Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F2

Recommended Posts

ze zijn nog ietsje kleiner dan de vorige, die ook al niet groot waren ;)

 

Wel donkerder ja :verrygood (het oog wil ook wat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, uit de vorige kleine zaadjes kwamen ook grote planten ;)

Komt vast wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie zaden whazzup ;)

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en ze moeten nog even knutsel. Wat een beetje stikstof al niet voor de kleur doet he ;)

 

Durf wel te stellen dat je op Special Mix ook mooie zaadjes kunt kweken zonder tabs.

 

De maat van de zaadjes zegt niet zoveel over de grootte van de plant gelukkig. Herijuana zaadjes zijn volgens mij ook niet zo groot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_59_297_11273.jpg

laatste week is gestart.. ze drinken een stuk minder al, blaadjes beginnen te verkleuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een mooie dag vandaag om te gaan pellen, lijkt me. Of wacht je nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, en en?

 

Heb je die dingen nou al om?

Moet bijna wel....

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt. Ze zijn afgelopen vrijdag omgegaan. Waren al behoorlijk geel aan het worden. De zaadjes zijn prima <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nog foto's van pal voor ze omgingen?

 

btw, de Anesthesia is erg lekker, maar best wel heftig. Niet echt om een lange actieve dag mee te beginnen <_<

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's gaan nog komen en ik heb flink wat goed zaad kunnen oogsten. 3 echt verschillende soorten dus en die moeten we natuurlijk allemaal uittesten, en zo zien wat de specifieke invloed van de man is geweest op de 3 verschilende fenotype vrouwen.

 

Binnenkort meer hierover.

 

Zag dat je een lekker potje vol Anesthesia hebt kunnen oogsten :smoke

 

Lekker voor het slapen gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben helemaal om van deze plant!

Heerlijk soortje om op zn gemakkie een 1.2 x 1.2 tentje met 5 van deze dames lekker vol te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig resultaat, lekker chunkie uiterlijk die anesthesia's. The fruits of your labour. ;)

 

Btw, hi! :waves: :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BW, welkom terug. Long time :smoke

 

@whazzup tof om 3 verschillende soorten zaad te hebben.. Ga je er ook nog wat buiten testen dit jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blowmonkey goed om je weer te zien man! Ik had de hoop al bijna opgegeven :smoke Er liggen hier nog een paar zaadjes van mijn buiten anesthesia van vorig jaar... bestoven nog met jouw afghaan stuifmeel! ;)

 

Het is een fijn plantje, de F2 gaat natuurlijk getest worden. Ik had zo links en rechts een paar mensen zaadjes toegezegd maar heb gewacht tot de F2 klaar is, dat leek me handiger ;)

 

hier effe een paar snelle plaatjes:

post-5211-1237940003_thumb.jpg

post-5211-1237940028_thumb.jpg

post-5211-1237940057_thumb.jpg

 

Nr 8 is zo keihard dat ik echt moeite heb het zaad uit de buds te krijgen :D

post-5211-1237940210_thumb.jpg

post-5211-1237940230_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo jij kunt ook weer ff vooruit whazzup :smoke

Ziet er zelfs met zaden nog heel lekker uit.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal je zeggen dat ik er eerst skuff van wilde maken... maar ik rook het gewoon ;) De blaadjes heb ik er natuurlijk wel afgehaald he :smoke

 

Dat is overigens een genot bij de Anesthesia. Je hebt weinig te plukken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er liggen hier nog een paar zaadjes van mijn buiten anesthesia van vorig jaar... bestoven nog met jouw afghaan stuifmeel! ;)

 

:digs in memory: :smoke

 

Was het glad vergeten, ben benieuwd. Kan zo 1-2-3 geen foto's van die affie man vinden, weet nog wel dat ie klein maar fijn was, maar daar houd het op. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt weinig te plukken!

Klopt ;) 60 gram knipafval op 115 gram goede toppen, en het merendeel van het knipafval is fluffie topjes ;)

 

Mooie rijke toppen, hoor! Zullen bergen zaad in zitten!!!

 

Wel goed uitzoeken, he... zaadjes ontploffen en stinken zo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
:digs in memory: :smoke

 

Was het glad vergeten, ben benieuwd. Kan zo 1-2-3 geen foto's van die affie man vinden, weet nog wel dat ie klein maar fijn was, maar daar houd het op. ;)

hier zie je in ieder geval de mamma og op de eerste twee pagina's. Ze stond al heel vroeg buiten. HIER in dit topic zie je haar buiten. Ik had 6 mooie vrouwen en wilde er maar 5 in mijn tentje...

 

edit: heb de post ook weer gevonden ;) -> https://www.opengrow.com/index.php?s=&s...st&p=397771

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan inmiddels aankondigen dat we een actie gaan doen met de nieuwe F2 zaadjes vanaf zaterdag en gedurende de maand april of zolang de voorraad testzakjes strekt:

 

Bij iedere bestelling van 10 Anesthesia F1 (v2) zaadjes uit Sanniesshop krijg je gratis 5 F2 zaadjes.

 

(bestel je 20 zaadjes, dan krijg je dus 10 F2's gratis)

 

Er zijn drie verschillende F2's, dus het nummer van de F2 staat op het zakje (5, 8 of 9). Als je er een paar in de grond stopt hou die soorten uit elkaar, is voor mij leuk om de verschillen te zien. Zodra de eerste verslagen binnenkomen komt de F2 ook in de shop. Ben erg benieuwd hoe de feno types uitpakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke toevoeging whazzup, ik ga vandaag meteen 1 of 2 pakjes bestellen :)

die plante zien er trouwens heerlijk uit ;) dat wil ik ook :oeps

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jullie van harte gegund uiteraard :oeps

 

Voor mij levert dat ook weer wat input op voor de F2 selectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe ook de F2 spongepots uitgeprobeerd, ging prima! Alls kwam op, had ze er alleen wat diep in zitten, worteltjes waren er soms al onderuit voor ze boven kwamen :D De 5 mooiste mogen weer door.

post-5211-1240065753_thumb.jpg

post-5211-1240065895_thumb.jpg

De worteltjes gaan al snel coilen in het potje en ik denk dat door de wat steviger structuur de worteltjes er ook veel beter verdeeld aan de zijkant uitkomen. Wat erg handig is dat je goed kunt zien dat een zaailing worteltjes aanmaakt: het drinkt meer dan de andere plantjes, het plugje droogt meer uit en wordt dan licht van kleur. Niks aan de hand nog dan, maar wel handig. Ook niet te diep plaatsen dus :lol:

 

Verder staat er al even een verstekeling in het groeikastje, gewoon onder 24 uur licht, een Auto AKtje als test (erg leuk plantje, zaadjes van toerist 123 - krijgt F2 punten hiervoor :o )

post-5211-1240066325_thumb.jpg

post-5211-1240066372_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Whazzup,

 

We vroegen ons ook al af of jullie in Rotjeknor ondertussen niet zaad aan het roken moeten zijn....

Maar de macroshots (geweldige trouwens) kunnen niet verhullen dat toch sprake lijkt van een microkweekje in dat overvolle archiefkastje.

 

Een autoflower in je growkabinet zetten zodat de cyclus van de rest niet wordt verstoord terwijl je staat af te bloeien, geweldig toch. Persoonlijk vinden we dit wel een nominatie voor Nobelprijsje waard.

 

Wat doet de lichtcyclus met de bloeiperiode? Wordt hierdoor de cyclus verkort? Of krijg je alleen maar dikkere toppen?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...