Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

Ik heb CHRONISCHE PIJN en ik rook

Recommended Posts

@lostchild

Begrijp je mij toch iets verkeerd met mijn opmerking over de olie.Ook ik ben ervan bewust, wanneer je onder behandeling van de pijnpoli sta, dat je de olie van de apotheek moet nemen & niet van de drogist.

Na 8 mnd mantelzorg heb ik trouwens ook van dichtbij meegemaakt hoe er hier in Nederland eraan toegaat met de pijnbestrijding van patiënten met stadium IV kanker met uitzaaiingen in de botten ook.Die mogen vanuit het ziekenhuis  het eerst proberen met paracetamol, terwijl wanneer je later leest in de krant dat wanneer iemand behandeld is aan zijn amandelen oxycodon krijgt voorgeschreven & dat schijnt protocol te zijn.Moet niet gekker worden trouwens.

Transvaal apotheek was de enige apotheek die de olie maakte van de verschillende soortjes van Bedrocan, alleen deze apotheek verhit in zoverre dat de cannabinoïden zuren omgezet worden tot uiteindelijk de cannabinoïden.Nu blijkt dat de zuurvorm ook pijnstillende werking kan hebben incl bepaalde terpenen.Tegenwoordig heb je ook een apotheek in Rosmalen, die CO2 extractie toepast.

Ken 2 personen met reuma die geen baat hebben bij de cbd variant van de Transvaal apotheek.Hebben trouwens ook de reguliere medicatie al veelvuldig gebruikt, maar moesten stoppen ivm bijwerkingen.

Ik sta nog niet eens onder behandeling vd pijnpoli:search:

Als de vrouw in kwestie ook pijnpatient is (al 13jr) en daar haar weg van omgaan mee heeft gevonden weet ik niet of mijn keuze van 2008 nu nog de beste is:search:

@twiet

het hele sneaky gebeuren  wat om kweken heen hangt wat nu niet meer speelt is wel een verademing.

het gaat je niet in de kouwe kleren zitten, ook niet na een decennium:mellow:

@L.C, wens je zeer veel succes en hopelijk wordt de pijn snel weer dragelijker/leefbaarder en de liefde  zorgt momenteel ook nog voor een extra pijnstilling :D:showoff:

Ik ken het, ben ooit al eens gestopt na jaren stiekem doen. Wat je zegt, een verademing. Al vermoed ik dat je je hele plantgebeuren best wel zult missen, je was er erg bij betrokken en hebt veel inzicht. Althans, dat maakte ik op uit al je berichten.

Maar goed, je gaat er vast wel aan wennen, aan het neetkwieken.:D