Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ex-member07

Koopjes!

Recommended Posts

Schijnt ergens anders 499,- te kosten <_< :smoke

 

 

ik weet m voor 350 eurie :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 euro goedkoper dan normaal, echt een superdeal, en met een beetje geluk en geld krijg je hem nog rijdend ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk,de wagen is nog zo goed dat ie hem waarschijnlijk zelf niet door de keuring krijgt.

 

yeah right....als die al stunt met 2000 euro van de prijs waarom laat ie hem dan zelf niet keuren?

denk als deze apk goed gekeurd wordt dat er zomaar 3000 euro aan gesleuteld moet worden.

 

oftwel een sloop auto verkocht als normale wagen :verrygood

valt nog mee dat er geen valse apk op zit,dat kost wat minder

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf 31 mei bij lidl: Aluminium tape (voor ventilatiesystemen) per rol € 1,99

 

Gaarne back on topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de action een leuke aanbieding:

 

2 potjes met aardbei en tomaat zaadjes en een blokje cocos om t in op te groeien.

0.89 cent

 

ook zag ik er chayenne pepers staan in een mini plastic opkweek wegwerp kastje met 6 potjes zelfs en zaden.

ook tomaat en paprika en nog wat.

deze zijn nu 1.29 inclu de cocos voor de 6(mini)potjes.

(vooral het ''kasje''wat eveneens als verpakking dient lijkt me ideaal om t in te kiemen,cq klein voorgroeien)

 

leuk voor erbij leek me en voor weinig geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Mobiele' Airco's bij Chanpas lichttechniek te Rotterdam.

Was er voor wat anders en heb er gelijk een meegenomen,niet zozeer voor de plantjes als wel voor mezelf! ;)

(Maar zal de plantjes ook geen kwaad doen,vermoed ik. :wOOt )

Zie nu al tegen het warme weer op,ik word oud geloof ik. B)

Ik heb de Amcor AF12000E(10.000 Btu/h) voor 199.- gehaald,hij had ook evt. nog de Amcor AF8.0000(6.000Btu/h),die waren maar 149.-,leek me een goede deal.

Happy chilling.

 

Grtz. Aad

 

ps Zou dan wel rekening houden met een misschien 'ietsjes' hogere energierekening btw. :wacko:

Edit : psps en het feit dat het ding nogal een takkeherrie maakt,niet echt geschikt voor in je woonkamertje dus. :verrygood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de horticoop bv winkels(eigenlijk standaard prijzen).

 

perliet 100 liter 7,55

vermiculiet 100 liter 16,99

 

voor degene die bovenstaand spul nergens kunnen vinden of veel te veel betalen,

de horticoop zit door heel nederland.even googlen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not Found

 

The requested URL /\'index.php was not found on this server.

Apache Server at www.wietforum.nl Port 80

 

hij doet het niet dus lijkt me niet goed voor de kweek

 

 

nee geintje ;)

de link doet het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry B)

heb het net ge-edit :lol:

 

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel geschikt voor de kweek, niet geschikt voor een huis tuin en keuken elektrische installatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel geschikt voor de kweek, niet geschikt voor een huis tuin en keuken elektrische installatie.

 

Huh :lol: wat bedoel je daarmee ?

BM B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

krachtstroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

oowh B)

Dus NIET geschikt ?

 

Iemand die nog andere goedkope kweelampen weet ?

BioMan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
krachtstroom

 

Hoezo ???? Die blauwe stekkers laten mij vermoeden dat het 220V spul is, aan armatuur te zien is het idustrial, ongeveer wel de beste die er toen die tijd waren. Alleen, ze zien er heel erg oud uit en ik zou het echt niet kopen vanwege de leeftijd waar je totaal helemaal geen zicht op hebt. En 25 euro voor een oude idustrial met magneet vsa vind ik heel erg veel geld, je moet nieuwe bulb nog bij rekenen en je kan verwachten dat de reflector aangeslagen/gecorrodeerd is en eigenlijk deze ook moet vervangen worden.

 

Ik heb zelf ook nog 2 van zulke idustrials in huis als reserve, het was ooit de armatuur die je wilde als je hoogte genoeg had om de warmte te laten weg stijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de ranzijn voor de buiten kwekers.....

Een soort blumat waar je een jerry can, of een drink fles op aan kan sluiten....

Erg handig in de hete dagen....€2.99 kompleet per stuk

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf 18 augustus heeft ALDi een aanbieding van een microscoopje die tot iets van 200x vergroot en direct op de pc kan.....voor 30 Eurietjes.

Ze zeggen dat ie zoomt, en ik denk dat 200x meer dan genoeg is. Voor het herkennen van vreemde zooi in de wiet is 30x misschien al genoeg, maar dat zouden we uit moeten proberen.

Lijkt mij wel wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de afrikaander markt op rotterdam zuid,de kraam aan het einde richting rijnhaven metro(schuin tegenover de dierenwinkel daar).

busje met een kraam vol potten en pannen.

woensdag en zaterdag:

 

voor de paddo kwekers hier,(of hardcore stamp-pot verslaafden :lol: )

een snelkookpan van 12 liter voor 30 euries!

15o6vpy.jpg

scxdso.jpg

nflhg1.jpg

xbcv3t.jpg

16kndoz.jpg

2z4e92t.jpg

 

ook voor de klein kweker een precies dezelfde pan maar dan 3 of 4 liter(plaatst voor 2 potten van 500 ml) voor 15 euro.

maar ook handig voor kleine dingen sterilizeren.

 

ik heb hem getest op druk(beduidend sterker dan mn oude standaard snelkookpan) en hij staat zeer netjes op druk en nergens een lek.de druk zal zeker de 15 psi wel halen.

 

steviger dan een standaard huis tuin en keuken snelkookpan.

 

passen 7 potten van 720 ml in met gemak!

 

sterk aandraai mechanisme(zie foto).

 

de afsluit ring''ingegoten'',dit is sterker dan een normale snelkookpan waar de ring enkel tegen de rand legt(vaak lekkages door de druk)

 

kortom dit noem ik echt een koopje!wees er snel bij.

ik denk dat deze pannen ook wel op andere markten in nl te koop zijn,

ze zijn sowiezo in de handel nu voor 30 euro(of als je afdingt zoals op de markt normaal is voor 25 euro)

 

eigenlijk had ik er 2 moeten nemen voor 50 euro,ik weet wel zeker dat die dat zou doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de micro kwekers lijkt deze kast me echt perfect.

ik kwam deze tegen op marktplaats maar heb geen vervoer dus ik geef deze tip aan jullie door.

wees er snel bij want dit is een mooie kast(ik baal dat ik er geen vervoer voor heb nu)

289fv2g.jpg

gratis af te halen:

 

Kenmerken

 

* Conditie:

* Gebruikt

* Levering:

* Ophalen

 

Beschrijving

Gebruikte patchkast. Is nog in prima staat.

Glazen deur met slot.

 

Met grote ventilator.(ik denk dat deze de lucht afzuigt,wie weet al sterk genoeg)

80 x 80 x 200 cm.(dus handig om 2 kweek lagen te maken van 1 meter hoog elk

daarnaast zo te zien van ijzer,dus goed brandveilig.

in en uitlaat gaten al fabrieks af gemonteerd.)

 

Moet zo snel mogelijk weg.

vlaardingen

http://link.marktplaats.nl/384484550

 

trouwens ook een mooie kast voor de paddo kweek.

plak een lange tl balk voor de glazen deur,plak het binnen in de kast af netjes met afdekzeil en je kunt wel 5 mooie kweek lagen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan de eerste post van vitess. Op bezoek bij Doc een aantal maanden geleden, vroeg hij mij eens te verschijnen op het forum. Mijn antwoord luidde dat ik dat zeker zal doen, echter alleen als ik iets nuttigs te melden had.

Welnu, ik denk dat het zover is.

 

Maar eerst, weliswaar niet in het juiste topic, het voorstellen. Man, middelbare leeftijd en die af en toe een paar plantjes wil laten opgroeien met niet al te beste resultaten. Sinds 2007meelezer van dit forum, maar ondanks de daarbij opgedane kennis, alsmede het meermalen veranderen van de configuratie van het kweekgebeuren hebben nog niet tot een verbetering geleid. Niettemin blijf ik de lol erin houden.

 

Beste mensen, even onderstaande link aanklikken en zie:

 

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs...index_16461.htm

 

 

de Wietboterpers. Wellicht het einde van plastic handschoenen en vette theedoeken?

 

Geen idee, heb hem/het net uit de winkel gehaald. Op de site wat blikkerig, in praktijk een stevig mooi ding, waar ik veel van verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...