Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

Camikaze met Carpie

Recommended Posts

Smilie fetisjist?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ............ ;) .............

 

 

ha Die Schenkie ;)

jij leest ook alles he ;) ...kom je ook weer bij Doc :P ?...hij heeft crematie vlees op 3 juli :)

 

GR

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan die gelijk zn leren pet meenemen die die de vorige keer vergeten was, of was het een leren broek

ik weet het nie meer met al die fetisj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ad ;) ...hardstikke leuk dat je hier ook komt... :wOOt ( extra smile-tje voor Schenk ;) )

 

tja.... ;) dit is geen stabiel klimaat...maja..kdoe het dr maar mee :lol:

 

...paar foto's dan maar :huh: ...aan die teksten...vinden jullie toch niks aan... ;)

 

gallery_22583_9897_1201485.jpg

 

gallery_22583_9897_176436.jpg

 

gallery_22583_9897_777987.jpg

 

gallery_22583_9897_3060345.jpg

 

 

gallery_22583_9897_1815393.jpg

 

een gestrekte df die veel blad beneden aan maakt..dat doet vooral de df zie ik.. :P

gallery_22583_9897_1223788.jpg

 

 

 

 

Henkes Lolland

gallery_22583_9897_2074412.jpg

 

gallery_22583_9897_2702671.jpg

 

gallery_22583_9897_364402.jpg

 

 

 

gallery_22583_9897_1510587.jpg

 

 

gallery_22583_9897_394624.jpg

 

gallery_22583_9897_1909718.jpg

 

 

gallery_22583_9897_472184.jpg

 

 

 

gallery_22583_9897_876311.jpg

 

 

gallery_22583_9897_1081838.jpg

 

tja..jammer...khad gedacht dat ik de kaartjes kon lezen op de foto :) ...khad juist van div soortjes fotos gemaakt...

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lekkerste fruit groeit onder de zon he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Carpe_diem,

 

Ziet er wel toppie uit zeg! ;)

 

Ik ga echt voor je duimen dat ze blijven staan...als dat zo is(tuurlijk want ik ga ervoor duimen) dan gaat het een mooi veld worden!

 

Succes met je gerieljas

 

Gr schenkie

 

toevallig dat ik graag een leren broek draag wil niet meteen zeggen dat ik een leernicht ben he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
...kheb ook nog ergens 3 afgekeurde df moeders staan die 31 maart op guerilla gezet zijn...kzal er eens naar toegaan en een fotomaken...kben zelf ook wel benieuwd ;)

 

26 maart...3x afgekeurde df moeders op guerilla gezet:

met een boomtakje ondersteund links op de foto... :wOOt

gallery_22583_9744_1784048.jpg

 

 

 

 

14 april:

gallery_22583_9744_2968481.jpg

 

16 mei:

gallery_22583_9744_2026100.jpg

 

19 juni:

 

 

 

gallery_22583_9744_911213.jpg

 

19 juni: zoals je ziet zijn ze niets meer gegroeit sinds ze buiten staan....en meteen in de bloei geschoten....wat denken jullie ;) ?...gaan ze reveggen ;) ?...of kan ik er wat anders in het gat zetten.... :P ??

gallery_22583_9744_2421441.jpg

 

dat ik ze buiten gezet heb was een geintje met IreZumi1...in een bepaald topic...ik had die 3x df ook in de kliko kunnen dumpen...

 

als ze terug in de groei gaan dan laat ik die 3x dubble fun staan... :lol: ..iemand ervaring met DF?

gr Carpie

 

 

ps: het takje wat ik van de boom gerukt heb, terondersteuning, heeft bladeren ;) ....kheb een boom gestekt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Carpie

 

Zeer interessant veldje heb je daar... moge de canna-goden je gunstig gestemd zijn!!

 

Als je met DF de Double Fun bedoelt het volgende...

 

Had vorig jaar ook 2 DF'jes die door te zware bemesting rond 10 juli in de bloei schoten... reveggen deden ze niet meer!

Bij jou zijn ze nog een pak eerder in bloei geschoten dus of ze reveggen, wie zal het zeggen???

Waarom laat je ze niet staan en geniet je van een vroeg afgebloeid Double Funnetje?

 

Succes met je giga-akker!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

C*** Cola is vast ook heel blij met je carpe. Gratis reclame :)

 

Hej gat in de guerilla-marketing... dealtjes sluiten met cannaproduct producerende producenten : "ik zet overal op m'n guerilla foto's ook iets met jullie beeldmerk voor € € € , ok ?"

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpie, ziet er weer goed uit ;) en weer een verassing met die moedertjes :)

Veldje is mooi gegroeid ! :wOOt

 

Is mijn cola al op ? ;) dan maar wat meer Bacardi ;) :P

 

Ik laat me verassen.....

 

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zon akker zouden veel boeren nog jaloers zijn !

 

gruwelijk maat

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje man!

ik hoop dat deze niet gevonden word door mensen.

 

mooie akker!

succes en veel geluk deze ronde ;)

 

greets

nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
C*** Cola is vast ook heel blij met je carpe. Gratis reclame :)

 

Hej gat in de guerilla-marketing... dealtjes sluiten met cannaproduct producerende producenten : "ik zet overal op m'n guerilla foto's ook iets met jullie beeldmerk voor € € € , ok ?"

 

;)

 

 

Hoeveel ben ik je schuldig Carpe???? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooi veld ziet er super uit. Wat is mij afraag is hoeveel velden heb je nu of is het 1 groot veld? Vraag me ook nog af hoeveel planten je in totaal in het bos gaat zetten ?? Of heb ik dit over de kop gelezen.

 

Succes en hopen op dikke toppen.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie velden Carpie ;) .

Mooi van kleur, die dames.

Hoeveel veldjes heb je nu al op het forum, of ben je de tel kwijt? :)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Carpie ;)

 

Gaat lekker zo te zien, jammer dat ons geintje dood aan het gaan is :)

 

Succes kerel op naar een vol veldje ;)

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lion: bedankt :whistling ...tja als ik het goed zie zijn 2 moedertjes van het zelfde fenotype...en die zijn rot...en die linkse is heel anders...

@Green Silhouette: wat????... gratis Coca Cola reklame? :D ...echt niet... :D

ik zit hier gewoon geld te verdienen....per hit op dit topic wordt ik slapende rijk ;)

vette sponsorcontracten met Gamma, Baccadi, Coca cola,Fanta, Gold label, Goede morgen, action, Canna cocos, Tabba-outdoor, de plaatselijke bakker, Aldi,....en more to come....lol..

kom he... je denk toch zeker niet dat ik dit gratis op het net zet....tzijn geen kropjes sla... he

@Bioman: ik schenk weer effen bij...BACCARDI... ;) on the rocks...shaken ..not stirred...

@Da Dende: was ik maar boer :D ...met een hektare of 20.... :o ...

vroeger toen ik 5 was... wilde ik boer of boswachter worden.....sjonge jonge...had ik 1 van de 2 maar gedaan....onbeperkte kweek grond......LOL...

@nederwierie:...tja...tis Camikase he......nu lach ik nog :D .....

@Doc...weet je niet meer wat er in het sponsor-contract staat? :) ...heeft je advokaat afgemaakt met de mijne....( echt amerikaans he)

 

oke dan...laten we 3 juli even onderhandelen over 2011....mijn voorstel: 3 trailers gold label special mix geleverd op de akker.....1 probleem....je kan er alleen niet komen met een trekker en oplegger...en een hoovercraft maakt een te groot spoor :) ...dus blijft over....een heli....doe maar niet in big bags....gewoon bulk-storten...ik geef wel een paar gps coordinaten aan de piloot :) doe er een krui wagen bij en ik verdeel het wel een beetje :) ...komt goed DOc...we komen dr wel uit... :(

maar ik mocht toch niks zeggen :D ...naja...jij begon... :D ....

ja mensen...er wordt wat gedaan ik de dirty behind rooms van wf :D ...be aware...

@tjapado: dank je wel!!... ja ik hoop op dikke toppen...voor de rest weet ik niet zo veel...het zijn er meer als 50 ...want toen ben ik gestopt met tellen... :)

@green-lady: bedankt :P ...ik moet zeggen op de foto's vind ik ze mooier als in werkelijkheid...maar de kleur is goed...gezonde kleur groen denk ik......veldjes zat...more to come??? :D ...de troepen verplaatsing is afgerond.. ;) en ik wil er een paar in de mais...das wel zo relax...de boer doet alles voor je...ook oogsten als je niet uitkijkt...lol...

@IreZumi1:...tja.. dood??...kweet het nog niet...die 2 rechts denk ik wel...die linkse is anders....ik laat ze allemaal staan...kwil zien... wat er van komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

update danisch gold stekke plek:

 

foto van zondag 1 week geleden: even langs gegaan en met tabba outdoor bemest.

Met deze korrel kan je zelfs op zand kweken.. :whistling ...korrel voor groei en bloei...in 1...

 

gallery_22583_8999_2277744.jpg

 

 

ik vond ze niet gegroeit maar allemaal aangeslagen en geen verliezen door slakken....

dom dom...slakkekorrels vergeten :P ...

gallery_22583_8999_1084871.jpg

 

 

gallery_22583_8999_2051294.jpg

 

gallery_22583_8999_2301146.jpg

 

gallery_22583_8999_2055728.jpg

 

 

zoals je ziet...ontkiemen de bere klauwen....het stikt van de grote zaden in de aarde..volgende keer dus slakkekorrels mee en een schoffeltje.. ;)

gallery_22583_8999_1638457.jpg

 

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

update danish gold stekkeplek...

 

zaterdagmorgen jl:

 

:whistling ....plek is ontdekt ;) ......spoor ( door het bos) er naar toe gezien...1 stek was eruit getrokken...en leefde nog dus moet vrijdag gebeurd zijn...

en dit lag...met opzet denk ik... op het kweekveld:

 

gallery_22583_8999_627372.jpg

 

2 stekken bijna compleet opgegeten door de slakken en 1 getopt door een slak...

 

tja jammer dan :( ....ik ga er geen geld meer in stoppen( ook geen slakkekorrels)...heb nog wel even geschoffeld...en alle kweekspullen meegenomen....

 

ach dit hoord er bij en part of the game....al heb ik het idee dat dit geen kweker...ripper is.....want die doen dit niet denk ik....( 1 stek eruittrekken en een vaatdoek neerleggen...)

als ik de slakke korrels niet vergeten was had ik pas 3 weken later er heen gegaan...op stekke plekken met dezelfde genetika kom ik minimaal.....

anyway...met die GL cocospluggen maak je niemand boos...want het is natuurlijk spul...scheelt misschien nog bij natuurfanaten....

maja ik beschouw dit als verloren en we zien wel verder....kga later nog eens kijken als ik toevallig in de buurt ben/kom.....

 

op naar de volgende Spot :P

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( :o :D :) :) :) :P ;)

 

Echt balen man...maar gelukkig had je daar wel op voorbereid....tegenslagen... :D.

Ik wens je echt een goed jaar man..want bij mij verloopt dit jaar niet echt goed. :D.

Topic van mij komt misschien nog wel...maar wacht nog effe af.

 

Groeten Greenrecon :whistling ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt mannen voor de support...jammer Greenrecon

maar ik begrijp dat het toch nog mee valt :whistling dat je een topic nog overweegt te doen...jij hebt nl nog heel wat grammen van vorig jaar te goed.....

 

 

tis total warefare en dat is incasseren en klappen uitdelen...tis niet anders...

tzit ff niet mee....als dit het enige is dan teken ik dr meteen voor :P

 

update rd stekke plek:

 

tja.... erg raar maar 1 tree HL stekjes heb ik er bij gezet......das tegen me strategie..... elke plek zoveel mogelijk 1 genetika wil ik om aantal bezoekjes aan de spot te minimaliseren...maar dit was even niet anders...tzat op een andere plek ook al niet mee... ;)

 

gallery_22583_10288_1442889.jpg

 

op de achtergrond zie je de 20 test rd stekken van 2 mei...een fors aantal groeien toch lekker door...misschien valt het mee :( ....geen enkele wordt vervangen....kwil zien wat er van terecht komt.

beetje korrels gestrooit weer rond het veld....en geen verliezen gezien van de reeds aanwezige rd stekjes...

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuwe plek: de HL stekke plek:

 

gespot sinds september 2009...bemest met kippemest in feb 2010...super zachte grond en bemest die nog met een zeer kleine dosis tabba.

 

tijdens planten barsste het van de wormen :P ...een genot om in te wroeten :( ...minder is dat het hele veld draaiers heeft...en dat is irritant om bij te houden.....ook naakt slakken waren in grote getale aanwezig en slapen onder de draaiers......heb behoorlijk tijd gespandeert om draaiers weg te halen en het veld zoveel mogelijk dood gebied te maken voor slakken.

Volgende keer meer materiaal mee om doodplantmateriaal te verweideren van het kweekveld...had ik met opzet niet gedaan om deze plek zoveel mogelijk stealth te houden.....deze plek is eigenlijk te mooi om over het hoofd te zien als je googled...vandaar.. :whistling

kheb echt overal de omgeving afgezocht naar vroegere kweek activiteiten...nada-noppes te vinden... ook niet in de winter dan zie je veel meer als in de groene periode...dan vind je bv potgrond zakken enz....die verstopt zijn in de bosjes...maar zijn dan ineens weer heel erg zichtbaar... :o ;)

gallery_22583_10366_2923470.jpg

 

stektree Henkes Lolland

gallery_22583_10366_1886118.jpg

 

draaiers op de voorgrond...

gallery_22583_10366_229589.jpg

 

 

volgende update unknown...

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Carp ;)

 

Lekkere spots man! Tuuuuurlijk jammer van de DG spot.. maar daar was je al op voorbereidt. Hoeveel spots heb je nu nog over?

 

En ga je nog in't mais aan de gang?

 

 

Die HL plek is btw :P zeer benieuwd

 

 

'K kom gauw weer even kijken. Helaas alleen zeeeeer weinig tijd de laatste tijd :whistling

Succes en tot laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,

Zonde dat 't ontdekt is zeg! Maargoed dat is 't risco dat erbij hoort uiteraard. Gaat trouwens lekker met die rupsen, hier staan ook enkele bomen in de buurt die ook wit zien ervan. Nou maar blijven hopen dat 't een kleurrijke plek blijft natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...