Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Maximus

Buitenkweek Nlx Mango

Recommended Posts

@ Max

 

Sorry max kon even niet antwoorden over dat buigen mijn computer had een trojan kon niet op internet alle pagina's bleven blank maar ik had hem te pakken heb zijn kop er afgetrokken :wtf: :lol: was een een of andere gujik nog wat

 

Maar wat ik wou zeggen over dat buigen mijn nlx zijn nu ongeveer 120 cm breed de takken zakken zelf als ze zwaarder worden en dan komt er weer ruimte voor nieuwe als je de planten om de dag een slag draai komt het hellemaal goed, tenzij de zon er helemaal om heen draai

 

Maar komt wel goed hoor als ik zo kijk zal van de week mijn nlx laten zien is weer even geleden

 

Succes

 

Bazooka

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke foto's Maximus en prettige vakantie... :wtf:

 

en prettig dat je moeder je plant gaat verzorgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx bazooka ik zal aan mn moeder zeggen dat ze de plant af en toe wat draait :wtf: ik vertrek dinsdag op vakantie dus ik zal ook jou planten 2 weken niet kunnen volgen :lol:

 

thx frasier ze doet dit ook als ik naar mn vader ga om de week :wacko: en ze heeft zelf nog gekweekt vroeger met vrienden dus chill :huh: ik vertrouw erop dat als ik terugkom van vakantie de plant er gezond zal uitzien.

 

grtz

 

laatste mini-update voor ik vertrek

 

nu de zon schijnt ziet ze er beter uit vindk, als het zo grijs is heeft ze precies ook en fletsere kleur.

 

med_gallery_17189_5175_1069859.jpg

 

med_gallery_17189_5175_224741.jpg

 

hoofdtak. allemaal 7 vingerig en ik zie nu dat de kleinste 9 vingerig zijn. elke internode komen er meer vingers lijkt. op naar 11!

med_gallery_17189_5175_1240188.jpg

 

med_gallery_17189_5175_66131.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2932297.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Max

 

Als je nou ook aan je moeder vraag of ze foto's maak kan ze verder met je verslag :wtf: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha daar snapt ze geen reet van, hoe ze foto's moet uploaden enzovoort. onbegonnen werk! nee ik zal wel updaten als ik terug ben :wtf: en dan gaat het ook vet zijn om eens te zien wat de plant doet op 2 weken tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah chrisse vuile vunz....

 

ik wou zeggen milf...

 

On topic weer, Max het ziet er goed en ga 2 weken geduldig wachten op je nieuwe post!

 

Fijne vakantie

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm chrisse als ik bij u binnenkom en u moeder met haar teder stemmetje hoor zeggen dat ik binnen mag komen.. hoe ze daar altijd in de zetel ligt te telefoneren..

 

you sick fuck :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo jo guess who's back!

 

zalige vakantie gehad in hongarije en nu terug in belgenland. snel naar mn tuin gelopen om te gaan kijken en echt.. wauw :smoke ze is echt mooi gegroeid, lekker vol en stevig, onmiddelijk sterke geur als ik de tuin in kwam gelopen.

 

morgen ofzo maak ik een update met foto's. ze komt nu ongeveer tot aan mijn kin. nu zie je pas echt het effect van het buigen.

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

update: na 2 weken weggeweest en niet stil gezeten te hebben heeft de plant dat ook niet echt gedaan.

 

the pics

 

med_gallery_17189_5175_2171741.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1917469.jpg

 

med_gallery_17189_5175_456780.jpg

hoofdtop dat boven het bladerdak uitsteekt

 

med_gallery_17189_5175_1660954.jpg

 

med_gallery_17189_5175_847843.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2890563.jpg

 

ze heeft af en toe een gaatje in een blad maar daar valt weinig aan te doen en het aantal is te verwaarlozen

 

vergelijking van het verschil in 2 weken

 

med_gallery_17189_5175_224741.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2171741.jpg

 

 

het is regenachtig weer dus ze staat er niet zo mooi bij vind ik. 's ochtends staan haar blaadjes allemaal fier omhoog maar nu vind ik ze er maar een beetje sipjes uitzien

 

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn! die tak die was gescheurd was weer vastgegroeid. ik wou ze terug buigen en nu scheurt ze wéér! ze staat nu dus al terug vastgemaakt zodat ze weer kan vastgroeien. kloteshit maar zal wel genezen.

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk topic om door te lezen. Je buigt er wat op los hé :smoke (je durft wel!) ;)

Blijf je volgen!

 

vrouw met pijltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boogscutter

 

haha danku. wel iets té veel willen buigen blijkbaar. maar ze is al terug aan het vastgroeien, no worries.

 

ik heb nagedacht en ik ga een afdakje bouwen om toprot zoveel mogelijk te beperken als het gaat regenen. probleem is, de plant wordt nogal groot en gaat nog wel even doorgroeien..

 

en het moet natuurlijk wel nog mogelijk om er een afdakje boven te zetten want ik zou voor veiligheid het afdak niet hoger te maken dan het muurtje waar de plant naaststaat omdat de buren dat dan zien. wat een lange zin. en ze is al bijna hoger dan het muurtje maar dus, daarom heb ik daarnet de plant nog eens getopt. ben denk ik beetje te snel geweest omdat de scheutjes net onder die top al bijna op dezelfde hoogte staan en dus eig gwn hoger gaan groeien net als de top had gedaan.

 

kijk maar, de scheutjes zitten echt gwn nét onder de hoofdscheut. toppen had dus eig niet zoveel zin

med_gallery_17189_5175_1502563.jpg

 

niet echt deftig over nagedacht maar ja, niets meer aan te doen en is ook niet zo erg.

 

ik zou wel graag wat voorbloei te zien krijgen een dezer dagen.

 

paar foto's

 

med_gallery_17189_5175_651053.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2004469.jpg

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg netjes uit man, flink gegroeid. Klote van die tak die weer gescheurd is, maar het zijn sterke planten en kunnen nog best wel wat hebben.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die tak zal wel goed vastgroeien weer.. gewoon een beetje balen maar ja

 

ze doet het goed voor de rest, ben blij met dit als voorlopig resultaat voor mn eerste kweekje. :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update

 

ik kwam thuis van werk en mn plant lag op de grond. verschrikkelijk zicht ;)

ik heb ze snel rechtgezet, ik zie geen schade maar ik heb besloten het zekere voor het onzekere te nemen en heb een put gegraven en de pot erin gezet.

 

dit heeft 2 voordelen, nu is ze weer een stuk lager én zal ze niet meer omwaaien.

 

ik ga dit weekend wel bamboestokken kopen om te takken aan vast te binden want het begint allemaal net een beetje te gevaarlijk te worden. de takken waaien echt als gek en één dezer dagen gaat het prijs zijn en ben ik een tak kwijt.

 

ik ga me ook nog eens wagen om een stekje te nemen. vorige keer was het gelukt ze te laten wortelen maar de LV was niet hoog genoeg. ik ga nu nog een poging wagen.

 

binnenkort foto's

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

niet veel te zeggen, ze staat nu met de pot in de grond.. de rupsen zitten er nog een beetje maar niet echt last van

 

pics

 

med_gallery_17189_5175_2644252.jpg

 

med_gallery_17189_5175_287991.jpg

 

med_gallery_17189_5175_139813.jpg

 

hoe komt dat de stam nu al een hele tijd bruin is, en niet mooi groen.. ze lijkt wel te verhouten ofz??

med_gallery_17189_5175_2261868.jpg

 

er komt echt géén licht door het bladerdek

med_gallery_17189_5175_1395161.jpg

 

med_gallery_17189_5175_306165.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1090456.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1167724.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1454703.jpg

 

grtz

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er mooi bij Max..

Mijn Hempie was deze week ook een paar keer plat gegaan, wat een wind hé! ;) . Gelukkig bij mij ook niets afgebroken, maar ja het is ook niet zo'n grote kerstboom als die van jou!

Groetje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi maximus

 

Schitterende nlx- mango plant word het.

De stam word altijd wel bruin van oudheid dit geeft ook meer stevigheid voor de plant dat verhouten .

Goed idee van je om er een paar stokken omheen te zetten .ik heb zelf ook alles opgebonden .

Je weet maar nooit ,straks breekt er wel wat ;)

Veel succes .

 

Gr knutsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige plant! Idd goed dat je ze zo snel verstevigd hebt. Beter nu al iets doen dan wanneer het te laat is.

 

Veel succes/plezier nog!

 

Ovred

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boogscutter

 

ja ik heb geluk gehad, die ene tak staat nog steeds gespalkt en had dus makkelijk kapot kunnen gaan wanneer de plant omviel. maar dat heeft ie dus niet gedaan ;)

 

knutsel

 

ja ik heb nu wat geimproviseerd om de takken wat te ondersteunen maar ik ga als ik tijd heb naar de winkel om bamboe te kopen en iets om ze vast mee te maken.. maar wat raden jullie me aan om de plant mee vast te maken aan de bamboe? strips, touw,...?

 

ovred

 

thx :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update

 

ik was mn plant aan het checken op beestjes en dergelijke toen ik ineens 2 bolletjes zag op een zijtak.. wtf? hoe kan dit? ze zijn wel enorm klein maar toch, ik vind dit echt niet chill. kan er iemand uitleg geven? keep in mind dat dit een stekje is.

 

med_gallery_17189_5175_801903.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2723271.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2919458.jpg

 

med_gallery_17189_5175_459806.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1045281.jpg

 

 

 

niet. chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...