Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mrvandenburg

Igrow in de fik

Recommended Posts

mijn huis is veilig bestroomd, ik heb hem alleen in het stopcontact gestopt

Volgens de makers van de kast zou dit voldoende moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, en ik ben echt een noob op het gebied van electriciteit, wil het niet weten ook!(ok een lampie verwisselen etc de basis heb ik onder de knie)

 

 

Daarom Plug and Play.

 

 

het blijft een geweldige manier van kweken innovatief en stealth :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed zie is de VSA van het merk CECLA. Als ik in een winkel kom en er ligt een ontplofte of uitgefikte VSA op de toonbank is deze altijd van dit merk. Ik heb eens testen gedaan en de CECLA ballasten geven ook nog eens het minste aantal LUX van een reeks geteste magnetische VSA's.

 

Veel shops willen deze VSA's liever niet verkopen maar voeren ze toch omdat er altijd klanten zijn die het goedkoopste van het goedkoopste willen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributeurs kunnen ook kiezen lage kwaliteit producten die gevaarlijk zijn niet meer te voeren. Zo kun je zelf verantwoordelijk zijn voor de veiligheid... Maar geld maakt gelukkiger dan een veilige wereld in veel gevallen helaas.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ETI compact control gearUal for HPS 600w/6,2A Lamps is nog te lezen op de niet verbrandde VSA.

 

 

gallery_10770_7954_1111271.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met limit eens..ik heb zelf meerdere malen ondervonden dat ze de geest geven of idd in de fik vliegen,condensators uit elkaar klappen of een onderdeel op de printplaat(onder de kap) kapot gaat.

De Cecla word onder meer merken uit gebracht afkomstig van Eti(fabriek)

Jammer dat ze nog worden verkocht terwijl er zoveel keus is aan vsa's en prijs techinsch ook goed.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ETI/CECLA is hetzelfde produkt. Zelfde jasje andere naam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zegt Kees er zijn nou eenmaal genoeg distributeurs die er prat op gaan de goedkoopste te zijn. Dit is vaak niet zonder consequenties giftenten, gifvijverzijl, brandgevaarlijke VSA's enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10770_7954_480550.jpg

 

gallery_10770_7954_780059.jpg

 

gallery_10770_7954_613219.jpg

 

gallery_10770_7954_1206291.jpg

 

 

De meisjes zijn het allang weer vergeten , die gaan gewoon door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bericht ontvangen:

 

Beste Heer XXXXXXXXXXX,

 

 

 

Wij hebben uw email gelezen en de foto’s bekeken op wietforum.nl en komen tot de conclusie dat het brandblussysteem wat verwerkt zit in ons product, in dit geval het model Senior, zijn werk gedaan heeft.

 

Wij weten als geen ander dat elektronische apparatuur zoals transformatoren brandgevoelig zijn. Het is zelfs zo dat 1 op de 1000 transformatoren die van de fabrieksband afrollen productiefouten bevatten waardoor kortsluiting kan ontstaan.

 

Dit is dan ook de reden waarom wij onze producten brandveilig hebben gemaakt. Was dit systeem niet aanwezig geweest in het dak, was de schade aan kast, woning of schuur niet te overzien geweest zoals u zelf ook snapt natuurlijk.

 

Er zijn bij ons 4 gevallen bekend van iGrow senior modellen waarbij kortsluiting is ontstaan op de transformator. In alle gevallen heeft het blussysteem ervoor gezorgd dat de schade ‘beperkt’ is gebleven bij rook- en poederschade. Aan uw foto’s van uw dak te zien, is de schade vergelijkbaar met deze andere gevallen. De schrikreactie van deze klanten was overigens ook hetzelfde als bij u omdat de rookontwikkeling als gevolg van het afgaan van de bluspatronen aanzienlijk is.

 

Natuurlijk willen wij onze klanten tevreden houden en zijn wij altijd bereid om met u mee te denken in dit soort gelukkig uitzonderlijk gevallen.

 

Daarom nodigen wij u uit om langs te komen bij ons op de zaak om dit geval te bespreken en op zoek te gaan naar een acceptabele oplossing voor ons beide.

 

 

 

Wij vertrouwen erop u hiermee tot dusver voldoende te hebben geïnformeerd en wachten uw reactie af.

 

 

 

 

 

Met Vriendelijke Groeten/ Yours sincerely,

 

 

 

xxxxxxxx

 

Inventive Grow Systems

 

De Rijn 7B

 

5684 PJ Best

 

tel: 0499 496090

 

Fax: 0499 496091

 

website: http://www.igrow.nl

 

 

gereageerd:

 

hallo,

Erg bedankt voor het reageren en het serieus nemen van mijn probleem, Tuurlijk snap ik dat alles wat er in het dak aanwezig is stuk/op/kapot kan gaan, blijft het feit dat als ik niet was wakker geworden en zelf had geblust, mijn huis/schuur gewoon was afgebrand. De blussers in het dak hebben het vuur nietuitgemaakt dat heb ik zelf gedaan door er een tuinslang in te steken.

Gelukkig is dit niet gebeurd. Ook wil ik nog aanhalen dat 4 x 9 weken gebruik de afschrijving van het product er hoog maakt.

Daar ik aan de andere kant van nederland woon, ongeveer 400 kilometer van Best, zal ik pas in de zomervakantie tijd hebben om langs te komen. Mijn werk laat het niet toe om zomaar even naar het zuiden te rijden een dag niet werken kost mij een vermogen dus als er een andere mogelijkheid is graag!

Is er niet een andere mogelijkheid om bij een van uw resellers af te spreken, als u resellers gebruikt uiteraard.

en wat is een acceptabele oplossing voor ons beiden in dit uitzonderlijke geval?, ik kweek voor eigen gebruik en de oplossing die ik nu in de Keter kast heb hangen is eigenlijk te triest voor woorden.

ik zal dit bericht bij mijn topic plaatsen.

 

 

vriendelijke groeten en hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik ,

 

S. XXXXXXXXXXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

een beetje een povere reactie van IGS :(

 

"Wil je wat terug, nadat je schuur bijna is uitgebrand (wat niet is gebeurt door ons blussysteem), kom het dan maar 400km verder bespreken en dan kijken we het nog wel aan.... wie weet wat... :( "

 

+ als ze spreken over 1 op 1000 vsa's die al afgekeurd worden... en toch nog gebruik maken van het goedkopere type die er op de markt zijn + daarbij jouw veiligheid blijven garanderen.. sja dan vind ik dit niet echt een goede zet voor zulk duur product :)

 

benieuwd hoe het verder opgelost zal worden, succes Mr vdb.

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat niemand op het forum nog een Igrow wil...

 

:( Vette service hé...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik had nog plannen om er een te kopen! :(

nu begin ik toch twijfels te krijgen

toch nog ff goed na gaan denken over wat ik nu doe.

 

nog veel succes met je overlevende vrouwtjes :(

 

 

 

Greetzz VitamineTHC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank .... zal ff een fotootje schieten ...... BBS .. (be back soon)

 

gallery_10770_7954_164871.jpg

 

gallery_10770_7954_1192558.jpg

 

gallery_10770_7954_192931.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een kutreactie zeg.die gasten kunnen zo in den haag gaan werken.gatverdamme.de schijnheiligheid druipt ervan af.

gelukkig heeft het blussysteem de schade beperkt.me reet.echt een stel schele blieken daar bij Igrow.misschien tijd voor een nieuwe campagne.geen grow met Igrow.

 

en dan helemaal dat je naar hun moet komen.die gasten hadden al voor je deur moeten staan met een nieuwe kast(en een dikke zak toppen tegen de schrik)

 

als ik jou was zou ik die kast als spuitcabine gebruiken en lekker bij doc of franskuh een mooie secretjardin aanschaffen.ff elektricien zien te regelen en je ben er.1ste besparing:die fukking brandblusser.lekker vertrouwen in je sysyteem als je de blusser er al in monteerd(die bovendien niet eens heb gewerkt.

 

ik hoop dat die gasten van igrow dit lezen want zo als hun met dit geval omgaan is ronduit belachelijk

 

twinnie heb gesproken

 

grtz

 

ps de binnenkant van een darkroom is volgens mij nog brandveiliger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inventive Grow Systems leest hier natuurlijk nog steeds mee. Dat die VSA's in de fik vliegen vind ik niet acceptabel (ook niet 1 op de 1000), en wat die blussers doen is natuurlijk helemaal ***!

Ik hoef geen IGrow, maar veel meer toezeggen dan in die mail, kan IGS nog niet doen op dit moment! Al ben ik met TD80 eens dat hun ter plaatse moeten gaan kijken. Dat doet de Koningin zelfs na een ramp. Maar hun reactie geeft al toe dat het een bekend probleem is.

 

Ik denk dat TS zeker even langs moet gaan, evt met het eisen van reiskostenvergoeding, want wanneer de zaken niet goed opgelost worden eindigt dat gewoon in een geschil. En daar hebben beide partijen geen zin in. Laten we daarom nog niet mensen zwart gaan maken! Ga langs, bespreek, en denk er een nachtje over na / overleg op het forum.

 

[EDIT:] MrvdB, je had toch twee VSA's in je kast? Dat betekent dat bij 1 op de 500 klanten de fik erin vliegt! Dat lijkt mij een veel te hoog getal. Met een verkoopprijs van twee ruggen vind ik het maar een vreemde zaak. [/EDIT]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals , het was niet bedoeld om een hetze te ontketenen.

 

HETZE

-campagne -drijfjacht -haatcampagne -kwaadwillige campagne -lastercampagne -ophitsing -hatelijke campagne

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hetze komt ook niet vanuit jou kant.

Wel vraagt deze brief om een soort gelijke houding.

jij claimt niets, en zij nemen een verzekerings techniese, verstandig standput in.

geen greintje gevoel, of menselijkheid,

een bloemetje mss?

't had dingen al zo anders kunnen maken.

 

Het is de keuze van i grow om met deze vsa's te werken,

en na herhaaldelijke klachten voelen zij geen verplichting om verder te zoeken naar beter materiaal..

De termen uitval en afval moeten de fout geproduceerde producten er uit halen.

De genoemde 1 promille is dus zeer disctutabel te noemen, vanuit juridisch perspectief.

Zij geven dus toe om met inferieure materialen te werken?

 

Daarnaast geven zij een waarde aan het aspect water en rookschade,

zonder op de locatie geweest te zijn.

 

 

nogmaals,

een beetje menselijkheid tonen met een doos bonbons

had i grow meer gepast dan deze arrogante houding.

jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een slechte afhandeling mer betrokkene. Het zou Igrow niet misstaan

om daar nog even op terug te komen. Nog even wat communiceren is niet zo ingrijpend maar

kan wel veel positiviteit teweeg brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn echt aardige lui in daar in Best.

Ik hoop dat ze toch wat voor je gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Doc,

 

Aardige lui, in Best, als je een kast, of een paar kasten komt kopen. De vraag is altijd echter hoe het zit met die "aardige lui" op het moment dat je iets komt ruilen... Ik vond het mailtje terug in ieder geval niet veel goeds voorspellen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je tv er mee op houd dan komt de directeur van philips ook niet langs...je zal dan ook terug moeten gaan naar de winkel.

Wat doc zegt...het zijn aardige lui bij I Grow...en ik weet zeker wanneer hij er langs gaat het zeker tot een oplossing komt.

De service bij I Grow is goed en met garantie zijn ze ook niet flauw...ik spreek uit ervaring! :(

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar er is brandschade veroorzaakt. Dat is wel wat anders vind ik. Naast het growsysteem zelf is er

ook dat wel belangrijk, al dan niet verzekeringstechnisch. In die gevallen is er toch wat meer communicatie nodig in mijn optiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jammer dat nederland zo lang is, als ik uit mijn raam kijk zie ik de dijk met daarachter de wadden liggen. Tijd is ook een bepalende factor hier, dat hebben we niet zoveel. Een gezin met 4 kinderen, dan houd je hier niet zoveel van over.

misschien komen ze met een andere oplossing en anders moet ik in de zomervakantie er maar een dagje uit van maken.

We zullen zien , ik heb vandaag nog even op hun site gekeken en als ik die filmpjes zie van de kasten dan ben ik weer helemaal om, blijf het geweldige apparaten vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10770_7954_117441.jpg

 

wie o wie? rare dingen in het midden? ik heb ze nog nooit eerder gezien. stress?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...