Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F2

Recommended Posts

F2 ,F1 ik hoef toch niet te kiezen he :verrygood

 

Ik wil ze allebei :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe eerste de F1 v2, daarna de F2 ok? En bij die F2 hebben we nog eens 3 soorten :verrygood

 

We zitten inmiddels halverwege week 6 en de planten beginnen topzwaar te worden. Ik moet ze aan alle kanten ondersteunen want de toppen beginnen door te hangen, met name de brede heeft daar last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er had er nog wel eentje bijgekund :D. Maar ja, gaat niet omde quantiteit dit keer :rolleyes:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dan heb je er bovendien nog een extra versie F2 bij.... nog meer testen :verrygood

 

Mooi wit is niet lelijk :P

Hoe lang laat je ze staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm.. tot ze klaar zijn :verrygood

 

nog een week of 2 - 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tot ze klaar zijn

 

:verrygood had ik niet verwacht :P

 

Heb je het netje alleen in de hoeken vast gemaakt???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op welke feno ben je zelf het verliefdst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik was bij KJ afgelopen week en daar hadden ze een demonstratietentje staan met een metertje van dat spul er in. Is redelijk hard (en bijzonder stevig) net. Gewoon 4 Ty-Raps in de hoeken (dat is de officiële spelling er van als je het wilt gebruiken, Kabelbinder (Cable Tie) is generieker.

Cable ties were first invented by Thomas & Betts, an electrical company, in 1958 under the brand name Ty-Rap initially designed for airplane wire harnesses. The original design used a metal ratchet instead of nylon, they later changed to the nylon/plastic design

 

Op welke feno ben je zelf het verliefdst?

hmm.. ik vind die nr5 toch wel heel erg lekker ruiken, de nummer 8 is het witst maar de 5 vind ik de mooist plant. Bij Aad vind ik het ook de mooiste, hoewel die nr9 struiken qua opbouw fantastisch zijn. Laten we het resultaat nog even afwachten... :verrygood

 

The proof of the pudding....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit dus, en dan 4 maal :P

 

gallery_18008_6726_1057.jpg

 

Ik wou dat ik aandelen in die dingen had, kon ik mezelf rijk maken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad, dat kan prima met dit soort hard net, kun je gewoon naar boven en naar beneden schuiven, fluitje van een cent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het ook zo dat je je zaadplanten de laatste week enkel water geeft of is totaal niet nodig bij een zadenkweek ?

zien er goed uit , daar kan je toch nog een mooi plakje ice van make zeker :verrygood

hoelang moeten ze nog ,weekje?

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voed organisch dus het heeft geen enkele zin om te stoppen met voeden, die paar weken loopt dat nog wel door hoor. Voor goede zaden heb je ook wat stikstof nodig dus op de Special mix komen ze niks tekort. Ik geen nu wat BAC groei/bloei bij een een beetje vitrasol, verder af en toe kelp en een beetje humuszuur. Ik ga met de vitrasol ook altijd tot het einde door.

 

Ga nu week 8 in, nog een weekje of 2 dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey die knobbels zien er bekend uit.. B) ;) die heb ik ook.. :P :)

Ziet er ook hier nog steeds heel mooi uit whazzup :verrygood

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd een mooi gezicht toppen vol met zaad

Daar gaat een lekker vingerhashie van af komen :verrygood

 

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag schrok ik even, zie ik nou meeldauw? De microscoop er bij gepakt en gelukkig, het waren echt trichomes ;).

 

De special Mix is inmiddels wel een beetje gezakt,dat was ook voorspeld, tot zo'n 10-15%. Ze drinken nog steeds ongeveer een liter en een beetje per plant per dag.

 

Ben toch ook stiekum heel erg benieuwd naar het nageslacht van die nummer 9, want dat is bij Aad een prachtige brede struik geworden. Vandaag met Paffie nog even de korte internode afstand bewonderd, bijna een auto-scrogger. Nu nog erg heri (met kleine bolletjes van toppen) maar je weet niet wat die man er aan toevoegt. Nr 9 is wel de breedste. We zullen het zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant nieuws. Ik wilde een blaadje afscheuren om nader te bekijken en ik trok een topje er af. Da's toch niet interessant zul je zeggen? Dat feit op zich niet maar ik had daardoor wel de mogelijkheid om eens te kijken hoe in week 8 de zaadjes er uit zien. Die hoge ec in Specialmix heeft zo zijn voordelen ;)

 

F2-5

post-5211-1235853959_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup !

 

Ze zien er donkerder uit als de F1 v2.

 

Het zegt niet veel maar verschil is er wel.

 

Prachtige zaden mmmmmmmmmmmmmm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dit is het eerste F2 zaad, maar nog een beetje te jong. Ze zijn dit keer weer niet groot maar wél donker ;)

 

Hier nog even het verschil tussen de mixed pheno en de heri pheno met zijn bolletjes.

post-5211-1235865555_thumb.jpg

post-5211-1235865566_thumb.jpg

post-5211-1235865578_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie tijgerzaadjes hoor! De plantjes staan er zowiezo nog steeds erg mooi bij!

hoe groot is niet zo groot?

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...