Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slappy

*** Slappezevers outdoor 2010 ***

Recommended Posts

Vette planten man !

Houd ze groen !! :icecream:

 

BioMan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Slappezever :smoke

 

Wat een leuk topic is dit en wat een mooi stukje natuur daar bij jou in de omgeving.

Ook een geweldig idee om zelf voor wat camouflage te zorgen, guerillakweken zit echt in je bloed :blink:

 

Gaat alles nog steeds lekker? Geen last gehad van dat slechte weer?

 

Groeten Mr.Morris

Share this post


Link to post
Share on other sites

high slappe,

 

damn man!!jij zit al lekker je eerste eigenste gekweekte wierie te roken :blink:

die rd tjes zien er zeer mooi uit bij je!!pondsboompjes gaan dat worden!!geuren ze al een beetje bij je?

kep er nu zo'n veertig die al serieus doorbloeien..dit soortje blijkt een toppertje,wacht maar!!

hijs lekr hijs fijn...veel plezier en geluk man..de rest van de moestuin ziet er ondanks de droogte toch ook nog smakelijk uit :smoke

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic blijft t buurman :blink:

 

Heerlijk als je ook autoflowering zet dan heb je altijd al wat en verschillende bloeiperiodes.

 

Nog veel zonneuren.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mr morris

thanks. en het antwoord op je vraag lees je hieronder

 

@indo

ik ben al echt lekker high geweest van me wietje ondertussen, toch is zon AFje op zijn tijd niet verkeerd roken. De rest van de moestuin gaat zeer lekker. Eten nu al weken uit de tuin. Mijn droom is uitgekomen.

 

@blowsterke

en weer bedankt. Dat je nog tijd hebt om langs te komen, je moet het wel druk hebben met het meest bezochte topic van het forum ;) Het is je gegunt, en jij ook veel zon gewenst. Maar dat gaat nog goed komen in het zonnige zuiden.

 

Oke het was weer effe geleden maar dan toch de update.

 

HET SLECHTE NIEUWS

 

Hier heeft het ook gespookt een tijdje geleden....

 

gallery_6751_9838_171978.jpg

 

gallery_6751_9838_70951.jpg

 

gallery_6751_9838_62138.jpg

 

tsja, de guerilla is voorbij. Volgend jaar weer een nieuwe ronde. Ga er verder geen woorden aan vuil maken.

 

gallery_6751_9838_65197.jpg

 

gallery_6751_9838_153173.jpg

 

gallery_6751_9838_53011.jpg

 

gallery_6751_9838_49726.jpg

 

keutels goed te zien, ik verdenk herten.

 

gallery_6751_9838_152192.jpg

 

 

HET GOEDE NIEUWS

 

Zon stormpje is helemaal geen probleem voor onkruid ;)

Paar stokken en een week de tijd. Alles gaat gewoon door. Henkes Lolland en Royal Dane staan volop in bloei. NDB moet nog beginnen!

 

gallery_6751_9838_134669.jpg

 

gallery_6751_9838_151685.jpg

 

gallery_6751_9838_63831.jpg

 

gallery_6751_9838_105323.jpg

 

gallery_6751_9838_121889.jpg

 

gallery_6751_9838_60750.jpg

 

gallery_6751_9838_8406.jpg

 

gallery_6751_9838_148311.jpg

 

gallery_6751_9838_6895.jpg

 

Nou maar hopen op die fijne nazomer. En als we toch bezig zijn met goed nieuws; ik heb weer een baan! B)

 

Slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de baan ! :kill:

 

Jammer van die herten of andere beesten, leuk dat er toch ook nog een paar gezonde planten bijzitten ;)

Wat een ongeluk heb jij toch dit jaar :)

 

En van die zelfgekweekte groenten,... smaken toch echt B) !

Ik geniet er ook van, en 't is nog een plezant ! ;)

 

Ik hoop dat je nog veel lekkers mag oogsten !

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je baan Slappe ;)

 

ongelovelijk B) ...hoe die stormschade zich hersteld zeg.. :bier

 

 

en die herten... :) ....een heel bos hebben ze... en moeten uitgerekend jou wiet eten ;)

ik zag ook stapjes op de akker, maar ik heb viese wiet denk ik.. :)

ga je volgend jaar je oude spots ook volzetten :kill: ?

kweken op bekend terrein is altijd makkelijk...toch :punk: ?

gr en gecondoleerd met het verlies van je planten..

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjsa ik kan nu weinig meer doen tegen herten maar volgend jaar wel. Ik heb daar al wel plannen over. Want ik ga niet meer terug naar de oude spots. Die liggen te ver van waar ik nu woon. Pech hebben en gewoon doorgaan. Ik heb (net als iedereen denk ik) nooit op iets gerekend, en alles was mooie meegenomen. Op naar 2011. En nu helemaal richten op de tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy slappe,

Het was het ff te druk hier man maar ben weer(bijna)bij :vape:

 

Zonde daar in het bos.

Kan me er weinig van voorstellen om met herten op mijn G-spots te moeten dealen het zijn eerder junkies en zwervers :)

Wat ga je dr aan doen 2011? :bier

 

Goed om te zien dat de deentjes het lekker doen daar,ben je ze ook aan het vermenigvuldigen?

Ik heb Henkes sperma isdawa...?

Ik ben eruuug benieuwd naar die mega weetje............. :lol: enehhh...as die ready is dan.....ehhh eh.......zou ik eh ik durf het bijna niet te vragen want dat mag dan weer niet....lol :dope:

 

Te gek ook zo een giga groente tuin achter je huis eruuug lekker man dat is onbetaalbaar hier in de buurt :(

 

Mooi dat je een baan heb gevonden man ,werkeloos is alleen maar leuk als je 20 lampen hebt hangen :P

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Slappe,

Die mega's hebben die al geslacht laten zien bij jou :) ?

bij mij nog niet 1...oke op die mini's na dan...en wanneer verwacht je ze afgebloeit te hebben :P ?

gr

Carpie

 

ps: kzag ergens in een moestuin ook mais staan...tja..dan denk ik meteen aan jou natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey ph,

Ik heb besloten dat ik volgend jaar wel weer op die spot aan de slag ga, maar dit keer met een maat erbij. Voornamelijk omdat ik het leuk vind om een gezamelijk projectje te hebben. Is gezellig he, stukkie lopen, plantjes vezorgen. Jointje biertje. Beetje ouwehoeren. Plan is om de boel daar een beetje vrij te zagen, rotte bomen weghalen enzo. Daarmee rond om de spot samen met schapegaas een barriere maken. Beetje camoufleren met begroeiing eromheen ofzo. Weet het niet precies. Maar dat gaas is wel een heel goede optie.

 

De deentjes ben ik nog niet aan het vermenigvuldigen, mischien deze winter indoor. Maar ik denk dat het handiger is om volgend jaar weer te beginnen met de laatste zaden die ik heb en daar een man van apart te zetten en 1 tak te bevruchten ofzo.

 

@carpie

Bij mij hebben de meeste megas al geslacht laten zien op 1 na, dat is een beetje een rare achterblijver (trek ik er ook uit als ie niet snel zijn/haar best doet). Ze zouden gewoon netjes half oktober afgebloeit moeten zijn. Dus in principe hebben ze nog zon 2 weken voordat ze in bloei mogen. Mocht het allemaal in de soep lopen daarmee, maak ik dat goed met je. Dan PMen we wel ff.

 

Ik zou een update kunnen doen want de plantjes staan er mooi bij. De denen groeien als kool, mijn eigen NDB doet het ook goed, heb nog wat lelijke NDB's van wierie, maar die doen ook gewoon wat ze moeten doen. En de mega, heb er nog 3 over, 1 te kleine rare freak, 2 die precies eruit zien als vorig jaar aleen wat kleiner. Enkele planten zitten al over de 2.5 meter. Tjsa. piccas. Ik ben ff lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je lui bent :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke oke de update; niet veel te vertellen, het groeit. Sommige harder dan anderen, de laatste mega heeft geslacht laten zien (carpie?).

 

aanzicht, de mais is ruim3 meter, ze gaan over de bonenstaken heen...

 

gallery_6751_9838_115090.jpg

 

gallery_6751_9838_147052.jpg

 

van de andere kant, probeer maar eens door de bonen en zonnebloemen heen te kijken

 

gallery_6751_9838_79139.jpg

 

groen...

 

gallery_6751_9838_42859.jpg

 

bloeiende RD's

 

gallery_6751_9838_136458.jpg

gallery_6751_9838_133750.jpg

gallery_6751_9838_172493.jpg

gallery_6751_9838_113778.jpg

 

UKxDG

gallery_6751_9838_183243.jpg

 

mijn lieveling, de HL. Die plant gaat zo achterlijk vol zitten, zelfs zijtakken zijn colas aan het worden. De kleine topjes van die plant zijn nu al groter dan sommige grote toppen die ik gekweekt heb.

 

gallery_6751_9838_1022.jpg

gallery_6751_9838_86127.jpg

gallery_6751_9838_60520.jpg

gallery_6751_9838_90169.jpg

gallery_6751_9838_53110.jpg

gallery_6751_9838_151339.jpg

 

overig spul, een paar megas en een NDB

gallery_6751_9838_104709.jpg

gallery_6751_9838_118596.jpg

 

was em dan. geniet van de zon allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima ! :lol:

Nu heb je echt een dikke, vette :) verdiend :vape:

 

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja die gaat lekker!! :lol:

 

Congrats!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

echt wel een super topic. Zeker dat avontuur in het bos! Spijtig dat het zo is afgelopen, maar mits de nodige voorbereidingen en zeker saampjes met zen twee sta je veel sterker. Ik kijk al uit naar volgend jaar, ga ik zeker volgen!

 

Jou tuint staat er echt mooi bij, lekker veel groentjes en in het middelpunt (van de aandacht, jou aandacht lol, andere aandacht hoeven ze niet) de mooie dames. Mooie camouflage voor die burgerpik lol. :lol:

 

Dit is echt een leuke topic om te lezen. Ik ben er aan begonnen en doorgelezen tot het einde.

 

Ik kijk uit naar de update. ;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw Slappy :lol:

Bij jou ook al mooie bloei ! Die Henkessen gaan overal tekeer zie ik wel weer ;) :)

 

bloeise

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zowwww man :)

Even je topic door zitten lezen maar wat een leuk tuintje hebt je ;)

En wat een buds heb je al man bij mij beginnen ze net een beetje met haartjes

Dit gaat een super oogst worden voor je :lol:

Veel kweek plezier

 

Groeten Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn lieveling, de HL. Die plant gaat zo achterlijk vol zitten, zelfs zijtakken zijn colas aan het worden. De kleine topjes van die plant zijn nu al groter dan sommige grote toppen die ik gekweekt heb.

 

Hey slappe,

Dat ziet er lekker uit voor de eerste x op onbekende bodum,dat voorspeld alleen maar beter voor volgende jaren.

Heb je ook nog een mannetje daar ?

Anders heb ik nog wat verse HL stuif voor je.

 

Lekker hoor zo'n groente tuinje ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stofke, bioman, lion, feargus, HL en knutsel, bedankt!

 

@donner

Volgend jaar gaat het nog beter worden. Soms snap ik niet waarom ik nog guerilla kweek. Mijn tuin blijft toch altijd het beste. Maar tsja, niet zo spannend als in het wild he. Eind dit jaar ga ik beginnen met het upgraden van de grond. Niet alleen voor het wietje, maar voor alles. Ik heb toevallig net de aardappels geoogst (ik dacht 40 kg) en volgend jaar probeer ik weer een stapje dichter bij helemaal zelfvoorzienend te zijn. Daarom moet de grond ook beter. De henkes is wel een winnaar voor mij, en had graag meer zaden gehad voor volgend jaar maar helaas. Stuifmeel is een beetje te laat. Mischien nog een zaadkweek deze winter maar ik weet het gewoon nog niet. Kan ook gewoon wat zaden bijbestellen natuurlijk. Mischien een beter idee.

 

Kleine update. Vandaag voor het eerst preventief gesproeid tegen rot (2 gram rovral op 3 planten, dunne oplossing). Volgende week preventief tegen meeldauw, ook hier een dunne oplossing. Vorig jaar heb ik daar wel profijt van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Slappezever :lol:

 

Goed zo die gaat hè!

 

Prachtige planten op een prachtig aangelegde plek.

 

Leuk om te zien zo al dat lekkers bij elkaar en ook al lekker bloeien die soorten ;)

 

Ik ga het goed in de gaten houden en veel succes :)

 

Groeten,

 

Mr.Morris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je bij je grondje thuis nu eigelijk gedaan want ik dacht dat de grond er niet zo goed was?

 

Als je het nu bekijkt heb je toch een mooie jungle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleine update. Vandaag voor het eerst preventief gesproeid tegen rot (2 gram rovral op 3 planten, dunne oplossing). Volgende week preventief tegen meeldauw, ook hier een dunne oplossing. Vorig jaar heb ik daar wel profijt van gehad.

 

Ziet er alemaal super uit Slappezever, vraagje.. waar kun je rovral kopen? ik kan het nergens vinden

Alvast bedankt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey slappe,

 

Lekke tuin heb je daar gescoord, mag je trots op zijn! Zelfgekweekte groente blijft het lekkerst!

 

Met die mega's, ik heb het zelfde hier.. De F2 vertoont een op de zoveel echte autoflowers, 4 gezaaid, 3 overleefd waarvan 1 autoflower.. Maar als je je verdiept in de genetica is dat normaal als je kruist en doorkruist met autoflowers.

 

In mn kas staat momenteel de laatste originele mega, deze is echt mega aan het zijn in zn eentje in de kas.. Vanaf volgend jaar moet ik ook enkel verder met de F2..

 

Groet PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...