Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Secret Jardin 120x240cm

Recommended Posts

@JackFlash, het zijn stekken geworden,........als je ze zo wilt noemen :dribble: De stekjes zijn van een andere leverancier gekomen,...en zijn wel de slechtste die ik ooit gehad heb. (zal vanavond wat pic's plaatsen). Ik kijk ze een 4 dagen aan. Als ze dan nog niet mooi recht opstaan, trek ik ze eruit, en duw ze bij de GS door de brievenbus.

 

 

@Irezumi, hahahah 't is lastig te begrijpen als je zo'n ding niet voor je hebt. :huh:

 

Je kunt zowel van de aanzuiger als de afzuiger, apart de minimum snelheid instellen. Je kunt dus altijd de verhouding 2:1 maken.

Is eigenlijk ook wel lastig uitleggen :dribble:

 

Voorbeeld:

1 gloeilamp 40watt met dimmer + 1 gloeilamp 100watt met dimmer. Deze sluiten we samen aan op nog een dimmer,...noemen we even de hoofddimmer.

 

Zet de hoofddimmer op 100%, en stel de overige 2 gloeilamp dimmers af, zodat ze allebei even fel branden.

 

Draai nu aan de hoofddimmer, en ze zullen beide, in de zelfde verhouding feller of minder fel branden, zo werkt die fancontroller dus.

 

Weet het even niet anders uit te leggen, maar volgens mij moet je hem nu door hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat jij wel een goede band had met je GS ?

 

Wel een goede actie eigenlijk, maar politiek een beetje incorrect... Al maak je wel een statement wat zij moeten niet met kutstekken aankomen natuurlijk.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is weer een gaaf topic zoals de andere die ik heb gelezen.

 

Hier gaan ik een hoop info vandaan zuigen mede omdat ik nu even rustig zit te lezen, nadat ik het kleine tentje (DR80) in elkaar aan het zetten ben.

 

Wat een werk omdat doek erom heen te krijgen zeg, daar moet je echt geduld voor hebben.

 

Dus als je het niet erg vind gaan ik hier een hoop vanaf kijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Keesthemad, De GS maakt de stekjes dan wel niet, is wel aan hun dat ze hun inkoop op kwaliteit controleren.

Als het om andere handel gaat, dan controleren ze wel de kwaliteit :dribble:

 

@Sopranos, ga jij maar lekker afkijken :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF je topic vervuilen, Sorrie.

 

Verleden week ook een tent bij iemand opgestart, met 3x 400.

In 11l potten.

Stekken waren :dribble: *&$$#^*&%$##%^$$, maar na 5dagen onder HPI,en een lucht bevochtiger.

Was dit het resultaat. Sorrie brammes als het niet goed is haal ik ze weg pik.

gallery_5511_4908_351256.jpg

gallery_5511_4908_36826.jpg

med_gallery_5511_4908_347792.jpg

med_gallery_5511_4908_366192.jpg

 

Dus brammes zo gaat jou tentje er dus ook uit zien he

Share this post


Link to post
Share on other sites
@JackFlash, het zijn stekken geworden,........als je ze zo wilt noemen :dribble: De stekjes zijn van een andere leverancier gekomen,...en zijn wel de slechtste die ik ooit gehad heb. (zal vanavond wat pic's plaatsen). Ik kijk ze een 4 dagen aan. Als ze dan nog niet mooi recht opstaan, trek ik ze eruit, en duw ze bij de GS door de brievenbus.

 

 

@Irezumi, hahahah 't is lastig te begrijpen als je zo'n ding niet voor je hebt. :huh:

 

Je kunt zowel van de aanzuiger als de afzuiger, apart de minimum snelheid instellen. Je kunt dus altijd de verhouding 2:1 maken.

Is eigenlijk ook wel lastig uitleggen :dribble:

 

Voorbeeld:

1 gloeilamp 40watt met dimmer + 1 gloeilamp 100watt met dimmer. Deze sluiten we samen aan op nog een dimmer,...noemen we even de hoofddimmer.

 

Zet de hoofddimmer op 100%, en stel de overige 2 gloeilamp dimmers af, zodat ze allebei even fel branden.

 

Draai nu aan de hoofddimmer, en ze zullen beide, in de zelfde verhouding feller of minder fel branden, zo werkt die fancontroller dus.

 

Weet het even niet anders uit te leggen, maar volgens mij moet je hem nu door hebben.

 

 

Dat lost indd al me problemen op :wub:

 

ja ik snap het nou helemaal :huh:

 

bedankt

 

greetz iri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes BBB, dat belooft weer een toptopic te worden. :verrygood

 

Zal je zeker volgen, en ik kijk uit naar je zaadkweekjes. :kill:

Al ervaring met zaad? Verlopig heb ik nog maar stekkweekjes gelezen van je.

 

Hoe staan de stekjes verlopig?

 

El Fish :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bram,

 

aller eerst toch succes met de stekken, kan soms nog heel wat worden :smoke , ben benieuwd naar de soort en wat er mis is met je stekken?

 

Zelf stond ik ook voor het dilemma stekken of zaad (ben zelf meer een stekken man), door de slechte kwaliteit van de hedendaagse stekken en omdat ik er maar weinig nodig had ben ik voor zaad gegaan; Fem. WW van de GreenHouse (je noemt ze in dit verslag), ik heb 7 zaden in tissues laten ontkiemen, 5 van de 7 zaden zijn binnen 36 uur ontkiemt en de overige 2 zijn binnen 48 uur ontkiemt, dus binnen 48 uur 100% ontkiemt :kill: , inmiddels staan ze nu net een paar uur in 1 liter potjes op stekgrond onder folie, de kiemkracht van de (WW) Fem. zaden van de GreenHouse lijkt me dus wel oké, dit ter overweging voor jou stekken probleem.

 

JF. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Brammie , ik acht jou zeer wel in staat om van half dooie slaplanten nog een gezond wietplantje te maken!!!

Kom op , let them grow , buster!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes bbb

we gaan je verslag weer met plezier volgen :verrygood

 

keep it growing

greetings combikiller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB,

 

succes, weer een leuke setup heb je.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ert laat de foto'smaar lekker staan,...staat er tenminste wat knaps in mijn topic :kill:

Die van mij zullen er in 5 dagen een stuk minder uitzien. :lol:

 

@El Fish, nee, heb geen enkele ervaring met zaadkweekje, gaat de volgende ronde ook zeker gebeuren :P

 

@Jack Flash, soortje is weer onbekend, is wel een ander soortje als wat ik normaal krijg (iets van silver skunk) Welk gefeminiseerd zaad ik neem weet ik nog niet

Ik denk dat het 9x PP & 9x WW wordt.

 

@Riesje, zal dit keer ook wel weer lukken om ze er bovenop te krijgen,...maar wordt er wel een beetje moe van.

 

@Canna Danny, k kan nou eenmaal moeilijk stil zitten :D

 

@Combikiller, leuk dat je het weer gaat volgen.

 

@Reboot, een tentje leek me ook eens leuk om te proberen,....zijn eigenlijk wel handige dingen B)

 

 

We zijn van start :verrygood

 

1e dag

Stekjes zo slap als oude sla, nagenoeg geen wortels, verbrande blaadjes,.....kortom troep :smoke

1 lamp aangezet, en alleen de inblaas op minimaal laten draaien, en de stekken meerde keren per dag besproeid.

 

2e dag

2 lampen aangezet, aan en afzuiging op minimaal, meerdere keren per dag besproeid.

 

3e dag

Stekjes staan er aanmerkelijk beter bij, dus....3 lampen aangezet, aan en afzuiging op normaal. Ik denk dat 2 het echter niet gaan halen,

die heb ik in een 3liter potje gezet.

 

Het zijn nog niet "moeders mooiste" maar we doen het er maar weer mee

 

gallery_9381_5091_2378165.jpg

 

gallery_9381_5091_365057.jpg

 

gallery_9381_5091_1998842.jpg

 

gallery_9381_5091_230536.jpg

 

gallery_9381_5091_865843.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB dat gaat jou wel lukken met die stekken kerel :verrygood

mag ik vragen hoe jou die blumat's bevallen ?

ik zie dat je er 2 per pot in heb staan en dat zijn 18 liter potten als ik het goed heb gelezen,

ik heb zelf 11 liter potten en wil eigenlijk ook zoiets gaan gebruiken i.v.m het niet altijd aanwezig zijn in mijn huis.

is 1 genoeg in 11 liter of moeten er daar ook 2 in ?

 

en waar heb jij je watervat staan?

die zag ik niet op de foto's namelijk.

 

je topic ziet er weer top uit man.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste BBB

 

geinig zo'n tent :smoke met sla! :verrygood

soms heb je van de grootste K** stekken een giga opbrengst!

veel succes bram,

ik volg je weer met veel plezier!

 

groeten

 

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bbb heerlijk weer een verslag van je je blijft maar bezig heah :D ...

 

tsjaa moet je gelijk geven de stekken waarvan je een close up heb gemaakt zijn echt om te huilen :smoke :kill: dat er idioten zijn die dit soort stekken maken en ook nog is verkopen.... ik loop nog neit lang mee in het idoor wereldje ( om eerlijk tezijn staat het nu alweer anderhalf maand stil :verrygood ) maar zulke stekken heb ik nog niet gezien ...

 

maar jou kennende gaat het mischien 1 weekie langer duren maar de 0,8 de watt haal je wel weer...

 

ik sluit me alleen bij kees aan 3x 400 was volgens mij een beter optie geweest..tsjaa en welke vsa je der aan koppelt moet je zelf weten ( evsa zijn nogal aan de prijs maar heb je wel wat :D ) ....

 

 

is snap alleen niet dat een kerel als jij niet ergens een moeder plantje heb staan of 2 stuks ??? knikker die onder 5x 36 watt tl's en je kunt je eigen stekken maken man !!!

 

ik ben zelf helemaal verliefd op de ultra haze van greenhouse welke heb je nummer 1 of 2 ???? ach allebei zijn ze goed te pruimen B) en goed gekweekt krijg je er een mooi prijs voor in de shop osten ze tussen de 10 en 15 euro per gram :lol: ... heerlijke aan die haze is dat je meteen onder 12/12 kan beginnen en je nog uiteindelijk 70 centimeter planten overhoud met ontzettend dikke toppen ....

 

 

je afzuiging is trouwens ook niet mis :P maar ja beter mee als om verlegen zitten zeg ik maar :o B)

 

hoe dan ook een grandioze oogst alvast toe gewenst

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke thanx dat ze er mogen blijven srtaan.

 

 

Ff wat anders.

Zat er bij jou nog een binnen bak bij in je tent???

Bij mij niet :verrygood

Waren ze mee gestopt geloof ik een of ander slap verhaal.

Maar ze krijgen toch van onder water dus vijver zeil er in ge gooid en klaar.

 

NU je stekken. a082.gif

Tis toch niet normaal dat ze ze gewoon aan je mee durven te geven he. En dan mag je nog blij zijn dat je wat hebt.

 

Hier waren ze wel groen, maar ook geen wortels, denk dat er wat in ze oog zat a030.gif

 

Maar je red het wel joh.

 

PS

heb je geen bevochtiger dan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipje , Bram................Sproeimix van Bio Nova !!! Daar krijg ik ze er meestal er goed mee doorheen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bram

 

leuk dat je alles een keer probeerd

ik zit zelf ook te denken om een tent aan te schaffen omdat mijn hok na de volgende ronde weg moet

en ik nog geen tijd en plaats heb om het nieuwe hok klaar te maken

en tijdelijk stoppen is niet echt een optie voor deze canabist :verrygood

dus ik blijf jou ervaringen lekker volgen :smoke

suc6 met je baby's

begint er al netjes uit te zien

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey bram

 

Dit is weer eens wat anders dan we van je gewend zijn

 

wederom succes

 

later da dende

 

enne met jou special threatment komen ze er wel boven op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweekje dit ziet er goed uit, hoe is het eigenlijk met je vorige kweek verlopen Bram want ik heb er weinig van gelezen en zie dat je in een keer flink achteruit bent gegaan met de lampen !? Kan me herinneren dat je 10 x 400 watt had hangen de vorige ronde vandaar.

In ieder geval veel succes deze ronde :verrygood

 

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken ? Hoe durven ze dat stekken te noemen...

 

Man, kwak die dingen door de brievenbus...

 

Ik snap niet hoe een stekkenboer z'n planten zo kan verkrachten.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn niet al te mooi maar ben zeker dat bbb er een mooi resultaat mee behaalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

tvr, daar gaat het niet om, je hebt een overeenkomst, ook al is deze wettelijk illegaal heb je nog wel een overeenkomst.

 

Jij levert een product (geld) tegen een ander product (stekken) en dat moet gewoon normaal kunnen en niet op deze wijze, die ik wél crimineel zou willen betitelen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das waar ik vind het ook erg dat iemand zo'n slechte stekken verkoopt maar wat wou je eraan doen als je ze in de brievenbus steekt ben je alsnog je geld kwijt dusja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...