Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Kweken in een raketsilo

Recommended Posts

Ik kwam dit tegen.

Echt helemaal te gek.

Hier is alles wat je nodig hebt. ;)

SCKS8-EntBlastDoors.jpg

 

NEW LISTING!

Communications Bunker

Scott City, Kansas

 

Communications bunker with 8,800 sq. ft. of nuclear hardened underground floor-space. 10 acres m/l with 3 phase elec. power, onsite well, 10,000 gal. ss water storage tank, plus a functional bathroom. Large rooms, well-lighted, 16 ft. ceiling heights, 2 ft. wall and ceiling thickness, 4 ft of earth over. Elaborate closable air filtration system. 3,000 lb. blast doors, escape hatch & decontamination shower. 1 ton hoist, heaters, dehumidifiers, large fans, duel sewage ejector pumps all in place and functional. Generator room with large 225 Kw generator (low hrs.) in place. 177 ft. tower with income potential. Structure is clean and ready for immediate use. Contract for deed possible.

 

Price $475,000.

SCKS14-BatteryRoom.jpg

SCKS3-SurfaceView.jpg

 

Hier vindt je er nog een paar klikerdeklik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een keer een docu op tv gezien over bunkers die gebruikt werden door particulieren/bedrijven...

bleek er ook een bunker voor een lab gebruikt te worden...duurde ook niet lang...

zijn tog "opvallende" gebouwen als ze bekend zijn...

maar ik denk dat het niet lang gaat duren voor ze voor je 30 cm dikke pantser deur staan :rolleyes:

wel leuk bedacht ja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he nou verpest je mijn droom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een inval lanceer je gewoon de oogst naar Nederland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elaborate closable air filtration system.

 

 

 

zit ook al een filter systeem in, goed over nagedacht.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van een joekel van een generator

Een luchtontvochtiger

Een mega watertank

Verwarming

Grote ventilatoren.

 

wow ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik denk dat het probleem hem zit in, wat ga je er voor hun ogen mee doen...als je dat weet in te vullen kom je een heel eind...

maar het zou wel een hemel zijn als het volstaat ja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rippers hebben ook geen kans om binnen te komen... ;)

 

je moet wel ff door werken om die inverstering er uit te halen... :rolleyes: maja dan heb je wel wat...

 

en je heb meteen de 1e ondergrondse growshop... :rolleyes: als cover

 

dat hekje was de sluitpost van de begroting zo te zien... :rolleyes: :rolleyes:

 

er zit toch wel een koelkast in en een 2 persoons suite?...ander moet ik hem niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland zijn er ook kweek ruimtes in voormalig NATO bunker(s) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en soestdijk was toch ook te koop?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja en soestdijk was toch ook te koop?

 

Serieus, TNO heeft een kweeklab in een niet nader te noemen bunker. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis echt te koop hoor.... ;) en zeker te weten dat er wel een grote kelder onderzit...of ergens in de tuin..of bij de buren op drakenstein..werd ook bewoond in de koude oorlog periode..

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paleis_Soestdijk

 

Open voor publiek

Sinds het overlijden van Prins Bernhard staat het paleis leeg. In oktober 2005 werd het paleis overgedragen aan de staat, in tijdelijk beheer van de Rijksgebouwendienst tot een toekomstige gebruiker is gevonden. Op 24 april 2006 werd bekend gemaakt dat Paleis Soestdijk voor een periode van drie jaar opengesteld zal worden [1]. In de daaropvolgende maanden werden het paleis en het park gereed gemaakt voor de openstelling. In een bosperceel van het park werden bomen gekapt voor de aanleg van 230 parkeerplaatsen. In de orangerie kwam een horecavoorziening en de watertoren werd omgebouwd tot museumwinkel. In het paleis kwam een expositie over de geschiedenis van het paleis en zijn inwoners. Deze is alleen met een rondleiding te bezoeken. Deze rondleiding voert door de staatsievertrekken van het paleis, die grotendeels oorspronkelijk ingericht zijn. Verder zijn er enkele privévertrekken van de laatste bowoners te zien, hoewel die ontdaan zijn van vrijwel alle privébezittingen. Tussen december 2006 en februari 2007 werden bewoners van Baarn en Soest als eerste uitgenodigd om een rondleiding te krijgen. Sindsdien is het paleis open voor iedereen. Kaarten voor de rondleiding in het paleis zijn alleen via de website van het paleis te koop. Het park is wel te bezoeken na betaling aan de kassa. Op 10 oktober 2007 verwelkomde de stichting de 100.000e bezoeker. In 2009 besloot de regering dat de openstelling van het paleis met een jaar wordt verlengd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas ;)

 

Binnenkort heb ik een afspraak met een van de afgevaardigde van justitie om die "kweek" bunker te bezoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naast Holleeder gaat zitten en je smokkelt wat zaadjes mee en ontkiemt deze in je drol op de WC heb je tegelijkertijd de eerste hydrokweek in een bunker als de domste actie.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen het minilab nog groot was,

hebben we een tijdje in een silo gewerkt.

Op de achtergond zie je een 100000 watt kap.

 

Alleen had Wistje al snel genoeg van al dat schoonmaken,

dus zijn we wat kleiner gegaan... ;)

 

gallery_7713_557_82020.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij een inval lanceer je gewoon de oogst naar Nederland :rolleyes:

Haha, Inval? paar camera's op een paal met bewegingssensoren en een alarm systeempje. Deuren sluiten bij gevaar :rolleyes:

Kleine voorraad eten inslaan en je kunt JAREN door :rolleyes:

FBI met stake out voor je deur en jij vuurt constant de oogst voor hun ogen de lucht in met een bestuurbare raket ... hahaha.

 

je moet wel ff door werken om die inverstering er uit te halen... :rolleyes: maja dan heb je wel wat...

8800 square/feet .... En dan de prijs per gram in amerika.... die half miljoen heb je nog voor je u kunt zeggen terugverdient :rolleyes:

 

Opzich is het niet echt onrealistisch. Als je een goeie cover kan bedenken zou dit zeker zeeeeeeer lucratief zijn :rolleyes:

Maar goed, zeer mooi pandje. Wat is het toch leuk heh..... :rolleyes: en lekker wegdromen ;)

 

 

Grtz Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat hier ergens op t forum (of ik heb t zelf eens een x gezien op internet, hou me er ff vanaf),

ook een mega groot hok in een duitse bunker.

Rijen lampen, tot in de verte.....

 

Iemand??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker ding ;) aan het eind van het filmpje...jammer dat ze niet uit de kleren ging :rolleyes: .....anders ging ze hoge ogen gooien in de POLL hier op wf.... :rolleyes:

 

she sure likes weeds :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, die is het helaas niet Schenk...

Die ik bedoelde was echt in een bunker.

 

Je zag op die foto's echt een paar gangen van 100mtr x 10mtr,

met een aparte kamer waar de totale af- aanzuig werd geregeld.

Aparte ruimte waar iets van 6x 1000ltr vaten stonden.

 

Was echt mega....

 

Kutzooi... balen dat ik niet meer weet waar ik dat gezien had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dat filmpje bedoelt van youtube defqon soldier, hij is verwijdert ;)

 

t begint met een steen in t bos.. wat eigenlijk geen steen is.

als je m weg haald ga je met de trap 6 a 8 meter naar beneden.

of is dit de verkeerde ik weet dat dat filmpje van papasweet huppeldepup was!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 1995 heb ik een keer een oud binnen schip bezocht wat een varende kwekerij was , helaas wel een keer tegen de lamp 'gevaren' maar wel grappig om te zien

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...