Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

PolliePol

Verschillende autoflower soortjes

Recommended Posts

High growers en smokers,

 

Door omstandigheden al tijdje niet meer op het forum geweest maar nu is het weer eens tijd voor een kweekverslagje. Heb nu 5 Minefield ryder en 8 Auto Blueberry gezaaid. Van weekend verwacht ik nog wat post te ontvangen met Auto AK 47 zaden en waarschijnlijk krijg ik ook nog wat Dieselryder zaden van een maat. Op dit moment heb ik ook nog 4 Lowryders #1 in mijn kastje staan. Deze zullen binnen een weekje omgaan omdat de trichomen al melkachtig zijn en snel amberkleurig zullen worden.

 

Ff een foto van het geheel:

gallery_18300_8868_3269263.jpg

 

De 4 lowryder #1 dames op een rij:

gallery_18300_8868_511284.jpg

 

Foto van de dikste lowryder #1:

gallery_18300_8868_3044289.jpg

 

Close up van die dikke top:

gallery_18300_8868_1373773.jpg

 

 

De 5 Minefield ryders zijn allemaal opgekomen en het zijn 3 dames, 1 man en 1 herma (heeft een beetje stress gehad). De 3 dames staan lekker in het kastje onder de spaarlampen. De man en herma staan buiten. Als de man mooi is gaan ik meteen een zaadkweek doen met de minefield ryders. De herma laat ik voorlopig nog even en kijk dan later wel weer verder.

 

De 3 minefield ryder dames:

gallery_18300_8868_722882.jpg

 

Links het mannetje en rechts de herma minefield ryders:

gallery_18300_8868_3459314.jpg

 

 

Afgelopen maandag heb ik 8 Auto Blueberry zaden tussen wat watten gedaan en daarvan zijn er 7 uitgekomen. Deze staan nu allemaal in kleine bekers en zullen over een ttijdje worden overgepot. De mooiste man en vrouw zullen gebruikt gaan worden voor een zaadkweek B)

 

De Blueberries die net zijn opgekomen -_-

gallery_18300_8868_2436580.jpg

 

Heb in de tuin ook nog een 65 liter kuip staan met 3 feminised Big Bangs. Deze zijn eind juli ontkiemd en de grootste is nu ongeveer 130 cm is. Ze zijn de nu in de bloei na een kleine 2 weken voorbloei. Hoop alleen dat ze het gaan redden tot eind november.

 

3X Big Bang:

gallery_18300_8868_3168974.jpg

 

Close up van in de bloei gaande top:

gallery_18300_8868_2223563.jpg

 

En nog 1:

gallery_18300_8868_1220955.jpg

 

 

En omdat ik het niet kon laten heb ik ook 12 Lowryder #1 in een pot gedaan. Altijd lekker voor erbij :lol:

 

12x Lowryder #1

gallery_18300_8868_799865.jpg

 

Zal proberen elke week een update te doen met foto's en tips/reacties zijn altijd welkom!

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi PolliePol,

waarom heb je de lowriders in een pot gedaan?

Je bekomt zo meteen problemen met het scheiden van de plantjes.

 

Maar voor de rest ziet het er netjes uit. :lol:

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey PolliePol.

 

Tof verslagje tot nu toe, ik ben benieuwd hoe die AK's het zullen doen.

Veel succes! Ik zal je regelmatig volgen :lol:

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsti: Leuk dat je ff komt kijken! Die lowryders in de pot zijn een probeersel. Kwam er van de week achter dat het eigenlijk lowryder X dieselryder is die in de pot zit -_-

 

@Hangmat: De AK 47's zijn lekker aan het ontkiemen en de meest hebben al een plekje gekregen in een potje. Mooi donkere zaden trouwens B)

 

 

Ontopic:

 

Heb afgelopen weekend de 4 lowryders geoogst. Ze hadden nog een paar dagen kunnen staan maar ik kan de ruimte weer goed gebruiken voor de opvolgers. De toppen zien er lekker uit en zijn zeer compact :lol: Nu paar weken drogen en curren en dan de vlam erin.

 

Heb de 3 minefield ryders dames over gepot in wat grotere potten, het mannetje gaat lekker en de herma heb ik gekilled.

 

Alle 8 blueberry zaden zijn netjes ontkiemd en zitten in platic bekers. Door de oude indeling zijn wat gestrekt opgekomen maar dat fix ik later wel weer met het overpotten. Nu is het afwachten welke er over blijven voor de zaden kweek.

 

Heb afgelopen weekend de Auto AK 47 zaden via de post ontvangen. Heb er meteen 10 tussen de watten gelegd en waarvan er op dit moment al 7 in een platic beker zitten.

 

Last but not least. Heb ik vandaag 5 Dieselryder zaden gekregen van een maat van me. Die gaan vanacht slapen tussen de watten en zullen dan hoelijk snel een ander onderkomen krijgen ^_^

 

 

Nog wat foto's van de stand van zaken:

 

Toppie lowryder:

gallery_18300_8868_1826394.jpg

 

Nieuwe indeling:

gallery_18300_8868_525689.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd naar die mooie soortjes Polliepol.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja me to! :verrygood Ik zit ook stiekem mee te kijken hoor PolliePol .. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook zeer benieuwd, vooral naar de minefieldryders, hoe ze zouden smaken enzo...

Ik had ook 5 minefieldryders, maar het werden alle 5 mannetjes :verrygood Vraag me af wat zo'n vrouwtje teweeg brengt.

 

ik volg je,

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt voor de reacties :verrygood

 

Om te beginnen de minefield ryders, speciaal voor broodje :lol:. Heb de 3 dames bij het mannetje gezet in de pot en die staat nu lekker binnen op de vensterbank. Ben benieuwd of ze nu wel wat meer de lucht in gaan. De dames zijn erg klein vergeleken met de man. Komt omdat de dames vrij lang in een 1 liter potje hebben gestaan.

 

gallery_18300_8868_2324090.jpg

 

gallery_18300_8868_1707365.jpg

 

 

 

Alle zaden zijn uit gekomen. Heb nu 8 Auto Blueberries, 5 dieselryders en 11 Auto AK47 in het kastje staan. Nu wordt het wachten op

het geslacht en dan de mannetjes en vrouwtjes kiezen voor een zadenkweekie :lol:

 

Allemaal gezellig bij elkaar

gallery_18300_8868_2882127.jpg

 

Blueberry

gallery_18300_8868_2317319.jpg

 

Diesel

gallery_18300_8868_1576213.jpg

 

Ak47

gallery_18300_8868_440355.jpg

 

Top lowryder #1, ruikt al lekker maar moet nog langer curen

gallery_18300_8868_2011346.jpg

 

 

 

De Big Bangs gaan ook lekker, ondanks het pokkeweer :rolleyes: Vandaag gelukkig weer een zonnetje dus meteen wat foto's genomen.

 

Hoofdtop

gallery_18300_8868_540275.jpg

 

Zij top

gallery_18300_8868_1859928.jpg

 

Close uppie

gallery_18300_8868_747310.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, jij gaat ook lekker zeg. ik had nooit gedacht dat je zo'n resultaat kon behalen doormiddel van alleen spaarlampen :verrygood

 

succes verder, ik zal je in de gaten houden.

 

grtz, PDP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peter de pan: Thanx en leuk dat je ff komt kijken. Ben best wel tevreden met de spaarlampen maar wil ook nog een micro kast maken voor 250 watt HPS. Hopelijk is die snel af, de meeste spullen heb ik al :wacko:

 

 

Dit weekend lieten de eerste Blueberries hun geslacht zien. Heb nu 6 vrouwtjes en 2 mannetjes, mij hoor je niet klagen :lol: Om ze nu te kunnen laten groeien heb ik de dames in me aarde bakkie gezet. De mannen heb ik apart gezet in een afgezaagde fles gezet waar 1 liter aarde in zit. Het is een experiment dus het wordt even afwachten hoe ze het trekken. Vanwege ruimte gebrek in mijn micro kast door de aarde bak moeten ik een beetje creatief worden met de indeling. Ik kijk wel welke kant het op gaat. Als ik er maar mooi zaadkweekie aan over hou, hoor je mij niet klagen :wtf2:

 

Maar foto's zeggen meer dan een paar woordjes..........dus bij dezen

 

Vrouwtje

gallery_18300_8868_19623.jpg

 

Mannetje

gallery_18300_8868_53081.jpg

 

Mannetje aan de fles :wacko:

gallery_18300_8868_1929742.jpg

 

Aarde bak

gallery_18300_8868_322174.jpg

 

Onder de spaarlampen

gallery_18300_8868_852349.jpg

 

 

Tips en reacties zijn altijd welkom!!!

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn erg schattig,die dwergjes van je :lol:

Benieuwd hoe dit afloopt,ik had dit jaar een kruising gedaan:Lowrider#1 x Snowrider.

Als je ooit testzaden wilt mag je het zeggen :wacko:

Dit gaat leuk worden om te volgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bekerkweker.

Als tip zou ik willen zeggen,

gebruik andere potjes voor die kleine dames van je!!

Van die 'witte bekertjes' zijn al niet goed, maar doorzichtige?!?

 

Ze hebben al weinig veg/groei. En als die wortels naar de buitenkant willen groeien

en met licht in aanraking komen,.... :lol: kunnen ze niet echt tegen.

 

Het beste is zwarte, komt geen licht doorheen :wacko: , potten.

Verder goed bezig, leuke soortjes :wacko: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed: Leuk dat je ff naar mijn dwergjes komt kijken :wacko: Ben wel benieuwd naar je Lowrider#1 x Snowrider, zal je wel een pm sturen. Thanx

 

@Limbic: Bedankt voor de tip. Ben er wel van op de hoogte maar door het gebrek aan ruimte in mijn micro kast moet ik wel consessies maken. Nu heb ik nog niet echt last ondervonden met de doorzichtige bekers. Alleen zou ik ze liever iets groter hebben zodat ze zonder problemen 2 a 3 weken erin kunnen blijven staan. En zodra het geslacht bekent ze dan over te potten.

 

 

De minefield ryders zijn bestoven en maken al lekker zaden aan. Het zijn erg kleine plantjes geworden maar dat maakt niet uit zolang ik maar +100 zaden ervan afhaal :lol:

 

Bij de dieselryders heb ik de eerste man al gespot. Hopelijk hebben de rest van de plantjes binnen een week hun geslacht laten zien zodat de dames in de aardebak kunnen.

 

Zal morgen ff wat foto's erop zetten!

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een korte foto update...

 

Minefield ryders zijn al zaden aan het maken :wacko:

gallery_18300_8868_23708.jpg

 

Zullen geen bomen worden :lol:

gallery_18300_8868_132819.jpg

 

De mannen bij elkaar: achterin Blueberry, rechts Dieselryder en de andere zijn auto AK47

gallery_18300_8868_494657.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Polliepol!

 

Ziet er weer lekker uit hoor. Die Lowryder topjes van je zagen er ook zeer smakelijk uit!

Heb eens eerder een resultaat van je Lowryders bekeken en dat zag er ook al zo mooi uit. Mooie oranje haren e.d.

 

Heb je wel eens iets anders dan Autoflower gekweekt?

 

Groeten, Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo kweek addict,

De lowryder toppies zien er niet alleen lekker uit ze roken ook lekker. :tu

 

Heb indoor nog niet echt andere soortjes gekweekt. Zit een beetje vast aan de autoflowers ivm de afmetingen van mijn kast. Wil van de winter een 250 watt kast gaan gebruiken met daarin wat sativa's. Heb de sativa mix van greenhouse op het oog om erin te doen. Heb nu nog wel 3 bigbangs in de tuin staan, die blijven daar totdat er toprot in komt, die waarschijnlijk niet kunnen afbloeien. Hopelijk komt er nog wat lekkers vanaf B)

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pdp: Thanx, mooi groen is niet lelijk B)

 

@Newby Growa: Te klein zijn ze idd hoop dat ze nu nog willen gaan groeien. Heb me lampen nu nog op 18 uur staan. Maar als het kouder wordt moeten ze langer gaan branden om de temperatuur op pijl te houden. Zodra het gaat vriezen zet ik ze op 24uur.

 

 

 

Alle planten hebben hun geslacht laten zien. Heb nu de volgende dames staan: 3x minefield ryder, 4x Auto Blueberry, 5x Auto AK 47 en 2x Diesel ryder. Heb van alle soortjes ook 2 mannetjes voor het bestuiven van de dames.

 

De meeste dames staan nu in een grote bak ;) onder de spaarlampen. Alleen de 3 bevruchte minefield ryders staan binnen in een pot op de vensterbank. Hopelijk gaan de dames in de bak een groei inhaal slag maken na hun te lange verblijf in de kleine bekers. De dames krijgen nu 2 x per week een klein beetje BAC bloeivoeding mee en elke 2 weken wat bacto.

 

 

Links 2 Diesel ryders daarnaast 5 AK 47 en rechts 4 Bleuberries

gallery_18300_8868_1081347.jpg

 

De Blueberry zijn al aardig bij getrokken

gallery_18300_8868_2573409.jpg

 

Blueberry met mooie lange witte haren en een lekkere bouw :tu

gallery_18300_8868_230606.jpg

 

De 5 AK 47's

gallery_18300_8868_29993.jpg

 

Ak 47 dame

med_gallery_18300_8868_2375385.jpg

 

De 2 diesel ryders

gallery_18300_8868_1986467.jpg

 

Diesel ryder dame van dichtbij

gallery_18300_8868_2656531.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er goed uit man, en mooi groen is niet lelijk nee :tu

grappig zo van klein naar groot, een mooie opbouw hebben ze ook zeker B)

 

tot de volgende update.

 

grtz, PDP..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor de reacties Softice en Peter de Pan!

 

Een kleine update......

 

De dames in de bak zijn mooi bij getrokken en gelukkig nog de hoogte in gegaan. De grote Blueberries zitten rond 25 cm en de Diesels en AK47's zitten nog onder de 20 cm. Heb vandaag de 2 mooiste Blueberry dames bevrucht voor een zadenkweek en de 2 andere Blueberries zijn voor de smoke :D

 

 

Links 2 Diesels daarnaast 5 AK47's en rechts de 4 Blueberries

gallery_18300_8868_719397.jpg

 

 

De Big Bangs in de tuin lieten wat rot zien vorige week en daarom heb ik de grootste maar omgehakt. Ze had nog wel een paar weken gekunt maar dat liet het weer niet toe :P Ben benieuwd hoe ze te roken is over een paar weken.......beter iets dan niets :rofl De 2 kleinere exemplaren hebben nog geen dikke toppen dus die laat ik nog maar staan. Wat er nog niet aan zit kan ook nog niet gaan rotten......waarschijnlijk zal dat toch niks meer worden :lol:

 

 

Wat Big Bang toppies

gallery_18300_8868_967298.jpg

 

 

PolliePol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi PolliePol,

wat jij als bijtrekken aanziet kun je ook strekken noemen.

De steel wordt langer, maar er komen geen internodes bij.

Het is niet per se een voordeel, de lampen moeten nu wat hoger komen te staan en daardoor

heb je minder lichtintensiteit beneden.

 

Maar voor de rest ziet het er mooi uit!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...