Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
V&N HC

Verraad door familie..? help

Recommended Posts

wees een kerel en regel dat die bedreiging zo zie ik het nooit tot stand komt , anabolen dus groot en agresief ( honkbal knuppel en knietjes ) en genoeg doen om iets over te brengen en dat is horen zien zwijgen .

 

en anders kan op die sportschoolook wel rontbazuind worden dat het een verader is toch ? er lopen daar altijd types rond die andere dingen doen in het leven en die houden totaal niet van veraders .

Share this post


Link to post
Share on other sites

he gozer t is n trieste zaak dat n pisventje

je wilt verlullen

 

ik zou m n dag meenemen naar de maasvlakte en dan kan die misschien naar

huisje toelopen is t niet erger :lol:

 

vriend wees voortaan voorzichtig tegen wie je wat zeg

en verhuis je schatjes snel

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist om dat het bluf &grootspraak lijkt zou ik niets doen , behalve misschien laatste week stroomkosten sparen , en extra uv licht in de dames pompen.

 

misschien juist laten staan zelfs..

 

en nogmaals : als ie gaat lopen miepen , blijf kalm ,leg uit dat anabolen zwaar gezocht worden dor smurfen - en zeg em dat aan zijn nek te zien is dat ie anabolen spuit ( hij heeft vast pukkels in zijn nek :lol: )

 

een bijkomend voordeel : erg lang heb je niet last van em : meestal gaan die kwasten alleen voor spiermassa=wachten op hartaanval.

zonder cardiotraining ( loopband enzo) kan je hart al die spiermassa niet ondersteunen.

 

ooit ben je van em af , en je hebt er niets voor hoeven doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een zuig situatie man... :lol:

 

ik zou het zo ook niet weten, kun je die gast niet een paar weekjes gijzelen? Ducttape is heel stevig, plak hem tegen het plafond, en laat hem weer zakken als de stash geoogst, gedroogd en opgerookt is, dan is er zelfs een kans dat ie zelf ook rookbaar is :o

 

maar terug naar de realiteit, kut man, echt klote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een foto van hem gevonden :lol:

 

bodybuilder_856.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zussen van jou worden er niet knapper op he doc.eerst die schepsels van de meeting,nu deze.heb je nog meer van die familieleden??hehehehe :lol:

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja woont in zelfde huis vandaag noodplannetje doorbellen & zo.

staan ze vanavond op andere locatie :o

 

pisventje heeft mooie bmw die is over een tijdje de lul

geloof me familie contact word zekker verbroken aleen door een vaage situatie woon ik nu hier samen

met mevriendin en haar broertje in huis

 

maar we zoeken toch al ander huis :lol: dan mag hij daar lekker in stikken

 

en anders kan ik altijd nog anaboolen freakje in zijn slaap wat duidelijk maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer tot een overeenkomst te komen. Als je toch een ander huis zoekt, vraag hem dan dat je je huidig kweekje mag afwerken, en dat je dan stopt, als je een nieuw huis hebt gevonden, kan je weer lekker verder doen, en dit keer zonder lastige neefjes. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

werkt i? zo niet ff tip een smurf bellen jou plantjes zijn toch al weg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps als je naar wageningen wil daar heb ik nog een huisje te huur :lol:

kamer keuken fietse hok.

ruime tuin achter kleintje voor.

boven 3 slaapkamers badkamer met douche bad en wc(die zit onder ook wc).

en zolder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja,

Persoonlijk heb ik via het forum bezoeken gebracht aan niet nader te noemen kwekerijén, groot en klein.

Bij verschillende heb ik ook de vraag gehad om hun adres met enig discretie te behandelen. Hoeveel mensen gaan niet met tomtom op weg ?

Mikeh knows his way(s) en verraad is mij niet gezind.

 

Maar om on-topic te posten, die gast zou ik allereerst zwart maken bij familieleden, de rest volgt vanzelf.

Het is maar net waar je de klemtoon neerlegt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een ding zou ik niet doen en dat is letelijk wraak nemen.

sicje heeft dat toen bij z,n ex en dr nieuwe vriend gedaan en ik bet tot de conclusie gekomen dat t niet echt handig is :lol:

wel mooi om te zien zo,n gesloopt huisie mr je krijgt er een beste dou voor.

niet doen dus.

beter lekker wat voor je zelf zoeken met je din en hem verder lekker in z,n anabolen sopje laten gaar koken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag is beantwoord we gaan er geen spannend jongensboek van maken. Dat kan op www.fukjefamilie-forum.nl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...