Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ptr5312

kut tnt post

Recommended Posts

tnt post staat voor hoge kwaliteit en betrouwbaarheid

 

nou nee dus niet die vuile,,,,,,,,,,

heb deze week met iemand zaden geruild

dus was al op de post aant wachten tot ie kwam

nou zag ik tot mijn grote schrik dat de envalop

open was er zat alleen nog een briefje in van de persoon

die dezen aan mij verstuurd had

en dit is niet de eerste keer dat dat gebeurd is

 

nou heb ik een klacht ingediend bij de postOntvangstbevestiging‏

Van: noreply@tntpost.nl

Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig

Verzonden: donderdag 15 januari 2009 13:31:28

Aan: ptr5312@

 

Bedankt voor uw vraag.

 

Uw vraag is:

heb vandaag een brief gekregen en die was geopend en het gene wat er in zat is eruit gehaald en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd is soms komt er helemaal geen post aan hoop dat hier eens wat aangedaan word want dit kan zo niet mvg peter

 

Binnen 2 werkdagen ontvangt u het antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

TNT Post Klantenservice

 

nou ben ik eens benieuwd met wat voor kut verhaal hun komen

en morgen zit ik met me dubbelloops bij de voordeur

tot het jongetje van de post komt

 

 

Het antwoord op uw vraag:

 

Geachte heer ,,,,,,,,,,,

 

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.

 

U geeft aan dat u te maken heeft met een vermiste zending. Ik vind dit vervelend en ik bied u excuses aan.

 

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een officieel onderzoek naar deze zending op laten starten. Dit kan door middel van het invullen en opsturen van een navraag formulier binnenland. De afzender kan dit formulier opvragen bij onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken via telefoonnummer 058 - 233 33 33 en is open gesteld van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur.

 

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

 

Met vriendelijke groet,

 

TNT Post Klantenservice

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn wel zware naai streken ..

 

maar allemaal te achterhalen wie er die dag loopt hoor !!! met wat onderzoek zullen ze daar wel achterkomen

 

vaak hebben tnt bodes een eigen wijk maar ja het kan op kantoor ook wel mis gaan ...

 

niet dat die knas groter is dan het jochie dat het moet brengen ... maar hou er rekening mee

gebruik ook geen geweld ofso bij deze figuren want jij moet eerst kunnen bewijzen dat hij / zij jouw post heeft gesnitst

en dan nog heb je geen enkel recht om geweld te gebruiken !!!!

 

nog een bij komend iets

 

mocht dit figuur het hebben gedaan ... weet hij ook dat jij kweekt !!!! je hebt namelijk ook zaden ...

 

genoeg bewijs om een kleine huizoeken tegen je te krijgen !!! pak het dus subtiel aan !!!

 

hij/ zij staat natuurlijk helemaal niet in zijn / haar recht het is namelijk inbruik op privacy wat ook STRAFBAAR is maar denk wel ff na bij wat je doet

 

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig voel ik me niet angesproken :lol: :P

 

Jammer dat het mis is gegaan,ik tape mijn enveloppen die ik verstuur met wat gewicht er in altijd af zodat het er niet doorheen breekt

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zal het niet geloven!!

 

maar ik maak nu NET me brievenbus open en ik heb precies hetzelfde!!:@

 

ik heb 3 enveloppen gekregen 2 helemaal netjes dicht en idd bij 1 is de onderkant opengescheurd en der zit niks meer in :P

 

denk je egt dat ze er wat mee zouden kunnen doen?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier zelf geen ervaring mee

Maar vind het zwaar kloten voor jullie

die post is voor een ander bestemd

dus laat ze er met hun fikken afblijve TNT Post

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja helaas niks aan te doen hea misschien een les voor iedereen idd wat tnt zegt

 

goed dichtplakken met tape ofso.:P

 

 

gr redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakketje naar je buren/kennis in de buurt laten opsturen, zo kan je kijken of het bij hem ook gebeurt.

 

Weet je direct of het persoonlijk is, of dat er gewoon een postbode met losse handjes rondloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een envalop met nopefolie gepakt daar de zaden in dicht geniet en toen weer in een andere envalop en ook goed dicht gemaakt dus hoop dat hij de zaden vandaag of morgen wel binnen krijg

het gaat zich niet om die paar zaden mar moeten er gewoon vanaf blijven met hun poten

laat nog wel weten met wat voor verhaal de tnt komt hahha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt helaas veel gejat bij de postdiensten.. Waarschijnlijk valt het in Nederland ook nog wel mee in vergelijking met sommige andere landen (helaas zelf ook ervaring mee)..

 

Weinig aan te doen, het is vrijwel onmogelijk te achterhalen door wie en waar jouw envelop is geopend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang leve track en trace :P

 

Maar ook ik kom regelmatig geopende of gescheurde enveloppen tegen in m'n brievenbus. Het rare is, de inhoud zit er dan nog gewoon in.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lang leve track en trace :P

 

Maar ook ik kom regelmatig geopende of gescheurde enveloppen tegen in m'n brievenbus. Het rare is, de inhoud zit er dan nog gewoon in.

 

we hebben het hier ook niet over de beroemde "blauwe" brieven, daar heeft een postbode namelijk niks aan.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis Kloten redjee,

maar komt goed ik zend er weer een aantal opnieuw.

Het is inderdaad niet de 1e keer dat dit gebeurt, al meerdere malen helaas.

Zowel bij ontvangen als verstuurde post.

Moe word je er van.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

van TNTpost.nl:

 

Aangetekend versturen

 

Persoonlijke aandacht

Als u belangrijke post verstuurt, zoals opzeggingen, aanmaningen en contracten, kies dan voor de zekerheid van Aangetekend. Aangetekende post krijgt extra aandacht: uw zending wordt verwerkt in een speciaal beveiligd postproces en wordt de volgende werkdag persoonlijk afgegeven.

 

Beveiligd kanaal, handtekening voor ontvangst.

Maximumformaat 100 x 50 x 50 cm

 

0-5 kg: € 7,00

Share this post


Link to post
Share on other sites

die postbodes kunnen toch niet door die envelop heen kijken dat ze zien wat erin zit? En de zaden zijn meestal toch goed verpakt in bubbel folie of een bakje of wat dan ook. Dus je kan ze echt niet zien in de meeste gevallen zonder de brief open te maken..

 

 

Ik heb al veel post in mijn leven binnen gekregen, en nog nooit iets opengemaakt. ik hoop dan ook dat dit zo blijft :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
die postbodes kunnen toch niet door die envelop heen kijken dat ze zien wat erin zit? En de zaden zijn meestal toch goed verpakt in bubbel folie of een bakje of wat dan ook. Dus je kan ze echt niet zien in de meeste gevallen zonder de brief open te maken..

 

Juist het feit dat het verpakt is in bubbelfolie ofzo wijst er op dat er misschien iets interessants kan inzitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNT zuigt ja gewoon even een pakje bij je ouders afgeven (is een compleet ander huis).

 

Terwijl er duidelijk staat alleen dat ady :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNT lijkt te vragen om touch-explosives in zo'n muziekkaart... Maar goed, dat is misschien een beetje te heftig.

 

De brutaliteit die uitstraalt van de postverzorgers is hoog in mijn ervaring. Het is bij mij voorgekomen dat ik een pakje bij mijn achterdeur vond, dat is 10 meter mijn tuin in, poortje door, 15 meter doorlopen naar achteren, om het schuurtje heen en dan ben je bij de achterdeur, waar op dat moment 42 plantjes stonden :tu ...

 

Ik heb TNT gebeld en verteld dat ik de actie van hun postbode buiten alle proporties vond, op het papiertje in mijn brievenbus stond namelijk bij de buren afgeleverd doorgekrast en daarvoor in de plaats geschreven, "Bij de achterdeur neergezet". De postbode dacht vast dat ik daar blij mee zou zijn, helaas heb ik een prima verstandhouding met de buurman en had het geen probleem geweest als het pakje daar was afgeleverd.

 

Ik vind TNT zeker een rottende appel, de volgende week kwam de postbode keurig netjes z'n excuses aanbieden, aangezien hij best kon begrijpen waarom ik het niet leuk vond heb ik hem maar een dikke top meegegeven, haha... Een week later werd ik door TNT gebeld of hij z'n excuses aangeboden heeft, wat ik begrijp maar als ik dan twee weken later NOG een keer gebeld wordt met de vraag of mijn klacht goed is afgehandeld en dan door zo'n automatische telefoonlaller 10 minuten aan de lijn gehouden wordt dan wordt ik daar niet blij van.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een aantal malen gemerkt dat gewone enveloppen verscheurd worden door sorteer machines als er wat anders in zit als papier.

Een gewone enveloppen is daar niet voor gemaakt. Blijkt telkens weer.

Dan krijg je ze verscheurd, verkreukeld, met of zonder inhoud en soms met een briefje van de post er op geniet. :tu

 

Luchtbelletjes enveloppen (airlite, aircraft, foamcraft enz.)komen altijd zonder problemen aan.

Doe er priority op als het over de grens moet.

 

Tot mijn verbazing schijnt er hier op het forum een 'natuurlijke' weerzin te zijn airlite te gebruiken, alsof of ze erg duur zouden zijn of not done of weet ik veel.

 

Geef dus niet direct stelende postbodes de schuld, meestal is een machine de schuldige, of eigenlijk de verzender, die niet wil begrijpen dat een gewone envalope voor een briefje of kaartje bedoeld is.

 

Dus nogmaals mijn oproep; Neem airlite enveloppen als je zaden verstuurd.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat wat antrax (poedervorm) toevoegen aan de zaadjes, probleem opgelost :tu

Sorry, beetje te grof! Neem dit dus niet serieus!!! :P

 

Erg vervelend, en veel succes met je zoektocht naar de dader.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mensen dat wat tnt post flikt is behoorlijk klote ... maar dat valt eigenlijk nog in het niets bij wat de mensne flikken bij de DPD

 

degene waar ik het nu over heb ligt in ede

 

een aantal kennissen van me hebebn daar gewerkt .... zwaar beveiligt en al ( word gezegd )

 

maar van de kennisen zijn er ook ene paar bij met ene goede neus ... die hebben al meerdere keren een maandje op een zakkie wiet kunnen teren ( dit rijmt maar totaal neit grappig bedoelt ) dit ging om 'goed verpakte' pakketjes ... die geur lekte

 

wiet zakken van 20 tot 50 gram staan ze niet raar van te kijken en maandelijks vinden ze der wel een paar ...

 

nou gaat ik hier neit de hele gang van zaken doornemen met hoe ze op de 1 of andere manier tog da pakketje mee smokkelen maar deze jongens zie eignelijk nooti meer in de coffeeshop...dank zij gulle gevers !!!

 

 

eigenlijk vind ik het niet kunnen het is post van een ander daar moet je vanaf blijven .... en die gene die mijn wat sturen daar komt 9 van de 10 keer mijn pakketje eignelijk ook te liggen :P daarna word het door gestuurd naar post bedrijven

 

gelukkig heb ik nog altijd mijn samples binnen gekregen en kan ik op ene hand tellen dat ik me zaadjes niet hebben binnen gekregen ( wat ook door andere redenen niet binnen is gekomen :tu )

 

maar wilde dit tog ff met jullei meedelen ..

 

misschien dat het tog de pijn een beetje verlicht

 

een zaadje of 30 mis lopen is erg klote !!!! maar een gram of 30 mislopen is helemaal %$**&R$%

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik zag gister de postbode voor de deur en vroeg even of ie binnen kwam want wilden m wat vragen

heb m gevraag of ie iets wist van een geopende brief wist en hij zij dat die brief al geopend was en daar ook een melding van heeft gemaakt hij heeft me een telefoon nummer gegeven en zij dat ik dat maandag maar moest bellen om het te checken dat hij het doorgegeven had

 

hoop dat de gene waar ik mee geruild heb wel zij post heeft gekregen want had er ook nog zakje wiet bij gedaan

 

 

dus als ik weer wat verstuur doe ik het aangetekend

dan weet ik het ook zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hjm slaat de spijker op zijn kop, de sorteermachines!

Toen de belasting-aangifte nog op een floppydisk kon, bleken de retour-enveloppes door de machine te worden opengescheurd.

De floppy's vielen onder de machine. Ze moesten die eronder vandaan vissen, was niet makkelijk, maar de geadresseerde was duidelijk bekend, de aangiftes kwamen wel bij de belastingdienst terecht, het was alleen een ekstra kostenpost voor de ptt.

Dus alleen vellen papier in een enveloppe stoppen.

Zaad n een cd-doosje en die in een luchtbelletjes enveloppe, en het gaat meestal goed.

 

Schrijf of mail de tnt gewoon dat je een zakje zaad mist, met datum, wie weet krijg je iets heel moois terug.

Succes met de paarse krokodil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, de paarse krokodil :D

 

Laatst een pakket wat afgeleverd moest worden door DHL, dag 1 was ik niet thuis, belde de chauffeur: "geen probleem ik kom morgen wel".

Die dag daarop was ik de hele dag thuis, de dag daarna ook... volgende dag bellen, vertellen ze me gewoon ijskoud "we zijn 3 keer langs geweest meneer, u kunt het pakket in zwolle komen ophalen".

:)

 

TNT heeft me tijdens de bouw van m'n hok genaaid, klimaatcontroller van 200 euro gewoon bij buren die 1 x in het half jaar bij hun huis komen onder het afdak gelegd.

 

:D ;)

 

Gr. El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet wilt dat ze het bij de buren afgooien moet je gewoon even zorgen dat ze dat op het pakket erbij schrijven!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier loopt altijd dezelfde postbode en hij weet dat ik het niet graag heb dat mijn buren tekenen voor goederen die voor mij bestemd zijn.

Wie is er aansprakelijk als je buren een vernaggelt pakketje aannemen, en de postbode zweert dat het in goede staat was bij afgifte ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...