Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Vreemde Lichten,verschijnselen in de lucht

Recommended Posts

Het begon allemaal op vakantie dit jaar in Duitsland,ik had 50gram mee en we rookten er op los...

Op een avond kwamen we net terug bij de caravan>ik joint rollen en mijn vriendin moest naar de toiletten.

Ik hoor ineens mijn vriendin roepen: kom kijken! dit moet je zien!

Ik ben zeer sceptisch aangelegd maar ik kon niet bevatten wat ik zag:Een oranje licht dat langzaam tegen de wind in bewoog op zo een 30M boven de grond,ik knipperde....huh? ik zag toch echt een soort gas-wolk die eruitzag of het wel 1500 graden was het maakte geeeen geluid helemaal niks geen warmtestraling of wat.

ik dacht gelijk aan een bolbliksem:maar het was helemaal heldere lucht!Het verdween na ongeveer 40/45 sec.

Afijn, ik begon te denken dat frictie tussen de kwartshoudende bergdelen een vorm van energie had veroorzaakt.

Dit heb ik op vakantie 3x meegemaakt en goed kunnen zien :)

Deze theorie kan de vuilnisbak in want gisteren zag ik ze weer dit keer 6 stuks binnen 5Min.

allemaal dezelfde intensiteit/gasachtigheid als die uit Duitsland,alleen vlogen ze dit keer in paartjes van 2 onder elkaar in totaal 3 paren achter elkaar. en geeeeen geluid ook niet vanaf 30M of dichterbij

 

Nee, ik gebruik geen tripmiddelen ik blow alleen en in alle gevallen waren er een of meerdere getuigen EN video/foto's bewijs bij vergaard.

 

Wie heeft dit ook weleens gezien?ik weet dat ik niet de enigste ben durf het gewoon te zeggen,heb scheit.

Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd naar de foto's en filmpjes

Hier in oost nederland is er vorig jaar ook zo'n verschijnsel waargenomen

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar zien dat bewijs :).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint Elmus vuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het geen chinese lampion? ( ik stop meestal met gebruiken als ik lag vliegende honden zie! :wave:

 

 

piercing :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noorder licht??

Northern%20Lights.jpg

Wordt alleen gezien met heldere lucht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo van het internet vandaar dat ik niet zo lang lid ben :(

maar ik zal mijn filmpjes proberen te plaatsen,en nee het was niet zo een leuk ballonnetje:hij was te dichtbij in (15/30M)Duitsland en has geen consistente vorm zag eruit als plasma of gas...

Eveneens heeft zo een ballon teveel lift en gaat altijd mee met de wind,de wolk/bal bleef gelijke hoogte en ging soms zelfs lager en aangezien warme lucht moet stijgen volgens de natuurkundewetten.... :wave:

Ik vogel wel ff samen met iemand uit hoe ik die dingen post etc.(had een hekel aan pc's vroeger)

 

Ik ben iniedergeval blij dat ik niet voor gek versleten word :D

The truth is out there.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een linkje met mooie plasma in de lucht foto's KLIKERDEKLIK

Komt groot en klein en in alle mogelijke kleuren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat was er eergisteren in het nieuws??? :) Ik ben ook een believer , maar pas wel op met wat ik zeg/verklaar.........

Ik verdiep me al jaren in het fenomeen UFO. Veel kaf tussen het koren . :wave:

 

Dit zijn bijna op zeker Thaise wensballonnen.

 

http://static.aanbodpagina.nl/aa_images/nl...l/1113331_1.jpg

 

De brandweer roept verbieden en voila heel Nederland stuurt die dingen de lucht in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de nacht van 11 op 12 augustus van dit jaar zat ik buiten een jointje te roken samen met 2 maten van mij. Zit ik lekker achterover in de stoel, zie ik ineens in de lucht een heldere witte vlek, die gevormd werd door een bewegende wit licht gevende staaf zeg maar, alleen gebeurde het vrij snel dus het was zeg maar net of je met zo'n glowsticks in het donker snel zou bewegen, maar dan maar 1 veeg ervan. De maat van mij die rechts van me zat zag het ook, die aan de andere kant van de tafel zat niet, hij was te laat omdat ie zich nog moest omdraaien.

 

Nu heb ik een aantal jaren terug 2 jaar op rij in de nacht met de meeste vallende sterren buiten gekampeerd, met slaapmatje uit de tent, zodat je nog lekker sterren kan kijken. Dan zie je best wel wat vallende sterren in een nacht (zeker meer als 30, en dat was op iets van een 6 uur), maar dit leek dus niet op de doorsnee vallende ster (vallende ster is meer een streep in de lucht, kort of lang, snelheid wil ook nog wel eens verschillen, maar van snelheid was deze vlek ook wel wat trager als een vallende ster zou moeten zijn). Tis wel zo dat dit jaar die nacht op 12-13 augustus valt. Dus zou het wel kunnen dat dit ook zo'n verschijnsel is. Noorderlicht was ik ook aant denken, maar dit is toch heel wat trager en heel wat langer zichtbaar?

 

Dat ik dit zag was overigens in België, ergens in het zuidoosten van de provincie Antwerpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt trouwens in Noorwegen, vooral in het noorden, heel vaak noorderlicht. In Noordkaap zou je zelfs ongeveer 240 nachten per jaar noorderlicht hebben geloof ik. De zon schijnt daar in december-januari wel maar heel weinig of zelfs helemaal niet op sommige dagen geloof ik, maar het moet echt wel de moeite zijn om is n keertje daar te gaan kamperen ofzo..

 

Toekomstmuziek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie regelmatig ongeidentificeerd(e) vliegend object/en! :)

 

Heb zelfs 14 jaar geleden graancirkel gevonden die tot op de dag van vandaag zichtbaar is met google earth! :wave: (kwam ik achter toen een forumlid met verstand van google earth dit verhaal hoorde en gelijk ging kijken!) :D (zelf weet ik niet hoe google earth werkt!) :(

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij zijn het gewoon buitenaardse ietsjes die op zoek zijn naar een goeie shop in amsterdam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij zijn het gewoon buitenaardse ietsjes die op zoek zijn naar een goeie shop in amsterdam :wave:

 

 

 

hhhihihihhihihihi lol.........................waar ik wel eens mee te maken heb, is de geest uit de fles!

 

 

 

piercing :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is geen noorderlicht,alhoewel dat wel mooi is..

het was echt een soort in de brand staande wolk zonder rook en/of vaste vorm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste waar ik aan dacht was noorderlicht, maar het lijkt ook op iets wat ik eens in een UFO boek las(geloof zelf niet in UFO's, tenminste niet dat het vliegende schotels zijn, maar het is wel lachen om eens zo'n boek te lezen vind ik, aangezien er soms de belachelijkste claims instaan, alhoewel er ook meer geloofwaardige dingen tussen zitten, maaer er stond ook een foto in wat gewoon duidelijk een steelpan was met wat ijzeren staafjes eronder)

 

mischien kan het nog een bijzondere zonsondergang geweest zijn?

heb eens gehoord dat er soms door bepaalde gassen/vervuiling in de lucht heel aparte zonsondergangen en opgangen onstaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet toevallig die meteoor wat in engeland,frankrijk,nederland en duitsland gezien is. (Afgelopen zaterdagavond) ? Had ook groene kleur

Share this post


Link to post
Share on other sites


Dit zijn de bollen,precies dezelfde als ik heb gezien op vakantie.
Dit filmpje is in italie en india opgenomen,niet door mij.
Maar ik schrok toen ik dit filmmateriaal zag,ik begon gelijk weer te zweten,dit zijn ze echt!
Nu kunnen jullie voor jezelf zien dat het niet zo een stomme wensballon was,ik ken die ballonnetjes wel.
Nu snap je dus ook wat ik bedoel met gloeiende/geioniseerde gaswolk
ik ben wel stoned,maar niet gek! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roswell anyone? Fascinerend! ET phone home! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...