Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

koven

gepakt , de petten aan de deur

Recommended Posts

gepakt;

ik zal hier beetje uitleggen..hoe dat nou gaat...

en wat je beter wel, niet kan doen.

de petten staat voor de deur...

THUIS;

 

 

als je dan denk van ; ik ga nog ff snel naar boven,,wat weg doen........ben je te laat.

na tijd van telen word je makkelijk.....

 

jij moet naar de kamer; dan gaan ze vragen, hoe doe je het met de stroom?,hoe lang ben je bezig , hoeveel platen heb je?enz...

hij zegt dat je niet tot antwoorden verplicht bent....

En doe dat dan ook , luister nou wat ik zeg....plz....

[ jij bent nu tild in shock ]

en dan maak je fouten...MOND DICHT IK WEET HET FF NIET uhh uhhhh,... ,

want in je verhoor komen ze op dingen terug die je dan heb ge zegt"

 

DUS KOMEN ZE ; DAN ZEG JE ; NIKS ; ZEG DAT JE NIET KAN DENKEN,,

hoeveel planten heb je, ZEG NIKS ze tellen ze toch..ik zij zelf ook minder...maar bij het verhoor...

zij hij nee...wij telden er 20 meer......

daarom zeg niks.....er komt 1 agent bij je zitten en die gaat leuk met je praten....

 

hij vraag ;, en jij denk wat 1 aardige gozer.......maar alles wat je zegt komt bij je verhoor terug...

ALLES....heb je vriendin..wie woont hier....wat doe je voor werk........

 

HOU JE MOND DICHT.......of praat over het weer..maar niks over je hobby.........

 

dit is de gouden tip ; HOU JE MOND DICHT.....................................

 

dan word er team gebeld die ontruimen de boel.......maar eerst gaan de petten...kijken naar bewijs

WAT JIJ" HEB LATEN LIGGEN.

ik had zelf alles net omgebouwd , en ze vonden oost die nog verkocht moest worden..want die lag daar nog lekker

[ ja"je word makkelijk...na jaren....geloof mij maar , ]

dus loop je hok na...heb ik blaadjes met datums er op....

maakt na elke teelt ff je kappen schoon...

koop je 5 l kannen ....giet het over in 1 l fles....je denk nu ach nee.....maar is dat ding bijna leeg kan je niet op verhoor

zeggen dat je net begonnen bent....

was ; de buiten kant van je filter..knip die plastic dingen los gooi ze in de was ,touw er om heen en ze zien er weer goed uit.

maar zeg even goed het meeste is 2 de hands toch ...ze vragen niet echt hard door...

maar ga jij liegen..en ze hebben dingen gevonden..die jij [stomme lul] hebt laten liggen..

 

GA je hok en kasten langs...is het oud , weg , gooi die fan nou weg....20 eu ... kan je later 5 k kosten.

 

HET VERHOOR;

 

moet ik nou wel of geen advo mee;

is je hok klein paar planten , ben je net begonnen . ben je al wat ouder.. zeg ik nee...

maar is je zaak groot 100 + planten ..zeg ik 100 % ja. je voelt je beter..want je heb 1 pro bij je..[ telefoon boek kijken, bellen, klaar..]

in voor gesprek kan hij , zij je al voorbereiden.

ze vragen ; [het is gewoon 1 lijst uit de pc...]

is het jou , huis, is het jou plantage , wie hebben jouw geholpen je hok te bouwen , antwoord kort , ga niks uitleggen.

[antwoord is gewoon ja. ]

waar heb je spul gekocht winkel...waar....noem stad ; waar; zeg ik liever niet.......

ze vragen toch niet door....want jij hoeft niet te antwoorden .

heb je schulden ; ja...beetje [want je bent arm toch anders was je hier niet mee begonnen.. ]

bij wie ; hoeveel ; zeg ik liever niet.......

praat rustig denk na...

rook je ; ja wat ik heb ....pijn , whatever...maar niet veel, alleen voor slapen.

want je werkt, gewoon maar je verdiend niet veel..toch....

drink je? , gebruik je drugs ? , heb je 'vervoer middelen ?

[ ben jij 20 - 40 en je werkt met je handen ..en je bent stoer naar de buiten wereld..je rijd 1 lekkere grote bak...je kent ze wel he..

waar 1 sticker op zijn voorhoofd zit , ik zit in de illegale business .]

agh ,,je vraagt er ....

heb je aan je huis verbouwd , dingen gekocht , ze willen dat jij je verluld...ik ga al zo lang lekker.....

 

[ en heb je cash probleem - teveel - koop goud - geef , fam ,vriend in , laat hem , haar, het kopen hbu Rotterdam ].

je kan het makkelijk bewaren ,en je bent tegen inflatie gedekt .

10 k 1 jaar laten liggen en je bent 2- 5 % kwijt geraakt. :+) ]

 

je kweek uit zaad....want dat is beter zeggen ze op het int ja toch.....lees minder oosten per jaar

ga niet op je schema schrijven ; laat geen boekje , notities bij je hok liggen .

NIKS............WANT JIJ MAAKT HET DE PETTEN MAKKELIJK , LUL......

hoeveel haal je er af...ze komen allemaal langs....

is je oost 1 keer mislukt... laat dat liggen , niet te veel...jij bent net begonnen 1 noob .

nou hier is nog ff link waar ook wat goede info is te vinden..

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=66198

de stukken van devlaming ; die zijn heel goed ;

 

btw ; ik was verraden, klik lijn ... woon in rijtjes huis [had kleine kring die het wisten al jaren de zelfde mensen..]

en mijn naaste buren wisten het , zijden maakt ons niks uit..als wij er geen last van hebben.

 

 

ik kan nu nog niet zeggen over de strafmaat want ik moet nog voor komen.

zal dat later er ook wel bij zetten...

 

 

ok boys ; ik hoop dat ik hier mensen wat mee help , zo als ik ook geholpen ben

toen ik was gepakt...wat het is niet niks.

 

 

gr koof :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx thnx

had het net gelezen

 

staat wel hier en daar wat waar ik wat aan heb

iig bedankt en als je meer weet plaats het hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vergeet één ding

Zorg dat je niet gepakt wordt , ook na jaren , hou je mond over je hobby tegen iedereen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik liep vorige maand buiten op grofvuildag.

En waar liep ik toen tegenop?

 

Juist ja een complete kweeksetup met aangebroken voedingsflessen,ik dacht,heee dat ga ik es proberen.

 

Misschien een optie? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leerzaam stuk zo zie je ma weeR

 

WEET WAT JE ZEGD ZEG NIET WAT JE WEET

 

GREETZZ ST0NY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is beter om te kijken tegen wie je iets zegt!!!

 

Allemaal goed natuurlijk om dit op te schrijven maar als ze aan de deur staan...denkt niemand meer aan dit mooie verhaal :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou echt wel.....want er is maar 1 regel...........

 

ZEG NIKS........

 

 

Het is beter om te kijken tegen wie je iets zegt!!!

 

Allemaal goed natuurlijk om dit op te schrijven maar als ze aan de deur staan...denkt niemand meer aan dit mooie verhaal :rolleyes:

 

Gr schenkie

 

Je vergeet één ding

Zorg dat je niet gepakt wordt , ook na jaren , hou je mond over je hobby tegen iedereen

 

Buble

 

 

ja,,,maar het kan ook iemand zijn die door je straat loopt..en wat ruikt...

je hebt altijd wel 1 nsb er in de buurt .

 

die jou hobby niet vind kunnen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja,,,maar het kan ook iemand zijn die door je straat loopt..en wat ruikt...

je hebt altijd wel 1 nsb er in de buurt .

 

die jou hobby niet vind kunnen .

 

het is niet de hobby niet vinden kunnen

 

het is de welvaard terwijl hun schip niet vaart :D

 

vandaar dat ze gaan wijzen met hun vingers ;) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel wat aan de tips gehad.ging om een kleine kweek6 planten binnen met 1200watt erboven.had hier gelezen dat ze zouden vragen,hoeveel haal je eraf,wat krijg je ervoor,geef je wel eens wat weg en blow je wel eens met je vrienden hier?.wis precies wat ik moest zeggen.weet ik niet weeg het niet,ik verkoop het niet,nee want dan blijven ze erom vragen,en de laatste de belangrijksteNEE agent want dan zitten ze hier elke avond.dus kweek je voor eigen gebruik of voor een aardig zakcentje zeg nooit dat je thuis een gratis coffieshop heb want dat heb je als je de laatste vraag niet goed beantwoord .wist dit zelf ook niet maar zo zien hun dat,dan is er geen spraken van eigegebruik maar tot het aanzetten van softdrugs gebruik.ook al heb je er 50 staan gewoon vol houden dat het voor je zelf is en misschien kom je er mee weg je zou echt niet de eerste zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koven als ze door je straat lopen en ze ruiken wat, dan ben je dom bezig of het moet het heerlijke eten zijn (van de buren ) :rofl

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi geschreven stukje gast :rofl

 

maarjah JE HEB DUS OOK DE BELANGRIJKE REGEL OVERSCHREDEN DOOR HET MENSEN TE VERTELLEN!!

zolang niemand uit je vrienden,familie kring iets weet zul je nooit gepakt worden tenzij je dus je mond voor bij praat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjit gast jij hebt ook dikke pech gehad. iedereen heeft gelijk dat je altijd je mond moet houden. Maar iedereen weet ook dat je je mond moeilijk kan houden over dat wat je grootste hobby is. fok it man, probeer het maar eens. We houden allemaal van kweken, het is onze hobby, onze liefde. Ik kan er gelukkig met 2 iemanden over ouwehoeren die zelf ook kweken, maar verder...? Mijn vriendin is zon meisje die haar mond NOOIT zou houden tegen politie. Good cop bad cop? Man ze zou het geen minuut trekken op het bureau. Ik weet zeker dat als ik binnen zou kweken ik kan lullen als brugman, maar als ik aangehouden wordt me vriendin alles verluld.

 

Maar weet je. ik zou het haar niet kwalijk kunnen nemen. Ze is geen crimi. Ze is gewoon een onschuldig meisje.

Wat moet je daar nou tegen doen ombudsman?

 

Slappy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor je verhaal, hopelijk kom je er "goed" vanaf, qua strafmaat enz.

Hebben ze echt alles meegenomen of enkel de lampen / filters / vsa's?

 

Het is eigenlijk vrij simpel als ik je verhaal lees...

 

De belangrijkste regel om te voorkomen dat je gepakt wordt is:

BEK HOUDEN! tegen alles en iedereen

(ohja, je filter op tijd vervangen)

 

De belangrijkste regel als je toch gepakt wordt:

BEK HOUDEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor de belgen is het simpel.

 

Ben je gepakt met 1-10 plantjes:

 

"Ik doe dit 1x per jaar (of 2 jaar of 3, maakt niet uit) en ik gebruik medisch wegens chronische pijn (hoofdpijn is makkelijk dat kunnen ze niet bewijzen). Heb je daar een doktersattest voor? Neen, voor zover ik weet is mediwiet in België taboe. Ook wil ik niet naar de dokter ermee omdat wiet illegaal is in belgie en mijn probleem oplost waar ik normaal zoveel pillen voor zou moeten nemen.

 

Met wat geluk heb je een goede wijkagent die het laat staan (ken iemand die dat heeft meegemaakt, heeft simpelweg uitgelegt dat hij medisch gebruikt. En dat hij niet wist of hij hier ergens voor terecht kon in België en bang was door de illegaliteit). Hij had ook maar 2 plantjes en verder is niets gevonden (zijn huis is zelfs niet onderzocht).

 

 

Wie de misdaad begaat, moet de straf kunnen aanvaarden. Of omzeilen :rofl. Wees slim, zorg voor een goede reden. In België kun je ook nog gaan zeggen ik kom liever niet in contact met mensen die DRUGS dealen, daarom heb ik zelf leren kweken voor mijn eigen. Ik wil niet in contact komen met dealers, ik rook medisch en heb verder geen behoefte eraan.

 

Een mooi excuus is goud waard. Een slecht excuus kost je je kop :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vriendin is zon meisje die haar mond NOOIT zou houden tegen politie. Good cop bad cop? Man ze zou het geen minuut trekken op het bureau. Ik weet zeker dat als ik binnen zou kweken ik kan lullen als brugman, maar als ik aangehouden wordt me vriendin alles verluld.

quote slappezever

 

 

Je vrouw hoeft overigens niet tegen je te getuigen , gewoon mond laten houden ,en overdreven gaan janken dat zou het mooiste wezen :rofl me man z'n hobby en mag ik niet komen heb ik er verteld

 

Buble

Niemand in ons gezin is overigens een crimineel ,dat voorop gesteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je uitgebreide uitleg en vele tips! Het klinkt allemaal zo logisch, maar je word er inderdaad soms iets gemakkelijk in.... En sterkte met de afwikkeling van alles. Maar nog even 2 vraagjes:

1) Wat nemen ze mee en wat laten ze achter?

2) Je laat ze gelijk de ruimte zien waar alles staat (kelder) Doorzoeken ze dan alsnog je hele woning tot op de zolder aan toe?

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er hier iemand die is gepakt met een digitale stroommeter?

En konden daarmee traceren hoeveel kweken je hebt gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wordt niet gepakt Door de "slimme"meter maar :

 

Stel je hebt een digitale meter laten installeren ,zo ongeveer 3 jaar geleden en je draait zo een 4 keer per jaar een 32 plantjes onder 1800w dan gaat het wel als volgt als je ineens de wetsdienaars over de vloer hebt gekregen:

 

Dus die 32 plantjes is een voldongen feit dat er gekweekt is en nu komt het:

 

De officier van justitie gaat zover dat het aantal jaren dat het pand van jou is geheel wordt meegenomen in ontnemingsvordering wat dus wil zeggen dat theoretische kweken voor hen voldoende is om een bedrag te koppelen aan een ontneming , dus zal men rekenen : 4keer maal 3 jaren(nieuwe meter) x 32 x 28 grammen x 2,67 is een heleboel alsook de hoeveelheid stroom een heleboel zal zijn: 3 jaren maal 4 x keer x 70dagenx 12 uur x1800 w : 1000 = een heleboel Kw die niet geheel is te verklaren door zonnebanken enzo bij een normaal particulier huishouden.

 

Wat ik dus wil zeggen is : het theoretisch voordeel wat ze mogen berekenen daar kan je dan moeilijk tegenin in gaan omdat die digitale meter behoorlijk correct werkt en je dus niet zomaar met tegenbewijs kunt komen in het geval van een slimme meter .

Overigens ook niet met de gewone ,maar die slimme maakt het met piekspanningsintervallen enzo nog een graadje erger.

Wel is het fijn als je het aantal keren bij een lampje hebt gehouden en er een keertje 3 lampjes op nahoudt dat je dan kan aantonen van het is toch echt mijn eerste keer.

 

Oja en wie nog gelooft in nieuwe filters enzo om maar te verversen en nieuw te lijken dat werkt niet meer tegenwoordigs met het theoretisch voordeel wat wettelijk mag .

 

Al met al ,de wegen om je eruit te lullen zijn erg beperkt door de jaren heen.

 

Ik hou het wel op me 5 plantjes die lekker gescrogd gaan worden met Dank aan de forumactievelingen die hun ervaringen delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta echt te kijken..van wat bepaalde mensen , neer pennen.

 

weten helemaal niks over de hoe en wat, of ik met mensen heb, geluld enzo.

of ik daarom gepakt bent.

geur...agh als je in woonwijk zit met 4 lampen, 100 + planten.

soms heb je neer slaande wind ,je filter ..3..4 oosten oud.

dan kan het zo maar zijn dat je toch wat ruikt op straat .

 

het ging lang goed .

 

 

ik heb dit stuk gescheven , voor andere mensen die net beginnen . , had gehoopt dat andere mensen er ook ,ZINVOLLE , toevoegingen

bij zouden doen........

 

ik wou ook nog meer info over het verdere proces er bij doen, maar daar heb ik nu echt geen zin meer in.

 

 

gr koof

 

 

 

 

ps , 1 ze laten rommel achter , gooien je potten leeg; more a less alles gaat mee,

je moter halen ze uit je afzuiger de box laten ze staan.[meestal]

2 . nee je laat ze niks zien...je moet mij verhaal. goed lezen bro..

en nee ze zoeken niet in je kasten. laden..als ze je hok gevonden heben is het ok.

ze kijken wel in alle kamers natuurlijk.

 

 

 

 

 

Thnx voor je uitgebreide uitleg en vele tips! Het klinkt allemaal zo logisch, maar je word er inderdaad soms iets gemakkelijk in.... En sterkte met de afwikkeling van alles. Maar nog even 2 vraagjes:

1) Wat nemen ze mee en wat laten ze achter?

2) Je laat ze gelijk de ruimte zien waar alles staat (kelder) Doorzoeken ze dan alsnog je hele woning tot op de zolder aan toe?

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het goed gelezen, maar als ze eenmaal binnen willen komen vinden ze het toch wel. Dus dan wijs ik ze liever de weg, want op zolder liggen verpakkingsmaterialen en die moeten daar blijven liggen....

Maar stel dat ze komen ZONDER huiszoekingsbevel en je laat ze binnen. Kun je het er dan in een rechtszaak op gooien dat ze niet de juiste papieren hadden of ben je dan alsnog de lul omdat je ze vrijwillig binnen hebt gelaten? Want anders kun je er op die manier goed vanaf komen....

 

En ik zou het in ieder geval wel op prijs stellen als je je topic aan zou vullen en ik weet zeker een hoop medelezers ook! Dus ik hoop dat je je beslissing even heroverweegt.....

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk echt niet dat ze zomaar naar binnen batsen,ik denk dat ze hun werk echt wel goed voorbereiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zou je wel verwachten, maar het lijkt me toch handig om te weten voor het geval de siuatie zich toch voor doet....

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een digitale meter, zat (helaas) al id meterkast, vorige bewoner was id Oxxio hoax getrapt en Essent wilde hem niet verwijderen (oude meter zit er gewoon nog onder en de digitale is hierop gekoppeld) dus ik kan niet anders.

 

Geconstateerd dat Essent niet meer langskomt om de meter uit te lezen maar dit op afstand doet.

eindafrekening gehad en die klopte nl. precies met de meterstanden

 

Behoorlijke stijging op tarief 2 :rofl maar vd rest niks ad hand maar ik heb ook maar 1000W draaien totaal en een dikke PC waar je op zit te gamen doet dat ook bijna al tegenwoordig, zeker als je op je plasma gamed en ik betaal gewoon netjes vd stroom en nav de eindafrekening gaat mijn voorschot omhoog.

 

Heb naar aanleiding van dit topic ed wel even mijn digi meter eens goed bekeken en er zit wel heel veel op qua uitlezen/aangeven maar volgens mij mogen ze daar helemaal niks mee ivm privacy wetgeving? Gaat ze geen ruk aan welk apparaat je nu aanhebt en dat was wettelijk toch ook zo geregeld dat ze er niks mee mochten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...