Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf female Chocolate Berry

Recommended Posts

Blad met een topje,

 

gallery_16683_9901_680692.jpg

 

gallery_16683_9901_1965857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya Art,

 

Dat topje op dat blad is het gevolg van mijn nieuwe vervrouwelijkingsstechniek.

Vooral een sativa kan dit wel eens vertonen al zal het een zeldzaamheid blijven deze hormonale mutatie.

 

De planten zijn gewoon TE vrouwelijk.

 

Je oogst ze een beetje vroeg.

De laatste 2 bloeiweken kan je ze gerust op 9 u licht zetten en 15 u donker.

 

De zwaardere sativa phenos hebben inderdaad een kokervormige fanleave opbouw naar het einde toe.

Ze zullen ook automatisch krullen naar de buds toe.

 

Veel oogst en rookgenot

 

Groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een giga jungle is het zo! :rofl :nerd

Heb je al hulptroepen en voldoende snoei materiaal ingeschakeld om alles om te hakken? :D

 

Grappig dat een topje in het blad juist weer te vrouwelijk is.

Ik wist niet eens dat het mogelijk was om te vrouwelijke nakomelingen te krijgen.

 

Die krullende bladeren is iets waar wij ook last van hebben met onze Sativa's, zoals Blue Hammer, Sannie's Jack en Jack Hammer. Of het nou hoog zomer is of in de winter. Ook hebben lang niet alle fenotypes hier er last van gehad, al viel het wel op dat het vooral op de warmere plaatsen in de ruimte is.

 

Succes met het binnen halen van je oogst! :wave:

 

:smoke Mrs Poldergrower

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog meer rot gevonden, of is het bij dat ene plekje gebleven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, zijn ze al om!? Geweldig man, lijkt me een mooi resultaat te gaan worden! Ben wel benieuwd naar de chocolate berry :smoke ik hoop er nog een mooi rookverslag van te vinden op het forum :blink:

 

Veel plezier alvast, en geniet van de schaarhasj

Share this post


Link to post
Share on other sites

E$cob@r,

 

Bedankt voor je uitleg,altijd leuk om te lezen :smoke

Ze hebben nog 24uur in het donker gestaan wat goed gedaan heeft,maar het blijft aan de vroege kant door de omstandigheden.

 

Het phenoverschil is groot,vier zijn mooi,veel variatie.De vijfde pheno is vanwege haar enorme groei potentie(bijna dubbel t.o.v. de rest :wave: ) niet geschikt als je minder ruimte hebt,ook heeft deze een langere bloei nodig.Deze pheno is makkelijk te herkennen omdat ze vanaf het begin meer de hoogte ingaat.

 

@Poldergrower,

 

Bedankt,het zit er weer op.Ik knip eerst altijd grof de fanleafes en grootste blaadjes en hang ze op de kop,wanneer het droog aanvoelt knip ik het v/d de stelen en knip ze wat bij :rofl

 

@Aquar,

 

Ik heb geen rot meer ontdekt,het gekke is dat het plekje in een kleine top zat.Wel een paar verbrande toppen omdat ik daar niet meer bij kwam,en alles bleef vallen richting de verticale lamp.

 

@Vlaanders,

 

Ze zijn om,ik benzelf ook benieuwd,heb nog niets geproefd,nog veels te nat :blink:

 

650-keesthemad

600-Trickystyle

595-smokeyB

585-kramer997

570-Doc

563-Vlaanders

550-El Andy

542-Donnie

535-cannabizznis

530-Jaapie

513-Azarias Adonai

505-Super_woman

495-zero

488-DJP

485-The Clown

476-dontknow

413,56-stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik dan ook maar een gokje wagen: 575 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art

Ik heb dat krullend blad ook bij de sativa pheno's, goed om te horen dat het geen opbrengst

kost. Was het een vroege pheno die naar cacao ruikt?

 

@eskobar

Zwellen ze nog veel op na 11 weken, omdat je zegt dat ze een beetje vroeg geoogst zijn?

Kan je ook toelichten waarom ze de laatste 2 weken op 9/15 gezet kunnen worden, ik hoor

dat weleens vaker maar nooit echt info over kunnen vinden? Ik weet wel dat DJ Short in zijn

boek 11/13 voor sativa's aanraad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Andy,

 

Het was de vroege pheno,alleen komt die geur nu niet meer naar boven,meer zoet fruitig,haze.

Ben klaar met knippen,gezien de omstandigheden moet ik niet klagen.

 

De toppen zijn luchtig,wijd en vol foxtails,het lijkt meer dan het weegt.Elke pheno is weer anders,maar fruitig,zoetzurig,haze smaak zijn wel de hoofdpunten.

Één plant is wel compact.

 

De smaak is zacht en heeft wel iets van Cheeseberry Haze,maar dan duidelijk meer haze.Werking is sterk high met een vleugje stoned en een droge plakmond ;)

Ik wordt er vrolijk van,en krijg zin in een wip ;)

 

Qua uiterlijk erg luchtig op de compacte pheno na.

 

Langer had volgens mij niet veel meer opbrengst gegeven omdat de opbouw steeds luchtiger werd.

Het vele knakken,veels te grote planten,toppen boven de kap,later de lamp verticaal gehangen zijn de boosdoeners,temp is maar een paar dagen te hoog geweest.

 

Binnenkort maak ik het gewicht bekent,het zal tussen de 450 en 510gram goeie rookbare wiet zijn,en tussen de 50 en 80 gram fluf voor hasj of olie.

Het is zo goed als droog,alleen nog bijknippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super om te lezen dat je tevreden bent met je oogst.... ;)

 

Heb je er al een favoriet pheno tussen zitten..?

 

Wacht met smart op de eind foto's en vooral je rookverslag.....

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt wel heel lekker een goede 500 gram van 5 dames, dat zijn wel erg goede rondes, of ben je meer gewend!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trickystyle,

 

Ik ben ook tevreden met 400gram,en 500 gram zijn mooie rondes hoor ;)

 

@Stikkie,

 

Bedankt!

Er komt nog een rookverslag ;)

 

@Super_woman,

 

Ik kom uit op 559gram inclusief fluf,ik moet erbij zeggen dat een deel niet netjes geknipt is,vandaar dat ik twee winnaars aanwijs.

Één die het dichts bij het totaalgewicht zit en één min 10% v/h totale eindgewicht.

 

Er zit helaas wel wat fluf tussen,en ziet er daardoor uiterlijk iets minder uit,maar de werking is goed en het is toch voor eigen gebruik B)

Het moet nog even curen,zit nog een klein scherp randje aan omdat het nog jong is.

 

gallery_16683_9901_4729765.jpg

 

gallery_16683_9901_1161929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer net buiten de prijzen ;) . Mooie ronde weer Art . Toch weer bijna 1/1. ;)

Dat die je maar weer mag smaken.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde net 560 gokken helaas te laat maar wel lekker rokertje zo toch?? mooi resultaat art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat ik er toch niet zo heel ver naast met m'n 575.

En dat voor iemand die nog nooit een serieuze binnenkweek heeft gedaan. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook tevreden ondanks alle tegenslagen.Nu eerst vakantie en daarna de volgende ronde.

Kan alleen niet kiezen,dacht bv aan twee Shackzilla,twee Cheeseberry Haze en één Wild Rose of twee Shackzilla en drie Cheesberry haze of .......................... ;)

 

Wie heeft een idee?

Enne,Vlaanders en Super_woman gefeliciteerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn weer verkeerd gegokt ;)

Heb je weer goed gedaan hoor Art, netjes hoor! B)

Das weer een mooie voorraad toppen hmmmm

Zo te lezen heb je ook weer mooie plannen, ben benieuwd.

I love cbh ;)

Veel rookplezier maat, mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwas helaas net te laat, maar had anders precies goed gegokt haha....maaruhm die cbh ben ik ook erg benieuwd na...als goed ik kreeg ik tester ervan en nagelang ga ik die zeker ook growen x.

 

mooi resultaat art...vind het er alleen niet zo super uitzien maar goed als die lekker is en lekker rookt wat maakt het uit dan..krijg de indruk dat de toppen niet super hard zijn kan het mis hebben misschien kun je wat zoomshots van de buds maken??

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokeyB,

 

Bedankt,ik kan weer even voort.Ja,die cbh blijft een knaller ;)

 

@smokiebear,

 

Helaas was je laat ........................ :)

klopt dat het er wat minder uit ziet,nou zijn sativa's ook minder compact dan een pp ;)

 

Ps.Vlaanders,Super_woman,jullie ontvangen binnen twee weken een pm B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd Art, hele strakke ronde, wat denk je komt het door de Superlumen of is deze soort gewoon zo'n knaller qua opbrengst!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trickystyle,

 

Dank je,het is een beetje alles bijelkaar opgeteld,klimaat is ook heel belangrijk.Mijn eerste ronden waren minder,na klimaat aanpassingen en goeie genetica ging het steeds beter.

Voor de rest doe ik weinig,de basis spcial lightmix met buffertabs,beetje bio voeding/stimulators en niet afzuren ;)

 

Deze ronde ging eigenlijk helemaal niet zo goed,planten boven de kap,lamp later verticaal,en nu toch veel fluf.De werking is goed,ben er tevreden over,maar ik leg de lat hoog B)

Het kan beter!

Volgende ronde wordt twee Shackzilla en drie Cheeseberry Haze,van Shackzilla heb ik hoge verwachtingen,en Cheeseberry Haze is gewoon lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg lekker uit artje B)

lekker sativa, door die blaadjes kijk ik wel doorheen ;)

 

maarre, heb je de phenos door elkaar gegooid?

(ik kan dat nooit over mn hart verkrijgen ;) )

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...