Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Hash rituelen

Recommended Posts

Hier een eerste en tweede zeef van me afval van me Anesthesia. Hier die kweek Link

 

gallery_14412_3988_385160.jpg

 

Groeten BoboJonko

 

Na de tip van Bazz Fucker:

 

Ik heb het op de gumby manier gemaakt.

Dat heb ik van Koi en Twindaddy afgekeken, ik heb in koi´s topic ook een foto van de hash gepost (Bericht 100)

Dat zie je hiero: Koi´s Gumbyhash Topic

Het enige verschil is dat ik het afval met een bolzeef uit heb geschept, en dat dan in de 2e bezinkemmer gegooid.

Ik zie er zo niet echt wat paars inzitten misschien wat rood.

Ik weet niet of je bekend bent met bedrukte zigzags?

Ik had een paar van die met een duivel erop. Daar had ik het water mee uit de hash geknepen, daar is dus de rode print af gegaan en is er wat aan me hash blijven plakken.

Ik ga van de hash zweven dus het heeft niets aan het effect gedaan in ieder geval.

Hij oogt in ieder geval gewoon bruin in het echt met een mooie blonde binnenzijde.

 

 

Groeten BoboJonko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Bobo, het oogt een beetje paars, komt dit door de flits of is dit de daadwerkelijke kleur?

 

Wellicht leuk om erbij te vermelden welke extractie-methodes zijn gebruikt?

 

Keep 'em coming!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helloo!

 

Dan post ik ook maar ff wat:D Ik heb hier shot's van hasj gemaakt van shiva blad afval ( een erg potente en stonede wiet gekweekt door Torsten ).

 

Het is niet super puur, maar de meeste rokers ervaarde dit als een van de lekkerste en stonedste hasj die ze ooit gerookt hebben maar dat komt vooral door de super goede wiet!

 

gallery_10074_8005_70851.jpg

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze hasj is gemaakt van bladafval van ams en citral, de smaak is nog niet optimaal maar het effect mag er zeker zijn, de hasj is op deze foto nog aan het drogen, het is gemaakt op de gumby manier. de foto's zijn met me gsm genomen dus kwaliteit is niet geheel goed

 

gallery_15197_9321_11134.jpg

 

gallery_15197_9321_185915.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Skafz ziet er goed uit! Ik had je al verwacht :D Die had je toch met de speakerhoes gedaan?

 

Hey Purple Thaze, tof dat je wat pica''s neergooit. Is je hasj nog steeds aan het drogen? Probeer het anders met een theelepeltje uit te strijken ofzo, dan maak je wat meer oppervlakte zodat het wat beter droogt. Voor de rest, geniet ervan!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen is het al gedroogd ik heb het uitgestreken zoals je zei maar voor een foto vond ik het mooier als het 1 geheel was, nu moet ik het alleen nog persen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bazz! Idd dit was de speakerhoes/wasdroogfilter combi zeef hahaha..

Ik heb geen pers, heb alles dus met de hand geperst.

Maar de hasj was super lekker!

 

Ik moet toegeven, jouw hasjies zien er kwalitatief vele male beter uit!

Vooral de eerste, wat is er met die aan de hand ? Hij ziet er cremig uit hehe..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die maar goed smaakt Skafz :D Ik heb geen idee wat er met die Rebelshack Ice was, er waren 2 zeven van. 1 zoals je op d foto ziet, en 1 die erg kruimig was. Wilde net niet hechten, maar liet wel een flinke laag op je vingers achter.

 

Heb zelf ook geen pers, alles met het handje :D

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow jow mede wf'ers matijs en co. zullen ook eens een paar foto's van hun hashkes posten,

ikzelf ben een ongelofelijke fan van hash en als je het zelf maakt geeft het nog meer voldoening :P .

 

De foto's zijn van redelijk slechte kwaliteit ( genomen met de gsm ), maar het is de gedachte die telt :rolleyes:.

 

Ik heb al redlijk wat geprobeerd voor het persen van hash, meestal bij kleine hoeveelheden persen we met de hand maar voor grotere hoeveelheden gebruiken we een machine voor kurken op flessen te zetten.

 

warmgeperste thc van onze passion nr1:

med_gallery_4303_9342_163556.jpg

 

nogmaals warmgeperste passion nr 1:

med_gallery_4303_9342_33840.jpg

 

handgeperste hasj van onze jackberry

med_gallery_4303_9342_21173.jpg

 

handgeperste hasj vs. bho ;)

med_gallery_4303_9342_118095.jpg

 

2de zeef van de gumby hasj ( allesinds wat er ng van overblijft :) )

med_gallery_4303_9342_8351.jpg

 

1ste zeef gumby hasj ( ook wat er ng van rest )

med_gallery_4303_9342_73562.jpg

 

thc vs. bho ( mooie kneedbare hasj waar je knetter van wordt :D )

med_gallery_4303_9342_4099.jpg

 

Nogmaals srry voor de slechte foto's maar ik hoop toch dat het een mooie aanvulling is voor dit topic..

 

Foto's van de bho en aho zullen nog wel volgen

 

greetz matijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Matijs!

 

Ik vind het niet erg die slechte kwaliteit foto's.

We zien de kwaliteit van de hasjes niet echt, maar je legt het mooi uit.

Een vraagje, heb je gewoon wat druppels b.h.o of a.h.o gemixt met de hasj ?

Of heb je het anders gedaan ?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Matijs!

 

Ik vind het niet erg die slechte kwaliteit foto's.

We zien de kwaliteit van de hasjes niet echt, maar je legt het mooi uit.

Een vraagje, heb je gewoon wat druppels b.h.o of a.h.o gemixt met de hasj ?

Of heb je het anders gedaan ?

 

Gr

 

Hey skafz ,

 

Thanks voor de comment :D .

 

de hasj met bho die er verpoederd uitziet is inderdaad gewoon eerst geperste hasj en erna verbrokkeld waar ik dan een paar druppels bho over had gedaan, even mengen en dan laten drogen(de bho is wel verdund met wat alcohol ).

 

Maar de lekkerste hasj vs bho was toch wel de laatste, hierbij had ik een potje met wat thc waar ik dan de bho bij doe, derna kan je het gewoon met de hand kneden en kan je alles rustig laten drogen ;) ( er blijft wel wat aan je hand plakken, maar dit kan je er wel met een warm mesje afhalen). De hasj die je hier afhaald is een lekker donkere en kneedbare hasj..

 

Ik moet wel zeggen, pas op als je dit rookt want het is vrij stevig spul, haha :rolleyes:

 

grtz matijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mensen wat een prachtig topic!!!Ik kwam dit tegen op youtube,echte hashboeren.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf vind het erg zonde van de toppen om er hasj van te maken! Kan je dat niet beter met het knipafval doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow brutus, VET filmpje van die Marokkanen, zou zoiets graag zelf mee willen maken, alleen schrikt marokko me toch een beetje af.

 

Wel respect voor die gast die de 3e zeef gewoon netjes weg gooit! Troep is het... En dat roken wij in NL in de shop...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hash van knipafval

manier van gebruiken roken

lekker stoned zonder al te veel geur denk ik

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd kees, wat voor anderen afval is krijgen wij voorgeschoteld voor onze longen. Dit is natuurlijk niet altijd het geval ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk filmpje idd. Komt uit de documentaire Haschisch, zeker de moeite :rolleyes:. De openingsscene is prachtig, een lokale ijsboer komt langs en ruilt ijs tegen takken wiet, later brengt hij die naar een hasjmaker waar hij geld krijgt voor de takken... Mooi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel respect voor die gast die de 3e zeef gewoon netjes weg gooit! Troep is het... En dat roken wij in NL in de shop...

Ik heb ergens gehoord dat die mannen wel wat aan het opscheppen waren voor de camera, en dat ze die derde zeef normaal niet weggooien.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gooi ook niet altijd weg wat ik over houdt...

 

Maar ik heb al vaker grote ogen gekregen nadat ik een pot wiet weggooide of een plant niet ging knippen omdat ik geen zin meer had.

 

Kreeg ik de vraag; ja mag ik morgen dan de rest knippen... Uh nee, ik gooi het gewoon weg, het is toch troep... :rolleyes:

 

Naja van die buitenplantjes hoef ik alleen de mooie toppen hoor, de rest mag terug de bodem in :wave:.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een vraagje voor regelmatige ice-o-lator gebruikers; hoe veel neem je van je ice-o-lator in verhouding tot andere normale hasj. Eerste keer dat ik ice ga roken en kijk er naar uit, maar wil even weten hoe zwaar het kan uitvallen(ben dagelijks gebruiker).

 

En raden jullie aan om het in een joint te draaien of puur uit een bong te roken(pijpekop is vrij groot,2cm diameter)? Ik vind ice wel heel onhandelbaar, plakte helemaal in het zakje en het smelt weg vanaf dat je het aanraakt...zit er kans in dat als je het in een bong rookt dat het gewoon smelt en door het gaasje gaat voor je het kunt oproken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er de helft minder in doen, ik heb zelf wel een hash gemaakt ( zeef techniek ) van binnenwiet en daar ging ik van trippen!!! en ice o later is echt heel sterk denk ik, zelf nooit gerookt maar ik kan me er iets bij voorstellen. Ik zou het eerst in ee jointje doen, voordeel, neem een paar hijsjes en doe hem dan uit, kijk hoe het valt, in een pijpje wat veel lekkerder en minder slecht voor je gezondheid is krijg je de thc klap in één keer, de kans dat je dan teveel hebt gerookt is groter dan een jointje die je naar een paar hijzen uit doet.

 

 

 

veel rookplezier zou ik zeggen, en laat eff weten hoe het was.

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb +- 0,1gram in een bong gerookt en ik moet zeggen dat de high best sterk was, zeker voor hasj. Zeker nog wel doenbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klinkt goed, waarschijnlijk heb je nog 0,9 gram over hahahhaha

 

smoke ze!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was even in amsterdam, even bij de blue bird border gekocht, 4 gram 12,50 ik vroeg hem , is het autobanden hash hahaha wist ie niet , baas had een goede deal gehad zei hij...ja ja, anyway, ik koop het daar wel vaker, altijd zelfde prijs en goed stoned en ik leef nog. Kunnen de afghanen weer wapens kopen ........

 

ze overspoelen de markt met hash en heroine, laatste is erg, eerste niet zo voor mij, maar wel dat het oorlog voedt.....tsja.

 

groeten van ejb

 

border is altijd vaag , altijd de vraag of het goed is, ruikt wel goed, net zoals de dure border......blue bird border is me altijd prima bevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...