Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Maximus

Buitenkweek Nlx Mango

Recommended Posts

Dat is zekers mannelijk geslacht (of herma)

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet toch! Als de moeder 100% vrouwelijk is kan je nu als het goed is female seeds gaan maken, als ik het niet verkeerd heb ;)

Misschien dat die wat stress heeft gehad ofzo,,

 

TJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil geen seeds ;) ik wil wiet!

 

met zaden ben ik niets tot volgend jaar. ik ga afwachten ( wat ook het enige is wat ik kan doen ) en zien wat er gebeurt

 

maximus baalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn toch maar een paar bloemetjes? Als het zo weinig blijft kun je ze gewoon met de hand weghalen, of een paar zaadjes voor volgend jaar kweken. Zou toch mee meegenomen zijn wat female seeds ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei...na jouw update kijk ik ook steeds angstig naar mijn plantjes. Maar op een foto is dat allemaal redelijk duidelijk maar in het echie vind ik het nogal moeilijk te zien, al lig ik er met mijn neus boven op. Nou ja misschien een leesbril ;) ?!?

 

Maar heel vervelend voor je, heb je ze weggehaald of laat je ze toch zitten? En is dat de enige tak die het heeft?

 

Succes & vriendelijk groetje,

 

BoogScutter

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar dagen geleden was het één tak, nu zijn het al meerdere waar ik kleine bolletjes zie. op de foto zie je ze goed ma in het echt moet je echt heel goed kijken want ze zijn echt heel klein. ik kan er dus nog niet echt op duwen om te zien of ze leeg zijn of vol. dit is echt enorm frustrerend want ik weet echt niet hoe dit kàn.. het is een stek.. die kan toch niet ineens beslissen om mannelijk te worden want die is afgeknipt wanneer de moeder al getoond had dat ze vrouwelijk is.. seriously fucked up, ze ziet er ook echt totaal niet uit als een man..

 

ik hou mn hart vast maar ik denk dat dit niets meer gaat worden, meerdere takken vertonen nu al kleine bolletjes. en daar doe je al die moeite voor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aargh! Helemaal niet cool man! Echt jammer. Ik zou ook niet weten hoe dit komt. 't Enige dat ik kan bedenken is, zoals TjonkoJonko al zei, dat ze mss wat stress heeft gehad.

 

Hou ons op de hoogte!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ovred dit had ik in de verste verte niet zien aankomen..

 

ze heeft nooit last gehad van stress, altijd mooie groene stengels gehad. de laatste tijd waren de nachten wat kouder maar wow, als daarom zo doet overdrijft ze wel :( dan zou ik zeker denken dat het een vrouw is ;)

 

nee ik snap er niks van. tenzij de stek per ongeluk van een mannelijke plant was geknipt maar dat kàn echt niet, die gast heeft al 10 kweken achter de rug, die kan wel wat van kweken. ik heb de plant gezien waar de stek vanaf komt en die begon in bloei te schieten, daarmee dat mijn stekje in het begin moest regenereren. het stekje was echt 100% zeker van een vrouwelijke plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer

Geen tuinverlichting of lantaarnpaal in de buurt

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat een lantaarpaal op straat maar die staat ver. en er staat een haag voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja op die nlx reken ik al niet meer. heb als soort van mini backup 3 lowryderzaadjes in watjes gelegd. ik heb er nog 2 maar daar wacht ik nog even mee.

 

ik hoop dat er een paar grieten tussen zitten zodat ik toch nog iets kan oogsten.

 

als dat iets wordt update ik de lowryders gewoon mee in het topic.

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is duidelijk, mijn stek is een focking man. walgelijk echt. ze, of beter gezegd hij, krijgt nu overal ballen en er is volgens mij geen twijfel meer mogelijk, alles is voor niets geweest. toch snap ik het nog steeds niet, ok dat ze herma wordt, maar dit is echt een volledige man. niets haartjes nergens, alleen ballen. dat kan toch niet met een stek...?

 

ben echt teleurgesteld, doe zoveel voor die fucking plant, in de hoop er wat wiet vanaf te halen en bam! weg is hetgene waar ik echt dichtbij zat.

 

ik ga me nu bezig houden met die lowrydertjes maar daar reken ik niet teveel op, als ze al uitkomen, wat niet 100% zeker is, moet er nog tenminste één vrouw tussenzitten en gezien mijn geluk dit jaar met kweken ga ik er niet teveel op hopen.

 

waarsch wordt dit topic een dezer dagen gesloten wegens... geen topic meer te hebben.

 

tot volgend jaar

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Max, het is allemaal klote voor je en ik snap dat je een oogst had willen hebben. Maar desondanks, bekijk het van de andere kant: Ook al heb je geen oogst, je hebt wel ervaring opgedaan voor volgend jaar. Gebruik die ervaring voor volgend jaar en jij gaat zeker een lekker wietje kweken!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Max

 

He die stek was toch 100 % vrouwelijk weet je zeker dat het een man is ik heb bij mijn Nlxen ook balletjes op elke tak hier komen witte steeltjes uit worden later bruin en komen mooie toppen op hier heb je een paar foto's (hoop dat je het niet erg vind dat ik een paar foto's in je topic zet)

med_gallery_12937_5420_516603.jpg

med_gallery_12937_5420_86898.jpg

En dit zijn de toppen die er boven zitten

med_gallery_12937_5420_581799.jpg

 

Weet niet of dit het zelfde is ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het zeker niet erg dat je foto's in mijn topic zet.

 

ja bij jou die bolletjes waar haartjes uit komen is nog de voorbloei dat je ziet. bij mij zijn het gewoon ballen. mja ik wacht sowiso nog even met ze om te kappen, al bij al ziet hij er leuk uit in mijn tuin. ik laat wel iets weten

 

volgens mij is ze bevrucht geweest door stuifmeel net voor ik ze heb gekregen.. dat is de enige logische uitleg die ik kan bedenken want ik heb net gekeken en dit is geen herma. dit is echt een man, no doubt. ik voel me echt in mn aars genomen, niet dat ik weet hoe dat voelt maar ik denk dat dit dichtbij komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Max

 

Echt balen man koop je een stek om geen gezeik te hebben heb je als nog een man

Ik zou hem ook nog even laten staan om zeker te zijn

Ik hoor je wel

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als een vrouwelijke plant bevrucht is komen er geen ballen aan, maar toppen waar zaad in groeit. Dit is gewoon een mannelijke plant, daar groeien ballen aan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig! Een serieuze streep door je rekening natuurlijk :P

Ik hoop toch voor je dat je nog iets van je lowryders haalt!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag iets vreemds opgemerkt. mn mango plant laat ik nu maar wat staat in de tuin, gewoon voor versiering.

ik plukte er een zaadje vanaf en ik maakte het open. aan de binnenkant zat wat grut, ik weet niet wat er normaal in zo'n doosje zit maar er zaten ook 2 witte haartjes in... ik doe het bij nog een zaadje en overal zitten aan de binnenkant 2 witte haartjes, de haartjes die je dus bij een vrouwtje zou zien die ook uit een bolletje komen. maar hier zitten ze aan de binnenkant..

 

dit wordt alsmaar vreemder en vreemder. nuja, wiet zal er in elk geval niet meer aankomen.

 

van de 3 lowryderzaadjes die ik liet ontkiemen is er nu eentje ontkiemt nadat ik ze gecrackt heb. nja, we zien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok de plant is omgehakt.. einde verhaal :(

 

een paar foto's van het begin tot het einde

 

med_gallery_17189_5175_1923224.jpg

med_gallery_17189_5175_1922150.jpg med_gallery_17189_5175_1421683.jpg

med_gallery_17189_5175_3178258.jpg med_gallery_17189_5175_469274.jpg

med_gallery_17189_5175_1856931.jpg

med_gallery_17189_5175_2879405.jpg

med_gallery_17189_5175_231194.jpg

med_gallery_17189_5175_453125.jpg

med_gallery_17189_5175_66131.jpg

med_gallery_17189_5175_2644252.jpg

med_gallery_17189_5175_2919458.jpg

med_gallery_17189_5175_890006.jpg

med_gallery_17189_5175_886667.jpg

med_gallery_17189_5175_1660055.jpg

 

lege plek ;) ;) :(

 

de horror pics

 

med_gallery_17189_5175_801992.jpg

med_gallery_17189_5175_2133152.jpg

med_gallery_17189_5175_2138511.jpg

med_gallery_17189_5175_2009767.jpg

med_gallery_17189_5175_1273699.jpg

 

mooie foto die laatste.. toch liever bud gezien ipv die lelijke hoerezaden

 

dank voor de adviezen en dergelijke :( tot volgende zomer

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt klote man, zon mooie plant!

Ik heb laatst ook ineens een mannetje gespot, hopen dat hij niet mijn andere vrouwen bevrucht heeft ;)

Zal je volgend jaar niet meer gebeuren toch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...