Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

.

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites
beknopte specificatie's

licht-: 3 x 600w

planten: 5 x

 

Vijf bomen van een ons of drie, vier, is de bedoeling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 ons zou mooi zijn, is mijn eerste keer op dwc, dus voorzichig hahahahahaha maar de opbrengst kan zeer hoog worden ja, het betere vind ik dat je geen medium meer hoef te kopen, halen, en lozen als je klaar bent, dat is echt super, 1 vuilniszak afval B) niemand ziet je meer slepen met zakken aarde, dus heel discreet, echt super systeem, erg blij mee :D

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou alleen even een andere avatar nemen, deze is al in gebruik door HJM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag dat grote invalide-bord, en dacht ook gelijk aan @hjm. B)

Zag het pas aan jouw bericht, Bram.....Ook niet echt @hjm-style :D

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja oke maarreee......

dat van die plantjes vind ik er wel zpannend uit zien..

gaan we zekerz volgen..

suc6 van het minilab.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

verwijderd.

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal een andere zoeken, mijn excusses, ook de juiste knoppen zal ik proberen te gebruiken, ben nieuw he, en zoek nog een beetje, maar komt goed, groetjes................

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed komen zie ik B)

Succes met deze ronde :D

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dank je , zal het nodig hebben hahahahah, jullie ook allemaal succes met het opvoeden van de dames

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

succes ben benieuwd!!ga je zkr volgen!

vind het aleen zonde 3x600 watt en dan maar 5 damens eronder is hobbymatig denk ik?maar als ik tog al zoveel stroom ga gebruiken zou ik er wel wat aan willen verdienen? :D had er mooi meer in getrapt!

 

 

 

maja hoop dat het bomen worde met monstertoppen voor je B)

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik nu heb staan is min of meer legaal, mijn partner heeft een mediwiet verklaring, ook maak ik de stekken zelf, dat houd in dat ik het maximale niet wil en kan overschrijden, maar vergis je niet, 3 x 600 watt's en 5 planten, mag jij raden wat daar of komt, ook groei ik maar 11 dagen, en dan zijn ze al 35 cm, terwijl ik hier veel lees dat er 20 tot 30 dagen gegroeit word op aarde of slabs om die hoogte te bereiken. dit systeem gaat het worden let maar op, tuurlijk zou ik er ook wel meer willen neerzetten, maar wat je heb moet je proberen te houden, groetjes......

 

ps, en volgens mij is het: meer lumen, meer wiet.

Edited by weeds

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps, en volgens mij is het: meer lumen, meer wiet.

 

 

Dat klopt inderdaad.

Je kunt onder 3x600W hele mooie bomen kweken.

Gaat helemaal goed komen. We gaan je volgen....

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan straks door de bomen het bos niet meer zien, eigelijk is 5 planten al te veel want die 140x240 staat straks helemaal dicht, ik buig de takken door heel me net, beste mensen 9 weken geduld en u stapt gelijk over op dit systeem B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan weedz!!!!!

 

Heb je toevallig bij Mr Dunnhill als voorbeeld gekeken?

 

Ik verhuis eerst, en dan ga ik ook over op DWC. Paar dudes bij Dunhill zijn omgeving

draaien nu allemaal DWC. En gaat allemaal als een speer.

 

Volg je topic gozer, veel succes!

 

Greenz

 

Hmmmmm, wacht ff.....

 

Wie bent u B) :D :o

 

Edit.

 

Net wakker, met special thanks to Mr. Dunhill.

 

Ik draai er ff 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt helemaal, een oud kweek student en vriend van MRDUNHILL, ik hoorde van hem wie jij bent en waar je werkt of werkte daar kwam ik voor jouw tijd ook wel, maar ik ken je niet.

Bij deze aangenaam B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangenaam insgelijks man. :o :D

 

Klopt helemaal. Ik denk dat ik daar ter werk ben gesteld nadat jij daar pleite was. Jammer, altijd leuk

om een mede hobbyist de hand te schudden.

 

Maar dat komt vast bij Dunnhill wel een keer goed, onder genot van een paffert.

 

Leuk systeem goos, ik voeg me bij de DWC groep zodra ik een ander stekkie heb. Ga dit huis van

het voorjaar te koop zetten. Dus hopelijk ergens in de winter DWC B) zou mooi zijn. Maar dat is

de wens. Werkelijkheid zal het wel volgend jaar worden.

 

Hou u scherp in de gaten :D

 

Leuk dat DWC..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjezus wat een opbouw.

 

Ja kan ze al ruiken ja, podver de podver zeg. Moet echt snel pleitos. Wat klimmen die dudes

ongelooflijk hard zo he, geen woorden voor.

Lukt simpelweg niet in de modder of andere mediums. Zie het niet tenminste.

 

Wat zal er gebeuren als er vrouwlijk zaad in de DWC gaat? Ik moet nu Lemon Skunk wegbuigen

omdat die aan het "lamp-koppen" waren. Heb drie vrouwlijke Lemon Skunk die de Santa Maria stekken

dik inhalen.

 

Volgens mij moet je dan een etage op je huis erbij bouwen. Kan makkelijk door het plafond op de

manier hoe jullie bezig zijn.

 

Chapeau mannen. B)

 

Dunn had het ook alweer over earophonics, volgende uitstap van jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk een mooie hydro kweek B)

 

succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. denk je echt met 5 planten en 13 dagen voorgroei 140x240 dicht te kunnen scroggen? dat zou echt ongelofelijk zijn!!

 

succes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals het nu gaat komt het potdicht, volgende keer komt er zoiezo een emmer bij, ik heb nog een aantal veranderingen op het progamma, maar das voor latere zorg.

ik had me vat eerst in mijn groei hok nu in me kniphok wat daaraan grenst ivm temp van lampen( alle rand apperatuur gaat volgnde keer naar zolder, vsa's luchtpompen dus veel meer groeiruimte en minder warmte), dat bleek geen goede set want me water temp steeg tot over de 30 graden omdat ik ook nog een foutje met me afzuiger had, die kon zijn lucht niet goed kwijt B)

snel verandert en nu gaan ze echt als de brandweer, zo blijf je dus bezig met verbeteren, dit is mijn eerste kweek in jaren, en al helemaal de 1e keer op dwc dus alles is nieuw voor me. maar ik heb de knowhow van MRDUNHILL en dat is toch het grote voorbeeld voor velen.

Deze man weet heel goed wat hij doet, en als je je oren gebruikt en naar hem luistert kom je er wel, dus mensen die willen overstappen, zouden hem heel lief moeten aankijken hihihi.

nou luitjes genoeg voor nu, succes met de dames en keep up the good work.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah kijk aan, daar is de maistro himzelf, je komt gewoon spieken of jouw systeem bij mij beter werkt he? :D

Nou goed nieuws want kan melden dat het erg goed gaat, maak bewust ff geen foto's zodat het resultaat van een paar dagen bloei lekker zichtbaar is.

Dames staan vandaag voor het eerst 12 uur donker en zitten vol energie B)

Echt een genot om naar te kijken.

heb ze gister nog een extra beetje molenaars kinder pap gevoerd dus gordels om hahahaha :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...