Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Zelf medicinale wiet olie maken

Recommended Posts

s toch niet belangrijk! Je kan het toch mengen met eender welke olie!

 

woops bedoelde hennepzaadolie

 

 

ik lust andere olie neit zo echt , hennepzaadolie smaakt naar hazelnoten , vandaar

 

 

Ik doseer heeeel goed als ik een beetje teveel neem is het ook gedaan met me

 

 

Maar ik doe het net om niet stoned of high te worden , , ben een kuurtje bezig van 2 maand 3 keer per dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zou je een notenolie kunnen vinden die je lekker vind. Maar natuurlijk niks mis met hennepzaadolie. :rofl

 

Succes met je kuur. Leuk te lezen dat je medicinale voordelen ervaart. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van plan om binnekort (als mijn plantjes klaar zijn) ook olie te maken.

nu was mijn plan om dit ook te maken voor mijn broertje (11).

hij heeft namelijk iets van adhd, weet niet precies wat, en heeft daarom moeite om zich te concentreren op dingen en daarvoor is bijvoorbeeld school werk heel lastig voor hem.

nu vroeg ik mij af hoe sterk je dit moet aan lengen en of het uberhaupt een goed idee is om het aan hem te geven aan gezien zijn leeftijd?

ik heb wel gezien in meerdere topics dat het helpt maar wil het toch iets specifieker weten :rofl.

 

Groeten

 

Bart :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op Bart, want het kan hard aankomen indien te sterk.

 

Ik zou het tien keer verdunnen,

misschien zelfs 20 keer en beginnen met één druppel.

 

En misschien is het beter om gewoon te wachten totdat ie wat ouder is.

Bij sommigen verdwijnen ADHD klachten, als ze ouder worden.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik lust andere olie neit zo echt , hennepzaadolie smaakt naar hazelnoten , vandaar

 

Ik heb mn olie 50/50 vermengd met walnotenolie en moet zeggen dat ik totaal niks proef van walnoot!

Ik vind de hashy smaak heerlijk... mn vriendin walgt ervan! Gek he? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas op Bart, want het kan hard aankomen indien te sterk.

 

Ik zou het tien keer verdunnen,

misschien zelfs 20 keer en beginnen met één druppel.

 

Klopt! Ik heb net olie verdund tot 1/8 voor mn hond die kampt met een nagelbedontsteking... heb zelf een druppel gepakt en dacht bij die verdunning niks te gaan voelen... jaaaaaaaaaa hallooooooooooo....zelfs dat druppeltje voelde ik redelijk goed!

 

Dus voor je broertje is een verdunning van op zn minst 1/10 zeker aan te raden... afhankelijk van de sterkte van je wiet natuurlijk!

Ik zou ook gelijk Mits zegt zelfs gaan voor een 1/20 verdunning.... niks zo zielig als je broertje scheef te zien gaan! Wees vooral voorzichtig! :P

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben van plan om binnekort (als mijn plantjes klaar zijn) ook olie te maken.

nu was mijn plan om dit ook te maken voor mijn broertje (11).

PARDON??

 

Voel je je wel helemaal lekker? 11 jaar?? What's next, de speen van je baby in de olie dippen? :P

 

Er wordt hier op wietforum géén kinderartsje gespeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P het was ook niet de bedoeling om kinderarts te spelen hoor!

ik heb alleen gelezen dat het kan helpen, als hier word aan geraden dat het te jong is zal ik het hem zeker niet geven!

zoiezo zal het alleen gebeuren als mijn ouders het goed vinden, en zij doen ook eerst research voordat ze zoiets doen !

en als mijn broertje van de kaart zou gaan door iets dat ik hem heb gegeven hoef ik mijn gezicht hier niet meer te laten zien geloof me maar.

ik ben heel voorzichtig wat dat betreft :rofl

ik ga de olie wel maken en zelf testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi. Dan is dat geregeld.

 

Zo voorkomen we wat probleempjes denk ik.

 

Voor jouw gelden dezelfde waarschuwingen b-tot-de-art. :P

 

Altijd met één druppel beginnen en ff afwachten.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ritalin geeft borstvorming bij jongens, remt groei bij pubers en is mogelijk kankerverwekkend.

Daarnaast verlies aan eetlust, slapeloosheid, hoofdpijn, buikpijn, een droge mond, duizeligheid en depressie.

 

Als je de volgende dosis Ritalin niet op tijd inneemt krijg je hevige afkick verschijnselen.

Daarom is Ritalin juist voor kinderen niet een ideeaal geneesmiddel, want die zijn niet zo excact hé?

Concerta is wat dat betreft beter, heeft een langere werkingsduur en dat luisterd minder nauwkeurig, maar het is duurder en wordt daarom liever niet vergoed door het ziekenfonds.

 

In Californië is een overdosis Ritalin even vaak voorkomend verschijnselk bij de eerste hulp als een overdosis cocaïne.

 

Daarbij komt, er is volgens onderzoeken nog nooit een geval aangetoond van een blijvende verbetering door Ritalin.

 

Slikt U maar ..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel een beetje goed lezen predator. Het advies was voor hem zelf.

 

Ritalin is enorm klote spul. Op den duur ga je er gewoon dood van.

 

Vieze zooi.

 

Een vette lever mis ik nog in je lijstje Wernard. Ik kon zowat niet meer bukken van de pijn aan m'n zij.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij moet goed lezen Mitsz! Het was voor broetje van 11

 

Buiten het feit dat ritalin gewoon rotzooi is vinden wij (en dat is ook het officiële standpunt van Wietforum) dat zelf dokteren, en zeker bij minderjarigen, niet wordt toegestaan op Wietforum. Ik vind het persoonlijk géén goed idee om op jonge leeftijd met cannabis te beginnen, en zeker niet in deze geconcentreerde dosis, en al zeker niet als ze pas 11 zijn. Overleg altijd met de arts. En ja, ik weet dat in uitzonderlijke gevallen (zoals bij chemotherapie) het een uiterst goed effect heeft, maar dat zijn zeer uitzonderlijke omstandigheden en ook dan zou ik nog met de arts overleggen. Ik denk dat iedereen die youtube video wel heeft gezien met dat verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ja, ik weet dat in uitzonderlijke gevallen (zoals bij chemotherapie) het een uiterst goed effect heeft, maar dat zijn zeer uitzonderlijke omstandigheden

 

Het is mss wel zeer uitzonderlijk omdat het slechts zeer uitzonderlijk toegepast wordt!

Wordt wietolie als geneesmiddel mainstream dan denk ik dat we vaker zogezegde mirakuleuze genezingen gaan ervaren... de toekomst zal het uitwijzen!

 

Bedoelde je volgend filmpje?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
... de toekomst zal het uitwijzen!

 

je zit te veel op andere fora :P ...

 

onbewust immitatie gedrag :rofl ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overleg altijd met de arts.

 

En de arts die Ritalin voorschrijft heeft gelijk dan???

Share this post


Link to post
Share on other sites
... de toekomst zal het uitwijzen!

 

je zit te veel op andere fora :P ...

 

onbewust immitatie gedrag :rofl ?

 

Jij zit mss teveel enkel op dit forum? :rofl

 

Ieders persoonlijkheid is een immitatiemix van anderen!

Dus ook jij immiteert onbewust! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
jij moet goed lezen Mitsz! Het was voor broetje van 11

 

Buiten het feit dat ritalin gewoon rotzooi is vinden wij (en dat is ook het officiële standpunt van Wietforum) dat zelf dokteren, en zeker bij minderjarigen, niet wordt toegestaan op Wietforum. Ik vind het persoonlijk géén goed idee om op jonge leeftijd met cannabis te beginnen, en zeker niet in deze geconcentreerde dosis, en al zeker niet als ze pas 11 zijn. Overleg altijd met de arts. En ja, ik weet dat in uitzonderlijke gevallen (zoals bij chemotherapie) het een uiterst goed effect heeft, maar dat zijn zeer uitzonderlijke omstandigheden en ook dan zou ik nog met de arts overleggen. Ik denk dat iedereen die youtube video wel heeft gezien met dat verhaal.

 

Het is een lastige kwestie whazzup, maar ik durf me zelf ook de vraag te stellen; wat is slechter een keer de olie proberen of andere variant van cannabis. Mocht deze aanslaan hiermee verder gaan>kans op een keer out gaan oid in het begin. Of vanaf nu ritalin slikken en hier nooit meer vanaf komen?!

 

lastig

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou zeker niet overkomen als iemand die roekeloos zoiets zou geven.

heb het denk ik verkeerd geformuleerd :P.

als het maar duidelijk is dat mijn broertje het NIET krijgt zolang daar geen goed advies of informatie over is gekregen!

en aangezien het hier op het forum al sterk word afgeraden gaat het ook zeker niet door.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jij moet goed lezen Mitsz! Het was voor broetje van 11

 

Buiten het feit dat ritalin gewoon rotzooi is vinden wij (en dat is ook het officiële standpunt van Wietforum) dat zelf dokteren, en zeker bij minderjarigen, niet wordt toegestaan op Wietforum. Ik vind het persoonlijk géén goed idee om op jonge leeftijd met cannabis te beginnen, en zeker niet in deze geconcentreerde dosis, en al zeker niet als ze pas 11 zijn. Overleg altijd met de arts. En ja, ik weet dat in uitzonderlijke gevallen (zoals bij chemotherapie) het een uiterst goed effect heeft, maar dat zijn zeer uitzonderlijke omstandigheden en ook dan zou ik nog met de arts overleggen. Ik denk dat iedereen die youtube video wel heeft gezien met dat verhaal.

 

 

Sorry maar ik ben het er niet mee eens. Ik zeg zelf dat het lieve jong te jong is. Tot twee keer toe.

 

Als b-tot-de-art vervolgens aangeeft het op hem zelf te gaan testen geef ik hem dezelfde gebruiksadviezen en waarschuw ik 'm voor een te pittige pittige dosering.

 

Posts van 13.26 en 14.11

 

Ik heb wél goed gelezen whazzup. Je hebt zelf een paar berichtjes gemist. Ik ben zelf vader en zou zoiets nooit aanraden.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P het was niet de bedoeling een hele discussie uit te lokken :rofl

meer informatie winnen over hoe en wat.

ben nu goed geïnformeerd, bedankt daarvoor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

 

Mijn eerste poging tot het maken van wietolie. :rofl

Deze eerste keer met 40% Wodka tot ik mijn hand kan leggen op 96,3% alcohol.

Ik gebruik knipafval van m'n Northern Lights outdoor plantje.

Die was vrij herfstig van uiterlijk.

Ik heb het knipafval in een kousje een half uur laten weken in de wodka en tot mijn verbazing is het roze/paars geworden ipv groen?!

 

Enfin, het spulletje staat te borrelen in een flessenwarmer op 40 graden met het aquariumpompje/metalen buisje erin op de laagste stand.

Helaas durf ik het 's nachts niet door te laten verdampen omdat ik het flessenwarmertje niet vertrouw.

Zo'n cheap dingetje.. :tu

Dus staat het goedje nu al voor de derde dag (van 07:00 tot 21:00) te verdampen en er is nog geen kwart verdampt...

We'll wait and see.

 

Nee het is geen ranja :rofl

gallery_7512_372_688618.jpg

 

Foto van eerste dag:

gallery_7512_372_1218582.jpg

 

Anyone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wodka betsaat maar voor 45% of zo uit makkelijk te verdampen alcohol.

De rest is water en suiker.

Dat water verdampen bij en lage temperatuur duurt gewoon heel lang.

Alcohol verdampt bij 78c. en water pas bij 100c. vandaar

 

Enne, die verwarmertjes zijn best wel betrouwbaar hoor.

Kan weinig mee fout gaan, ze worden ook niet zo lang gebruikt hé?

 

Groene groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...