Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

panjaabie

9 x PP onder de 600 watter

Recommended Posts

gallery_18036_10719_1711487.jpg

 

het lijkt heel wat maar de toppen zijn best fluffy.

kut B.A.C. kweekschema waar geen zak van klopt :verrygood

 

 

ok, jammer.... ik heb wel harde toppen dus beetje vreemd, heb ook veel andere rotzooi er door maar ja....

 

succes in ieder geval de volgende ronde, je kan al alles klein knippen en in zakken doen en dan om de dag open zetten en omhusselen.

 

grts :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog mooi uit hoor gaat tenslotte om de eindkwaliteit. Tis wel een keer droog lijkt me? vanaf 28okt. ben benieuwd naar het gewicht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje, ik heb er maar een ventilator direct op gezet en dat werkte ook, maar goeie tip :smoke

 

@reinier, uiteindelijk draait het wel om kwaliteit, maar als stomme fouten je grammen kost is het gewoon zonde.

 

maare het is droog! en ik moet zeggen, de geur is echt ongelofelijk sterk, bij het verkruimelen ruik je echt puur anijs, best apart ;)

 

drooggewicht is nog niet bekend, ik had redelijk grof geknipt maar omdat de wiet zo fluffy is is het behoorlijk ingekrompen dus ik kan voor een 2de keer gaan knippen om het een beetje respectabel uit tel aten zien, een beetje jammer :verrygood

 

dus, morgenavond hoor je het resultaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed, ik heb precies het zelfde als ik gewoon een topje in me handen heb ruikt het normaal. Maar als ik het verkruimel ruikt het heel sterk en lekker :verrygood

 

Heb je het al gerookt? zoja hoe ervaar jij het effect van je powerplantje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ reinier, nee ik heb het niet gerookt, en dat ga ik niet doen ook :tu alleen de schaarhasj :smoke

 

 

 

 

 

nou het eindgewicht is bekend hoor, en ik zag het al aankomen tijdens het knippen maar het is echt verdomd weinig.

namelijk 251gr. ja echt waar, 251 gram ;) het is niet eens 0,5gr/watt en ik schaam me gewoon een beetje.

laat het dus duidelijk zijn, dit is dus kweken maar dan hoe het niet moet ;)

 

ik heb er stiekem toch nog wel wat plezier aan beleefd, en het maken van een topic was ook wel lachen.

ik heb in ieder geval wel van mijn fouten geleerd, maarja, waarom vallen en opstaan als het ook in 1x goed kan gaan toch?

 

dus binnekort, nieuwe ronde nieuwe kansen :P

 

wat ik wel even duidelijk wil maken, het licht dus niet aan de B.A.C. voeding, het is gewoon niet de juiste voeding voor mij :P

 

verder wil ik iedereen bedanken voor de feedback de reacties, de grappen en de kritiek, echt toppie jongens :verrygood

 

tot de volgende ronde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jammer man gozer...

Maarja volgende keer beter.

Wat heb je geleerd deze ronde? behalve hoe het niet moet?

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niets om je voor te schamen hoor! als het een lekker rokertje is en je leert wat doe je het al goed.

 

Hou er ook rekening mee dat wanneer je geen rot had misschien wel 400 gram had gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ouwe ketser, wat ik geleerd heb is dat je pk13/14 veel later in de bloei toegevoegd moet worden (logisch ook, gewoon een stomme fout)

dat je aardebak degelijk in elkaar moet zitten, niet teveel planten per m2, netje ter ondersteuning en tenslotte dat de B.A.C. voeding helaas toch neit is wat ik zoek in mijn kweekstijl.

 

@polletje, geen rot, gellukig niet, maarj eh ebt inderdaad gelijk ik heb een beetje zitten rekenen, nouja heti s mer een schatting en ik zou als alles goed gegaan was denk ik wel rond de 450 gezeten hebben zelfs, ook omdat 15%-20% van de ruimte slecht benut was en de doorhangende toppen ook meer grammen kost dan ik dacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellaas panjaabi :wub: ;)

 

see you in the next round!!

 

greetz pablo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_18036_10719_1711487.jpg

 

het lijkt heel wat maar de toppen zijn best fluffy.

kut B.A.C. kweekschema waar geen zak van klopt ;)

weet er iemand hier een beter schema voor ? heb namelijk ook juist die Bac voeding gekocht...

greetz KushnotBush

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schema is ok, ik raad je alleen aan om de pk booster pas in week 5 van de bloei te geven, dan krijg je wel mooie buds ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...