Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mehighto

Bestelling Growshop Hier Verloopt Niet Vlekkeloos

Recommended Posts

Die bestelling is toch 2 maanden geleden gedaan of mis ik iets??

 

Ik wil absoluut niks uit het verleden goed praten,

maar je zult zelf ook wel begrijpen dat nu stijlloos hier sinds kort weg is, alle problemen niet als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

Daar zal ongetwijfeld wat tijd overheen gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bericht over het vertrek van Stijlloos is van 27 juni en na een maand blijkbaar geen verbetering. Klinkt misschien lullig maar de problemen moeten dan wel erg groot zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen hoeven niet te bashen om het bashen, maar als mensen slechte ervaringen, kritiek, huiver uitwisselen over een growshop is dat dan een reden om het topic te sluiten?

Beetje... ehhh... Chinees... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rogdh, Ik ga daar wel vanuit aangezien er best wel wat klachten zijn.

Het fijne weet ik er ook niet van en is ook niet mijn zaak, maar je zult begrijpen dat als hij het forum moet verlaten omdat beide niet meer langer te combineren zijn, de problemen verder gaan dan een paar stevige dozen en een rol inpakpapier.

 

@wietvriend, Het heeft alleen geen nut om in dit topic steeds hetzelfde oude verhaal eindeloos te gaan lopen herhalen.

De mensen hier op het forum weten inmiddels hoe het één en ander in elkaar zit.

 

Dus nogmaals mijn verzoek, geef de beste man wat tijd, en dan zullen er ongetwijfeld ook positieve reakties gaan volgen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klinkt afgezaagd en er is al een paar keer gemeld dat het beter gaat worden maar ik weet uit zéér betrouwbare bron dat het ook echt beter gaat worden. Ik durf daar mijn reputatie op te zetten zelfs.

 

Ik hoop dat jullie het van me aannemen en er even respect voor hebben dat ik er niets anders over kwijt kan, maar er gaat veel gebeuren op het gebied van de growshop. Komende maand zal het nog even oud zeer wegwerken zijn, maar dan kan er een verse start gemaakt worden. Weet dat alles netjes opgelost gaat worden, maar blijf even gewoon communiceren met de shop.

 

En daarmee wil ik graag de discussie ook even afsluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ben van de positieve insteek he, tot nu toe is alles ook steeds mooi opgelost geloof ik.

 

Point is heel duidelijk taken dus ik denk dat met een beetje geduld alles heel erg goed zal gaan komen! :smoke

 

Succes met de shop, en de mods met het forum,

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjeeeeeee,.....ben benieuwd :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mail ontvangen op 29/07

 

Beste klant,

 

Wij hebben uw bestelling compleet. Alleen het flesje clonex is voorlopog niet leverbaar. Wij zullen u het pakket toezenden en sturen wij de clonex na.

 

Met vriendelijke groet / Kind regards,

 

Christa

Growshop.Wietforum.nl

 

Vandaag alles ontvangen, goed verpakt, bevochtiger getest, en werkt.

 

Bedankt!

 

Als 't goed is, mag 't ook gezegd worden vind ik!

 

Greetz!

HazeMeUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk geven we stijlloos evenveel crediet als hij voorheen beginnelingen gaf. ;)

 

 

Kinderachtg wellicht, maar de beste had zeer weinig geduld met beginners die foutjes maakten en dreigde direct met excommunicatie. Alsof hij de paus was.

 

Dit kwam mij ongeduldig en onaardig over.

 

Ruimte voor fouten moet iedereen gegund zijn. Dus..........

 

wens ik stijlloos een goede toekomst met z'n shop. En wat belangrijker is; een goed leven.

 

Wat mij wel irteerde was de wens tot censuur, sluit dan deze hele toko maar.!!! Dan gaan we weer met z'n allen in het gareel. :smoke

 

Welaan, dit was genoeg negativiteit voor 3 maanden, dus ..............

 

De beste wensen voor eenieder, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hjm, zoals de topic titel al aangaf, hebben we het hier over bestelling die niet goed zijn verlopen.

 

Dit topic is dus niet om persoonlijke vetes uit te vechten, met wie dan ook.

 

Je bent netjes in je bewoording gebleven, dus ik houd het even op een corrigerende tik op de vingers :smoke

maar doe mij en anderen een plezier, ....als je problemen met een iemand van het forum hebt, meld dit aan de desbetreffende mod of +mod

 

 

alvast bedankt voor je medewerking ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een bestelling geplaatst midden juni en mijn producten nog altijd niet ontvangen.Wat kan ik er tegen doen,ik heb al verschillende mails gestuurd maar krijg geen reactie terug. Mijn plant heeft dringend bloeivoeding nodig :D .Ik voel me genaaid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer via de shop een mail te verzenden, ik denk dat Frans ( van de shop) heus een oplossing met je kan bedenken, cq een andere oplossing aandragen.

 

De shop is inmiddels overgegaan van Stijl naar Frans,,,, ik weet niet of je al betaald had???

 

Doe even een normale mail verzenden naar de shop, niet meteen vol negativiteit, er is tenslotte een ander persoon gaan zitten,dan komt het vast wel goed..... :D

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

//Edit door BBB, onnodig quoten, meer info hier

 

Ja,was betaald net na ik die bestelling geplaatst had.Ik heb daarnet een vriendelijk mailtje verstuurd ,hopelijk krijg ik reactie.Bedankt voor je reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een stelletje prutsers daar :lol: !

Ik heb vanmorgen antwoord terug gekregen dat ze begin augustus aan mijn deur stonden met mijn goederen maar dat niemand thuis was.Pakketdienst zou bericht achtergelaten hebben... :lol: wat helemaal niet kan want ik heb niets ontvangen. Nu, pakket is zogezegd in retour en wietforum shop moet die producten opnieuw bestellen ;) . Ik heb maar gevraagd dan of ze m'n cash willen terugstorten. Hopelijk moet ik daar ook niet 2 maand op wachten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RubenD24

Als je het topic even goed doorleest,had je kunnen zien dat de shop inmiddels van eigenaar is veranderd,dus het is niet helemaal eerlijk om de huidige eigenaar daar op aan te spreken.

Tevens moet ik zeggen,dat de DPD-service(ieg die in omgeving Rotterdam),waarmee de spullen werden verstuurd,ook niet echt fantastisch was.

Het niet achterlaten van berichten van gepoogde bezorging,was mij ook een doorn in het oog en kun je de shop haast niet kwalijk nemen.

Hopelijk is er met de verandering ook gekozen voor een andere bezorgdienst.

Met Frans aan het stuur,denk ik dat jouw situatie snel zal worden opgelost.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gun Frans het beste toe nu hij het roer over genomen heeft,

maar zal hij alle betaalde NIET ontvangen spullen als nog na sturen dan??

:lol: lijkt mij niet , dus gewoon mijn geld kwijt dat blijft er over zo zie ik het :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook gedupeerde van deze 'winkel'

 

Al 50 dagen bloeivoeding besteld maar nog altijd niets.

Laatste weken reageren ze niet meer op mails.

 

Leg klacht neer bij paypal.

Hoop dat het iets uitmaakt.

Afrader !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal goed en wel maar als je een zaak overneemt pak je ook de klanten , bestellingen en schulden over naar mijn weten.

 

Misschien jammer voor Frans dat hij al die gedupeerden 'misschien en hopelijk' moet vergoeden of toch zorgen dat alles nog vlekkeloos verloopt maar ik wens hem alvast succes met zijn nieuwe zaak.

 

Maar dat neemt niet weg dat ik hier al meer dan een maand/half mij zit te ergeren waar mijn bestelling blijft.Ik heb er tenslotte voor betaald en verwacht dan ook mijn bestelling !Nieuwe eigenaar of niet.

Of ten minste een reactie zoals :

 

Beste klant ,

 

Door interne bestuurswijzigingen kan het zijn dat U uw bestelling iets later ontvangt dan verwacht.

 

 

 

Maar nee , blijkbaar is de koper enkele weken aan het lijntje houden en dan niet meer reageren de beste oplossing...

 

Och ja , shit happens zeker..

 

 

EDIT : Uiteindelijk is alles goed gekomen met dank aan Frans !

Edited by kalisto

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net voor de eerste keer dit topic gelezen, en kmoet zeggen,

kging alles online hier bestellen voor mijn toekomstige kast,

en in tbegin van t topic zakte de moed mij in de schoenen, maar.....,

hoor dan dat de frans het overgenomen heeft, wel... hoe zit dit nu voor de moment?

welke shops online zijn volgens jullie de beste? of beter gewoon naar gs??

 

grtzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmkay, zal daar eens gaan kijkn, maar jij hebt vertrouwen in de frans? en

mmja, zoals je zegt, das jammer voor hem hee, al die potentiele klanten kwijt door ...

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...