Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomas

Dmt Extractie En Het Resultaat

Recommended Posts

Onlangs heeft een vriend van m'n achterneef een DMT extractie gedaan.. Hij vond het interessant en leerzaam, zeker de eerste keer. Hier volgt een beknopt verslag.

 

Er is gebruik gemaakt van een iets aangepaste versie van de lazyman tek. Voorzichtigheid is geboden bij het werken met bepaalde stoffen!

 

Water basisch maken door toevoeging van loog:

 

gallery_6949_284_620809.jpg

 

Vervolgens gemalen Mimosa Hostilis schors (MHRB) toegevoegd..

 

gallery_6949_284_229744.jpg

 

Hierna is het geheel in emmers gegaan om de wasbenzine te kunnen toevoegen, welke ervoor zorgt dat de DMT kristallen gescheiden worden van de base. (de wasbenzine moet goed in contact komen met de loogoplossing, even goed heen en weer bewegen/roeren dus.)

 

Daarna met een pipet de wasbenzine (welke nu geel is gekleurd) opgevangen en in een ijskoude vriezer gezet, wat er voor zorgt dat de kristallen zich vormen.

 

gallery_6949_284_185699.jpg

 

Na 24 uur kan de wasbenzine door een koffiefilter worden afgegoten, het merendeel van de kristallen blijven achter in de glazen pot.

 

gallery_6949_284_663390.jpg

 

gallery_6949_284_881911.jpg

 

Nadat de wasbenzine is verdampt, en de kristallen zijn opgedroogd.. spice :P

 

gallery_6949_284_674030.jpg

 

28ti3qh.jpg

 

Er zijn meerdere 'pulls' gedaan, de eerste geven zeer mooie beige achtige kristallen, 2e en 3e zijn wat meer geel van kleur. Na het drogen is er een wash gedaan met een dopje ammoniak.

 

tripreport volgt?

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tomas, leuk dat je dit post, mooi resultaat ook! :wave:

 

Ik ben ook al een tijdje van plan dit te gaan extraheren, hoeveel mhbr werd er gebruikt en wat was de opbrengst?

 

Gr. El Shamano

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette achterneef :wave: .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes in het vibrerende universum :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry domme vraag, wat is dat?

en hoe moet je dat dan gebruiken?

en welk effect ?

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit tomas,

 

en thanks vor de gegeven informatie..

 

op een dag zal ik dat ook eens proberen te maken:)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig is de vriend van de neef van tomas ook het nichtje van mijn achterneef z'n vriendin die dan weer de schoonzus is van Henk.

 

BeeKaa, ik kan je vertellen dat het rottig is om te doen... Hoewel er waarschijnlijk veel fouten gemaakt zijn...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn zoveel dingen rottig om te doen, maar het resultaat mag er wezen...

Ik moet en zal een keer een DMT trip meemaken.

 

als je me tegen die tijd wilt assisteren, mij best :wave: maar lukken zal het ...

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Shamano nog niet alles is geëxtraheerd, maar een yield van 0,5% moet met deze tek te halen zijn..

 

en, yep het is een flink karweitje.. Je zult gelijk snappen waarom dit goedje zo prijzig is :wave:

 

Als ik het wat minder druk heb maar eens een tripje plannen naar outerspace.. fahrst du mit kees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees vaart mee...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have a nice trip!

Laat even weten hoe de vlucht was! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi spulleke :o

 

Anno 2008 zouden huizen standaard uitgerust moeten zijn met een laboratorium om dit soort extracten te kunnen berijden. :verrygood

met de toekomst wil ik dit ook nog eens proberen.

 

gr. frutske :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo lijkt me wel heftig! heb ff die link van wazzup gelezen ,, :)

 

ik wil ook!!! :D :) :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan uit eigen ervaring melden dat DMT erg heftig is. Je wordt meegenomen in plaats van dat je mee gaat. Het is echt het achtbaangevoel, maar dan extremer...

 

En, hoe meer je neemt, hoe heftiger...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb die link van whazzup ook ff gelezen.

 

Lijkt me erg gaaf spul en zou het ook graag eens een keer proberen.

 

 

grtn a.c.a.b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste keer kan erg overweldigend zijn, het is een zeer potente tryptamine en dat merk je direct na de eerste hit..

 

Zoals kees al zei wordt je erin meegezogen, en daar moet je dan eigenlijk ook gewoon in mee gaan. Je merkt direct dat je ademhaling verandert, en een warm gevoel vloeit door je lichaam. Zodra je je ogen sluit waan je je in een andere wereld, eentje met aparte kleuren en patronen. De trips kunnen erg ver gaan (mede afhankelijk van de dosering), en veel mensen voelen zich als herboren en vol levensenergie na een heftige DMT trip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een beetje butagas achtig.

 

kennen jullie dat effect? vvvvrrrrriiiiibbbrrrreeeennndddd ik ben helaas dom geweest om dat vroeger best vaak gedaan te hebben.

 

Ik ken iemand die dat vroeger regelmatig deed totdat hij het zowat heel de avond in ze auto deed en stak toen ff een peuk op zonder na te denken :tu :j

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de psychonauten onder ons dit linkie dmt

....want het is net iets ingewikkelder dan hierboven beschreven. :tu

 

Enjoy

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar,

Zou je mischien willen vertellen hoeveel de extractie heeft gekost en wat de opbrengst was?

Ziet dr goed uit man!

Groetjes blixor

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit heb ik altijd al willen proberen maar nooit aan kunnen komen.

het lijkt me wel wat! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) B) :D :D :)

 

Geweldig!

Het LIJKT niet zo heel moeilijk om te maken, als je de instructies nauwkeurig volgt lijkt het precies wel goed te doen.

Maar ik ben wel een complete leek op het gebied van scheikunde.

 

Kan je dit extract ook maken als je geen bal van scheikunde afweet, maar gewoon de instructies volgt?

Ik wil al JAREN DMT proberen, geen 5meo, maar de NN-DMT maar natuurlijk nog nooit tegen gekomen, heb het al eens gevraagd bij de head-shop, waar ze toch veel hebben, allerlei soorten paddo's, natuurlijke tripmiddelen zoals Morning Glory, Peyote enz. maar die deed alsof hij het niet kende, wat ik zeer sterk betwijfel. :o .

 

Maar ik wil het dus zeeeeeeer graag proberen, en waar een wil is, is een weg.

Dus ik ga het in ieder geval proberen te maken, ik hoop alleen dat het me zonder enige ervaring in scheikunde ook lukt, anders ga ik zot (zotter) worden. :) Ti's dan ook zonde van het geld.

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...