Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf female Chocolate Berry

Recommended Posts

Mooie volle bak ert :P

 

Komt je lamp niet te dicht tegen de planten nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi art , moet je ten eerste een groot compliment geven voor je prachtige bomen , moet eerlijk toegeven dat ik je niet vanaf het begin gevolgt hebt maar terug kijkend heb je dat toch prachtig gedaan :P .

ik ben nieuw hier en een beginner , er is me iets opgevallen aan foto 6 , op 8 juni 18;36 dat je bovenste bladeren helemaal naar beneden krullen , ik heb dat nl ook bij mijn eerste kweekje maar dan alleen bij 3 van de 12 planten , ik heb het forum al 2 weken door gespit naar de reden en kan niets vinden hierover zelfs met het googlen niets kunnen vinden maar jij schijnt je je niet druk over te maken dus het zal wel niets ernstigs zijn maar kan jij mij vertellen hoe dit komt ?

 

greetings pog mo thoin

 

ps ik ben erg benieuw hoeveel je hier af gaat halen , ik blijf je volgen . succes .

Edited by pog mo thoin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrower,

 

Vanmiddag ga ik spelen met het licht,als ik er goed bijkom,want dat is ook een probleem,maar dan ben ik ineens leniger dan je zou je verwachten :P

Ik draai overdag en tot nu toe komt het niet boven de 30.4graden en 19 graden bij licht uit.

 

Het is een vrij koele ruimte waar de tent staat,maar zodra de buitentemps boven de 27 graden uitkomen ga ik ook richting 33 graden.

Vorig jaar heb ik tijdelijk een airco in de ruimte neergezet maar het nadeel is dat de lucht weer gortdroog wordt,en de stroomkosten worden dan onrendabel ;)

 

@Fast,

 

Zeg maar Art hoor :whistling

Planten zijn gebogen/gebonden,onder de lamp heb ik nog 50cm ruimte,het zijn de zijkanten die boven de kap uitkomen,dat is het probleem :(

 

@pog mo thoin,

 

Bedankt voor je reactie :o

Waar het klauwen/krullen van de bladeren exact vandaan komt blijft een beetje vaag voor mij.

 

Vorige ronde had ik het bij één plant,nu weer bij één plant op een andere plaats in mijn tent.Voeding,grond,omstandigheden zijn hetzelfde.

Ik vermoed dat het ook met verdamping en de tempverschillen t.o.v. beneden en bovenin de plant gaat.Het ontstaat vaak een paar weken nadat de klok op 12/12 gaat en de plant voluit groeit.

 

Het maakte de vorige ronde niks in opbrengst uit.Het na beneden hangen van de blaadjes in de toppen is normaal bij sativa/haze.

 

Groet,Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lamp hangt verticaal nu,even afwachten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info art , ik ben gelijk minder bezorgt , temperatuur verschil zou oorzaak kunnen zijn maar temp onder en boven in mijn tent is prakties gelijk alleen met lamp aan is het 31 en lamp uit is het 21 dat is erg groot ik weet het maar ik heb er nog geen oplossing voor en ze staan er goed bij .

 

succes art ik blijf je volgen.

 

gr pog mo thoin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag staat de klok 60 dagen op 12/12.De lamp hangt verticaal,de temp gaat goed,kom nog niet boven de 30 graden.

Ik heb deze hele ronde geen fan gebruikt(alleen afzuiging),dacht slim te zijn om de fan onder de lamp te zetten wat meteen resulteerde in verbrande bladeren vanwege de hete luchtstroom.

 

Ik mis de fan niet,geeft bij mij meer nadeel dan voordeel,wel is belangrijk dat je voldoende afzuiging hebt,ik heb ruim overcapaciteit(1500m³).

Het is één wildgroei geworden,maar gelukkig ontstaan er wel veel toppen,grappig om te zien dat de bladeren zich meteen aanpassen aan het verticale licht,ook dikken de toppen die boven de kap groeiden nu aan.

 

Het zal geen super oogst worden,de dames drinken anderhalve liter per plant/per dag met om de dag 2,5ml/ltr Bac Bloei,en om de dag 1ml/ltr Batbooster.

Wat foto's uit de jungle,

 

gallery_16683_9901_1891608.jpg

 

gallery_16683_9901_918029.jpg

 

gallery_16683_9901_1549654.jpg

 

gallery_16683_9901_2603110.jpg

 

gallery_16683_9901_1487974.jpg

 

gallery_16683_9901_3662479.jpg

 

gallery_16683_9901_4132813.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit hoor Art...

 

Het was in het begin al een beetje ontploft, dat was toch wel de oorzaak of niet ?

 

Ik denk dat het toch nog een mooie oogst wordt hoor!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad,

 

Jij zei meteen al dat het goed kwam,begin er nu ook weer in te geloven.Toppen beginnen lekker op te zwellen,en er zaten een paar dikke verstopt :rolleyes:

Er mag gegokt worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art dat is toch bijna niet te gokken man, die jungle van je :rolleyes: . Maar ik ga het toch proberen. Ik denk 585 gr.

Hoe lang moeten ze eigenlijk nog ?

 

GR Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kramer997,

 

Ik hoop het,denk zelf rond de 400gram,maar kan de helft v/d toppen niet goed inschatten,het wordt echt een verrassing :rolleyes:

Denk dat ze over drieënhalve week wel klaar zijn,klok staat nu 65 dagen op 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooooow art mans

dat zijn echte bomen geworden he .

netjes hoor en succes met de laatste weekies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slingerend door je hok :rolleyes:

logo_tarzan.jpg

 

Zo te zien mogen ze nog wel een tijdje ?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sodejuuuu..!!!

 

Wat een oerwoud man, prachtige planten en toppen.

 

Altijd weer spanned voor het gewicht die verstopte toppen.....

Ik stress wel altijd een beetje met zon gevulde kast........rot ?.......genoeg gewicht ?.......fluffy toppen ?........beestjes/meeldauw........

 

RUSTIG AAN.......ADEM IN ADEM UIT........ppfffff krijg gelijk weer een angstaanval....

 

Ik gok een mooie 413,56

Hoop natuurlijke op meer voor je...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Clown!

 

@Sannie,

 

Ik denk nog een dikke 3 weken,hoop alleen dat de hitte geen roet in in het eten gooit :rolleyes:

De temp hou ik wel in bedwang maar door het harder afzuigen wordt de lv te laag,probeer hier nog een beetje en middenweg in te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit!! :rolleyes::D

 

b.t.w. ik gok op 476 gr.

 

Grtz.

DontKnow

Share this post


Link to post
Share on other sites

donders, die zit goed vol zeg.....

ik gok op een kleine 530gram, maar hoop voor je dat het meer is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker veldje toppen hoor :rolleyes:

denk dat je zo'n 535 gram gaat oogsten :D

als de hitte het toelaat dan ;)

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt nog aardig hoog gegokt :rolleyes:

 

585-kramer997

535-cannabizznis

530-Jaapie

476-dontknow

413,56-stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al spanbanden bij de hand?

Ziet er goed uit! :P

Als je de weersvoorspelling mag geloven gaan de temperaturen de komende dagen weer lekker oplopen naar tropische temperaturen. :rolleyes:

 

:D Mrs Poldergrower

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Art,

de bloei zit er nu lekker in man, volgens mij gaan dat hele flinke cola's worden..

Dus gok ik 595 gr aangezien jij de laatste ronde ook een zeer vruchtbare ronde had :rolleyes:

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen gokt wel hoog,ik hoop het :rolleyes:

Planten beginnen wat last v/d warmte te krijgen,als ik de afzuiging hoger zet gaat de temp wel omlaag maar dan krijg ik dat sommige planten in de hete droge luchtstroom staan.

 

Sommige dames beginnen iets minder te drinken,ongeveer 1 tot 2 liter per plant per dag,het scheelt per dag iets.Bac bloeivoeding ben ik aan het afbouwen en geef nog steeds de max dosis Batbooster om de twee dagen.

 

gallery_16683_9901_976923.jpg

 

gallery_16683_9901_3884838.jpg

 

gallery_16683_9901_4422550.jpg

 

gallery_16683_9901_1466231.jpg

 

gallery_16683_9901_3479033.jpg

 

gallery_16683_9901_771595.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag....

 

Spijt me voor me lage gok :rolleyes:

 

Zijn de toppen een beetje stevig (ivm de warmte)?

 

Vind het er wel elke dag weer mooier uitzien.

Kan me voorstellen dat je echt ongeduldig woord.

 

Sucses met de laatste loodjes

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag dag 72 12/12,temp tussen 24 en 33 graden.

Het is een verzameling van harde en fluffy toppen,kan niet alles zien :icecream:

 

Probeer nu wat minder water te geven om toprot te voorkomen,tensio hou ik nu rond de 180/220.

Heb geprobeerd weer een paar foto's te maken,

 

gallery_16683_9901_443643.jpg

 

gallery_16683_9901_332269.jpg

 

gallery_16683_9901_166434.jpg

 

Een verborgen top,

gallery_16683_9901_776934.jpg

 

gallery_16683_9901_1040337.jpg

 

gallery_16683_9901_132482.jpg

 

gallery_16683_9901_138896.jpg

 

gallery_16683_9901_3878928.jpg

 

 

 

595-smokeyB

585-kramer997

535-cannabizznis

530-Jaapie

513-Azarias Adonai

476-dontknow

413,56-stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bossig he

ik gok dan maar iets van 485 grammen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...