Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ahhrrg!! Niet op klikken! Niet op klikken! Niet op klikken! :rolleyes: (ik heb het echt niet gedaan, want dan ga ik weer uren iets doen waar ik geen tijd voor heb :whistle:) Maar is dat dat je in je zolder/kelder een paar plantjes neer kan zetten? Haha <_< (edit: He, er staat nu een afbeelding bij... Nouja, het is die ik bedoel ja. Met dat gare muziekje! :verrygood)

 

Hoe is t met de Mini DWC? :likken:

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha wel op klikken wel op klikken wel op klikken, jij heb tijd zat en dat muziekje is nie irri :verrygood

 

mini dwc gaat prima, heb uit de 10 zaden 5 plantjes, denk niet dat de rest nu nog gaat komen, hopen uit die 5 zaden 1 dame te kunnen verkrijgen.

 

eerste worteltjes te zien uit de blokjes dus gaat goed, zal van de week ff update doen.

 

groetjes........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk leuk! :D

Raar dat ze allemaal al lang staan in die linker bak.. Misschien omwisselen? :rolleyes:

En pas op dat je de baby's niet omver haalt met de luchtslang :D

 

Wat geef je ze tot nu toe?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ banaan

 

komt omdat ik die allemaal bij elkaar heb gezet hahaha, ik moet nog ff kijken hoe ik het neerzet.

ik heb al gemerkt dat die 2 bubbelbakjes te groot zijn voor het keukenkastje.

2 moeders erin gaat, maar 5 of meer is geen doen, hier ga ik nog ff iets voor zoeken.

voor de rest geef ik ze nog geen voeding, alleen ph 5.80 en ec kraanwater 0.53

deze brandnetels moeten het doen zonder hulpmiddelen voorlopig, vandaar uit kan ik gaan experimenteren met wat co2 en wat bloeivoeding, andere middelen gebruik ik zoiezoniet, ook niet in me grote dwc systeem.

 

groetjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dunhill

 

ja eigenschuld, banaan waaschuwde me nog van let op de slang van je luchtpompje :D

maar brand is erger.

zolang in me grote dwc niets knakt of in me underhoose vind ik het best hahahahahaha :rolleyes:

hoop dat er van de 4, wel 1 dame bij zit.

 

we wachten af!

groetjes........

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: Haha.

Wel bale man... Maar mooi dat de tape je kon helpen met de EHBO :D

 

Beterschap aan de kleine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banaan

 

ja balen he, en een gewaarschuwd mens telt voor....................

 

niet te druk maken want ik zeg gewoon : was een test :P

 

:)

 

straks update grote dwc na 3 weken bloei, en ik kan vast verklappen dat weeds uitermate tevreden is.

alles zit bomvol, zien er super gezond uit en ze groeien nog lekker door en ze zijn al flink aan het bloemen.

 

nu eerst maar eens maffe B)

 

luitjes keep it green :verrygood

 

groetjes............

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit bericht staat hieronder.

foutje bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zeker benieuwd naar die update, laat de picca`s maar komen :P

 

Dan zullen er wss ook enkele vragen van deze kant komen :verrygood lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat die Weeds effe man! Die is net wakker! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel goed banaan hahahahahahah

 

om 19.00 komt me update om en nabij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weeds

 

Ja weeds tis paparazzi time he .... ik zit te wachten hoor ... kom maar op met je fotos !!!

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets op aan te merken hoor! :verrygood

Behalve één ding...:

Ziet er super uit! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weeds

 

Je mag het wel eens maaien man ... :P

 

Gaat goed zo ... niks meer aan doen... word een lekker proppenfestijn let maar op :verrygood

 

Suc6 !!

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zijn nog es bomen ;)

Je moet maar zeggen als je hulp nodig hebt bij het omhakken van die mastodonten, kheb wel nog ergens een kettingzaag liggen B)

 

Effe vraagje over voeding want ik denk dat jij en MRD toch wel al enige ervaring hebben met hydro :P :

 

Ik gaf eerst de voorkeur aan hy-pro voeding (ziet er eenvoudig te gebruiken uit enkel A en B voeding en dan mss een beetje testen combinatie met boosters, PK13/14), maar ik heb gelezen dat niet alle hydro voeding ideaal is om te gebruiken bij DWC enz... systemen.

 

Wat me wel nog altijd aantrekt in hy-pro voeding is het advies dat ze me gaven

bloei stimulatoren hebben wij niet appart zitten wij hebben een complete lijn

EC verhogen met A+B is net zo goed als vanaf week 6 pk 13 14 of bloeistimulator

meer voeding is niet altijd de beste opl;ossing TEMPERA TUUR is het belangrijkste rond de 29 graden lampen aan 23 graden lampen uit dat is de beste waarden (--> dus toch gewoon een mythe al die boosters? Volgens mij wel goed mogelijk, als uw basisvoeding compleet is klinkt het maar logisch dat al die supplementen onnodig zijn )

 

Maar lijkt dit toch te eenvoudig? Volgens mij heeft een plant wel op verschillende tijdstippen verschillende behoeftes :)

 

Atami, het b`cuzz schema bevalt me ook wel niet te complex, niet te duur maar ook bijna nergens verslagen te vinden over het gebruik ervan. Erwin spreekt er wel vol lof over en zegt als ik 70% van hun hydro schema aanhoud alles wel vlot moet lopen.

 

Ik weet dat Advanced Nutrients heel erg aangeprezen worden maar dit lijkt me maar een nephype veel te veel blabla op hun site en teveel verschillende producten. :verrygood

 

Ik heb nog wa mailtjes rondgestuurd ivm voeding, als er iemand mij verder kan weghelpen tussen het grote voedingsgamma mss ook met schema voorbeelden of vb verslagen want ik ben de weg kwijt :P

 

Hoop dat je dit niet ziet als topic vervuiling anders open ik wel een nieuw topic voor dees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fif

 

Aller eerst is deze vraag meer voor mrd, maar ik ga toch mijn mening geven en dan leg ik hem de vraag voor !

 

Ik zie op heel veel topics voor pakken geld allerlij producten op de planken staan.

 

wat ik gebruik op dwc, en zou gebruiken op iedere hydro cultuur is een gewone standaard A+B voor hydro.

Daarnaast heb ik fosfor om me ph te drukken en ph+ om deze op te krikken.

 

voor de rest heb ik nog nooit andere producten qwa voeding gebruikt!

 

never chance a winning team is mijn motto.

 

Alles wat ik heb geleert heb ik van "MRDUNHILL" (mrd)

 

Als je op dwc zit of gaat, zou ik hem even vragen want he's the wizzard of dwc :verrygood

 

hoop dat je er wat aan heb, zal wel niet, maar komt goed, verbind u even door met mrd :P

 

groetjes.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 planten het lijken er wel 50!

 

Gaat lekker hoor

Ik zou alleen wel gaan dieven ondertussen

Heb je straks alleen maar gemak van

 

Grtz guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@guesswho

 

dieven doe ik niet aan, kan er slecht bij inmiddels door de dichte begroeiing en ik bewaar me blad om skuff te maken.

alle beetjes zijn welkom en de toppen worden er geen cm minder om zegt mrd.

 

Heftig he, als je zo 100 emmers kwijt kan ben je in 3 x de nederlandse pablo escobar (zonder 64 kogels in je naat)

hahahaahahaahah :)

 

ik heb al overwogen om met een theelepeltje de kruipruimte onder me huis af te graven :P

 

ik kan niet wachten tot volgende week, dan gaan ze echt bouwen, dan kan ik een beetje zien hoe het word B)

 

keep u posted :verrygood

 

groetjes...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats voor 100 emmerkes zelfs 200 ;)

 

Ma het lef om don Fif te worden ontbreekt een beke, met die manne met ulder blauw frakskes en die 64 kogels :P

 

thx voor de raad, ik denk dat ik ook gewoon zo ga starten en na een 1ste hydro kweek mss een supplement testen om te vergelijken voor de meerwaarde B)

 

Tuurlijk dat ik wat heb aan je raad, bekijk je planten perfect groen dus ge zijt :verrygood bezig

 

 

 

i think the student will become a/the teacher :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...