Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El Fish

Growshop Wervik ( West Vlaanderen )

Recommended Posts

Hallo,

ik weet dat er vroeger in Wervik een growshop zat, maar deze is al even verdwenen (zal wel van moeten zijn geweest...)

Nu las ik vandaag dat er weer een nieuwe zou zitten in de Nieuwsstraat 14 te Wervik.

Iemand uit de buurt die er iets van af weet?

Een naam heb ik niet gevonden en een website vind ik ook niet direct.

 

El Fish :lol:

 

Toch iets gevonden:

http://www.growmaps.com/growshop/394

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand die er al geweest is?

Er zouden er 2 in Brussel zitten ook...maar weer weinig over te vinden :lol:

 

El Fish :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: ...bij mijn weten geen in Belgie.Toch al een tijdje nimeer.

 

Ik kan er goe naast zitten ze...online wel

 

ciao

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe het komt dat er geen growshops in België zijn. Er is toch niets illegaal aan een growshop en volgens mij moet er toch wel een markt voor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die in Wervik zou nog niet zo lang bestaan.

Het zou geen onlineshop zijn, maar een echte winkel...

 

In Gent zat er ook 1, maar deze is ingestort toen men het gebouw ernaast aan het afbreken was.

Bijna wekelijks kwamen de flikken om z'n zaden in beslag te nemen en hem de etiketten van z'n flessen voeding met een wietplant op er af te halen.

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen West vlamingen of Fransen die er al eens geweest zijn?

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn weten geen in wervik ! Meeste mensen hier gaan naar holland achter producten

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Brussel is er wel degelijk een shop maar we noemen dit geen GROWSHOP in Belgie !!!

In Laeken is er eentje te vinden , namelijk THE GREEN TOUCH , is een kennis van mij die winkel geopend heeft al +- 2/3 jaar geleden ...

In deze winkel kan je ook alles vinden van gerief zoals afzuigers , filters , lampen , kasten ( tent dus kompleet ) enz MAAR GEEN ZADEN !!!

Zoals ik al zei hier noeme we het geen growshop want anders was hij ook al lang toe ...

Die winkel doet ook in tuinonderhouden , aanleggen van vijvers enz dus is niet alleen voor de hobbykwekers onder ons ;)

 

Het adres van de winkel is :

 

 

The Green Touch

bd De Smet De Naeyer, 472

1090 Jette (Bruxelles / Belgique)

 

openingsuren zijn : Du mardi au samedi, de 10h00 à 18h30 / van dinsdag tot zaterdag van 10h00 tot 18h30 ...

 

en de website is http://www.thegreentouch.eu/accueil.asp

 

Het zijn wel franstalige mensen maar t'zijn wel toffe mensen !!!!

Als je gaat mag je altijd zeggen dat je gestuurd bent door LE BRUN ( in't vlaams den bruine ) maar ik ben nen BLANKE heeee

 

 

Voila , ik hoop dat ik heb kunnen helpen

 

see ya mede-hobbykwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk jonge..BEDANKT

 

 

vele grtn

medi

 

ps :wel weinig artikelen in de catalogus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En lekker duur, 130 euro meer voor dezelfde tent als de mijne ;)

 

Maar handig als je in de buurt woont en iets nodig hebt waar je nergens anders kunt kopen in België.

 

Nog mensen met adresjes...

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En lekker duur, 130 euro meer voor dezelfde tent als de mijne ;)

 

Maar handig als je in de buurt woont en iets nodig hebt waar je nergens anders kunt kopen in België.

 

Nog mensen met adresjes...

 

El Fish :)

 

 

@El Fish: dit dacht ik gstrn ook toen ik de website bezocht..idd 30 pleuro's duurder

 

ciao

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah

 

ik weet ook dat het in de growshops in nederland goedkoper is maar BON , men vraagt eentje in Belgie en ja SOWIESO zijn de prijzen duurder he maar voor de mensen die geen auto hebben en in Brussel of omstreken wonen is dit PERFEKT

 

en ja 150€ duurder voor een kast maar BON ==> GEEN RISICO'S ALS BELG OM JE MATERIAAL TOT BIJ JE THUIS TE VOEREN TEGENOVER ALS JE VAN NEDERLAND KOM KAN JE NOG EEN POLITIECONTROLE HEBBEN OP DE BAAN WANT ZE NEMEN JE VOOR DRUGSTOERIST ....

 

Er zijn voor en nadelen zoals overal ...

 

Maar bon , ben kontent dat ik toch al iemand heb kunnen helpen ...

 

Greets

 

En lekker duur, 130 euro meer voor dezelfde tent als de mijne ;)

 

Maar handig als je in de buurt woont en iets nodig hebt waar je nergens anders kunt kopen in België.

 

Nog mensen met adresjes...

 

El Fish :)

 

 

Deze is namelijk van een vriend van mijne maat ( niet dat ze samen werken maar ze kennen elkaar heeeel goed )

 

zo weet je het maar

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké bedankt :D

We hebben er dus al 2 in Brussel, een stap vooruit voor de Belgen ;)

Als er nog zijn in België, en mensen die er geweest zijn en hun ervaring willen delen, laat maar komen :P

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het Franstaligen zijn en het is voor mij dichter om naar Nederland te rijden dan naar Brussel eigenlijk.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

flipkip,

ben jij geen Aliën bezoeker?

Heb je er waarschijnlijk al eens ontmoet, jij was toch ook op die meeting van JD?

 

Als er nog growshops te vinden zijn in België, en/of er iemand ervaring heeft met die in Wervik, laat maar horen :wave:

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, je bent verkeerd vrees ik.

Ik heb nog geen mogelijkheid om met de auto over de grens te komen, heb nog een voorlopig rijbewijs.. :D

Kweken kan ik ook nog niet aangezien ik nog thuiswonend ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben ik inderdaad wel helemaal verkeerd, want die gast die ik dacht is zeker al een stuk in de 30...

Maar die noemt ook iets met kip erin, wietkip of zo dan zeker :rofl

En je auto zal niet stil vallen aan de grens omdat je een voorlopig rijbewijs hebt hoor :)

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zie ik alles weer door een roze bril, maar what the hell is dan het probleem om een shopje in België te openen?

Onder welke naam zou het wel mogen dan? Hoe omzeilen die andere shops de Belgische wet?

 

ik zie hier toch wel potentieele mogelijkheden voor een eventueel goudmijntje.

Als je er een site aan hangt bestrijk je gelijk een hele grote markt in Belgie omdat er maar 2 shops in heel Belgie zitten.

 

Je materialen hier in NL halen (connectie's voor goedkope inkoop wel benodigd, in mijn geval geen probleem),

om zodoende ook onder de prijs van de 2 andere shops te blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ El fish, als ze me pakken met een zakkie wiet, of kweekartikelen en met een voorlopig rijbewijs dan mag ik m'n wagen aan de kant zetten.

Je mag niet over de grens met een voorlopig rijbewijs :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Defqon,

 

Fixer was ermee bezig of heeft/had een growshop in belgie...misschien heeft hij antwoord waarom er zo weinig growshops zijn in belgië.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

ik weet dat er vroeger in Wervik een growshop zat, maar deze is al even verdwenen (zal wel van moeten zijn geweest...)

Nu las ik vandaag dat er weer een nieuwe zou zitten in de Nieuwsstraat 14 te Wervik.

Iemand uit de buurt die er iets van af weet?

Een naam heb ik niet gevonden en een website vind ik ook niet direct.

 

El Fish :innocent:

 

Toch iets gevonden:

http://www.growmaps.com/growshop/394

 

Deze in wervik bestaat die noemt hydrobio en is niet ver van de plaats ben er zelf nooit geweest maar heb eens rondgevraagd aan vrienden van wervik

p'z

grtz

smokey C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt,

ik ga er zeker eens een kijkje nemen.

Niet dat ik ontevreden ben over m'n growshop, maar vooruitstrevende Belgen moeten ook gesteund worden <_<

 

El Fish :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, misschien is het niet slecht om wat reclame te maken onder vrienden.

Ik heb de indruk dat west-vlaanderen best nog een levendige cannabiscultuur heeft. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela,

 

zoals sommige mensen wel zullen weten woon ik ook in belgie.

ben wel gewoon een nederlander.

 

vorig jaar ben ik geslaagd voor mijn bedrijfsbeheer, dat wil zeggen dat ik een eigen zaak kan starten in belgie, was overigens echt een wassen neus om dat te halen.

 

maar goed, ik ben al een jaar bezig om een soort van growshop te openen in lommel, net onder eindhoven over de grens, maar de gemeente wil me nog niet echt gaan steunen.

heb nu de gegevens een beetje aangepast, en wil nu een tuinbouw artikelen winkel gaan starten, maar ze zijn er nog evengoed niet erg over te spreken daar.

ik krijg gewoon nog geen vergunning.

 

maar zo gauw ik iets op kan starten, zal ik zo snel mogelijk hier een reclame stukje kopen, voor alle belgen onder ons.

 

voor nu, kijk even op http://www.thc.be/

 

is een goed alternatief, voor de tijd dat ik nog geen winkel heb geopend.

 

groetjes stampertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...