Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Secret Jardin 120x240cm

Recommended Posts

Tent is binnen :dribble:

 

Helaas kan ik nu niet echt lekker verder alle buttons in het tekst menu werken niet ?? Krijg de melding "fout op pagina" ??

Dan maar even handmatig :dribble:

 

gallery_9381_5091_477801.jpg

 

Tentje komt in een keurige draagtas, waar je evt. na opbouw ook je slabs in zou kunnen vervoeren. Het in elkaar zetten gaat enorm snel en simpel.

Alleen het doek er om heen doen is wel lastig in je eentje, dit kun je dus beter met z'n tweeén doen. Hij heeft een hele mooie reflecterende binnenkant

en een losse waterdichte bodem.

 

Setup:

Tent: 120cm diep x 240cm breed x 200cm hoog

Verlichting: 3x 600watt

Potten: 18x 18 liter

Fancontroller: Prima Klima

Afzuiging: 2450m3 Softbox

Aanzuiging: In eerste instantie passief, evt. 1500m3 actief

Irigatie: Blumats

Plantsoortje: onbekend

 

Mocht de aan en afzuiging onvoldoende zijn, dan wordt het: 2450m3 inblaas, 4250m3 afzuiging

 

gallery_9381_5091_545978.jpg

 

gallery_9381_5091_2160276.jpg

 

Ik hoop dit weekend klaar te zijn met opbouwen van de afzuiging, verlichting, enz.

Het is de bedoeling dat ik uit zaad ga kweken, maar ik ga eerst 1 ronde draaien op stekken, zodat ik kan zien of alles naar behoren functioneerd.

 

Als zaad heb ik een behoorlijke keuze: waarvan ik de black label verpakking hologram/zilver erg mooi vind, en de pennen van dutch seed bank zeer origineel

gallery_9381_5091_737909.jpg

 

Greenhouse Seeds: Arjan's Ultra Haze #1 (gefeminiseerd) 20 seeds

Dutch Seedsbank: Power Plant (gefeminiseerd) 20 seeds

White Label: White Widdow (gefeminiseerd) 20 seeds

Paradise Seeds: Nebula (gefeminiseerd) 5 seeds

Dutch Passion: Voodoo (gefeminiseerd) 5 seeds

High Quality Seeds: Bob Marley's Best (regular) 11 seeds

High Quality Seeds: Big Bud Super Skunk (regular) 11 seeds

Spliff Seeds: Afgaan (regular) 5 seeds

Black Label: Master Kush (regular) 10 seeds

AfroPips: Nigerian (regular) 10 seeds

AfroPips: Mabombe (regular) 10 seeds

AfroPips: Tribal Vision (regular) 10 seeds

No Mercy Seeds: Odalisk (regular) 12 seeds

Nirvana: Big Bud (regular) 10 seeds

White Label: Double Gum (regular) 10 seeds

Serious Seeds: Ak47 (regular) 11 seeds

TH Seeds: Heavy Duty (regular) 10 seeds

DNA Genetics: Chocolope (regular) 6 seeds

Freebee: Chinese ? (regular) 7 seeds

 

Heb inmiddels een verwarmde propagator tot mijn beschiking, zodat we in een later stadium wat kunnen snijden van een moedertje

 

Ik houd jullie op de hoogte :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het nog eens...

 

Je kunt wel de link pasten en [/img] er omheen zetten...

 

Kees.

 

Pff, ik wil wel weten wat je van die tent denkt, ik zit zelf te denken aan de Dr100... Meer kan ik niet kwijt hier :dribble:.

 

Kees2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige tent! Over je probleem met WF, staat je taalinstelling al op Dutch_new? (links onder)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das wel een leuk tentje ja :dribble:

Wat zit er in 2x 600 of 400w ??

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x 600W, en bij mij doet het forum ook een beetje wazig af en toe, iemand sleutelt er aan vanavond.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, foto's plaatsen met de button lukt idd niet en smilies werken ook niet hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het hele paneel weg :S...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een hoop potentiële troep gekocht qua zaad man, maar zitten ook wat leuke soortjes bij :dribble:

 

Pook ze!

 

de forumeditor is inderdaad kaputt.. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2x 600W

 

Hij gaf zelf aan 3 * 600W, wat ik aan de ruime kant vind. Maar hej wie ben ik? Wietvriend de indoornoob! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie tent en leuke zaadverzameling, ik mis alleen Sannie's seeds... :dribble:

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit er ook een minimum en maximum op die controller?

 

zo iets zoek ik ook voor me tent.

 

ik denk dat je passief een warmte probleem krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moooi tentje heb je daaro bbb

 

ik ben weer es benieuwd of ie je bevalt

 

ga je volgen omdat ik ook wel zo'n tentje wil proberen

 

succes

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

BBB, vul je blumats onder water in een emmer, anders gaan ze op een gegeven moment fout, en dan kan je zwemmen. Ik zou minimaal een 50L vat neerzetten, die planten kunnen zomaar ineens 5-7L op een dag gebruiken in die tent.

 

Ik ga je zeker volgen, en zet niet al die zaden in 1x, dat is veel te veel :dribble:.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij gaf zelf aan 3 * 600W, wat ik aan de ruime kant vind. Maar hej wie ben ik? Wietvriend de indoornoob! :dribble:

Die tent heeft een oppervakte van bijna 3m2 hoor. Het is juist goed om in die tent 3 X 600 watt op te hangen, geeft een veel hogere opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas, het is net als bij de bakker ! als ik al die vers gebakken broodjes zie liggen, .....maar achteraf blijken sommige kadetten niet te pruimen zijn :dribble:

 

@wietvriend, 3x600watt moet volgens mij wel te doen zijn (2500m3 afzuiging met 1500m3 aanzuiging, anders 2450m3 inblaas met 4250m3 afzuiging), daarom ook eerst even een proefrondje met stekjes.

 

@spewey, sannie's shop ga ik ook nog plunderen :dribble:

 

@irezumi, je kunt van beide: aanzuig & afzuiging de minimum met de 2 draaiknoppen in stellen, maximum niet. Deze hadden ze bij de shop alleen nog maar liggen.

Mag hem gebruiken en evt. omruilen als hij niet bevalt,....denk dat ik dat sowiezo doe,....voor een mmc easy. En de kasttemp,...? weet ik ook nog niet, zal de

praktijk maar uit moeten wijzen.

 

@pitt, tentjes zijn helemaal in :huh:

 

@keesthemad, ik was dat na het inweken ook van plan :huh: en heb evt. 3x275liter vaten

 

@Rinus ram, zo dacht ik precies hetzelfde

 

 

Ik zal vandaag (nu een beetje vroeg) nog wat foto's van de tent maken (voor evt. toekomstige kopers) en details neerzetten (inlaat gaten, doorvoeren, enz)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy Brammie,.

Proficiat met je nieuwe woning..

Maar je bent nogal wat van plan met al die zaden, ik mis alleen nog een Propagator.

Kampeer ze... :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop en een tentje erbij.

We hadden het daar al over gehad he koekkie, dat je het niet in je eentje moest gaan doen.

Het is wel lache, maar dan met de pet op,hehehe.

 

Die 3x 600 is een eitje.

Heb er zelf een aangezet met 3x400, en daar staan er 40in in 1 l.

Niet van mij he.

 

 

Die 18l potten vind ik ook wel mooi staan zo.

Nou laat ze maar bloeien, en dan kunnen wij weer ff kwijlen.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB dit word weer een mooie topic kerel,ik ga je zekers weer volgen deze ronde en ben benieuwd of die tent je bevalt.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bbbmooie tent heb je daar wou die ook eerst halen maar tog maar niet gedaan net iets te groot voor mij:Pheb zelf een 120,120,200 ben benieuwd naar je verslag succes met je tentmvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nozem, zo'n woning kopen gaat wel, het is het verhuizen wat je opbreekt ! En natuurlijk hebben we ook een propagator :dribble:

gallery_9381_5091_964661.jpg

 

@Ert, je had me ervoor gewaarschuwd, heb het dus samen met mijn vriendin gedaan. Ik had jou wel lekker onbeheerst bezig willen zien :huh:

 

@Kfk, Duvelduvel, Northenlightxxl, leuk dat jullie het volgen.

 

Net een softbox in elkaar getimmerd, zal later op de dag nog wat picca's plaatsen (hopen dat de buttons het weer doen).

 

gallery_9381_5091_168406.jpg

 

Bij gebrek aan ophangrubbers, heb ik een snelbinder gebruikt :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd man

 

mijn tent heb me echt moeite gekost om op te zetten in me eentje en mijn is nog maar 1,50 x 1,50

 

was echt een k.. werkje indd heb erg veel gescholden lol

 

maar ja hij staat.

 

niet in je eentje aan beginenn indd.

 

die nieuwe controller heb die wel een maximum ik ben ook op zoek naar eentje maar ja welke ,ik kijk wel ff met jouw mee nog

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampjes hangen, potjes zijn gevuld, morgen de blumats plaatsen.

 

gallery_9381_5091_234349.jpg

 

 

@Irizumi, de prima klima heeft geen instellingn voor de maximum snelheid. Naarmate het warmer wordt (temp kun je uiteraard instellen) laat hij de afzuiger harder lopen.

Als de juiste temp bereikt is, laat hij de afzuiger terug zakken naar de ingestelde minimum waarde.

Je kunt wel de minimum snelheid van 2 verschillende afzuigers instellen. Ook zit er een redelijk lang snoer aan de temperatuur sensor, wel zo makkelijk. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je kunt dat verlengsnoer oprollen en in je auto zetten zodat je vanuit de auto kunt bepalen hoe heet het moet zijn in je hokkie, chill.

 

Maarre bram, 3x600W=3x1,2m2=3,6m2. Wat jij hier hebt is 2,4x1,2=2,88m2. Dat is 625W/m2. Dat is redelijke overkill.

 

IK persoonlijk had het met de middelen die jij hebt (financiëele) anders opgelost. Ik had hier 3x400W met eVSA opgehangen, dat zou evenveel licht moeten zijn voor het gebruik van een 600W, en na één ronde heb je qua stroomkosten je meerprijs van je VSA's er al weer uit... Erg praktisch. Sowiso vind ik 3x600 eigenlijk stroomverspilling en was ik voor 3x400 gegaan.

 

Maar goed, betreur mij niet, ik zou graag eens met mijn bivakzak naast je tent komen liggen. En even een sneak previeuw nemen natuurlijk alvorens ik mijzelf zo één godsonmogelijk tentgebeuren aan de hand neem...

 

Kees.

 

BTW: Nice box...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maarre bram, 3x600W=3x1,2m2=3,6m2. Wat jij hier hebt is 2,4x1,2=2,88m2. Dat is 625W/m2. Dat is redelijke overkill.

 

BTW: Nice box...

 

de i-grow kasten zijn pas een overkill, namelijk 1,2 m2 en daar hang 1220 watt in, daarom kloot je ook zo met de temperatuur.

maar met de afzuiger die BBB heeft, denk ik echt wel dat hij de temperatuur mooi onder controle kan houden.

enne kees...... als je nog een tent zoekt, heb nog wel een DR120 liggen.

PM me dan maar.

verder ga ik natuurlijk dit topic weer met volle teugen volgen.

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...