Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

BHO

Recommended Posts

hey mede rokerts,

 

sinds kort heb ik wat BHO ter beschikking en rook er per dag 1 jointje van.

Scheelt heel wat wiet jointjes en werkt erg goed voor mijn chronische pijn, wel gebruik ik het alleen als ik niets meer moet doen want je

wordt er behoorlijk vaag van (zelfs ik met hoge tolerantie ben zwaar stoned).

 

Nu was mij uitgelegd dat ik dmv een warme naald een druppel vd drab kon verzamelen en dit dan met deze naald over de vloei uit kon smeren.

Heb ik nu in totaal 4x gedaan maar dat werkt niet echt handig, verzamelen nog wel maar dan met die naald de plakzooi over de vloei uitgesmeerd krijgen is nog knap lastig. Moet wel meegeven dat mijn BHO extreem is.. wordt niet hard id vriezer en is lichtgroenig. Is gemaakt van afval van herijuana en anesthesia en wat jh x amnesia.

 

iemand anders een tip hoe dit het makkelijkst gaat of is er maar 1 manier en dat is de naald manier?

 

olie ervan trekken ben ik al aan het doen maar af en toe een jointje met dit spul scheelt zo enorm in wiet gebruik/ roken van normale joints dat ik het zal blijven doen vrees ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een set voelermaatjes van 5 euro en neem een lekkere buigzame. Niet verwarmen, met het metalen spateltje wat uit het potje nemen en uitsmeren. Je kunt het spateltje met een vloeitje schoonmaken (voorzichtig dat je het vloeitje niet scheurt - gebruiken!) en eventueel met een aansteker schoonbranden (eerst gewoon verwarmen, dat het laatste drupje nog op je vloeitje loopt ná het aanbrengen).

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt vd tip whazzup.

 

Voelermaatjes € heb ik ff niet en helaas heb ik ze ook niet meer id gereedschapskist zitten.

Misschien nog wel in het repair mapje vd auto maar volgens mij ook daar niet.

 

Dit zou dan ook gaan lukken met een ander plat stukje metaal (zoals een half oldskool scheermesje, gebruik ik bij het stekken) maar dan moet ik wel een al botte nemen en niet 1 nieuw uit de verpakking dan snijd ik bijna zeker de vloei kapot.

 

Morgen maar ens proberen of dat werkt, voor vandaag heb ik mijn portie al gehad :lol:

 

Kom de stoel niet snel meer uit vandaag denk ik, maar goed ook want ben wel aan wat rust toe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een splitpen werkt prima.

mooi afgerond ook

vast nog wel ergens een oud werkstuk liggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook wel eens een schone spijker of een breinaald

Mee rollen in je jointje en er voorzichtig uittrekken terwijl je de bovenkant dicht houd

Succes verzekerd ;)

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik alle splitpennen die ik nog had vorig jaar met de grote adminstratie opruiming id kliko gemieterd hebben omdat ik alles via de macbook doe :)

 

Kwam mijn oude "kantoor doos" tegen uit de tijd dat ik op kantoor werkte en een P1 al heel wat wat, 486 was toen de PC ;)

Ja dan was papieren dossiers een stuk sneller.

 

had ik het maar geweten dan had ik het niet gedaan :lol: in ieder geval bedankt vd tip, zo bekijk je huishoudelijke en zelfs kantoorartikelen met heel andere ogen

en we lopen al zo verlekkerd rond overal, tenminste ik wel met mijn vaak DIY baksels B)

 

@gw

gaat niet lukken vrees ik dat na inrollen eruit trekken zo erg plakt het.

Dichtrollen vd joint zelf is al een hele toer op zich B) helemaal met de hoeveelheid tabak die ik in en jint doe met BHO, da's minder dan 1/3 van wat er in een joint gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het geknutsel met extreem plakkerige bho.. ik ben er maar mee op gehouden... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leg BHO gemaakt van gas in de vriezer. Als het goed hard is brokkel ik een stukje BHO af en zodra het warm word tussen mijn vingers rol ik er snel een staafje/sliertje van en die leg ik tussen mijn tabak ik de vloei.

 

Heel makkelijk maar je moet het snel doen anders zitten je vingers onder de BHO.

 

Dit werkt niet zo goed met olie op basis van alchol deze is te vloeibaar en word vaak niet erg hard in de vriezer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit werkt niet zo goed met olie op basis van alchol deze is te vloeibaar en word vaak niet erg hard in de vriezer.

dan zit er nog alcohol door heen. laat hem maar eens open en bloot buiten de ijskast een paar dagen staan. dan wordt ie zeker dik en stroperig

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan zit er nog alcohol door heen. laat hem maar eens open en bloot buiten de ijskast een paar dagen staan. dan wordt ie zeker dik en stroperig

Precies hij blijft plakkerig. De BHO van gas word hard in de vriezer daarom kan je deze zachtjes smelten tussen de vingers en er een staafje van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Precies hij blijft plakkerig. De BHO van gas word hard in de vriezer daarom kan je deze zachtjes smelten tussen de vingers en er een staafje van maken.

Lekker knutselen he :lol: lol

 

ik ga je tip eens proberen.

Op dit moment gebruik ik een RVS spijker, die doop ik in de BHO en ik duw die vervolgens in de tabak, de tabak gebruik ik als het ware om de BHO van de spijker te vegen, daarna gaat de tabak in de vloei en rolle maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...