meeste voedingssoorten kunnen de opbrengst toch net iets omhoog krikken, dan nog niet eens te spreken over extra stimulators ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hokkie ziet er top uit, maar ik heb een vraag.

 

hoeveel cm aarde heb je in je bak, of heb ik daar overheen gelezen. ik wil zelf ook in zo'n mooie aardebak kweken, maar daar gaat zoveel aarde in naar mijn idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pablo, dat hokkie zit zeker vol. maar hij kan voller :P let maar op bij de volgende ronde maar dat komt nog wel ;)

 

@ john beton, de voeding daar zit hte wel goed mee, dat is het probleem niet B) het is voor mij gewoon weer even wennen met een aardebak, en die schimmels, die werken echt super volgens mij.

 

@ ganjaman, ja dat is wel de bedoeling ;)

 

@ PH, inderdaad, het gaat goed genoeg zo, ruimte voor verbetering is er altijd (en dan zeker in mijn medium) maar dat zijn zorgen voor morgen, of in dit geval zorgen voor de volgende ronde.

 

@ tim, tjah die stimulators, ik heb B.A.C. bloeistimulator maar ik krijg niet echt het idee dat het een meerwaarde heeft, zeker niet vanwege de prijs en het kleine flesje dat maar 2 rondes meegaat.

 

@ the gardener, jouw vraag: er gaat inderdaad veel aarde in en er word ook aangeraden om een aardebak van minimaal 35cm hoogte te nemen.

maar ik ben eigenwijs en doe alles altijd net ff anders, zeker met dit hok want het is toch een crackhok. ;)

dus ik heb een aardebak gemaakt die maar 18cm hoog is ( eigenlijk 21cm maar de aarde is nogal ingeklonken )

en zoals je ziet, het werkt wel, maar hoe meer aarde hoe beter, zeker als je organisch kweekt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ toppen, het lijkt mee te vallen dus ik heb geluk gehad ;)

 

kleine update

er is nogal wat gebeurd, ik heb het aardig verpest :P teveel PK en de lamp hing op een gegeven moment te laat, ik dacht dat de groei er wel uit was, niet dus!

 

de schade is beperkt maar het is en blijft een stomme actie, gewoon slordig van mij.

 

ik heb helaa maar 2 foto's want de batterijen van mijn camera waren leeg.

dus pablo mijn excuses maar die close ups komen er z.s.m. aan ;)

 

gallery_18036_10719_623054.jpg

 

gallery_18036_10719_995451.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Net je topic doorgelezen. Ziet er keurig uit .. ondanks dat het baasje teveel drinkt en daardoor de stekken creatief geplaatst zijn. Een lampje te laag .. ach en wat teveel pk .. ach en dan een paar daagjes dorst. :P ;)

Nee, ziet er mooi uit .. is leuk als je een topic later "binnenstapt". Je ziet dan de ontwikkeling ... van kleine planten tot planten die al leuk in de bloei staan.

Blijf wel meekijken!

Succes .. en beperk de innname van teveel bier ( Grolsch kan geen kwaad) ;)

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach peper, dat zijn schoonheidsfoutjes :P

leuk dat je even langs bent gekomen en een berichtje stel ik altijd op prijs ;)

grolsch kan er ook wel mee door ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

Kandatnougekomenzijn?

Drank of KutAmnees?

:P

 

Hmmm....zijn die verkleuringen de foto's of real...?

Hoop het eerste ,je naderd week 5?

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook last met mijn PP van veel geel blad, het ziet er bij jou echt nog heel mooi uit hoor je topontwikkeling gaat sneller als bij mij buiten.. :P moet wel een mooi resultaat worden je heb nog wel ff de tijd om ze lekker aan te laten dikken.

 

Succes nog het laatste stukje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PH,

 

geen van beide, gewoon slordigheid :P en ja die verkleuring van het blad zit er echt, dat blad is verbrand.

ik zit ongeveer op dag 30 zo'n beetje, maar dat is vanaf de eerste dag op 12/12, niet vanaf zichtbare bloei dus ik reken er op dat ze wel minimaal de 9 weken halen.

 

@ reinier, tja, buiten duurt het altijd wat langer, zeker in deze tijd van het jaar ;)

 

edit: bloeidag 28 om precies te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke bak planten, wel jammer van de vergeling, ... 30 dagen bloei, is nog dik 30 te gaan.

 

Succes,

 

Grtz. TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

kutzooi ik heb spint :P het zit gelukkig maar op ene kwart van de planten dus morgen snel even spuiten, ik denk dat met 1 keer spuiten met pvp alles wel opgelost is.

 

toch jammer, het begint een aardige prutsronde te worden zo ;) en het ergste is nog dat de meeste fouten door mij komen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heeft veelen last van deze plaag

hopen dat ze pleiten na de pvp :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kl*te ongedierte... Wordt moeilijk, nu nog spuiten...

 

Sterkte, en veel succes met het uitroeien...

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panjaabi ! hellaas mann van de spint maar komt zeker wel goedd

 

vrouwtjes zien er toch nog wel goed uit ondanks de tegen slaagen!

 

veel suc6

 

greetz pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

oej joej joej dat is niet zo mooi!!...

 

hoop ook voor je dat de schade beperkt blijft je planten zien er net zo mooi uit!

 

Gr mr stuc

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry jongens, ik heb het ff druk gehad en had er behoorlijk de pest in nadat ik eenmaal spint geconstateerd had :lol:

 

morgen, aan het begin van de avond, maak ik even tijd vrij voor jullie, komt helemaal goed! met foto's en alles erop en eraan, :lol:

maar alvast een waarschuwing, ze zijn behoorlijk naar de klote geholpen.

 

hou het rustig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte jonge, we lopen deze week tegen dezelfde dingen op. spint heb ik nog niet maar ik stuitte vandaag ook op een blad dat mij aan het twijfelen maakt.

niet opgeven he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

 

bloeidag 36

 

eindelijk :P

ja sorry jongens, er is een hoop gebeurd de afgelopen tijd dus heb ik geen tijd meer gehad om up te daten.

dus nou komt ie dan, ik heb slecht niewus, slechter nieuws, en nog meer slecht nieuws. :)

 

sterker nog, ik kom volgens mij echt over als een prutser als je de fotos hebt gezien, hoe dan ook dit word waarschijnlijk mijn slechtste ronde in ruim 18 maanden.

 

de spint is weg :D maar heeft wel behoorlijk wat schade achtergelaten :D

de pk overdosis, tjah gewoon stom van mijzelf ;)

veel blad is afgestorven en er is wat verbrand blad doordat de lamp er te dicht op zat :P

de toppen zelf zijn gewoon veel te dun en fluffy voor week 5 bloei ! ! ! ! :lol:

 

trouwens, ik ga volgende ronde gewoon weer door op 11 liter potten zonder schimmels, want de combo schimmels+aardebak heeft me ook behoorlijk te grazen genomen B) maar dat is meer door mijn onkunde :)

 

nou ja, ik durf ze er bijna niet op te zetten maar daar komen de horrorshots :lol:

 

gallery_18036_10719_1174500.jpg

 

gallery_18036_10719_459251.jpg

 

gallery_18036_10719_1003032.jpg

 

gallery_18036_10719_1845194.jpg

 

gallery_18036_10719_825996.jpg

 

gallery_18036_10719_523553.jpg

 

gallery_18036_10719_955815.jpg

 

gallery_18036_10719_378985.jpg

 

gallery_18036_10719_1098689.jpg

 

gallery_18036_10719_1289073.jpg

 

nou kom maar op, bind mij maar aan de schandpaal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gvd dat gaat lekker zeg :lol:

 

kleur van de laatste foto ligt aan het licht? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

na je stuk tekst gelezen te hebben dacht ik echt alles is dood ofzo...!!!

 

Valt toch allemaal mee, gewoon alleen schoon water geven mischien nog met enzymen maar niks anders.....

 

Komt denk ik nog wel goed.... :lol:

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ toppen, licht idd aan het licht in een poging om scherpe close ups te maken van de toppen wat dus niet echt gelukt is

 

@stikkie, tja het lijkt op de foto beter dan het is, ik ben er in ieder geval niet tevreden mee :lol:

 

nog 2 foto's die het gisteren niet haalden.

 

gallery_18036_10719_48447.jpg

 

gallery_18036_10719_736990.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panjaabiiii positief blijven he :lol:

 

komt helemaal goed man!

 

we cheaken nog steeds met je mee!

 

greetz pablo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...