Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ert

Word het nou een soort ebay of zo

Recommended Posts

Soort ebay

 

Volgens mij is het hier gestart als een hobby forum.

Nu zie ik deze banner en lijkt het mij dat je binnenkort ook je handel kan plaatsen.

Het zal weer een domme actie van Ert zijn maar vind het wel een pokke zooitje worden.

 

Slaat toch nergens op dit, of ligt het aan mij. B)

 

Reacties zijn altijd welkom

 

Gr Ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je gelijk :D ik denk als we hier gaan handelen dat dat niet ten goede komt voor de sfeer hier op t forum. B) greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de tijd meegaan heet dat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ert,

 

Reclame is business he...degene die het meeste betaald voor de banner mag erop.

Het is toch ook geen hobbyforum meer zoals het misschien ooit begonnen is..er zit geld in.

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt gewoon reclame gemaakt voor die site, daarom wordt er nog geen handel op wietforum.nl gedreven toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 50 seeds banner is ook wat het is: een commerciële banner. Dat heeft helemaal niets met wietforum te maken. Net al Aliën en BAC niks met wietforum te maken hebben. Aanbiedingen van deze partijen zijn voor rekening van hen zelf. Zie het als zoiets als "let'sbuytogether" of "unitedconsumers". Als je samen meer koopt is het uiteindelijk goedkoper. Ik doe het met kelp, humuszuur etc. Scheelt me veel geld in vergelijking met die kleine potjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh nee van mij hoeft dat niet echt,het moet wel een hobby forum blijven ... als ik straks platgegooid word met reclame van growshops enzo dan ben ik zo weg.

Hou totaal niet van opdringerheid,in geen enkele vorm en al heeft het indirect of direct te maken met onse hobby.

Als ik wat hebben wil dan goochel ik dat wel even op.

 

Ik hou toch al niet van van die tokos die op commeciele wijze op je geld uitzijn met producten die er alleen maar staan om mooi te wezen en verder

totaal geen functie of extras brengen.

 

 

 

 

Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reclame is business he...degene die het meeste betaald voor de banner mag erop.

Het is toch ook geen hobbyforum meer zoals het misschien ooit begonnen is..er zit geld in.

ahum.. er zit geld in... Ja, er zou geld in zitten als je dit commercieel gaat runnen. Maar voorlopig moet er nog geld bij. Met 3 x 3 banner posities heb je niet zoveel inkomsten en een dedicated server goed in de lucht houden kost ook geld. Wat denk je van een nieuwe skin en de implementatie daarvan? Ik denk dat het meer dan ooit een hobbyforum is. Zelden hebben we zoveel voor de leden kunnen doen en steeds vaker vinden er ook steeds grotere meetings plaats. Er wordne veel spullen goed getest door leden voor ze op de markt komen (of voor ze er vanaf worden gehaald :D ), en het forum word door fabrikanten serieus genomen. En terecht, want hun doelgroep zit hier bij elkaar!

 

Die banners zijn om het enigszins kostendekkend te houden en mijn 2 ton per jaar te betalen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn wij de enige die de ophef over een banner niet snappen ?

 

 

 

Groetjes de freuds ............ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

 

Je komt er toch ook niet meer onderuit om geen banners meer te "verhuren" om zo de site draaiende te houden...

ik zeg niet dat het een commerciele bedoeling is.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is toch ook geen hobbyforum meer zoals het misschien ooit begonnen is..er zit geld in.

Dat suggereer je wel een beetje met die opmerking. Vandaar mijn antwoord.

 

We houden commercie goed in de gaten, geloof me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dit toch een heerlijk forum

Ik blijf me verbazen over de reactie's die het teweeg brengt.

 

Als het te duur is is het niet goed maar als het goedkoop aangeboden wordt zal het wel niets wezen,heerlijk hollands B)

Ik vind het wel een grappig concept

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creëer dan een "banner" waar forum leden hun zaden per 10-50-100 st. kunnen verpatsen, laat zeggen tegen 10% voor de banner B)

 

1,10 per zaadje; een dup voor de banner 'huur'

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah.. ga jij al die dubbeltjes innen? B)

 

Er zijn fora waarop je ook zaadjes kunt verkopen / veilen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik post hier alleen omdat ik even wil zeggen dat ik dit één van de meest zinloze topics vind die er is!!!

 

TOPPIE ERT! Na al die zinnigheid vandaag was ik toe aan iets anders!

 

Laters,

 

Kees. B) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou whazzup, sorrie maar die vlieger gaat echt niet meer op.

ik snap dat je de vrede wil bewaren en daar voor mijn respect en dat meen ik.

 

Maar dat en nog geld bij moet daar geloofd geen hond meer in.

ik weet niet tot hoe veer een ander kan denken maar mijn eigen gedachten zijn ze commercieel als wat. Dus heb ik er eigenlijk geen probleem mee.

 

Wel heb ik er een probleem mee dat je 50zaden kan kopen van WW waar geen ene hond de afkomst kan weten. En als ik iets zou moeten kopen via ebay of een marktplaats dan nog wil ik wat weten.

 

Tis nou niet dat de eigenaar van DIT forum zich ons alleen maar wil helpen, of denk jij van wel??

 

Ff over het testen, waar ik me heel graag mee bezig hou he B) 7Die leveranciers en producenten weten ook wel wat ze ons laten testen, want als wij het testen dan komt het in de ronte en sneller als zij zelf via de normale propaganda kunnen doen.

 

Dit is gewoon en onzin banner en alleen voor de poen, waar geen hond zich mee zou inlaten als die gewoon op internet stond. Nu staat hij wel op ons geliefde Forum en denken er zat van nou als het hier staat zal het wel goed zijn. Dat klopt niet, zo werkte het hier niet.

 

Denkje nou echt dat alles uit de liefde voor het plantje komt???

Share this post


Link to post
Share on other sites
nah.. ga jij al die dubbeltjes innen? :D

Ik wil een paar duizend dubbeltjes wel innen hoor B) Maar dat is inderdaat een probleem.

Er zijn fora waarop je ook zaadjes kunt verkopen / veilen

 

 

Vertel, vertel.....................

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat het niet voor niks kan ok dat snap ik ,en op het moment stoor ik me ook nergens aan.

Maar als ik straks bv eerst banners (of hoe dat dan ook heet) moet weggaan klikken enzo voordat ik wat kan lezen..en spam-berichten in mn postvak vind,danuh..

Goed mischien loop ik wat te hard van stapel ..excuse moi :D

Als er iemand persoonlijk geld bij moet leggen vind ik dat niet ok B)

Dan mag er wel een oplossing voor gevonden worden natuurlijk!!

 

 

Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij nader inzien is dit geen nutteloos topic, sorry Ert...

 

Ik snap de commotie over commercie, maar dit forum kost geld en moet draaiend gehouden worden, banners lijken mij geen probleem... Natuurlijk gebruiken fabrikanten het forum voor commercieele doeleinden, maar hoe wil je dat tegen houden!? Ik geloof dat iedereen het testen juist leuk vind... Commercie hoeft niet slecht te zijn... We weten allemaal dat professioneel/hobby niet veel met materiaal te maken heeft... Industrieele kwekers hebben nog steeds meestal magnetische VSA's waar de hobbyisten toch het mooiere materiaal hebben...

 

Die site vind ik walgelijk, daarom heb ik net voor de eerste en laatste keer op de link geklikt, ik stoor me er niet aan...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is dit toch een heerlijk forum

Ik blijf me verbazen over de reactie's die het teweeg brengt.

 

Als het te duur is is het niet goed maar als het goedkoop aangeboden wordt zal het wel niets wezen,heerlijk hollands :D

Ik vind het wel een grappig concept

 

greetz sannie

 

@Sannie

 

Kijk als ik zaadjes van jou koop dan kan ik er wat van verwachten en dat moet ook.

Koop ik wat van deze firma of weet ik wat dan ook, dan heb ik of een ander geen reet om op terug te vallen. Wist niet dat jij op je zaadjes geld aan het verliezen was, of is dat nu in een x een gescheiden BV.Bullshit noem ik dat B) maar is weer mijn idee

 

Vind het ook een beetje een slappe reactie van jou zelf. .Beetje jezelf indekken noem ik dat.

 

 

Maarja ik zal wel een zeikerd zijn als ik dat zeg.

 

kees .

 

Juist van jou had ik een normaal antwoord verwacht, jammer want ik ben serieus. Sorry kees zie net je reactie. Toppie

 

Geld erbij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me in deze discussie mag mengen B) .

 

Dat er geld verdient moet worden om de site omhoog te houden dat is logisch.

 

Zorg er alleen wel voor dat jullie niet zomaar elk bedrijf reclame laten maken,

want door de goede reputatie van het forum zullen velen aannemen dat 'het wel goed zit'. Terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn.

Ik zeg niet dat bovenstaande adverteerder malafide is, maar het riekt er wel sterk naar en dat is jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan moeten er ook weer regels gemaakt worden voor de handtekening, is toch ook een beetje reclame maken voor je topic. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je even logisch en realistisch nadenkt vind 'k het volledig normaal, als ik mijn mening mag geven.

Het geld moet ergens van komen. Moet kunnen dus.

Een beetje research vooraf aan het plaatsen of de banner verwijderen bij veel klachten over kwaliteit of service is wel een must. Vooral voor de reputatie van het forum.

Popups die je constant moet wegklikken zijn dan wel weer zeer vervelend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ff over het testen, waar ik me heel graag mee bezig hou he :D 7Die leveranciers en producenten weten ook wel wat ze ons laten testen, want als wij het testen dan komt het in de ronte en sneller als zij zelf via de normale propaganda kunnen doen.

 

Dat klopt niet helemaal.

Veel producten die ik test op het forum verkoop ik niet en ga ik ook in een later stadium niet verkopen.

De osmose test is daar een goed voorbeeld van.

Sommige producten neem ik pas binnen als jullie zeggen dat het goed genoeg is (zie pulse lampen).

Over propoganda kan ik zeggen dat niet iedere kweker in Nederland het wietforum leest.

In het buitenland zijn we ook niet zo bekend met het forum.

 

Beste Ert hoeveel testen doe je en heb je gedaan???

Was het leuk???

 

Je bent mijn testslet B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach banners heb ik geen problemen mee,......ik klik erop, en als ik het niks vind, dan was dat meteen de laatste keer.

 

 

Het idee van gezamelijk inkopen vind ik wel leuk,......wellicht komen er ooit lumatec's op te staan :D

Waar ik Ert wel gelijk in moet geven, is dat er weinig/geen info over de zaden of leverancier staat.

 

Maar maak ik hieruit op dat ze van Sensi zijn??

50 seeds has never given others permission to distribute Sensi Seed Bank seeds to or within countries where trade of hemp/cannabis seed is illegal.

 

 

Het grappige is dat de "comments" op 50seeds.com & 100seeds.com exact hetzelfde zijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...