Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Funkstar

Diesel Ryder Zadenkweek

Recommended Posts

hey man leuk je kweekje te zien ... je palkten zijn nadat ze zijn overgepot goed aangeslagen heah ???

 

gene probleem gehad met wortelkluiten die door elkaar zaten ???

 

 

btw waarom diesel ryder x lowryder 2 ???? of heb je nu uitiednelijk gewoon diesel ryder x diesel gekruist ...

 

ik zou best een gokje willen wagen om het aantal zaden .... maar heb je misschien ook wat foto;s waar de hele plant op te zien is en eventueel een aansteker bij de topjes dan zie ik hoe groot de plant daadwerkelijk is....

 

wat kan de winnaar van het raadspel trowuens winnen ??? heb je nog ene mooie vriendin :smoke of een leuke zus zo rond de 20+ ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wouter van de 5 zaden zijn er 4 ontkiemt en de bleke heb ik maar weggehaald aangezien die niks groeide.

de andere 2 zijn bestoven op natuurlijke wijze. Ik zou het met een penseeltje doen, maar ik was 2 weken op vakantie

 

@masteryero

 

de wortelkluiten zitten nu nogsteeds door elkaar want ik heb de kluit in zijn geheel in de grond gestopt :P

Het is geen diesel ryder x lowrider 2 ,maar NYCD x lowrider 2(santa maria) wat nu diesel ryder heet ;)!

Ik zal binnenkort een foto plaatsen met een aansteker of iets dergelijks als jullie willen raden!

Zusje van 20+ zou eventueel een optie kunnen zijn als prijs :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige week wat dieselryder mogen proeven,tegelijk met ak 47x blueberry(auto)

vers maar beiden erg lekker :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de foto van de diesels die hangen te drogen!

1218642417-620.jpg

 

de grootste is zon 50 centimeter. Ik heb ze eerder neer moeten halen dan ik wou omdat er er rot in de kleine zat.

Ze hebben net genoeg tijd gehad , namelijk 10 weken :(

Het raden mag trouwens beginnen :lol: Diegene die er het dichtst bij zit zal er een aantal toegestuurd krijgen ;) :wacko: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje, alleen jammer van de rot :lol:

Wat betreft de zaadjes denk ik (hoop ik) :wacko: 565 zaadjes!

Ik hoop voor jou meer maar voor mij hoop ik precies 565 ;)

Succes met je volgende kweek.

greetz znarf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk 244 ;)

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, ziet er goed uit ;)

 

ik ga voor de 325.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok op 793 ;) mooi kweekje

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik ook eens een gokje wagen ;)

Ik denk dit je rond de 530 zaden uit komt :wacko:

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

heu funkstar zien er goed uit kunnen er toch wel 700 aankomen ??

of overdrijf ik daar mee ;)

hoop dat het lukt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik ook maar weer eens een gokje wagen ;)

Ik denk dat er 748 zaadjes vanaf zijn gehaald.

 

mooi kweekje verder :wacko:

 

Ik wil volgend jaar ook een auto soort zadenkweek doen nog adviesen welke ik zal doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit die dieselryder en autoflower dat is helemaal grappig

2500 zaden trek je daar wel van af

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm alle 2 bestoven heah ???? tog

 

dan denk ik tog zo'n 1100 zaden ;) ben zeer beneiuwd

 

greetzzz masteryero

 

ps: ik ben redelijk knetter nu dus maybe heb ik niet geod gelezen ... maar jij zegt dat je planten gewone nycd zijn x lowryder2 ???? of is het gewoon een diesel ryder ??? want adners zullej je zaden lang niet allemaal autofloerred zijn heah !!!

 

 

greetzzz masteryero

 

geedit: ff voor de duidelijkheid echt rijpe zaden heah !!! omdat je in je lowryder 1 zaden ook je onrijpe mee telt ... die tellen voor mij niet mee ik zeg 1100 rijpe zaden duzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 vrouwen.

 

hmm 1 lowryder die ik vorig jaar kweekte leverde 300 zaden op diesel ryder is groter dus zal 450 zaden maken x2 900 zadne ;)

hele vredenering er achter :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben redelijk knetter nu dus maybe heb ik niet geod gelezen ... maar jij zegt dat je planten gewone nycd zijn x lowryder2 ???? of is het gewoon een diesel ryder ??? want adners zullej je zaden lang niet allemaal autofloerred zijn heah !!!

 

geedit: ff voor de duidelijkheid echt rijpe zaden heah !!! omdat je in je lowryder 1 zaden ook je onrijpe mee telt ... die tellen voor mij niet mee ik zeg 1100 rijpe zaden duzzz

 

@ masteryero: U bent zeker redelijk knetter te noemen ja ;)

 

Dieselryder is een kruising tussen NYCD en Lowrider2. hoe je het dus ook wilt zeggen :wacko: het gaat om dezelfde soort!

 

bij de lowrider1 heb ik van 7 plantjes 2500 rijpe zaden gehaald (dus de onrijpe zaden zijn dus al verwijderd!)

 

 

als ik zelf een schatting zou moeten maken:

 

2500/7= 357 gem per plantje.

 

ik gok wat lager. 200x2= 400 mooie zaden

 

Alleen heb ik de lowriders met een penseeltje bestoven en zijn de dieselryders natuurlijk bestoven. Wat betekent dat het mannetje er langer bij heeft gestaan totdat ie al zijn stuifmeel kwijt was. Dit betekent weer dat het ene zaadje veel meer tijd heeft gehad om te ontwikkelen dan het andere zaadje. met andere woorden, ik verwacht dat er dus vrij veel groene zaden aanwezig zullen zijn!

Maar het is een les voor de volgende keer: gewoon vroeg bevruchten met het eerste stuifmeel(je hebt niet veel nodig) zodat de zaden meer tijd krijgen om te ontwikkelen. + al je zaden zijn door het gelijktijdig bevruchten even snel klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze ook wat langer laten staan zodat de zaden wel goed ontwikkelt zijn en je weed is dan stoneder

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk kweekje man!

 

Ik gok op 1201 !

 

Succes met het tellen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de rijpe zaden zullen van zelf ui hun "jasje scheuren "

die kun je er dan zo tussen uit halen ( voorzichtig ) zo blijft de rest van het niet rijpe zaad gewoon zitten en kan dat nog mooi afrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...