Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Secret Jardin 120x240cm

Recommended Posts

Ik heb de boodschap begrepen, de klok gaat vandaag naar 12/12 :P :o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk , daar hou ik nou van .Mannen die snel van begrip zijn :P

Da lichte groene .........Geef jij geen groeivoeding mee dan?

Nou heb ik niet gelezen of dit de eerste keer op deze aarde is , maar als je later in je run nog wat licht groens ziet , magnesium derbij zou ik zo zeggen. Is nu nog wat te vroeg denk ik , maar hou dat wel in het snotje :) Hoef ik jou denk ik niet te vertellen , maar om het educatieve in dit topic wat op te schroeven ........ :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB,

 

 

zou je eens wat foto,s willen maken van je filter... hoe die hangt...

en wat foto,s van de doorvoer van de slangen door de tentdoek heen.

misschien ook een picca van waar je inblaas binnenkomt?

zit namelijk zelf ook te denken aan 2 tentjes :P

 

 

 

grtz =M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ert, dit zijn stekkie's daar kan van alles mis mee :(

@Nozem, ik heb d'r buiten neer gezet, laat maar lekker doorgroeien, zal wel wat oefen materiaal nodig hebben :D

@Ries, geef de eerste 4 weken helemaal niks mee. Ik gebruik iedere keer nieuwe aarde. Ik ga wel in de 4e week magnesium en calsium geven, omdat ik al 2x in de 6e week daar problemen mee heb gehad (3 en 5 liter potjes).

@Midian, zal ze de volgende keer op de foto zetten,......valt weinig aan te zien "een slang die een tent binnenkomt" :P :o

 

Dag 17

 

Ze gaan nu lekker rap ;) De temp gaat goed (25graden buiten), blumats gaan goed,........heb geen reet te doen :P

Ik begin mijn gietertje te missen :( dan ging er nog wel eens wat fout

 

gallery_9381_5091_77658.jpg

 

med_gallery_9381_5091_967925.jpg

 

med_gallery_9381_5091_1159973.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie sla al BBB, gaat goed zo... Kun je al haartjes zien ;) ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten staan er nu super bij ;) , en eerst zag je het helemaal niet zitten met die stekken :P , heb je al een idee wat het voor soort is?

 

JF. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow,.. laatste foto update gemist,..

Nou ja gemist... staat er zoals verwacht gewoon goed bij..

Je gaat weer dieven neem ik aan.. is nu minder werk dan je vorige rondes.. en dan die Blumats nog.. je verveeld je kapot volgens mij.. ;)

 

Maar zoals het er nu voorstaat... lijkt je deze tent ideaal voor mama's,.. want dat is op den duur toch je bedoeling hè ?

Of ben je daar nog niet over uit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey grote kont bram!

 

Leuke tent heb je staan, en met blumats, ik ben blij weer een positieve reactie te lezen van blumats omdat ik ze over 2 a 3 weken ook ga plaatsen.

Suc6 met je kampeerkweek en ik vroeg me nog af of je alleen water geeft met de blumats of ook (hydro)voeding?

 

Gr jcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer even een update 'tje

 

@Jackflash, nee weet nog niet wat voor soortje het is, ben nog niet bij de GS geweest om het te kunnen navragen.

 

@Nozem, heb inderdaad geen ruk te doen,......tentje open, beetje kijken, tentje dicht ;) Spannenste moment vandaag was, een beetje terra flores in m'n vat gegooid.

Maar het zal straks een perfect moederhokje worden.

 

@Jpc, blumats zijn echt super. Je moet ze wel meteen zo vroeg mogelijk afstellen, omdat je er later moeilijker bijkomt. Ik raad je wel aan om ook de tensiometer erbij te kopen.

 

@Midian

Slang door het dak is een 20cm afzuig (links), andere is 20cm aanvoer

med_gallery_9381_2898_2781372.jpg

 

20cm afzuig (rechts)

med_gallery_9381_2898_1192607.jpg

 

Verloop van 25cm naar 20cm

med_gallery_9381_2898_1126716.jpg

 

 

Dag 22 (8 dagen 12/12)

 

Foto's met de lampen uit

gallery_9381_5091_421799.jpg

 

gallery_9381_5091_1509254.jpg

 

gallery_9381_5091_1786383.jpg

 

gallery_9381_5091_514099.jpg

 

gallery_9381_5091_1255596.jpg

 

gallery_9381_5091_2119779.jpg

 

Dat was e'm weer.

 

De volgende ronde wil ik de setup veranderen.

 

Ik wil 3 cooltubes gaan gebruiken, zodat ik niet zo'n belachelijk groote afzuiger nodig heb.

Ik wil er 3 aansluiten op een aparte 1500m3 afzuiger, en de tent aansluiten op een 2450m3 afzuiger.

Ik wil een sensor van een prima klima gebruiken, zodat als de lampen uit gaan, de afzuiger door loopt, en naar minimaal gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD wat staan ze er mooi biij pikkie. ;)

 

Nou ben ik niet lui maar kan niks vinden of je al aan het voeden bent?

 

Dus graag ff vertellen watje allemaal aan het doen bent he, anders ga je op mij lijken.

 

 

FF wat over die Tubes.

Ben er wel een voor stander van in de tent.

Heb er net 4 van Hooz gekocht en die ga ik over 2weken al gebruiken. Vind ook die achterlijke grote afzuigers taboe in die mooi gepimpte zomerhuisjes die wij zo lekker vol kunnen stamppen met onkruid.

 

Mocht je wat extra,s wille spenderen zou ik voor deze https://www.leafman.nl/cooltube-special-125...tor-p-2651.html gaan.

Scheeld weer wat licht, en ziet er goed uit :D

 

gr erterbak

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit bram!!

mooi gezond en groen.

 

En die blumats zijn idd hemels :D ik wil niet meer zonder..

 

ga vooral zo door ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Erttie, ja heb vandaag wat terra flores in het vat gedaan,.......is ook het enigste wat ik kan doen :P (stond bij de reaktie naar nozem)

Ik heb bij Hooz de MMC besteld, weet alleen niet waneer hij hem gaat versturen. En een pm naar miltank voor 4 cooltubes met reflector.

Als de cooltubes bevallen (qua temperatuur) dan neem ik daarna die van leafman.

 

@Beekaa, blumats zijn inderdaad super, geen omkijken naar.

Ik weet niet of het door de grotere potten komt of soortje, maar het zijn mooie bossige planten aan het worden, hebben wel allemaal tmv ;)

Maar dat is toch standaard tegenwoordig ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bigbutt of ert mag ik jullie vragen hoe jullie het regelen met aparte afzuig voor de cooltubes, dan bedoel ik kwa geur van de plantjes.

Zet je dan op beide afzuigsystemen een koolstoffilter?

 

Groetjes en succes met deze mooie kweek!

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe leg ik dat makkelijk uit.

 

Steek een slang door de tent heen, en monteer je cooltube daar tussen.

 

Dus door de linkerwand er in, dan cooltube, door de rechterwand er uit. Zo zuig of blaas je geen geur door de cooltubes, en hoef je ze niet aan te sluiten op een filter.

 

Snappie ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep snappem, bedankt! :D

Heb namelijk ook een tent (klein ding wordt snel warm, staat ook nog eens in kleine kamer met namiddagzon) en cooltube bij hooz gekocht.

 

Hmmm, heb gebrek aan slang in- en uitgangen ben ik bang... ;)

 

Thanks BBB!

 

Groetjes

Wietvriend

Share this post


Link to post
Share on other sites

He BigButtBram

 

Ziet er supergoed uit zeg, mijn complimenten il be watching you

Heel veel sucses

 

Groet Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Erttie, ja heb vandaag wat terra flores in het vat gedaan,.......is ook het enigste wat ik kan doen :( (stond bij de reaktie naar nozem)

Ik heb bij Hooz de MMC besteld, weet alleen niet waneer hij hem gaat versturen. En een pm naar miltank voor 4 cooltubes met reflector.

Als de cooltubes bevallen (qua temperatuur) dan neem ik daarna die van leafman.

 

@Beekaa, blumats zijn inderdaad super, geen omkijken naar.

Ik weet niet of het door de grotere potten komt of soortje, maar het zijn mooie bossige planten aan het worden, hebben wel allemaal tmv ;)

Maar dat is toch standaard tegenwoordig ? :D

 

 

 

ook al die mcc bij hooch besteld? ik ook , volgens mij verkoopt hij hem aan meerdere :P

 

 

Hoe leg ik dat makkelijk uit.

 

Steek een slang door de tent heen, en monteer je cooltube daar tussen.

 

Dus door de linkerwand er in, dan cooltube, door de rechterwand er uit. Zo zuig of blaas je geen geur door de cooltubes, en hoef je ze niet aan te sluiten op een filter.

 

Snappie ? :(

 

 

 

en naar buiten blazen die lucht, mijn kamertje werd op die manier 28 gr, das ook niet echt fijn

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey brammie sow ;) als dit zow door gaat kan dit wel een sticky worden ... en met een kleine topic aanpassing .... luiste kweek ooit :D

 

nee aar gaat verder echt prima tog ??? niets te klagen .... nou ja jij hebt altijdwle een kleien aanpassig hier of daar en ook al zou er niet aan te passen of verbeteren zijn dan tog weet jij er weer iets anders in te proppen :P maar verder is het echt een voorbeeld werkje !!!!

 

nu je die overcapiciteit aan af/aanzuig heb heb je helemaal geen last van 'geluidjes' of wel???? neem aan dat ze op een fan controller aangesloten zijn????

 

en over je plan met je volgende cooltubes .... is het nou ook mogelijk om :

 

slang links naar binnen door de eerste cooltube door de 2de cooltube door de 3de cooltube en weer naarbuiten door de rechterwand ??? ik dacht dat dit namelijk ook mogelijk was ??? ik ben zelf helemaal niet bekend met cooltubes ( heb ook nog nooit een binnen kweek gehad in de zomer vandaar .... ) al weet ik wel de voor en nadelen van cooltubes .... dat door trekken van de slangen weet ik dan weer niet ....

 

want dan zou je inpincipe .... 3 x 600 = 1800 watt met 2450 kuub heerlijk kunnen door zuigen zonder dat die op volle toeren staat te draaien :( ....

 

en denk je dat je planten nog veel groter gaan worden ??? ik bedoel 2 x de lengte als dat ze nou hebben ???? want als we hier de knop bij stekken op 12/12 zetten groeien ze nog een dag of 10 en houd het daarna hard op .... bij de 60 centimeter blijven ze vaak steken ( wanneer ze op 12/12 gaan zijn ze rond de 20 centimeter ) ik gebruik(te) nlx ....

 

 

@ iri: 28 graden in een overig kamertje das tog niet erg :( heb je een prive sauna :o

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB ziet er heel netjes uit !! .....ik zie je filter nergens hangt die niet in je tent ? ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie heeft er niet wat bij hooz gekocht ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB ik zal toch maar ff wat gaan doen als ik jou was want zo krijg je wel een hele DIKKE REET he van het niks doen :P

man wat word jij een luie kweker zeg :(

 

 

ziet er gewoon super uit :D

best mooi tentje trouwens ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iri, Ja tuurlijk blaas ik daarna naar buiten :rofl Ik heb in iedergeval wel centen naar hooz over gemaakt, mischien heeft hij er meerdere ?? :(

 

@Masteryero, ja hoor dat kan ook op die manier :(

 

@Jimmy80, klopt, filter staan buiten de tent. Houd je lekker ruimte over :)

 

@Jandemanr, heb nog niks ontvangen

 

@Kfk, ik denk dat ik er maar een hometrainer naast ga zetten ;) :) Tentjes zijn wel super makkelijke dingen, ze hebben wel de neiging om snel te warm te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven een mooie opzetting om naar te kijken BigButtBram ;)

maar goed dat ze die cooltubes uitgevonden hebben dan :(

Had die met die grote reflector gezien bij leafman, lijkt me wel een goeie :(

Echt wel benieuwd wat er uit zo'n tentje komt :rofl

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...