Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

utrechtnoord

Wie Heeft Een Goed Paddo Recept :p

Recommended Posts

ik zoek een recept voor paddos zodat je de uber goore paddo smaak niet proeft

 

en ja ik weet dat het ook in chocolade bestaad maar dan ben ik nie zo fan van ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed fijnsnijden (het liefst zoveel mogelijk cellen kapot).. en dan door de vruchtenyoghurt. Je hoeft dan ook niet echt te kauwen aangezien je ze al goed kapot hebt gesneden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed fijnstampen in een mortier ofzo

 

dan in capsules-vb capsule vitamine c ,eerst wel leeggooien-

 

werkt erg goed

 

wel beetje afwegen enzo;zodat je nog enig idee van de doses hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze wel met knoflook en chilipeper, in de vijzel gedaan, dan als een pasta over een pizza margarita, beetje oregano, en thijm, nog even de oven in... niet echt een hele hevige trip, maar lijkt wel alsof je een soort "slow release" hebt, komt minder snel aan, en duurt ietjse langer, maar de top is dan ook minder heftig... misschien komt dit ook omdat ik wel ens vaker een klein zakje hawaiaanse heb genuttigd. je raakt er een beetje aan gewend, en lijkt t allemaal minder heftig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunt ze mischien op een pizza leggen? of door je spagettisaus ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen, verpulveren, ommeletbeslagje kloppen, erdoorheen roeren, space-ommeletje bakken. ;)

 

Nou weet ik niet zo 1..2..3 of er MAO-remmers in eiwit-/geel zitten, maar dat zou je dan uit moeten zoeken :P

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen en dan als je lekkere kleine paddo'tjes hebt even pure chocolade au bain marie smelten en zo opdienen met een een snufje cacao er overheen...

 

Perfecte truffels...

 

Kees.

 

Of gewoon rauw eten en 10x tegen jezelf zeggen dat je het lekker vind, ik was na 3x zeggen al om, vond ze vrij snel gewoon lekker, en ik ben geen champignons mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's in tempura beslag frituren,

 

Dan met een dipsausje (chilisaus, is lekker pittig, en je proeft geen paddo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopen je werkzame stoffen niet je vet in ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je neus dicht houden en snel eten, daarna goed wegspoelen met wat lekkers

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja ikzelf kocht altijd een goedkoop chocoladereepje bij supermarkt X en elke keer als er een stoeltje naar binnen ging, ging er ook een blokje chocola mee. Je tript er nog zwaarden van ook, omdat in chocola WEL MAO-Remmers zitten. Daarom zijn paddo-repen vaker een ook een stuk intenser ;)

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet met de blender doen ! ( staat op de gebruitsaanwijzing :P )

 

gewoon ouderwets met de mes op de snijplank.. in t water flikkeren en ballen tonen :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ;)

 

Misschien dopen in erg sterke knoflooksaus (met verse knoflook, dan stink je ook niet:P) of champignonnesoep maken? Of champignonne-ragout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet gaan verwarmen, maarja dat is mijn mening... Vaak genoeg maken mensen er thee van ofzo.

 

Of inderdaad je vermannen en gewoon opeten (valt best mee) of, en dat werkt het beste voor mij, fijsnipperen en door vla of yoghurt doen en opeten zonder te kauwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

capsules vullen is een beetje arbeid maar werkt echt wel

 

niks geen vieze smaak niks geen maagtoestanden etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is rectaal ook een optie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst papje van maken dan uitsmeren op een ouderwetse bezem...beetje fantasie laten werken ;)

 

 

 

je gaat in ieder geval als een speer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is rectaal ook een optie?

 

 

het is maar wat je fijn vind ;) een bakje paddo's is je reet _o-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's bah!

Ben er een keer flink van over me nek gegaan, dus dat is niks voor mij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja, was het vergeten te vertellen.

 

Door jouw topic maakte ik mijn eerste paddotrip (gisternacht) mee (in mijn droom).

 

Ik sliep dus en droomde dat ik paddo's at en ze waren lekker. Toen ik ze opat werd ik bang dat ik een bad trip zou krijgen, dus deed ik mijn ogen dicht. Toen ik ze na een tijdje opendeed, zag ik allemaal dansende paddestoelen, kleuren en dingen.

 

Echt een aanrader voor Ray.men aangezien die altijd op vreemde dingen wil trippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste en het heftigst is als je je paddoos fijn maalt en dan in jus de orange goed schudden nog beter schudden en dan zeven hoeft niet en trippen maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grapefruitsap... ;)

 

http://www.ergogenics.org/grapefruit.html

 

 

maakt niet alleen dianabol maar ook andere stoffen gemakkelijker op te nemen in het bloed via de slijmvliezen en spijsvertering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die grapefruitsap moet je dan wel eerst 4 uur van tevoren opdrinken (zeg 300 ml) en dan nog een keer mixen met paddo's

 

Anders is dat enzym niet helemaal afgeremd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...