Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

die deense soorten zien er allemaal fantasties uit bij jouw man!!

 

wat zal jij over een paar maand zat zijn van het knippen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

@wierie,thnx man ik wordt elke keer verrast door de snelle ontwikkelingen die sommige bloeiende soorten,het is echt een lust voor het oog om te mogen aanschouwen. :verrygood

dat knippen ja daar was ik ook een beetje bang voor dus hebben we voor de eerste veertien planten maar een cannacuttertje besteld :rolleyes:

dan is de eerste mokerslag meteen maar uitgedeeld.daarna zien we wel weer es verder zonodig haal ik de cutter er misschien later nog es bij..maar...ik zal toch een hele dikke boom uitzoeken en die lekker met het handje knippen voor het oldschool gevoel naar ik denk dat ik het na die ene wel redelijk zat zal zijn ;)

 

vandaag zijn we nog even op pad gegaan om te zien hoe de sexende leb27 het doet en om er een flinke pk boost uit te delen indien nodig.

ik weet al niet eens meer wanneer ik die kuipen daar naartoe heb verplaatst maar sindsdien ben ik er niet meer geweest dus was ik wel benieuwd of er uberhaubt wel wat gebeurde.

hier een foto van een behoorlijke bloemenpruik van de man

gallery_12568_8700_121192.jpg

van de twee dames die erbij staan is er eentje al lekker op weg nu de andere plant is me erg tegengevallen omdat ze alleen maar groeit en niet wil bloeien.

ik heb een dikke halt ze spontaan in bloei schietve meter uit de kop weg gesneden om het hiet teveel te laten opvallen en stiekem in de hoop dat ze er zo van schrikt dat ze spontaan de bloei invliegt.als het me de volgende keer niet aanstaat zal ze het veld ruimen.hier een pica van de zwangere vrouw..

gallery_12568_8700_106941.jpg

ow ja,ik wil toch nog even terugkomen op een eerdere tip in dit topic van medical die zei dat de vrouw beter al een paar weken in de bloei kan staan voordat de man erover heen gaat omdat de plant anders de bloei eerder zal verliezen als ze er vanaf het begin erbij zou staan.

de sexende rd thyphoon stonden van a tot z bij elkaar maar de overgebleven hoogzwangere weduwe zit nu wel bomvol met dikke zaden die allemaal even dik zijn.deze leb 27vrouw is nu inmiddels ongeveer drie weken onderweg'en maakt nu al mooie dikke zaden aan maar is nog niet klaar met bloeien en ook nog lang niet klaar met aanmaken van nieuwe zaden.

nu is dit een totaal andere plant dan de rd x thyphoon maar ook hier voorspel ik nog veel meer zaden in dan ik vandaag zag omdat de plant zachtjes door blijft bloeien.

de plant weet zelf het beste wat het moet doen denk ik.

gallery_12568_8700_70478.jpg

ze heeft wel de lekkerste parfum die ik heb geroken tot nu toe,deze zaden in de maak zullen volgend jaar allemaal worden ingezet in het veld.

thuis heb ik er zelf ook nog twee staan met de bedoeling om ze zelf te consumeren mits het wat wordt natuurlijk.

daar ook maar meteen een paar fotos van gemaakt.deze begint nu echt voorzichtig in bloei te gaan

gallery_12568_8700_499423.jpg

ze groeien nog wel lekker door en deze wordt al een mooie volle struik nu

gallery_12568_8700_199443.jpg

en de overgebleven rood gestengelde pheno die nog niet bloeien wil maar wel leuk om te zien groeien.heel apart open plant met slungelige takken.

gallery_12568_8700_199443.jpg

ze begint nu wel echt groot te worden..

gallery_12568_8700_79702.jpg

maar echt nog geen haartje in te vinden..

gallery_12568_8700_79702.jpg

 

 

zo en nu maar es een weekje proberen niet meer te updaten.

ik meld me pas weer als de server het toelaat want ik wordt hier erg moe en stoned van om er telkens weer halverwege een verhaal eraf gemietert te worden.

ik wens jullie een belachelijk bloeizame week toe en tot laters.

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's dubbel geplaatst :verrygood stonie malony..

 

hier is de rooie slungel

gallery_12568_8700_70994.jpg

heel apart maar wel mooi :rolleyes:

gallery_12568_8700_73008.jpg

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ziet er allemaal weer geweldig uit :verrygood , maar wel jammer dat je een stukje beschimmelde bloemenpartij vond in de Henkes Lolland.Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe die Henkes Lolland ruikt.Kan je de geur beschrijven???? Ik neem aan dat die rode planten ook Lebs zijn???Ze zijn wel laat gaan bloeien, maar wat wil met 6 verschillende pheno's.Ik heb een Danish Gold man staan, die nog steeds niet uitgebloeid is, ondanks dat die in juni begonnen is met bloeien. ;) Waarschijnlijk kan die de Ghanezen ook wel bestuiven. :rolleyes:

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito

 

dat stukje schimmel komt denk ik door het knagen van een heel klein rupsje die nog in het hart van het betreffende stukje top zat .

de geur...hmmm...lekker zoet met een beetje wrange kruidige geur..maar hoe rijper ze worden des te zoeter en minder wrang ze worden.

de rode slungel is inderdaad een leb27 die sinds vandaag een paar nieuwe bloemen aanmaakt in de oksels.ik hoop dat als ik volgende week nog es een foto plaats het goed te zien is dat de bloei ook voor haar echt is begonnen.het zusje die er naast staat is niet rood en is iets verder heen.op de polderspot heb ik nog twee groene lebs die duidelijk aanstalten maken nu.

bij de zwangere plant van de foto van gisteren daar ligt een dikke suikerlaag op alle zaadhoezen,bloemen en kleine blaadjes.toen ik daar mijn neus inhing om es goed te ruiken was ik zo verrast dat ik dezelfde avond nog heb besloten om volgend jaar alle zaden die uit deze mama komen op te zaaien in een groot veld..man man,ik heb zelden zo'n heerlijke zoete canna lucht geroken als bij deze plant!

er zal wat extra toewijding voor nodig zijn om dit te realiseren omdat het wel een lastiger soort is voor mij althans,maar ik heb er heel veel voor over om dit soort eens goed te kweken..ik vindt ze niet zo makkelijk als een deens soort maar de lib doet het dan wel iets makkelijker,de lebs vindt ik toch echt veel lekkerder ruiken.

vandaag heb ik een dikke leb mannen tak geswaffelt met een hele vroege lib tak in de polder..fingers crossed en hopen dat er iets heel moois uit komt.de zaden die hier eventueel van komen die zaai ik in het zelfde veld als de lebs f3 maar wel apart op een stuk natuurlijk.de libanon is dit jaar voor mij niet meer te vermeerderen maar ik heb een stille hoop dat ik volgend jaar in het zelfde veld er toch nog honderd kan zaaien van dit soort.omdat de lib bij zenseeds vandaan komt en niet bij frobanken zou ik er misschien wel honderd kunnen bestellen inplaats van tien.

ook heb ik bij de rd06 pheno vrouw een tak bestoven met meel van de rd x thyphoon,ook hier ben ik nu al benieuwd wat dat gaat worden.

zo al met al heb ik genoeg nieuw materiaal om volgend jaar lekker fris mee te starten.

jij hebt nog steeds de bloeiende danish gold staan?!staat ie in de volle grond dan bij jou?want die houdt het wel belachelijk lang vol zeg!enneh..kan je niet een ganeesje netjes afbloeien zonder zaden?want ik ben wel heel benieuwd naar het rokertje van dat soortje..het is een onwijs mooie plant om te zien gaan.

en ik moet het je nu toch es vragen hoor...hoeveel verschillende soorten staan er nu eigenlijk in jouw tuin en hoeveel verschillende kruisingen heb jij dit jaar wel niet gemaakt man?

en blijven er bij jou ook planten over die afbloeien zonder zaden erin?

 

grtzz,indoflow

 

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Fantastisch al die geuren, 1 grote aromatherapeutische happening bij jou daar. :verrygood Die Early Lesotho ruikt ook erg zoet dat me doet denken aan oregano.

Volgend jaar lekker eigen materiaal gaan planten.Weet je iedergeval dat je planten op tijd beginnen met bloeien.;)

 

Totaal aantal soorten blijft steken op 16.Aantal kruisingen zal komen op een geschatte aantal van rond de 24.Laatbloeiers buiten zullen niet zo erg bevrucht zijn.Als ik daarvan ook maar zaden heb.De Yunnani indica die naar sandelhout ruikt zal rond begin september beginnen met bloeien.Gek genoeg de 'buitensoort' Jamaican Pearl zal dan ook beginnen met bloeien.

Gek genoeg ook is die DG-man nog steeds niet uit gebloeid en hij staat in de volle grond al geruime tijd.;) De 'Lettuce' Lebman is daarentegen wel veel sneller uitgebloeid, ondanks dat die veel later begonnen is.Stuifmeel is opgevangen en zit nu in de vriezer.

 

Van de Purple Peace heb ik zowel de paarse als de groene pheno en deze groene pheno vind ik meer op de Kullu Manali lijken.Deze begint wel later met bloeien, maar voorlopig gaat het gewoon goed.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito.

 

door de storing op het forum dacht ik dat ik je gisteren al een antwoord had gegeven maar het is niet toegevoegd aan het topic.

ik ben effe klaar met het forum en kom er niet meer op totdat het goed is..dit is vreselijk irritant werken zo..

ik hoop dat die server de boel es goed opschoont anders zijn de eerst volgende pics van planten die op hun kop aan het plafond hangen.

ik ben er echt best wel een beetje pissig over zo langzamerhand..zoveel techniek en zoveel klunzen die er mee werken en het niet kunnen maken zo blijkt.

dat zuigt..

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie dit bedoel ik dus..

antwoorden die je niet toegevoegd ziet totdat je zelf antwoord geeft..ineens weer twee drie berichten verder zonder dat ik het wist.

voor je het weet geef je dan drie keer dezelfde reactie.

wat een k#t server zeg hee!!

 

@elmanito,heb jij toevallig ook nog een pp man in de tuin staan?

ik zou nog dolgraag een halve boom ermee vol willen smeren hier in de tuin.

en over geuren gesproken..de henkes ruikt al lekker maar de dr x thyphoon is echt de lekkerste daar in de tuin[tot nu toe]

ook een houterig zoete lucht die in de avond niet te verdrijven is..HEERLIJK!

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb een mooie Purple Peace man (paarse pheno) in de tuin staan, maar bloeit nog niet volledig.Aantal soorten moet nog met 1 aangevuld worden, nml de Turkse indica.

Maak je niet druk, ik heb vaak dat ik er nog geen eens op kom vanwege 1 of ander boardbericht.;)

 

Een houterige zoete lucht blijft idd lang hangen.Dat heb je met wierook, patchouli etc ook, vandaar ook dat ze al fixeermiddel in parfums of aftershaves toegepast worden. ;) Wel lekker hoor, zo'n geurenpakket.

De groene Purple Peace pheno ruikt ook anders dan de paarse, ben alleen vergeten waarnaar.:rolleyes:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ow ja,ik wil toch nog even terugkomen op een eerdere tip in dit topic van medical die zei dat de vrouw beter al een paar weken in de bloei kan staan voordat de man erover heen gaat omdat de plant anders de bloei eerder zal verliezen als ze er vanaf het begin erbij zou staan.

 

Ik heb mijn 3 autoakaatjes 1 x bestoven toen de witte haren echt bolletjes begonnen te vormen (zie hier), en toen de man er vol overheen gerost, (ja letterlijk :verrygood) flink schudden en schuren tegen de vrouw aan..

 

Had niet echt t gevoel dat er meer zaden aan gekomen waren als ik de vrouw later had bestoven.. ze zaten echt tjokvol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nou de henkes lolland met de vroegste en dikste toppen, en is die fluffy of hard? Ik kom er geen wijs meer uit. Hoe dan ook, die ene met de mooie witte toppen ziet er uit als een winnaar. Zucht, weer een soort die ik moet uitproberen :verrygood

 

Ga zo door indo, ik volg je op de voet. Ben reuze benieuwd wat de opbrengst en smaak gaat worden van deze soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal.

 

@elmanito.

de purple peace in de tuin ruikt nog niet zo sterk.ik vindt het een supereigenwijze bloei die ze erop na houdt,bloemetjes worden eerst rijp voordat er nieuwe worden aangemaakt.

ik heb ze nu al vier dagen niet meer gezien maar hoor dat alles gestaag doorbloeit zonder problemen :D

aankomend weekend probeer ik ze daar weer te bezoeken voor een foto shoot,de geuren zullen dan waarschijnlijk ook heftiger zijn B)

ook op de polderspot zijn de zoete en kruidige geuren niet meer van de lucht.ik ben blij dat we geen windstille dagen hebben ;)

het begint nu echt ergens op te lijken en ook de zon en temperatuur blijven goed meewerken tot nu toe :D

na het weekend volgen er weer verse foto's van al dit smakelijks :P

 

@sjakie.

precies zo ja..

in de natuur worden ze toch ook niet geholpen en gaat het zoals het gaat.de mannen lijken altijd wel een paar weken eerder te bloeien dan de vrouw maar dat hoort gewoon zo.

de vrouwen[mits gezond]zijn nog heel sterk tijdens het zetten van de eerste zaden,sterk genoeg om zachtjes nog nieuwe bloemen aan te maken..hoe dan ook,gewoon van a tot z bij elkaar zetten leveren heeeel veeel goede rijpe zaden op zo weet ik nu. ;)

 

@slappezever.

hey man.de henkes lolland is samen met de royal dane x thyphoon de allervroegste bloeier van het deense pakket.op de voet gevolgd door de royal dane 06 en dan de 07.vervolgens de lib 30[die gaan erg hard nu]

de henkes lolland moet de bloemen nog laten rijpen maar ik denk dat dat wel goed komt.als dat lukt zijn deze toppen goed hard..ze moeten,kunnen,mogen nog twee weken..:verrygood

de dr x thyphoon bloeit heel anders en maakt de bloemen al heel snel rijp,nog tijdens de aanmaak van de nieuwe haren zie ik dat in de topjes vanuit de binnenkant alle bloemen naar buiten worden gedrukt omdat ze massaal rijpen. de toppen van deze voelen nu al hard aan maar kunnen ook nog makkelijk twee weken staan voordat ze omgaan..dat worden echt pittige knoeperts!

in de polder doet de royal dane 06 het ook waanzinnig goed!ook daar gaan de eerste drie,vier bomen om over twee weken.ook van deze verwacht ik dikke harde cola's.de 07 is minder vroeg dan de 07 en ontwikkelt zich ook meer als de rd x thyphoon..moet denk ik nog vier weken maar ook die zal stevig worden.

heel verrassend vindt ik de libanon30[zenseeds]die is aan een eindspurt begonnen en maakt nu heel snel hele lange slanke toppen aan die nu halverwege de bloei al lekker in de suiker liggen en ook lekker hard aanvoelen..dan volgen er nog wat heerlijke heavenly x ertpurd bomen,old farmer nepal's,early durban x helvetica en god weet wat nog meer in welke volgorde en wanneer..

ik ben net zo benieuwd als jij slappe..ik heb er stiekem al een kriebeltje van in mijn buik als ik me bedenk hoe dit kan gaan aflopen :P

het is me nog nooit eerder gelukt om een guerilla kweek rijp en rot&schimmelvrij af te kweken...dit jaar dus wel,mede door de deense soortjes maar ook zekers door deze fantastische zomer!!

ik ben laaiend enthousiast hierover en kan nu al niet wachten tot volgend jaar ;)

 

grtz,indoflow

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik ben benieuwd naar de foto's.Ik heb hier een groene pheno die ik zelf het liefste ziet met duidelijke genen van de Kullu Manali. :verrygood

 

med_gallery_16467_4905_312526.jpg

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito.

 

vandaag harde wind en veel regen in de ochtend.

ik ben er niet helemaal gerust op en ga vanavond nog naar de polderspot,dus die foto's komen al iets eerder ;)

even preventief wat binden en vast zetten en zo.

de regen kwam precies op tijd om niet te laat te zijn :verrygood de dames hadden wel gruwelijke dorst de laatste keer dat ik er ben geweest.

ik ben benieuwd of ze al wat van die beendermeel hebben geconsumeerd na al die regen..

mooie foto van die pheno..apart om te zien zo'n groene B)

tot gauw maar weer..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

vandaag ben ik met m'n maatje effe een boswandeling wezen maken.

het is alweer een weekje geleden dat ik de meiden heb gezien en ik was razend benieuwd of alle planten wel goed vast zouden staan want het heeft hard gewaaid hier in de polder.

laat ik maar niet te veel zeggen..hier de pica's,enjoy :)

 

hier een royal dane07 die al lekker wat gedronken heeft van het gevallen hemelvocht.ze trekt lekker bij en aan.de bloei zit er erg goed in nu..

gallery_12568_8733_581139.jpg

nog eentje

gallery_12568_8733_162007.jpg

een kleinere maar een hele vette royal dane06..man,man,man wat een lekkere geur hangt er in deze plant! ;)

gallery_12568_8733_738882.jpg

hier nog twee 07 planten naast elkaar.de rechtse hadden we na de slakkenvraat eigenlijk al opgegeven maar heeft het toch overleefd.de hele zomer heeft ze in de schaduw van haar grotere zus gestaan en sinds drie weken gaat ze haar voorbij in zowel groei en nu ook in de bloei..

gallery_12568_8733_753031.jpg

royal dane07 sky high!!

gallery_12568_8733_548056.jpg

deze royal dane07 blijkt mooie paarse bloemen te krijgen ;)

gallery_12568_8733_559754.jpg

iets verderop kwamen we dit..'ding' tegen.dit is noch boom noch struik libanon30 tegen.die heeft ook weer lekker gedronken en staat er weer mooi fris bij.heel apart ding,bomvol met kleine buds.

gallery_12568_8733_220088.jpg

gallery_12568_8733_9219.jpg

dit lekkere 'ding' beslaat vier vierkante meter in dr eentje..heeft echt een reet als een roeiboot!! ;)

gallery_12568_8733_399675.jpg

halve meter cola's van een lib30..

gallery_12568_8733_723164.jpg

super lekkere kruidige zoete lucht die ik niet kan plaatsen..kan niet wachten om te proeven :D

gallery_12568_8733_66943.jpg

hier een foto van de grote oldfarmer nepal die was omgevallen twee weken geleden :P heeft het dus niet overleefd ;)

gallery_12568_8733_766104.jpg

onderkant stam is helemaal verrot :(

gallery_12568_8733_130161.jpg

het zusje wat lange tijd onder haar juk heeft moeten leven,maakt een hoop goed!!

gallery_12568_8733_224692.jpg

het kleine nichtje...heuhh...die is niet zo klein meer!!bloeit ook lekker nu.wauw :P wat gaan deze snel nu!!

gallery_12568_8733_194998.jpg

ook een lekkere geur in dit soort :D

gallery_12568_8733_88611.jpg

hier een leb 27 van de laatst gezaaide set.ik kijk er telkens weer van op hoe vreselijk hard cannabis kan groeien..zo ook deze.

deze gaat ook in bloei nu.

gallery_12568_8733_469784.jpg

takje big bud met bloemen erop :verrygood

gallery_12568_8733_127015.jpg

zelfde plant..

gallery_12568_8733_17871.jpg

hier de twee deense afghanen ;)......dat klinkt wat raar maar dat zijn het toch? ;)

gallery_12568_8733_317529.jpg

ook hier de eerste pluimpjes in waargenomen ;)

gallery_12568_8733_727570.jpg

dit is een pheno heavenly x erdpurt.ongeveer1.80 hoog met een doorsnee van dik twee meter,echt ramvol met dikke buds,een heerlijke plant!!

gallery_12568_8733_103915.jpg

nog een pica vanaf een andere kant

gallery_12568_8733_289984.jpg

monster heavenly xerdpurt van ruim drie meter hoog die nog niet echt zin heeft om te gaan bloemen..

gallery_12568_8733_723918.jpg

hier een grappige leb27 die ik ergens in juni hier heb neergezet..is nooit getopt en ook nooit groot geworden.

maar ze bloeit wel :P

gallery_12568_8733_428523.jpg

nog zo'n woudreus heavenly xerdpurt..ook nog steeds haarloos.. :P

gallery_12568_8733_420606.jpg

stammetje...

gallery_12568_8733_76463.jpg

bloeiende tak van een early durban x helveticagallery_12568_8733_370645.jpg

foto van de hele plant..

gallery_12568_8733_242616.jpg

mooi weertje hier..gezonde planten..mooie bloei..ik kan me niet beter wensen B)

SKY IS THE LIMIT!!

gallery_12568_8733_362470.jpg

 

morgen verse pica's van de henkes lolland,rd xrthyphoon en purple peace uit de tuin...

so far so good,het gaat erg voorspoedig en ik heb geen reden tot klagen vindt ik..dus dat doe ik ook maar niet..

zelfs het forum werkt weer met me mee ;) SUPER!!

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ziet er heel mooi uit ;) Het is jammer van die ene plant, maar dat kan gebeuren.Bij mij waren een aantal takken ook door de wind afgebroken en daar doe je verder niks aan.

Je mag ook wel vlierbessen plukken, want die zijn ook zo'n beetje rijp zie ik.Goed tegen de griep, wanneer je er sap van maakt. :verrygood

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig :verrygood! Wondermooie planten, dikke buds, lekkere geurtjes.. Ik denk dat je er toch wel even bij stilgestaan hebt, ik zou in de zevende hemel zijn daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

@elmanito,thnx man.

ja joh you win some and you lose some..ook dit soort dingen horen bij guerilla he?alle planten moeten het doen met minimale middelen en dan sneuvelt er wel eens wat.

ik geloof niet dat het windschade is maar volgens mij is er gewoon een beest tegenaan gelopen..de bloeiende big bud is ook heel wat takken kwijt en die staat er nog geen vijf meter vandaan.bij deze plant kon ik de hoefafdrukken nog zien in de grond..ik hoop maar dat ze er een lekkere maaltijd aan heeft gehad :D

gelukkig is er verders geen schade op de spot hierdoor.

 

net even wat kakelverse pica's geschoten in de tuin van mijn maatje.

mensen lief,die planten gaan maar door en door..heerlijke zoete geuren in de tuin door de rijpende henkes lollands..gemixed met een kruidige houtgeur van de rd x t en om helemaal duizelig te worden begint de pp ook lekker zoetzacht te geuren

hier de pp die de bloei er nu goed in heeft zitten.

gallery_12568_8733_66911.jpg

deze meid beslaat drie vierkante meter in dr eentje en is dik twee en halve meter hoog,heeft drie koppen omdat ze al heel vroeg schuin is weggetrokken van de haag..

ze doet me sterk denken aan dat lib30'ding'op de spot.alle takken van onder naar boven zitten bomvol met topjes..hele mooie eigenwijze plant om te zien.

gallery_12568_8733_118730.jpg

gallery_12568_8733_165794.jpg

hier wat plaatjes van een volle gronds h l.deze toppen beginnen nu lekker te zwellen en hard te worden.

gallery_12568_8733_370691.jpg

nog steeds maakt ze veel nieuwe bloemen aan.deze mag nog een weekje staan..

gallery_12568_8733_74494.jpg

deze is twee metertjes hoog en twee meters breed,draagt volle dikke toppen en kan de last nog maar net dragen.de discussie begint hier los te barsten over de netto opbrengst van deze planten..mijn maatje zegt tussen de twee en half a drie ons droog van deze struik :P ...ik denk net aan twee ons van deze plant :verrygood

eigenlijk vindt ik het moeilijk om in te schatten,ik heb nog niet eerder zulke bomvolle bomen mogen oogsten.wel zo groot maar nog nooit zo vol massieve toppen.

gallery_12568_8733_13331.jpg

gallery_12568_8733_26836.jpg

maatje colafles B

gallery_12568_8733_35310.jpg

hier een h l in een 65 liter kuip die het eerst klaar zal zijn.vandaag gaan de eerste toppen er hier uit geknipt worden..knalhard,baggervet,jakkieplakkie en heerlijke zoete lucht

gallery_12568_8733_724846.jpg

ik stond er gewoon bij te watertanden tijdens de shoot!!

gallery_12568_8733_68375.jpg

jammiejammie dat wordt smullen ;)

gallery_12568_8733_293063.jpg

hier een rd x t in een 65liter kuip met ook hele vette toppen die ook nog makkelijk een weekje mogen staan om nog effe lekker te rijpen.ze zijn nog niet helemaal hard maar dat zal volgende week wel anders zijn ;)

gallery_12568_8733_312685.jpg

ook hele vette shit!

gallery_12568_8733_543385.jpg

gallery_12568_8733_816537.jpg

hoofdtop is echt belachelijk dik en groot..

gallery_12568_8733_108091.jpg

henkes lolland enormus gigantus..

gallery_12568_8733_788019.jpg

ziekelijke dikke cola's die maar blijven gaan..nog steeds hagelwit en ook deze begint nu echt hard te worden maar we laten haar nog minstens een week staan om lekker te rijpen.

gallery_12568_8733_45011.jpg

echt niet meer normaal!! ;)

gallery_12568_8733_835899.jpg

gallery_12568_8733_71014.jpg

wie durft mij te vertellen hoeveel deze meid netto zal gaan opbrengen??wat statestieken,twee en halve meter hoog met een doorsnee van zo'n vier metertjes.bomvol met harde bijna rijpe toppen

gallery_12568_8733_749642.jpg

degene die het dichtsbij het werkelijke gewicht van deze plant heeft gegokt,krijgt van mij een een dikke top toegestuurd van dit zalige monster.het duurt denk ik nog wel een maand voordat ze droog geknipt in de zak zit..en...iedereen mag een keer een gokje doen..

zo,nou..dat was em weer voor nu,misschien later nog wat pica's uit een andere tuin.ik ben er nu toch in de buurt..we zien wel ff.

nu gaan we eerst een paar rijpe hl takken knippen..YEAHH!BABY YEAHH!! :D B)

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vlaanders..

jah man..het liefst zou ik mijn bed er neerzetten voor de komende maand om er te kunnen wonen!!

aan vlees vis en groenten zal ik hier geen gebrek hebben :verrygood

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow looking good :verrygood maar die lib30, zou het gebaseerd op de geur een goeie plant zijn om hash van te maken?

 

ik ben stiekem wel benieuwd hoe die dikke toppen eruit zullen zien als ze geoogst en gedroogd zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK ben jaloersssssssss!! ik denk dat deze zo'n 450 op gaat brengen. als je slim bent dan bestuif je nog een aantal toppen van die vroege bloeiers van de denen sturen niets meer op:S

 

succes verder!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...iedereen mag een keer een gokje doen..

 

nu gaan we eerst een paar rijpe hl takken knippen..YEAHH!BABY YEAHH!! B) :verrygood

 

 

grtzz,indoflow

475 gram ?

 

Veel PLEZIER met knippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) Leipe shit ouwe!

 

Ik zeg 750netto :verrygood

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige planten!!!

Jammer dat froebanken niet meer verstuurd, ik heb gelukkig nog wat thyphoon zaad kunnen winnen uit mijn thyphoon plantjes ;)

 

ik gok 525gr van die mooie plant ;)

 

Succes met oogsten B)

 

Groetjes

Hazeee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...