Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El Fish

Growshop Wervik ( West Vlaanderen )

Recommended Posts

flipkip,

zo is het inderdaad, W-Vl smookt er lekker op los :rolleyes:

Jammer dat ze laatste tijd goed bezig zijn met plantage op te rollen in het binnenland, wij komen hier in W-Vl wel later aan bod :j

 

Stampertjuh,

En jij vind dat gewoon?

Zo maar even gewoon Nederlander zijn in België?

Je hebt je toch aangepast? Taal geleerd en zo?

Nee...grapje hoor, vond het zo'n raar zinnetje..."ben wel gewoon een Nederlander" ;) ;)

 

Jammer dat de gemeente wat tegen werkt, maar zelf zou ik met een GS niet in een groot stad gaan kruipen.

Denk dat je meer kans hebt in een klein dorpje waar zelfs met de wekelijkse markt de parking aan het stadhuis niet vol staat.

Gewoon rustige gemeenschap waar 20 auto's niet opvallen of toch zeker plaats hebben om juist geparkeerd te staan.

Zo heb je minder overlast, dan dat die 20 auto's die de plaats van buurtbewoners moeten inpikken in een drukke stad.

En de shop zullen ze wel vinden, dorp of stad doet er niet toe.

 

Die shop in Brussel ziet er wel gezellig uit zo te zien op de foto's :whistling

 

El fish :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Stampertjuh... Wassen neus halen??? Wat betekent dat? Witte neus halen ken ik wel :rolleyes:

Was die opleiding bedrijfsbeheer juist wél of niet makkelijk te halen?

 

Maar wat is de reden dat ze je geen vergunning geven dan? (of nóg niet althans)

 

Andere vraag. Waar moet je aan voldoen om wel die vergunning te verkrijgen?

 

EDIT; betekenins van wassen neus gevonden. Examentje voor mij dus :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

en volgens mij hoef je ook een vergunning om de lampen appart te verkopen..

 

t'is een goudmijn man

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihaze,

daar heb je gelijk in denk ik...

Er is hier een winkeltje waar je alle soorten electro toestanden kunt krijgen die je nergens anders vind (toch niet in 1 en dezelfde winkel) en daar verkopen ze ook hps lampen, maar je kan ze enkel kopen met een certificaat van tuinder/landbouwer.

Dus denk ik dat ze er ook een attest zullen voor moeten hebben om ze te mogen verkopen...

 

Later,

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

onlangs een pm gehad van iemand die er geweest is.

 

Het zou in een onopvallend huis zijn met posters aan de ramen.

Men spreekt er wel Frans.

Jammer, ik niet... :D

 

Maar het aanbod zou groot zijn, van alle soorten voeding tot allerhande lampen...

 

Dus voor wie in de buurt woont zeker wel handig :)

En spreek je geen Frans kun je nog altijd wijzen wat je moet hebben :smoke

 

Later,

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Engels praat iedereen toch wel hé vissie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

flipkip, heb je fransmannen en walen al eens engels horen praten?

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flipkip,

mag er daar haar op staan :rofl

 

molmol,

volgens mij spreken ze zelfs geen Frans, want met m'n school Frans lukt het me niet ze te verstaan :rofl

 

El Fish <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeep ik ga altijd naar de growshop hier in wervik aja kwoon in wervik :D . Heb er al mn spullen gekocht enz ... . Die gast spreekt wel frans en je kan enkel cach betalen .

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowenglow

 

Is die shop open op zondag?

 

Grtz Moooz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ moooz de shop is niet open op zondag . Hij is open van maandag tot zaterdag van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 19u00

 

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ moooz de shop is niet open op zondag . Hij is open van maandag tot zaterdag van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 19u00

 

 

Grtzzz

 

 

@ moooz de shop is niet open op zondag . Hij is open van maandag tot zaterdag van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 19u00

 

 

Grtzzz

 

Die winkel in Wervik is niet ver van de kerk gevestigd, juist tegenover de brug naar Wervik-Sud (Frankrijk).

Ik kocht er reeds Plagron grond en Plagron voedingsprodukten. Men ziet er ook verschillende ventilatie en afzuigtoestellen staan.

Of ze zaden verkopen weet ik niet.

De man die de zaak runt is effectief enkel Franstalig doch supervriendelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
> GEEN RISICO'S ALS BELG OM JE MATERIAAL TOT BIJ JE THUIS TE VOEREN TEGENOVER ALS JE VAN NEDERLAND KOM KAN JE NOG EEN POLITIECONTROLE HEBBEN OP DE BAAN WANT ZE NEMEN JE VOOR DRUGSTOERIST ....

 

Nou ik zag vorige week genoeg controles in Be, en dat was niet aan de grens dus wil ook niks zeggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik denk niet dat ik strafbaar ben als ik 5 zakken groeiaarde haal in die Growshop in Wervik of in een AVEVE centrum in Wervik.

Potgrond is potgrond...

Hun basisgrond is perfect vergelijkbaar met enkele potgronden van AVEVE en de groeistoffen die worden verkocht kunnen bij AVEVE onder hun merk ook wel gevonden worden, weliswaar voor tomaten.

vb: een Canna N17% wordt door een Belgische boer per 30.000 liter gekocht....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over laatst iets klein (tneon bloeilampjes + light hangers) besteld bij TerraTerra. Snelle levering en voor Belgen soms goedkoper ivm verzendkosten. Kreeg er ook wat infobrochures en aanstekers bij.. Shop is in Brussel maar ben nog niet ter plaatse geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, een vriend van mij studeert in Brussel en heeft daar ook besteld, tevreden over :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een tijdje geleden ook eens besteld bij http://www.microfluo.net/nl/, een growshop in luik

 

Alles netjes en snel geleverd, goede service ;)

 

Wel jammer dat growshops geen zaden mogen verkopen in belgie... mag zowat in elk land

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te horen dat in onze" la belgique" meer en meer growshops te vinden zijn maar ik vind ze best wel prijzig of heb ik het verkeerd. Msshien eens langs gaan maar ben nogal sceptisch, msshien staan der een paar van die blauwe petjes rond te neuzen, dan ga ik liever voor de zekerheid bij onze buren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zie ik alles weer door een roze bril, maar what the hell is dan het probleem om een shopje in België te openen?

Onder welke naam zou het wel mogen dan? Hoe omzeilen die andere shops de Belgische wet?

 

ik zie hier toch wel potentieele mogelijkheden voor een eventueel goudmijntje.

Als je er een site aan hangt bestrijk je gelijk een hele grote markt in Belgie omdat er maar 2 shops in heel Belgie zitten.

 

Je materialen hier in NL halen (connectie's voor goedkope inkoop wel benodigd, in mijn geval geen probleem),

om zodoende ook onder de prijs van de 2 andere shops te blijven.

/quote]

Het gerecht springt op je shop zodra het bekend is en proberen je te naaien op basis van het aanzetten van druggebruik (daarom de etiketen) En als ze wekelijks in je shop staan denk ik niet dat de klanten zich goed voelen.

dus het is niet verboden om tuinartikelen te verkopen in BE maar ze maken het je mpoeilijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen zijn er al een hele hoop growshops in BE, en je hebt er bij die dezelfde prijzen min of meer hanteren zoals in NL het geval is.

Ook niet meer- of minder controle dan bij een NL-shop, en als Belg hoef je in elk geval de grens niet meer over als je daar geen zin in hebt.

Het gaat de goede kant op, laat ons hopen dat het zo blijft en kan verder gezet worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeep ik ga altijd naar de growshop hier in wervik aja kwoon in wervik :lol: . Heb er al mn spullen gekocht enz ... . Die gast spreekt wel frans en je kan enkel cach betalen .

 

Grtzzz

 

Idem, een vriend van mij (woont net over de franse grens) haalt ook alles in Wervik. Ben zelf nog niet meegeweest, maar het schijnt echt een supervriendelijke kerel te zijn, en als je frans niet goed genoeg is zal hij toch nog proberen met handen en voeten uit te leggen wat je niet verstaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

terra terra is de ouwe THC ;-) in jette

 

er is ook nog altijd culture indoor zitten in woluwe

(brussel)

 

als het iets verder mag zijn is er nog micro fluo (Luik en Namen) met scherpe, ja bijna hollandse prijzen ;-) :-)

 

en is aangeraden door een mijdrechtse growshop ;-)

 

zijn allen franstalige eigenaren maar wees gerust ze doen hun best om u te begrijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of de hydrobox nog open is in brussel ? dat was volgens mij 1 van de eerste growshops in brussel

en growshop flow op de paardenmarkt in antwerpen was de bekendse tochwel volgens mij , tot ze er inval deden en de boel sloten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup die shop in wervik bestaat, vrienden van mij doen er al hun inkopen om indoor te growen, vriendelijke franse kerel die voldoende uitleg geeft :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...