Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Forummeeting KJ 31 Januari (foto's)

Recommended Posts

Hi robsan,

 

Het was inderdaad erg gezellig.

Leuk dat je nu van je laat horen op het forum.

Stel jezelf ook nog even voor in de wie is wie en wie is hoe sektie.

 

 

@iedereen.

Het was supergezellig en ik ben nog steeds knetter :D

Van de zomer weer een keer.

Lekker buiten zitten enz.

we see ya at the summer edition B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we zeker kunnen spreken van een zeer geslaagde opkomst B) en leuk om de echte gezichten achter de avatars eens te zien.

Leuk dat een aantal mensen hun partner hadden meegenomen !

Had mezelf voorgenomen om met iedereen een praatje te maken, maar zoals gewoonlijk loopt dat toch net even anders, dus niet iedereen gesproken. :j

 

Alles was keurig verzorgt door Doc, van koffie tot zelfgemaakte gehaktballen !

Aan :j was ook geen gebrek, volgens mij lag er genoeg om een jaar van te roken en te eten :o

En bij afscheid een tasje met leuke spulletjes ! :D

 

Petje af voor de nieuwkomers, waarvan sommige een behoorlijk eind hadden moeten rijden :j

Jammer dat een aantal mensen toch op het laatste moment niet konden.

Ook waren er een aantal Open Grow leden gekomen, en hadden een eigen engelstalige sectie :D

 

Wazzup heeft z'n 8Gig vol geschoten, die zal vast nog wel wat onherkenbare plaatjes posten :verrygood

 

Alles bij elkaar, was het dus een hele geslaagde minimeeting, die inmiddels mediummeeting genoemd mag worden.

Doc en de jongens,.......het was top !, bedankt voor al jullie moeite en de gastvrijheid.

 

 

ps. de dochter van doc ziet er beter uit dan op de foto :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ert waarom heb jij een mini shirtje??

 

het carboshirt daar kan heel het gezin in.2xl ik ben groot maar zo groot nou ook weer niet.hahaha.gelukkig is me rootrriot shirt wel een l.doen het altijd goed op de bouw die shirtjes.

 

tot de volgende meeting, want deze was de 1,5uur heenrijden zeker waard.

 

ben benieuwd naar de opkomst van de volgende meeting want ze worden steeds beter

 

tilburg 25man

rotterdam 30+

ossterhout 2x 30man

de rijp 50 man

tilburg 50+????

 

see ya

 

grtz twin

 

ps dls bedankt voor de lekkere sn joint.deed het goed in de auto,en ert sorry van de zeefhasj.was die helemaal vergeten door al de geestverruimende middelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het was zeker een geslaagde meeting ,heb gister avond weing gerookt zat nog helemaal na te genieten van wat er die middag naar binnen was gegaan

 

Eh Ert ik had niks te eten bij me hoor , die eer is voor Twin Daddy , die had 2 spacebrownie cakes bij zich en Weetje had bonbon's bij zich

 

Lekker slaap shirt die carbon originalsjurt B) :D

Dat was natuurlijk van Doc zijn prive collectie :o :D

 

Bij de volgende ben ik ook zeker van de partij

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

it was twice

as nice

as ice is.

 

 

Bedankt Doc for the place to be.

bedankt bezoekers voor de gezelligheid....

 

T was een toppertje...

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende x wil ik er graag bij zijn

 

gr medekwekers

 

damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

TD

 

Ja ik pas niet echt in het root riot shirt maar m,n zoon wel he.

Doet het goed op school denk ik hahahah.

 

Buble

Ja zo suf waren we al gister.

Het is natuurlijk de bonbon van weetje die ons zo heerlijk AAN HET SLAPEN HEEFT GEKREGEN B)

WEETJE BEDANKT, het was heerlijk.

 

 

Komt goed twinny, maak het maar lekker op pik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was druk en gezellig we hebben ons vermaakt . B)

 

 

Thanks Boys .

 

Groetjes de freuds ........... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog voedselvergiftiging opgelopen bij het klaverjassen? B)

 

Nou tony daar kreeg ze geen kans meer voor, we zaten met ze 3En aan de honing en dat heb ze geweten :D .

We waren om half 3 klaar en maar 1 potje gewonnen maar wel vleselijk gelachen.

 

groetjes de freuds .............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Freunds... leuk duo... allemaal goed volk op de meeting trouwens... een paar bekenden... een paar nieuwe gezichten... al heb ik niet iedereen gezien of gesproken... jammer Ert, twindaddy en BigButtBram heb ik gemist... en wellicht nog een paar...

 

KJ, dank voor de organisatie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc bedankt voor de organisatie van deze top meeting :D

Het was lekker druk en gezellig .

Heb toch weer een aantal nieuwe gezichten gezien , bij namen die ik me afvroeg wie dat nou zouden zijn :o

Tot de volgende meeting allemaal B)

 

Greetz knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, volgende keer iedereen maar een t-shirt aan, met zijn nick-name en naam erop!

B)

Hope to be there next time :D

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er eigenlijk ook........niet in levende lijfe.Had een foto naar Doccie gestuurd. Was eigenlijk bedoeld om jullie t laten zien.IS wss nie gelukt.!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah, een stapel baseball petjes met een grote witte sticker op de voorkant met je nick er op, lijkt mij handig...

 

De meesten ken ik inmiddels wel, maar er waren gisteren toch een stuk of 10 mensen die ik niet gesproken heb en waarvan ik ook niet weet wie het zijn...

 

Blower wel gezien, maar helaas niet gesproken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wees niet zo verlegen mensen

gewoon vragen : wie is u????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 50 man, waarvan 75% stoners???

B) :D :o

Hele opgave!

 

 

Mwah, een stapel baseball petjes met een grote witte sticker op de voorkant met je nick er op, lijkt mij handig...

 

En dan petjes wisselen, haha :D

Sorry, ben in the "mood".

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, alle wolken weer op een rijtje :D heb genoten van de vele gesprekken, jammer dat het me niet gelukt is om met iedereen een boom op te zetten over wietkweken :o

 

Heerlijk genoten van olie-O-lator, een super super plukje Chemdog D, hele lekkere hash geroken naast me, maar op dat moment maar even niet van geproefd, omdat men hoofd al alle kanten opging na een paar flinke hijsen olie en de grote joint nog tussen men vingers, waarbij nog een ander geschift persoon probeerde om me nog een 2de joint tussen mijn lippen te laten balanceren. smoke_lots.gif En dan al die mensen die ik niet gesproken heb, zonde, maar het was dan ook een beetje overweldigend qua opkomst en ik had eigenlijk bij iedereen wel willen tijdje gaan luisteren maar kreeg mezelf maar niet goed verdeeld B)

 

Super leuke middag gehad, thx Doc voor de gastvrijheid en alle aanwezige bedankte voor de gemaakt gezelligheid, was een toppertje deze meeting.

 

Voor de mensen die me een lift hebben geven een een heel grote DANK U, want zo hebben jullie het een heel stuk aangenamer reizen hebben voor me gemaakt thumb_up1.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

doc het was toppie gister,was mijn eerste meeting vond leuk leerzaam en ging aardig kort weer terug.

nogmaals bedankt en wie weet.

 

 

gr. buddies

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hehe.. het was zeker een heel geslaagde meeting. Leuk ook dat adam van TH er bij was met zijn mooie pijp. Ik vind toch ook dat de brownies een bijzondere vermelding waard zijn. Ze waren heel visueel B). Had maar een klein stukje gegeten maar zat een uurtje later wel met open mond naar een ambilight tv te staren.

 

Lekkere ballen en hapjes, leuke goodies! En nou allemaal pepers gaan kweken he! Kunnen we een volledig legale peper-cup gaan organiseren :D

 

Een paar sfeerbeelden:

gallery_5211_2155_108411.jpg

gallery_5211_2155_168658.jpg

 

De Wietforum aanbieding: rotriot setje met nitrozyme én 5 female el nino zaadjes, mesje, labeltjes en de hele flikkerse boel in een mooi doosje vor 15 euries! (de zaadjes zijn normaal al 10 voor 55 euri)

gallery_5211_2155_165323.jpg

 

Topje van Adam

gallery_5211_2155_136792.jpg

 

gallery_5211_2155_124642.jpg

gallery_5211_2155_119448.jpg

gallery_5211_2155_151359.jpg

 

Waar weetje is...

gallery_5211_2155_164762.jpg

 

Nieuw eb eb vloed systeem wat stond opgesteld (hierover later nog wat meer)

gallery_5211_2155_6622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie pijp van weetje

 

en mijn bakje kushmix erbij om te proberen.helaas ben ik me bakje vergeten en hoop ik dat er toch nog iemand van heb gesmuld.anders zie ik die ooit wel weer een keer voorbij komen ofzo op de volgende meeting.

 

mooie foto's whazzup en bedankt voor de complimenten omtrend de brownies.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice pica's whazzup,

altijd leuk om weer ff terug te zien wat je gemist hebt.

Ja twin dat bakje staat nog op de tafel bij KJ.

Naast de suikerpot om precies te zijn.

 

twazweereenfeestje B)

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contact maken was juist niet moeilijk of je ging naast iemand zitten draaien of je bood iemand een joint aan daarna ging het vrij soepel , wel veel lachen door het stonede gevoel maar praten ging nog vrij goed :D B)

Ga zo aan me Cakje beginnen dus dat wordt nog even na mijmeren

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty Doc en iedereen

 

super meeting voor de eerste keer ja zonde zoals vele hebbe gemeld te weining kennis gemaakt met verschillende mensen maar kon wel ongeveer gokken wie wie was maar was zeker geslaagd veel geleerd en gerookt B) pfff blij dat ik bed lag na al dat sativa geweld... dls echt geen crime 16 weken :D puur was geniaal

 

later haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er maar even kort door andere verplichtingen maar toch leuk weer even wat nieuwe gezichten achter de nicks te hebben gezien.

Ook leuk wat oude kopstukken weer eens te zien.

Doc en crew bedankt en hoop volgende keer wat meer tijd te hebben.

 

Stumper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...