Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Hash rituelen

Recommended Posts

Wordt het niet eens tijd om dit topic nieuw leven in te blazen?? ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vind ik nou ook.

 

ik heb nepal pollen gekegen uit de sjop ( maat van me werkt daar ), dus geen hand hash nepal, geen zwarte plakkerige hasj maar licht bruine gezeefde nepal!!!!! ik heb het nog niet gerookt, ik kreeg ook charas en die was zwaaaaaaaaaaaaaaaaar zweef knock out stoned.

als het weekeind is ga ik die nepal smoken en laat ik het u allen weten.

 

en omdat ik alleen nog maar puur rook kan het best interessant worden die hash qua smaak en uitwerking.

 

MENSEN, HASH IS LEKKER smoken die handel en hir over lullen!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
sommige goedkopere hash wordt per 5 gram verkocht, meestal slechtere hash dan de dure.....

 

maar het bubbelen zegt niks over de kwaliteit, zonder de bubbel kan je ook goed high/stoned worden.

 

ejb

 

ik heb 4 gram border 12 euri 50 de meeste zullen zeggen dat het troep is, maar wel fokking lekker.

 

is misschien ook wel troep, maar tegen mijn pijn werkt het goed, misschien zit er wel wat opium afval door hahahahahhah

 

ejb

het bubbelen zegt effectief wel iets over de kwaliteit , hash die snel smelt is zuiverder dan die kut hash die harder is dan een steen.

de keren dat ik hash heb gehad die direct bubbelde was de kwaliteit gewoon subliem (import maroc).

 

Btw: hoe denken jullie over de hash die uit lebanon komt en door hezzbollah gemaakt is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, maar wat ik wilde zeggen is dat er enorme goed hash is die niet bubbelt en waar je knetter van wordt, zoals turkse hash, die turkse die ik had was gezeefd en met een paar kruimels werd je mega stoned!!!!!! dus niet bubbel kan je leip maken, en bubbel ook hahahah

 

Ik ken het probleem, doe maar zingt ook in het lied Nederwiet:" daar hoeft niemand voor in vreemde landen in de gevangenis voor te zitten!".......we roken afghaan hash en libanon, daarmee sponseren we de heilige oorlog. Bin laden en al qaida vinden vooral hun heroine één van hun beste wapens tegen het westen!!!!!! met het geld wat verdiend wordt van de hash worden wapens van gekocht, er is een enorm overschot aan heroine en hash uit afghanistan ( momenteel is er een papaver ziekte dus loopt het wat terug ) maar de hash is in overvloed, daarom is het ook zo goedkoop.

 

Ik sponsor dus de oorlog door die hash te kopen.....maar mijn pensioen fonds had met mijn geld aandelen gekocht in een bedrijf die landmijnen maakte........onze bio groene stroom werd een tijd gemaakt van palmolie, hele gebieden in borneo zijn gekapt om er palmen te planetn ( met eigen opgen gezien ), als je kleding koopt bijv een paar nikes, zijn gemaakt door kinderen in china etc etc etc.

 

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet met een zuiver geweten kan leven, maar als je het weet doe je er dan ook iets mee. Ik koop nog steeds border hash......voel me daar best wel een schuldig over, maar hash uit marokko, daarvan gaan ook veel mensen naar de klote als ze gepakt worden.....

 

Maar dat is met NL wiet ook, ik wil niet lullig doen maar die taskforce heeft soms wel gelijk, er gaan miljoenen in om en soms valt daar een dode bij.....geweld, afpersing etc. het gebeurt, dus jouw wietje uit de shop kan ook VAUT zijn.........

 

Ik heb nu mijn eigen medicijn in de tuin staan, heribei en double fun, hopelijk bevalt het en is het net zo knock out stoned als de turkse en afghaanse hash.

 

Hash, een dilemma is het wel ja, maar soms is een nepal, border, turkse, libaneze, indiase marokaanse zo lekker...........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf maak ik ook altijd beste plakken hasj, maar toch haal ik me hasj om te roken nog uit de sjop.

Kan de smaak niet evenaren die uit de sjop komt.

 

Gister Queen Hassan voor het eerst gerookt, dat is een toppertje! Lekker zacht en lekkere high, voor herhaling vatbaar ,kost alleen 12 euro de gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

queen hassan? lijkt me sterk dat je dat gekocht hebt.

 

King hassan kan ik me voorstellen, zijn vrouw heet lalla latifa hammou, en je hebt geen Queen lalla latifa hash gelocht, maar king hassan hahahaha

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Yup toch echt Queen Hassan, vandaag ook de King Hassan is gehaald , maar die haalt het niet bij mevrouw Hassan :P kwa prijs is mevrouw jammer genoeg erg duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha vrouwen kosten soms gewoon veel geld hahahaha

 

ik wist niet dat er queen hassan bestond, sorry......

 

ejb

 

waar heb je het gekocht dan? en waarom heet het queen hassan? ben wel benieuwd naar het verhaal, want er kan geen queen zijn uit marokko, dan hadden ze het Princess Hassan moeten noemen hahahahhahaha toch?

want een koning heb een prinses toch?!?!??! en geen koningin.....of snap ik het niet hahhaha heb te veel charas gerookt....hersencellen verschrompelen......hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_7713_12516_134783.jpg

 

Linx Nepal icolator

rechts Nepal handhasj (ben de naam ff vergeten)

gekocht in Katsu amsterdam.

 

Van de ice wordt je zo euforisch high

je wilt meteen een bergtop opzoeken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe schatten jullie de kwaliteit in van schaartjes hash?

Heb een klein bolletje van na het knippen. Nog niet van gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag eens een nieuwe manier getest om hasj uit een bong te roken.

 

Normaal vindt ik de rook die je krijgt van hasj te roken uit een bong nogal weinig en de high niet echt schitterend. Mijn bong heeft een nogal redelijk grote bowl dus met een stuk hasj erin(zelfs op oude assen) zuig je nog veel te veel lucht. Het brandt ook moeilijker dan gewone wiet.

Nu een skillet ofzo heb ik niet dus was het even improviseren. Een klein stukje van die shisha-kooltjes aangestoken tot het roodgloeiend was, in de bowl gedropt en daar een brokje hasj op 'dabben'. Stevige rook, degelijke smaak en uitstekend effect:). Wel blijven inhaleren want eens de hasj van je mes op de kool ligt is er geen houden meer aan:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

urkese 98% / 2% jack the ripper

 

gallery_4007_2469_83177.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

???????????????? hash uit URK of van de TURK ????? ziet er wel goed uit zeg.

 

even een probleempje, door wat stress slaap ik moeilijk, ik rook elke avond hash ( ja ik weet het zonder genotsmiddelen slaapt men beter...) maar goed.......nu rook ik in de pijp en wat ik ook smoke ik val NIET in slaap ( op een gegeven moment wel hoor ) maar ik wordt high ipv stoned, met een beetje tabak wordt ik wel erg stoned en slaap ik als een roosje.......

 

hoe kan ik puur roken en toch stoned worden zonder tabak, want ik was er juist mee gestopt met die vieze tabak........

 

afghaan hash plus heribei geprobeerd, charas etc etc het werkt niet genoeg..........vanavond maar weer met wat tabak.....

 

herkennen jullie dit?!?!?!?

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wordt wakker van vrijwel elke hasj of wiet, indica of sativa. Véél wiet doet mij slapen. Een gewone hoeveelheid houdt me wakker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ejb de hash kan je in een joint roken door te vermengen met wiet, of een tabaksvervanger zoals Greengo.

Ook kan je hash in een chillum, waterpijp of puurpijpje roken, of in een verdamper (niet elke verdamper is hier geschikt voor).

 

En natuurlijk ook verwerken in boter, gerechten, melk en het zo tot je nemen. Of gewoon opeten kan ook nog. :rofl

 

Als je goed wil slapen zou ik zeker stoppen met tabak, je zal zien dat je veel fijner leeft, beter slaapt en in zijn algemeenheid gezonder voelt zonder tabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo kantklos,

 

greengo heb ik geprobeerd, niet mijn ding, ik heb alleen verdampen nog niet geprobeerd en spacecake verder alles........

 

tabak versterkt de sufheid van wiet/hash precies wat ik nu nodig heb maar wat ik niet wil hahahaha, tegenwoordig meng ik Charas met Afghaan hash en een klein beetje tabak, dat doet het nu eff goed!!! moet maar weer eens thee zetten denk ik, zijn er soorten hash met een nog grotere knock out stoned? turkse has was perfect maar in omgeving 050 niet meet te vinden ( maar ik kom ook niet in veel sjops....)

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam daarstraks langs de Muze en zag dat ze naast de goedkope Afghaan ook Tempel afghaan hadden. Deze was 7,5eur per gram. Iemand hier ooit al van gehoord? Van Nepal Temple balls heb ik al gehoord maar nog nooit van tempel afghaan. het is in ieder geval donkere, kneedbare hasj met een zoete geur. Vraag me wel beetje af wat het verschil met gewone afghaan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben ze wel tempels in afghanistan? mosque balls zou een betere naam zijn....... we zoeken het even op......

 

jep...die zijn er bijv:

 

Kaboel was het kapitaal van groot Hindoes Shahi koningen.

 

Afghansitan was een groot centrum van Vedic cultuur.

 

Er waren velen Hindoese tempels in Afghanstan. Sommige tempels in Kaboel hebben de recente opschudding overleefd.

 

In Kaboel, zijn er verscheidene Hindoese tempels:

 

Oude stad: Dargaa, Asamai

Shor Bazaar: Bhairo Mandir, Mangalwar Mandir, Guru Hari Rai Gurudwara

Darwaza Lahuri: Baba Jothi Sorup Mandir

 

bron:http://www.multilingualarchive.com/ma/enwiki/nl/Hindu_Temples_of_Kabul

 

Ik toets op google afghan temple balls in en daar vind je je info bijv deze site: ( pas op je gaat trek krijgen!!!!!!!) http://www.420hash.com/templeballhash.html

 

en rookte het lekker, ben benieuwd, meer dan benieuwd zelfs!!!!!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die site was het enige dat ik kon vinden.

 

Het rookt erg lekker. Totaal niet hard op de keel. Een lekkere mentale high en een heerlijke bodyhigh.

 

Edit: juist wake n bake gedaan, De hasj met wat bubble. Goodmorning sunshine:D...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klinkt goed die hash zeg........

ik ben ook net wakker maar heb juist een hash kater hahahaha afghaan hash / charas mixje gerookt hahaha nu ben ik suf.......

 

eff paar koppen thee, broodje en op naar ut werk.....

 

men kan zeggen van die afghanen wat ze willen, hash maken kunnen ze!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze hasj komt qua kwaliteit wel in de buurt van goede nepal. Mmmh, wat zou ik ooit graag in nepal hasj gaan roken:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjah, ik ben in india, nepal enzo geweest maar heb daar niet geblowd, mijn drang was enorm groot......maar ik heb een gouden regel, buiten europa smoke ik niet......

 

het is me wel eens overkomen, maar dan vond ik wiet in het hutje oid, maar kopen of meeblowen doe ik niet.....

 

soms jammer maar wel wijs.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...