Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Labrat

Guerilla Kweek '08 Van Labrat En Ggv

Recommended Posts

beste guerilla liefhebbers en kwekers,

 

vandaag zijn grotegroenevriend en ik op zoek geweest naar een geschikte guerillaplek.

enkele dagen van te voren hebben we plekken bij ons in de buurt geselecteerd op rust, en bereikbaarheid op google earth ®.

er zijn een aantal plekken uitgekomen, en hier een paar foto's van de meest geschikte plek uit verschillende hoeken:

 

med_gallery_11368_4942_311605.jpg

 

med_gallery_11368_4942_512721.jpg

 

med_gallery_11368_4942_1475179.jpg

 

dat was het voor nu, zodra de skatjes er staan zullen er zo spoedig mogelijk pic's ge-upload worden.

 

drinken is zilver, smoken is goud.

 

tot hoors,

 

Labrat en GGV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel werk aan de plekken, en je laat veel omgeving zien op de fotos, gevaarlijk!

 

maar toch veel succes :P

 

Welke plantjes? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zoveel omgeving zie je niet,

 

ik denk echterdat er in de zomer teveel begroeiing omheen is om genoeg licht aan de plantjes te geven.

 

nu zijn de bomen nog kaal, maar daar komt al snel verandering in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Labrat,

 

Succes met je plek. :P

Ik zelf gebruik altijd plekken waar moeilijk bij te komen is, veel bramen en brandnetels er omheen.

Bovendien is grond waar brandnetels groeien heel geschikt voor wiet. Familie he! (zie sticky: Guerillea Gids)

 

Rooie Indiaan.

 

Ps. Ik had je nog gePMd ivm meeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm heb ik een kleine snode gedachte.........

kun je geen braam om je plek heen planten?

 

ze groeien als een tierelier,

kwee niet of je ze kunt stekken.

 

gaan we ff onderzoeken.

 

ps. ik heb veel braam in mijn voortuin staan.

 

groetels weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bruutrulez

De bomen struiken die er omheen staan de zijn ongeveer 3-4 meter hoog en deze gaan we nog naar beneden buigen om de meeste toppen uit de kronen van deze krentenbomen (struiken eigenlijk) eruit te halen, maar het lijkt op de foto's misschien niet zo, maar het is een hele open plek dus gaat wel lukken denk ik.

mijn mooiste planten komen toch in mijn tuin :P

Maar het voordeel van deze plek is dat je door een moerasgebied/veengebied moet om er te komen, en wat betreft het weiland wat je ziet ligt al jaren braak ( en er staat meer pitrus dan gras :P) dus denk ook niet dat de boer daar dan verandering in gaat brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste, iedereen bedankt voor de reacties...

 

we hebben uit dit terein de plek die het best beschut, doch meest belicht uigezocht.

 

zoals labrat al poste, we gaan nog het een en ander aan het licht doen,

 

het idee om de plek minder toegankelijk te maken lijkt me een strak plan... hopelijk is stekken mogelijk.

 

nou is er volgens de "critici" nog steeds sprake van lichttekort, dus waarschijnlijk zetten we eerst een minder goed soortje neer om te kijken hoe deze zich redt.

 

voor iedereen die nog ideeën heeft, ze zijn van harte welkom.

 

de grote groene groeten,

GGV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn wat foto's na wat snoeiwerk en wat grondopruimwerk:

 

gallery_11368_4942_516457.jpg

 

gallery_11368_4942_39212.jpg

 

gallery_11368_4942_544364.jpg

 

Het moeras waarachter onze planten komen te staan:

gallery_11368_4942_1301030.jpg

 

Meer updates volgen,

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zien er leuke stekken uit, succes ermee jongens!

 

Greatz tjeute

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk maar uit met die bladeren aan die bomen

Jah strax vreten ze je nog op :P

 

Maare serieus, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen, je motivatie is prima :P

 

p.s wel een beetje jammer dat de omliggende planten moesten lijden.. haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zelf nog het meeste bang voor reën die ff langs komen knabbelen, aangezien het bij de heide is... denk gewoon wat gaas ze alleen maar beschermt als ze nog jong zijn... anders moet je zulke heggen van gaas neerzetten, wat zou opvallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden reeën ook hennepplanten eten? Wie weet hier antwoord op?

Ik heb zelf ook een guerilla lokatie in gedachten en weet zeker dat daar ook reeën zitten.

Reeën zijn heel kieskeurig wat eten betreft, ik kan alleen nergens vinden ofdat ze dus ook wietplanten eten.

 

dit kwam ik tegen over herten:

Voedsel

Een hert is een planteneter, maar ze eten niet alles wat voor hun neus komt. Ze zijn heel kieskeurig met wat ze eten en gaan er ook eerst altijd aan ruiken voordat hij het op eet. Ook kalveren (jonge herten) moeten weten wat ze wel en wat ze niet kunnen eten, daarom moeten ze ook altijd eten naast de bek van de moeder.

Omdat de soorten planten niet het hele jaar groeien gaan ze na een paar weken of maanden andere soorten planten of dingen eten.

 

Een hert eet ongeveer:

62% bladeren en knoppen van bomen en struiken

10% grassen

16% kruiden

12% lagere planten zoals korstmossen en paddestoelen

Bladeren van bomen en planten eten de herten het liefst het hele jaar door. Ook houden de herten veel van de bladeren van de braam en de klimop. Tijdens slechte weersomstandigheden eten herten zelfs hulst en rododendronbladeren. In de herfst eten ze eikels en beukennootjes.

Het voedsel van een hert is heel gevarieerd. Een hert van 25 kg eet in 24 uur ongeveer 1,5 kg voedsel. Het is raar dat reeen juist goed groeien als er geen water in de buurt is. Je zal een hert dan ook niet vaak zien drinken. Omdat herten vroeg in de morgen opstaan en al de bladeren nog zijn bedekt met dauw, krijgen ze toch nog voldoende water binnen.

 

Grtz Lowryder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof me dat anders de konijnen er mee aan de haal gaan die beesten zijn dol op weedplanten in iedergeval die van mij wel

elk mannetje en stekje wat is voor hun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tegen konijnen zal laag gaas wel voldoen, maar ben het meeste bang voor wilde zwijnen en reeën dus. Hopen dat het niet op hun dinélijst staat. :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben wij wilde zwijnen hier in de buurt :P , maar voor de rest veel succes met je Guerillakweekje

 

En bedankt dat je die kemp vorig jaar er uit hebt getrokken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe was toen ook maar als test om te kijken of ie daar wou groeien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He gasten,

 

Ten eerste succes gewenst. Toch een paar puntjes; ze zijn al genoemd maar licht wordt denk ik toch een probleem. Daarnaast zag ik dat het bosgrond was, met mos. Dat is GEEN goed teken, te zuur, te donker. Niet om negatief te doen, maar als dit geen goede plek blijkt is er weer een jaar voorbij. Mischien een idee om nog een ander plek erbij te zoeken.

 

slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt nog potgrond in de grond daar en we hebben ook nog event. een andere lokatie, maar moeten daar eerst nog een kijken of dat wel een redelijke plek is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou ook eens wat kalk door de aarde kunnen scheppen, dat scheelt ook in PH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

ga jullie in het oog houden, wil ook eens proberen, maar hebben nog weinig plekjes gevonden die geschikt zijn.

We hebben wel al een bos gevonden met maisveld naast, het is privébos, dus we dachten om door dat bos te gaan en langs daar de mais in.

maar gaan ze daar dan water genoeg hebben(we kunnen daar enkel s'nachts bij), of zal de mais winnen?

 

blijf jullie volgen, en hoop te leren van u.

 

groetjes El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mais zal ik niet doen, tegenwoordig met al die vliegtuigjes/heli's van de politie die zien zo een afwijking in het maisveld. En ertussen planten zou ik ook niet doen want dan krijgen ze zeker te weinig licht.

Wat betreft de pH van onze grond kan wel eens wat aan de lage kant zijn omdat het in een veen/moeras gebied staat, alleen daarvoor hebben we nog een zak potgrond(light Sodiumcarbonate soil) staan met toegevoegde Na2CO3 dit is een hele zwakke base en zal de pH wel iets opkrikken.

 

mijn plan is trouwens ook dat ik van de zaden die ik dit jaar heb 5 in mijn tuin hou en als ik meer vrouwen heb gaan die naar de guerilla plek toe.

+1 vrouw gedeeltelijk bestuiven voor zaad voor volgend jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog ff een update hoe mijn plantjes het doen, ze staan ondertussen lekker te genieten van de zon en de wind. Jammer genoeg stootte een plantje te hard tegen de TL aan tijdens het verplaatsen van de planten naar buiten in de zon, zodat deze hierdoor is geknakt. :)

 

Hier de foto update van de plantjes tot nu toe:

gallery_11368_2876_428260.jpg

 

hier een foto van het geknakte plantje, zou het nog goed komen?? :o

gallery_11368_2876_62314.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...