Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bart roos

ik weet bijna alles

Recommended Posts

Je klinkt mij eerder als een IWAB id oren Bart.

Heb net een ander topic van je gelezen en daar blijkt beetje tegenovergestelde uit..

waar je je voeding haalt bijvoorbeeld :lol:

 

Ervaringsdeskundige komt meer in de buurt als je dan toch iets wilt stellen hier op WF en als die ervaring anderen kan helpen, altijd :rofl .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus naast je kennis van onze planten nu nog even je nederlands een boost geven, en dan ga je boeken schrijven.

 

Tsk, Tsk Peperfreak...:lol:

Nederlands is altijd met een Hoofdletter. :P

 

En IQ zegt niets. Anders was ik vast wel een betere kweker geweest. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar bartje 1 ding weet niet waar je spullen blijven :D :D :D :D gr ozzy

zie je eigen andere topic :rofl :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer je weet,

hoe meer je vergeet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy Buddy,

 

Je hebt gelijk! nederlands moet zijn Nederlands. Ach, maar ik bied me ook niet aan als "ik weet alles".

Groetjes, je hebt me les gegeven, hoop dat Bart er ook iets van opgestoken heeft LOL

 

IQ zegt inderdaad niets. Als het bij mij hoog genoeg was, had ik waarschijnlijk geen reatie gegeven op het mooie aanbod van Bart.

Wat betekent TSK bij jouw reactie? Ben een "oudje"( 58 jaar) en ben niet up to date met afkortingen.

Holy Buddy, de groetjes.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat betekent TSK bij jouw reactie? Ben een "oudje"( 58 jaar) en ben niet up to date met afkortingen.

 

Geen afkorting.

Net zoiets als Tsssss of Och och och. :P

 

Tsk tsk tsk :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel cool dat Bart zich hier profileert als kenner en vragenoplosser :P Zouden jullie ook moeten vinden. Inplaats van de arme man op de rooster te leggen. Ik zou bvb ook een topic kunnen openen waarin ik stel dat ik alles (lees: heel veel) weet over growen op grond en onder hps. Alsook over het plantje in het algemeen :D Maar dat doe ik niet omdat ik teweinig tijd heb :lol: .

Kwam overlaats nog wel iets tegen in een schoolcursus hoe het precies werkt dat het lichaam de bloedspiegel (suiker) regelt en hoe het precies (tot in detail) komt dat een bad-trip met een joint bepaalde effecten heeft op het lichaam :D. Iedereen weet wel wat de symptomen zijn en hoe het komt, maar weinigen weten wat er gebeurd in het lichaam zelf, in het metabolisme :D.

 

Maar dat terzijde :D Ik vind het leuk voor het WF dat er iemand is wat vragen e.d. wilt oplossen :D

 

Misschien kan je je posts omhoog krikken door vragen te gaan beantwoorden in de beginners -indoor vragen sectie, of de outdoorvragen sectie :D Bart? :D

 

En Bart, als je zelf met vragen zit , stel ze gerust :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste, over een paar weken heb ik wat vakantie dagen. Ik zal dan wat stukjes schrijven. Over aarde, voeding, stekken, ziektes. Het wiel hoofd niet vele male worden uitgevonden,dunkt mij. TIP het boekje KASTWIET van Ed Rosenthal beveel ik aan. Zijn motto luid, waarom moeilijk als het makkelijk kan. GR.BART

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vraagje aan Bart. Schitterend zo'n vraagbaak!!!! :rofl

 

Wat is het nut voor het toepassen van melasse tijdens de bloei.????

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik dit als leek al een beetje arrogant vinden?

ja, dat mag.

Heb ik als mede-leek ook last van, maar wellicht bewijst bart zichzelf nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste Bart,

 

Proficiat kerel! Je weet alles, pet af.

Kweek al heel lang, en ondanks al mijn gelees op ons forum kom er ik elke jaar weer achter dat ik eigenlijk helemaal niet zoveel weet.

Maar ja, waarschijnlijk ligt jouw IQ een stukje hoger dan de mijne, of beschik je over talenten die de gemiddelde bezoeker hier niet heeft.

 

hij blowt niet :lol:

 

( ach, wijsheid hoef ik je niet te wensen, iets minder arrogantie wel denk ik)

 

ach zo arrogant!? Soms kan je gewoon zeker zijn van je stuk! kom man, hij wil wat mensen helpen en past zijn woorden verkeerd toe, is het dan niet even arrogant wanneer jij dit type reactie plaatst :rofl Denk dat iedereen wel verstaat wat er bedoelt wordt op dit kweekforum :P eneum je doet aan topic vervuiling pietje just,

 

 

vind het wel moedig (ook beetje geestig :D ) van bart!

 

hij duid in de eerste post wel op de plantenteelt op grond.

 

 

ben benieuwd laat maar horen. hij heeft hier vast al wel meer opgestoken als de gemiddelde forumer... lid nr. 300 en...

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk hij doet toch echt wel iets goed...sinds 2002...lid 348 en nog steeds aktief...bij andere hobby clubs krijg je een ere lintje van verdienste... :D

 

Ik ken iemand die had zijn 240x240 tent net staan, nog zonder iets dr in, ook geen techniek en hij had al plisie en stroomboer aan de deur... :lol:

 

Bart als je ook guerilla bent, schrijf maar een mooi topic met alle dirty guerilla tacktics. :rofl

Ik ga er altijd van uit dat ik van iedereen die ik tegen kom iets kan leren, oke van de 1 meer als de ander...maar toch..

 

als we iedereens eerste post gaan bekijken dan lach je je te barsten... :P

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is dat afgelopen verder? een tent is toch niet verboden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peperfreak

 

zo hé, jij komt lekker jaloers over. ik zou je maar eens niet zo druk maken. oh ja, voordat je gaat zeuren over correct nederlands, sukses is succes! dus succes ermee, druktemaker!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe is dat afgelopen verder? een tent is toch niet verboden?

ach...ze keken diep in zijn oogjes en zeiden: WE gaan jou heeeeel scherp in de gaten houden :lol:

 

prettige dag verdersssszzz............ :D

 

tis niet verboden idd.... :P

 

 

maja wat doe je dan?.... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, :rofl heb nog wat technische noob vragen in de categorie enz. enz..

Voor mijn experimenten met UVB en intracanopy licht.

 

In één van mijn hokken heb ik 2 TL's hangen in armaturen, maar dat is zo gammel als wat. Nu ik 2 UVB lampen erin ga hangen wil ik graag een stevigere en stabielere oplossing, die zo weinig mogelijk ruimte in beslag neemt. Die UVB lampen zijn trouwens T12 en 120 cm lang.

Wat ik wil heb ik wel eens op foto's gezien, maar ik zou niet weten wat ik daarvoor van internet moet bestellen.

 

Daarnaast wil ik nog andere TL's T8 en 120 cm verticaal monteren (dat mag hopelijk?) op deze houten platen:

gallery_21888_8278_1284654.jpg

 

Als ik keuze heb uit dit assortiment welke onderdelen kan ik dan het beste nemen om mijn TL's stevig op te hangen respectievelijk aan de wand te monteren? En welke EVSA's zijn warme- en koude start en wat scheelt het in verbruik of ie EEI A1 of A2 is?

Deze had ik al voor mijn UVB's en die zal toch zeker warme start zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal dan wat stukjes schrijven. Over aarde, voeding, stekken, ziektes. Het wiel hoofd niet vele male worden uitgevonden,dunkt mij.

 

waarom moeilijk als het makkelijk kan

 

Heb je al eens goed rondgekeken hier? Er staan al vele mooie stukjes hoor.

Maar als je denkt nog iets toe te kunnen voegen, dan kunnen we dat alleen maar toejuichen.

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi JonkOman,

 

Sorry, bedoelde er geen kwaad mee. Waarschijnlijk prikkelde me de opmerking "Ik weet alles" een beetje te veel. Ja, en dan kan ik soms te impulsief reageren. Ach, misschien eet ik teveel pepers LOL.

Nogmaals excuses ook naar Bart toe!

Bart ,laat zien wat je voor kennis in huis hebt! Succes i.p.v. sukses

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet de bedoeling om alle vragen in één topic te behandelen, als dat al mogelijk zou zijn. Dat komt het overzicht niet ten goede. We hebben de melding ter kennisgeving aangenomen en sluiten hierbij het topic.

 

Ik denk dat je beter je bijdragen kunt geven in de lopende topics en de lopende vragen van leden. Als je daarnaast redactioneel wat aan te bieden hebt dan zien we dat graag tegemoet, net zoals alle mooie stukken van andere leden.

 

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...