Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Beschieting woonwagenkamp om wiet, 1 dode, Breda

Recommended Posts

Breda -

 

De schietpartij in een woonwagenkamp in Breda die woensdagavond het leven kostte aan een jongen van 12, houdt mogelijk verband met een hennepkwekerij.

 

De daders, die de woonwagen doorzeefden met kogels, zouden het wellicht op de vader van het slachtoffer hebben voorzien, zeggen buurtbewoners vrijdag in het AD.

 

Rond 23.00 uur kwam er volgens een omwonende een busje bij het woonwagenkamp aan.

Er stapten zeker zes gemaskerde mensen in het zwart uit.

 

Ze liepen naar een woning en openden het vuur met automatische wapens. Ramen en muren werden doorzeefd.

De daders, met dicht getapete broekspijpen tegen verspreiding van sporen, vertrokken.

 

De vader sliep op de bovenverdieping, maar de jongen op de begane grond werd meerdere keren in zijn buik geraakt.

Hij overleed in een ziekenhuis.

 

Hennepkwekerij

 

Buurtbewoners denken dat er mogelijk een verband is met een grote hennepkwekerij die woensdag in Etten-Leur werd ontmanteld door de politie na een anonieme tip.

Er werden tienduizend planten en een miljoen stekjes gevonden. Vijf Bulgaren zijn aangehouden.

 

De politie laat over de link met de wietvondst tegenover de krant alleen weten dat er rekening wordt gehouden met alle scenario's.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gezeik krijg je nu als je mma belt, jammer dat er dan onschuldige slachtoffers vallen.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het triest dat er kinderen erbij betrokken zijn konden ze niet wachten dan dat de kinderen weg waren keur het niet goed maar als er een conflict is tussen volwassenenn dan moeten ze het zelf uit vechten en niet waar de kinder erbij zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

stond zeker achterop de vlucht auto ettenleur :icecream: :wacko:

dit is gewoon een onzin nieuwsbericht wat door de buurt verzonnen is waar is het bewijs dat het om wiet gaat?

omdat het een woonwagenkamp is?? wat een onzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is natuurlijk wel iets goed mis

 

met die vader van dat ventje , anders word zn huis niet doorzeefd met kogels..

 

triest dat dat ventje geraakt is

 

en wie zegt er hier dat het om wiet gaat.. ?

 

misschien wel hele andere zaakjes

. we zullen er wel nooit achter komen ..

 

Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is natuurlijk zeer triest, maar ik snap niet waarom er een link word gelegt naar wiet.

op het nieuws zei de politie nog dat dit geen overlastgevend kamp was, en er dus ook geen reden was om aan rip of wraak acties te denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie moeten niet denken dat dit zo maar gebeurd.

 

Zeer waarschijnlijk oostblok tuig, dit gaat niet om een simpele hennepkweek er zal wel meer spelen.

 

Ik vind ook dat we dit soort dingen niet moeten plaatsen op het wietforum, het heeft niks met hobbykweken te maken en het is zelfs niet eens zeker of dit iets met wiet te maken heeft.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

van de andere kant, de meeste grote problemen op/naast/onder/boven/in 't kamp zijn wietgerelateerd. dat is niet om af te kraken, maar dat is mijn ervaring, en die is gister ook nog even flink bevestigd door een maat van me die in een woonwaggol woont.

 

af en toe moet je niet te ruimdenkend zijn :icecream:

 

wat The-Predator zegt dat zou goed kunnen, als NL een oostblok land was zou de handel in wiet er een stuk minder rosekleurig uitzien als normaal is in NL. dit is dan weer even een extreem gevalletje, maar in die oostblok landen schieten ze elkaar al voor een paar ons door de kop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het wel opvallend dat deze incidenten voorkomen sinds dat ze Drugs en planten gecriminaliseert hebben.

 

IK GEEF DE SCHULD AAN DE ¨POLITIEKERS!!!!! WANT ZIJ ZORGEN ERVOOR DAT ER VEEL GELD MEE KAN VERDIEND WORDEN!!!!!!!

 

DOOR ALLES "ILLEGAAL" TE MAKEN!!!!

 

TRIESTIG!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat bij de meeste wagen bewoners, om geld maken!

dat zit er op een of andere manier gewoon bij ons in en ja wiet kweken is vaak de simpelste en makkelijkst oplossing.

We handelen, venten en houden van centen........

 

maar wat er nu weer in Breda is gebeurt, is gewoonweg een ramp!

dat dit om een wiethok gaat lijkt me zeer zeker niet hoor. het zijn vaak wel iets grotere zaakjes :wacko:

 

hierdoor worden we wel weer in het zwarte daglicht gezet, maar ach iedereen scheert ons over een kam.

wat je ook doet om geld te verdienen, volgens andere zit je de hele dag in de wagen en trekt een uitkeringkje erbij :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het goed is om dit soort berichten te blijven plaatsen.

dat kan de homegrower die goud ziet lonken

inzicht geven in "het wereldje" waar je dan deel van uit kan gaan maken.

 

Dit is immers een tippie van de berg,

zo vaak gaat het net wel goed,

 

bezint eer ge begint thema.

groot geld,groot risico,grote piefpafpoefs,

t is maar waar je trek in hebt,

ieder zijn ding.

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat in deze niet om wiet... laat dat toch effe duidelijk zijn!!

Money... daar draait het om!!

 

En die money was toevallig wiet!

Geld is het enige dat de wereld om zeep helpt!!! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou daar denk ik iets anders over,

inhaligheid en een weinig moreel besef is de reden waarom mensen die veel willen verdienen

de hoogst renderende zaken oppakken.

ego helpt de wereld om zeep, geld is slechts een ruilmiddel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook criminelen houden van hun kinderen, niet alleen de doorsnee huis tuin en keuken kneus

Share this post


Link to post
Share on other sites

LAAT IK MAAR VERSTANDIG ZEGGEN. !!! IEDER ZIJN MENING!!!!!! OM HET HIER NETJES TE HOUDEN ZONDER GEBANNED TE WORDEN !

 

 

zoiets kun je niet zeggen man,

wie je ook bent en wat je ook doet, een kind blijft je kind!!!

 

zoals amnees zegt: een crimineel geeft netzoveel om zijn kind!

echter krijgt deze vaak nog meer aandacht dan van de gem hardwerkende papa die nooit tijd heeft voor zijn kids! .omdat deze altijd moet werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evengoed doen alsof criminelen per definitie slechte mensen zijn zeg..komop.

Die eikel die een kogel door iemand zn kop jaagt om centen, die kun je slecht noemen.

Onder de criminelen de fijnste mensen ontmoet met t hart op de juiste plek, die ook alles voor hun kinderen over hebben.

 

Tim, je neemt zelf al wel een vooroordeel weg. Op de hoofdletters na schrijf je goed begrijpende zinnen :smoke :blink: Wel vind ik dat de jongere generaties net even iets teveel hangen op hun kamperafkomst en daardoor vaak de vooroordelen zelf bevestigen. De oudjes die ik kende hadden altijd een gezond respect voor anderen, dat mis ik nu wel een beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook criminelen houden van hun kinderen, niet alleen de doorsnee huis tuin en keuken kneus

 

Waarom is een doorsnee huis tuin en keuken iemand opeens een kneus? :blink:

 

Even lekker iedereen in z'n waarde laten denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom is een doorsnee huis tuin en keuken iemand opeens een kneus? :blink:

 

Even lekker iedereen in z'n waarde laten denk ik.

 

 

Ik zei ook al jammer dat een kind de dupe is van vaders zaakjes en dat werd schijnbaar ook al niet getollereerd hier.

Ik vind dat je gelijk hebt donnie waarom is een doorsnee huis tuin en keuken iemand opeens een kneus ?

Ik ben zon doorsnee huis tuin en keuken vader ik werk hard voor mijn centen om leuke dingen te doen met mijn kids en zo zijn er meerdere hier zeker weten , tuurlijk heb ik een hobby . Je hebt verschil tussen vader zijn en crimineel zijn ik vind dat als je kinderen hebt wel een beetje op het rechte pad mag blijven kamper ofniet , ze komen niet zomaar aan de deur .

 

 

Rust zacht danny !

Share this post


Link to post
Share on other sites

en al blijf je niet op het rechte pad, dat maakt de liefde die je een kind geeft niet minder toch? dat het stom is dat je evt een paar maanden de bak in kan verdwijnen.. tja.. er zijn ook huis tuin en keuken prinsjes(is dit beter) die ivm carriere een half jaar in Amerika gaan werken, maarja dat is voor je werk, dat telt niet, over zoiets zullen weinig mensen ergernis uitspreken. terwijl je in beide gevallen je kind gewoon een tijd niet ziet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch liever herinneringen hebben van mijn vader die in Amerika zit dat in de lokale PI. Er moet hier niet zo denigrerend worden gedaan over keukenprinsjes, ik heb een eigen huis een mooie auto en daar werk ik me de pleuris voor 50 uur per week. Is dat nou zo slecht? Ik heb geen kinderen maar als ik die ooit krijg zou ik liever hebben dat ze de harde werker zien dan de man die een uurtje per dag zijn plantjes verzorgd en de rest van de dag op de bank zit.

 

Prima dat mensen hier wel voor kiezen, maar moet je je niet slimmer of beter voelen dan de gewone jan de boeren lul die hard voor zijn centen werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jan de boeren lul die hard voor z'n centen werkt en alles legaal doet mag zich wel beter of slimmer voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

t'is het systeem, en erin meedraaien getuigt misschien wel van meer intelligentie dan erop afgeven, mits je alles overziet. t is alleen dat overzien, da's allang niet meer te doen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meest grappige is dat het systeem wordt gefinancieerd door "jan de boeren lul die hard voor z'n centen werkt en alles legaal doet" , het grappige daaraan is dat die jan lul ook meefinancieert aan dingen die ie helemaal niet wil, er altijd over zeikt, maar gelijktijdig dat financieert. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
t'is het systeem, en erin meedraaien getuigt misschien wel van meer intelligentie dan erop afgeven, mits je alles overziet. t is alleen dat overzien, da's allang niet meer te doen......

 

WAW....bijna 3 jaar LID en 1 HELE post doen ;) ...

 

tot je volgende post dan maar.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...