Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Zelfbloeiende soorten zijn de toekomst

Recommended Posts

Je zal die drie runs dan toch niet met snowryders kunnen draaien hoor. :D

Anus Cocainus heeft een test draaien met 5 feminized zaden. Er zaten 3 mannen tussen en er is geen teken van autoflower te bespeuren.

Zie hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fc groningen: wat vind je kut wiet??? ik heb bij een maatje van mee wat ak47 , dieselhaze x lowryder2 en lowryder2 staan vind het allemaal super heerlijk ruiken !!! helemaal voor buitenwiet want wat sommige soortjes aan toppen geven is gewoon niet te roken :D .

 

potent is het ook zekerzzz ... de toppen die ik op die lowryders hebben zitten moet ik nog maar is zien te krijgen aan mijn buiten planten. commercieel gezien zouden ze eigenlijk de toekomst moeten hebben !!!

 

want als je ziet wat je van een m2 lowryder/kruisingen haalt en hoe snel dat allemaal gebeurd en dan ook nog is de kwaliteit ervan is dat lang zo slecht nog niet.

 

ze vallen ook minder op en zijn sneller klaar ... buitenplanten worden ontzettend hughe maar dat is niet wat iedereen graag wilt zo'n grote boom is natuurlijk wel onzettend geil maar nix is verneukter dan wanneer ze weg rotten of gevonden worden . hier heb je bij lowryder veel minder last van.

 

voro binnen is het ook ideal het kan op verschillende uren gezet worden waardoor je bijv in de winter veel minder problemen zou krijgen met warmte.

 

ik ben zelf ook totaal geen fan van de lowryder1 maar de kruisingen die er daarna zijn gekomen mogen er echt wel wezen ...

 

WAAROM HET NIET EERDER EEN HYUPE WAS????

 

tsjah dat weet je nooit met stoners en growers ... eerst de kat uit de boom kijken ... ik denk dat tnt hier het autoflower spul goed leven in heeft geblazen en laten zien wat de mogelijkheden zijn/waren. DIE OVERIGENS HELEMALA NEIT VERKEERD ZIJN !!!

 

nee ik blijf erbij autoflowers hebben zeker een toekomst !!! sowieso op commercieel gebied !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk hebben autoflowers een toekomst, maar er is een kleine nuance tussen zeggen dat ze een toekomst hebben en verklaren dat ze de toekomst zijn. snap je? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eigenlijk hebben ze voor buiten gewoon DE toekomst ( commercieel gezien heah !!!! ).

 

zet maar is een veld vol mee !!! kijk naar de opbrengst en binnen welke tijd dat het klaar is ...

 

als hier op het wietforum een mooi topic geopent zou worden waarin stond 50 m2 vol lowryder/kruisingen en je zou zien wat daar vanaf komt weet ik zeker dat er hier een aantal farmers zijn die dat ook gaan proberen en dat het binnen een paar jaar aanslaat ... en zet een mooi stukkie in de highlife e violá.... het zal zeker aanslaan

 

maar goed weinig mensen die gek zijn om ff een postje te doen van 50m2 vol AF planten want dat zijn er nog wat !!

 

voor de kleine teler die zijn/haar eigen teeltje heeft van max 20 plantjes zou het nooit ene hype worden nee

 

maar mogelijkheden zijn er zat !!! en je kunt het nog makkelijk kwijt ook ... gewone buitenwiet krijg ik bijna niet aan de straat stenen kwijt... of je moet er hasj van maken of eigenrokertje en de prijs is veel minder. of je moet de goede adressen weten.

 

als je nou die short term amnesia neemt ... ik heb daar nog niets over gezien weet ook niet totaal hoe die smaakt... maar zeggen ze daar dat die de smaak heeft als de amnesia van soma ... dit kunnen natuurlijk praatjes zijn maar goed al zit er maar een haze smaak in !!! kijk is wat je voor een die wiet krijgt dan ...

 

zag de laaste keer bij de dampkring outdoor amnesia liggen voor 6 euri :D ;) en zag eruit als of het verduisterd was !!!

 

dat kost je dus ook niog een plens werk.... heb je met af helemaal geen last van en kijk is wat je daar voor zou kunnen vangen !!! geneog shops die zulke wiet WEL graag willen inkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Waarom zou je een Ruderalis soort gebruiken, die meer CBD bevat dan THC om een vroege kruising te maken als je ook een leuk Deens soortje kan gebruiken die wel lekker potent is.Ruderalis is alleen te gebruiken voor medicinale doeleinden, maar niet om een potent soortje te fabriceren, kan wel, maar dat vergt wel tijd in selectie. ;)

 

Danish Gold staat al geruime tijd in bloei met F4-zaad in aantocht :)

 

med_gallery_16467_4905_1028501.jpg

 

Namaste :D

 

P.S. Voor Lowryder is geen Ruderalis gebruikt, maar een gemuteerde Fin-314 met een THC-gehalte van 2% die binnen 45 dgn klaar was. :D

 

Like Lowryder its a mutation "jack plant" of the finaola 314 hemp family .

The finola 314 was pulled from canadian farms due to a auto flowering little plant that showed up at a ratio of 2% these little plants were mutating in thc levels it was missed for a few years until a inspector pulled out a few of these "jacks" that would finish 45 days after sowing and found they had higher than ok thc levels .

~reef~

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

30 stuks aangezien ik met 6 personen boven de 18 samenwoon in 1 huis...

We zijn gelukkig allemaal voor blowen,en is het geen probleem dat de tuinkas lekker ruikt...

...

 

De groeten iedereen en post nog ff wat links als je kunt :D

 

5 Planten MAX per huishouden, niet voor iedere 18+'er

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowering planten hebben veel voordelen over andere soorten, toch is het een feit dat het commercieel aantrekkelijker is om andere soorten te groeien omdat de opbrengst per vierkante meter gewoon erg laag is.

Ik durf zelfs te beweren dat het kweken van zaad van autoflowering planten meer oplevert dan het kweken van wiet met deze planten...

Share this post


Link to post
Share on other sites
omdat de opbrengst per vierkante meter gewoon erg laag is --- daal

 

Hoeveel zelfbloeiers heb je op een vierkante meter gezet ?

En welke waren dat.

Hoeveel heb je eraf gehaald ?

 

- - -

 

EDIT:

 

AF's op een vierkante meter zijn zeer rendabel.

 

Het is vergelijkbaar met direct op 12/12 uit zaad met niet zelfbloeiers.

De 12/12's gaan er zelfs gelijkend uit zien, korter, weinig blad, ed.

Sneller klaar, veel op een vierkante meter, gunstig gemiddelde per plant (bezien op vierkante meter totaal).

 

Ergens op dit forum kan je wel posts van atmosphere vinden waarin hij een test deed met 12/12, het aantal per vierkante meter, en hoeveel hij eraf trok.

 

Precies zo als in de test krijg je het met Zelfbloeiers, dwz, je moet natuurlijk niet een AF soortje gebruiken die veel dwerg phenos voortbrengt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel leuk en aardig hoor maar je kijkt nu alleen maar naar de eindopbrengst, maar dat is maar de helft van het verhaal.

stel je gaat uit van de 500 gr/m2 (wat je vaak ziet bij de soortinfo bij zaadbanken) met een goede voorbereiding kan je deze hoeveelheid al bereiken met 1 enkele plant.

 

stel je wil het doen met AF, laten we zeggen een lowyder of iets dergelijks met een opbrengst van 10 gram per plant.

dan heb je dus op die ene vierkante meter 50 dames nodig om hetzelfde te bereiken, maar zoals je weet heb je er met regulier zaad ook mannen tussen zitten (laten we de man/vrouw verhouding even op 50%-50% houden)

 

dat betekend dat je op die ene vierkante meter al 100 zaailingen neer moet zetten, das een hoop, en zelfs al gebruik je gefeminiseerd zaad zit je nog op 50 stuks.

 

stel je hebt een mooie G-spot gevonden van een vierkante meter of 15, dan heb je dus 15 x 100 of 15 x 50 planten nodig maar hoe wil je dat klaarspelen? zeker met guerilla? gelijk in de grond zaaien? voorgroeien? je hebt zowiezo een hoop materiaal nodig.

 

en dan als je dat allemaal gedaan hebt moet je de mannen nog verwijderen B) 1 of 2 foutjes en jekan het schudden.

 

nou is mijn vraag aan jouw: vind je dit nou echt een beter dan wanneer je 15 vrouwelijke normale vroegbloeiende planten hebt?

 

P.S. stiekem hoop ik wel dat je ergens zo'n veldje hebt en er een verslag vna maakt Green Silhouette ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk is dit een oud topic,maar ik heb wel een veldje met Snowlow's.

En die halen al gauw de 70 CM+,opbrengst is dus ook veel hoger dan gewone lowryder/lowrider#2.

Snowlow is verder een zeer compacte/grootbladerige overtuigende indica-Autoflower,met de genen van de Snowwhite.

Na de 5e/6e internode is het geslacht al zichtbaar,erg handige soort dus voor G .

Heeft best wat stikstof nodig,i.v.m groeispurt,maar blijft compacte internodes houden,echt een heel interessante plant.

Deze hoop ik nog te stabiliseren nu ik heb gezien hoe goed ze zijn,was eigenlijk een experiment zijn nu dus nog maar F-1.

Maar door een beetje mazzel is die doorgeslagen naar de juiste kant :) en heb ik monsterlijke Auto's.

Ik heb een verhoogt percentage vrouwelijke planten ontdekt uit dit zaad,tot nu toe 14/14 zijn vrouw.

Helaas voor de mensen die hopen dat ik een G-topic start...>sry geen tijd... ;)

Heb het al druk genoeg met al mijn ver-edel-zaakjes :wOOt

ik post hier wel later wat de opbrengst was van mijn F-1 voor de mensen die het boeit :smoke

Als je een strenge selectie houdt of simpelweg mazzel hebt,lukt het echt wel om betere Autoflowers te maken/stabiliseren.

Mijn Dieselryders brengen net zoveel al wel niet meer op als de reguliere Lowrider#2,dan is de kwaliteit ook nog eens veel beter dan de gemiddelde Autoflower.terwijl ik begon met 50 schamele zaden waarvan er maar 30 opkwamen en er maar 11 vrouw waren,heb ik toch de juiste pa&ma gevonden.

F-2 werd dus ongeveer de helft groter en groeide vrij uniform,en hadden een dikke sneeuwdeken.

ook de opbrengst was omhooggeschoten en de bloemen waren ook veel compacter onder dezelfde omstandigheden als de vorige generatie :P

10 van mijn Diesel-vrouwen brengen samen 300Gr. (gort)droog in het laatje,en elk op 5L voetenruimte&kippenmest,double AA+ quality smoke.

Da's niet nix voor een autoflowertje toch? B)

Zeker geen beginners-rokertje :D dan is ie te zwaar :P

 

Cya,en houd ze groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@panjaabie , heb je effe... hier komt een lap tekst, hehehe.

 

Ik antwoord met Guerilla , in Nederland , voor ogen, laat daar geen misverstand over verstaan.

 

En , dat ik reageerde op de post van daal , die beweerde dat de "de opbrengst per vierkante meter gewoon erg laag is". Ja als je bv 1 klein autoflowertje op een vierkante meter zet, dan wordt het niks heh ? :rolleyes:

 

heel leuk en aardig hoor maar je kijkt nu alleen maar naar de eindopbrengst, maar dat is maar de helft van het verhaal.

 

De helft van het verhaal zeker , dat is met niet-zelfbloeiers ook zo, er komt veel meer bij kijken dan alleen een plant oogsten (eindoprengst).

 

stel je gaat uit van de 500 gr/m2 (wat je vaak ziet bij de soortinfo bij zaadbanken) met een goede voorbereiding kan je deze hoeveelheid al bereiken met 1 enkele plant.

 

Voor de tijd van "Denen op hollandse bodem" , was dat nog niet zo vanzelfsprekend voor de meeste guerilla kwekers : In Nederland.

 

En ik moet het verder ook nog zien hoe de guerilla's in Nederland het met de Deense genetica ervan

afbrengen de komende jaren, qua andere weersomstandigheden gedurende de zomer en nazomer.

 

Met Guerilla voor ogen, specifiek in Nederland,

 

- De snelheid, je bent sneller klaar dan welke vroegbloeier ook - ook sneller dan de Deense trend.

 

- 'low profile' , ipv in de hoogte ga je in de breedte, valt zowieso niet op van een afstand, vanwaar je ze nog niet ruiken kan.

 

- Waar ik 'tuintjes' heb, IN NEDERLAND, is het in volle grond relatief laat geschikt qua bodem temp, wat samenhangt met het daar erg hoge grondwater niveau in het voorjaar, waardoor ik later starten moet omdat de grond later op temp is... gelijktijdig moet wel op tijd klaar zijn voor die nebelige zooi komt gedurende de herfst , anders krijg je dat geklooi met die grimmige grauwe schimmel, ed.

 

- Door het latere beginnen pak je ook gelijk 'de beste zon' mee. En die 'dingen' zijn toch sneller klaar, ook al begin je laat.

 

- Als je wilt kan je nog een ronde starten, wat later, voor wat extra's.

 

- Bepaalde zelfbloeiers zijn relatief makkelijke plantjes, ideaal voor Guerilla !

(Met SOMMIGE 'normale' planten is het relatief moeilijk Guerilla te doen)

 

dat betekend dat je op die ene vierkante meter al 100 zaailingen neer moet zetten, das een hoop, en zelfs al gebruik je gefeminiseerd zaad zit je nog op 50 stuks.

 

Ik vind dat niet veel. Die 100 reg niet en die 50 fem ook niet. Het is gewoon een kwestie van een andere 'mindset'.

 

Op zich klopt het wel wat je zegt, feitelijk, geen speld tussen te krijgen.

 

(Fem zaad vind ik momenteel niks, manipulatie die een stapje verder gaat dan bv uit selekteren om maar een manipulatie te noemen.

Wat een ander van fem zaad vind : daar heb ik niks mee te maken, TOT ze mijn zaad gaan feminiseren ;P , dan wordt het mijn zaak. Ha ha)

 

en dan (...) moet je de mannen nog verwijderen 1 of 2 foutjes en jekan het schudden.

 

Als je regulier zaad gebruikt van een redelijk stabiele zelfbloeier, die je redelijk goed kent , zie ik niet in wat het probleem is van het sexen, het aantal zeker niet, of het nu 1 plant of 10.000 zijn, bij wijze van spreken ;) , maakt niks uit anders dan dat het wat meer tijd kost. (In een andere 'mindset' is een probleem geen probleem meer).

 

En je hoeft niet met een microscoopje in de aanslag te zitten in een poging om er zo snel mogelijk bij te zijn, voordat er echt gestuift gaat worden kan je alles met het blote oog zien. Geen paniek !

 

Je moet wel weten wat je doet en de plant kennen, etc...

Je moet bv niet in week 5 gaan sexen als die plant in week 4 al als een gek stuift, ha ha ha. Je moet wat ervaring hebben en systematisch zijn... (trage sukkel-planten , wat dus twijfel gevallen worden , die niet te sexen zijn na een

bepaald aantal dagen... ofwel die periode waarin je sext, die verwijder je, zodat als dat een man zou blijken te zijn, er geen sprake zal zijn van een laat stuiffestijn en dat je denkt : WTF ?).

 

En ja, je moet natuurlijk geen foutjes waarbij je het kan schudden maken, maar dat geld ook voor de niet-zelfbloeiers uit reg-zaad, als je er daar 2000 van zet - bij wijze van spreken - of 20.

 

stel je hebt een mooie G-spot gevonden van een vierkante meter of 15, dan heb je dus 15 x 100 of 15 x 50 planten nodig maar hoe wil je dat klaarspelen? zeker met guerilla? gelijk in de grond zaaien? voorgroeien? je hebt zowiezo een hoop materiaal nodig.

 

Dat je meer materiaal nodig hebt, moet je effe meer uiteenzetten. Ik heb in iedergeval minder potjes nodig. :D Maar, zeg ff wat je bedoelt... (ontkiem / opkweek ruimte mischien ?)

 

Ten eerste moet je natuurlijk die hoeveelheden zaad niet kopen. Maar zaadkweekjes doen.

 

Voor dat wegzetten... ik heb daar een maniertje voor, en een 'ding'. Ik kan 50 zelfbloei zaailingen, of voorontkiemlingen, in 1 keer wegzetten, vergelijkbaar zoals je een enkele "normale" zaailing zou wegzetten ('overpotten' naar volle grond).

Kan ook meer maar... dat ontworpen 'ding' is voor 50. En ik heb er vier van (gemaakt) en die kunnen alle vier in ene mee (of verplaatst worden van de ontkiem / tussen locatie).

 

Maar, voor test grondjes zet ik ook met de hand voorontkiemde zaadjes in de grond. 240 stuks in het laatste test grondje :P en dat valt ook wel mee. Het gaat sneller dan zaailingen uit potjes kiepen en een gat daarvoor graven kan ik je mededelen, en je hoeft geen potjes mee terug te zeulen of op te ruimen.

Elk voordeel heeft een nadeel en andersom, zal het wel op neer komen...

 

(Alleen jammer dat de helft(?) op dat testgrondje is opgevreten ;P - maar dat is ook weer info.)

 

nou is mijn vraag aan jouw: vind je dit nou echt een beter dan wanneer je 15 vrouwelijke normale vroegbloeiende planten hebt?

 

Ja wat is beter, dat is relatief. Ik vind van wel, vooral voor de situatie : Guerilla, IN Nederland.

Wegens die argumenten die ik hierboven heb geschetst. En ik ben later begonnen en sneller klaar dan de snelste Deen, lekker puh ;P

 

EDIT : En dat verduisteren - met 'normale' planten - vind ik ook niks voor op guerilla.

(PH Donner zal daar anders over denken , voor -my way- is het niks , geen probleem toch ?)

 

Lowlife in de Lowlands :P

... destiny :D

 

Oh, dan wil ik zelf nog wat toevoegen... Sommige neuzelen erover dat zelfbloeiers geen echte planten zijn en dat ze niet te roken zijn omdat ze niet smaken, of geen potentie hebben.

In bepaalde gevallen zal het wel, net zoals bij "normale" planten. In de meeste gevallen : gelul.

Vaak praat , of quote tegenwoordig , men anderen na zonder het zelf geprobeert te hebben.

 

In andere gevallen zal men niet eens weten dat het van een zelfbloeier komt , als je een zakje vult met product x en een ander zakje met product y , en blind laat proberen...

 

Effe een quote van Collie Weed ertussendoor:

Zeker geen beginners-rokertje dan is ie te zwaar

Over potentie gesproken...

 

EDIT: Ik zeg / beweer / claim : Van elk "normaal" soortje is een zelfbloei variant te maken, met dezelfde effect-kenmerken van dat normaal soortje + de zelfbloei eigenschap. (Je moet er wel effe voor gaan zitten - je moet geen haast hebben - je moet systematisch te werk gaan - doorzettingsvermogen hebben - en een beetje gek zijn.)

(En voor het ene soortje is het wat lastiger dan de ander.)

 

P.S. stiekem hoop ik wel dat je ergens zo'n veldje hebt en er een verslag vna maakt Green Silhouette :)

 

Ja stiekem zeker :)

 

- - - - - - - - - - - - - -

 

P.S. Ik wil helemaal geen zelfbloei promotor / verdediger worden eigenlijk.

Lijkt er wel op, als je deze lap tekst leest, ha ha.

(Maar ik reageerde in eerste instantie op daal...)

 

Ik doe wat ik doe en voor NL Guerilla is het , wat mij betreft , ideaal.

 

Doe wat je wil, 'normale' planten of 'abnormale zelfbloeiers'. Of beiden. Of geen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

""Zelfbloei Monsters""

 

Voor de G-Kwekers die geen lage zelfbloeiers in een groene zee willen groeien (wat mij betreft DE guerilla methode voor in Nederland) , probeer dan deze 'zelfbloei monsters' van Flash Seeds :

 

- "Number One" - buiten : 1.5 tot 2.5 m - vanaf zaad: 90/100 dagen : 100/200gr per plant

- "Nirvana Sky" - buiten : 2 tot 3 m - vanaf zaad 100/120 dagen : 110/250gr per plant

- "Annapurna" - buiten : 1.5 tot 2.5 m - vanaf zaad 90/95 dagen : 90/95 per plant

 

Als je het probeert , zie of de genoemde info's overeenkomen met guerilla in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Green Silhouette : thnx voor de monster tips :wave: daar kunnen we wat mee op guerilla :icecream:

Ook een leuke is de Snowrider van sensi,als je de stabiele variant tenminste toegestuurd krijgt :vape:

Word 1.20M,geeft 60/120 gram per plant sneeuw-witte weed.

 

 

Ikzelf heb al 1 soort Autoflower gestabiliseerd en ben hard op weg met nog 2 mooie soortjes.

Snowlow F-1 was een verassing qua genen,en stabiliseer ik volgend jaar verder(alle mannen zijn al dood)

Uiteraard pak ik de grootste pheno's,die zijn het mooiste.(bladeren 1/2e groter als mijn eigen hand)

Dit heb ik in de tijd gedaan nadat ik dit topic opende,vrij snel toch? :wacko:

 

Alles lukt als je wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zelfbloei monsters klinken idd intressant...

alleen vind ik het nog wat te goed klinken en ze zijn alleen maar met 3 stuks feminized in een pakje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit heb ik in de tijd gedaan nadat ik dit topic opende,vrij snel toch? --- Collie Weed

 

Recht zo die gaat. :icecream: En doorgaan !

 

Is Snowlow je eigen creatie ?

Er was een paar jaar terug ook een Zweed die een LowSnow gecreerd had. Omgekeerde van SnowLow.

Mischien moet je dan denken om de naam te veranderen i.v.m. verwarring in de toekomst.

 

En ik wens je voorspoed met je andere 2 soortjes :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post eens wat foto's van je kweekjes Collie. Ik heb nog geen foto's van je gezien op dit forum, ben nu wel benieuwd na al die posts van je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey : Je hebt gelijk :wave: ik moet even wat foto's laten zien,ben een noob met foto's :icecream:

Ik zal de Snowlow's wel even posten binnenkort,dat ben ik iedereen wel verschuldigd.

 

@ Green Silhouette : Ja De Snowlow heb ik verkregen door Snowrider met de Lowrider#1 te kruisen,er was namelijk een foutje van sensi..

De zaden waren NIET feminised(stond wel op verpakking),en niet autoflowerend.

Nu blijkt mijn theorie dat de ruderal-genen v/d Snowrider een beetje dorment waren te kloppen.

Dus heb ik pappa Snowrider gekruist met mamma Lowrider#1

En dit jaar heb ik dus met dat F-1 zaad perfect autoflowerende planten met het Snowrider-phenotype :vape:

Als deze zaden verruild worden vermeld ik de genen altijd bij de soortnaam,vergissingen dus daargelaten dacht ik.

Maar ik bewaar wat ik nog heb voor volgend jaar,en vermeerder/stabiliseer het tot een F-2/F-3 in 1 seizoen.

wat klink ik toch :wacko:

 

Peace,

C.W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Green Silhouette : thnx voor de monster tips daar kunnen we wat mee op guerilla --- Collie Weed

 

die zelfbloei monsters klinken idd intressant...

alleen vind ik het nog wat te goed klinken en ze zijn alleen maar met 3 stuks feminized in een pakje... --- zookaba

 

Die ""Zelfbloei Monsters"" van Flash Seeds... "Super Automatics"

 

Er schijnen bepaalde Ruderalissen geselecteerd uit oost europa gebruikt te zijn , en niet Lowryder als basis.

 

Die "Nirvana Sky" SuperAuto is gebasseerd op Haze Special van KC.

Die "Nirvana Sky" is gekruist met KC 33 om "Annapurna" te maken.

Die "Nirvana Sky" is gekruist met Snow White om "Number One" te maken.

 

Volgens *stitch* , die dus de 'vader' van die SuperAuto's zegt te zijn , zijn de volgende in aantocht:

 

SuperAuto Cheese (klaar aan het eind van de zomer) (probeert de geur nog sterker te krijgen)

Hij zegt dat de Cheese een bossige plant is. Big Buddha Cheese is gebruikt, winnaar van 19de Cannabis Cup (2006) , Indica Cup.

 

SuperAuto AK47 (zo goed als klaar)

 

En volgend jaar komt er SuperAuto Purple Sky.

 

...

 

Volgens die *stitch* zijn deze SuperAuto's te klonen, hij en z'n maatje (ene G.tog) clonen ze zonder problemen.

 

En *stitch* denkt dat in de nabije toekomst zelfbloeiende cannabis DE en bijna de enigste weg is voor zaadbanken , en dat dat tot nu toe moeilijk te geloven was wegens de LOW stijl planten. Maar nu zij (Flash Seeds) nieuwe genetica introduceren die veel intressanter is om mee te spelen , zullen breeders dit vroeg of laat gaan kopieren en vele kruisingen zullen volgen, op zeker (... zegt *stitch*). *stitch* hoopt dat dat men het potentieel van deze planten snel zullen zien.

 

:wacko:

 

Heb ik uit Dit hier gehaald.

 

- - -

 

Merk overigens op dat die "SuperAuto's" niet zo snel klaar zijn als de LOWprofiles, maar een paar weken langer nodig hebben (2 weken+) , ze worden groter ten koste van extra tijd. Maar nog altijd sneller dan vroegbloeiers, en semiautomaten.

 

Wat mij betreft zijn de LOWprofiles in een groene zee nog steeds DE guerilla methode voor in NL (Lowlife in de Lowlands ;P) . Maar, gecombineerd met SuperAuto's... is ook intressant :icecream: + bepaalde Deense semiauto's.

Als het allemaal maar zo snel als mogelijk klaar is voor de herfst nevel en afkoeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej growers!

 

Ik heb het geluk gehad dat ik van Collie Snowlow F1 zaden heb gekregen.

Hier heb ik een foto van een man waar jij misschien wat aan zou hebben.

Het is de rechter.

gallery_14412_10129_270471.jpg

gallery_14412_10129_306146.jpg

gallery_14412_10129_233798.jpg

 

Ik hoop dat ik die in de andere tuin snel gaat bloeien zodat ze hiermee gekruisd kan worden.

Verder zijn de meeste planten, planten die geen AF vertonen, ik hoop dat ze snel beginnen met bloeien!

 

Als er iemand intresse heeft in dat topic?

Dat is die in me handtekening van dit jaar.

 

Groeten BoboJonko :icecream:

 

 

edit: ik hoop dat ik dit mag posten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Danish Gold x Finola f1

 

gallery_16467_4905_1114937.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Dat wordt veel roken van de F2 ;)

Of cannalyseren , als je niet rookt, hehe

 

Intressant elmanito.

 

 

Toevallig had ik gister nog FIN314 aangehaald hier : In deze post

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Dat wordt veel roken van de F2 ;)

Of cannalyseren , als je niet rookt, hehe

 

Gewoon nog een keer kruisen met een vroege Oaxacan + bijvoeden met Sea-Crop dan komt het met de potentie wel goed.B)

Je post had ik al gelezen.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

En als het meezit dan krijg je zoiets dergelijks

 

gallery_16467_4905_72565.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is dus de Snow-Low F-1 :lol:

URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=286962]gallery_22295_10617_643586.jpg[/url]

 

Mooie grote bladeren ook,zeker 3x zo groot als mijn hand B)

De planten zelf zijn 1.20 m lang(de stam dan) en errug breed/compact/mooie Indica Dominante bloemzetting.

 

Enne dit is een Dieselryder f-4 topje,let op de hoeveelheid hars :P

Deze staat in 120 ml?! aarde met extra mest,kijken hoe weinig eraankomt hehe.

gallery_22295_10617_1708687.jpg

 

De Auto AK 47 zadenkweek lukt ook wel redelijk...

 

gallery_22295_10617_2319630.jpg

 

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...