Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

clio

Odorsok

Recommended Posts

Voor het kweken vind ik dat ding nog niet echt nodig. Ik heb in en uitblaas waar het niet boeit. Maar het drogen is een ander verhaal, daar mag wel een filtertje op af en toe! Dus ik ga een mooi droogkastje maken met een odorsok, binnenkort, als de stufi er weer is.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou met net niet doelde ik meer op,

Me kist staat harder te zuigen, plantjes zagen er wat minder uit,

 

Hing in een homebox xl waaruit al meerdere oogstjes waren gekomen, dus aan de tent lag t niet.

 

Moet zeggen dat we met drogen eigenlijk, toen was de odor erin gegaan, geen last hadden.

Twijfels kwamen gaanderweg steeds meer daarna.

 

Jongens, veel succes en ik wil niet negatief doen, maar voor mij is t niks.

Wil geen geneuk met filters.T moet werken en ik heb er niet veel vertrouwen in.

Zal best een goed werkend product zijn :verrygood

 

ik zet me centjes op een ander paard, een vertrouwd paard.

Can heet die knol.

 

Succes

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heb hem vandaag binnen gehad

ziet er goed uit enkelt het in elkaar zitten gaat zwaar verrot moet ik zeggen die stalen latjes/stangetjes die je in elkaar moet schuiven en dan rond moet buigen krijg je er haast niet in de eerst(bij de opening) gaat nog redelijk maar de 2de pffff heb half uur geprobeerd hem recht te krijgen en me vingers zijn blauw nu zit ie als nog beetje scheef maar laat het hierbij ben al 2 keer bijna door de sok heen geprikt dus laat het hierbij hij staat alsnog mooi strak

hoop dat ie beter filtert dan de montage

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm let us know how it works.

 

laat ook weten wat je setup is zodat we een beter plaatje krijgen ;) tnx

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een 365m3 buis en een cooltube 600watter

ik ben vanplan mee eerste kweek met heriuana te doen en te sroggen (hoop dat het lukt)

ivm de hoogte

 

weet neit zeker of je mij bedoelde over set up maar dit heb ik in iedergeval zit nu op relais te wachten voor me lamp en me zaadjes dan ken ik van start gaan

denk dat ik zoeen starters pakket van sannie neem

mischien het verstandigste als beginner

correct me if i am wrong

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou de gok niet wagen. Ga liever voor een carboriginal, gewicht is ook geen probleem meer dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het het odorsok verhaal wel officieel kunnen begraven - niks dan ellende over gehoord :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maat van mij is er niet tevreden van

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P OPLICHTERIJ

 

alleen maar klanten met ellende gehoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wil ik toch deze draad ff naar boven halen. Ik heb er ooit voor gekozen de odorsok te kopen voor mijn drooghok. Dit heb ik een jaar terug gedaan. In die tijd heb ik in mijn werkkamertje geen enkele keer last gehad van stank. En ik heb er wel mijn ruime buiten opbrengst van afgelopen jaar onder gedroogd. Daarna nog 2 oogstjes van binnen onder de tl.

Ik heb de kleinste variant toen gekocht, geloof een 225 kuub? Tezamen met een krachtige pc fan draait dit uitstekend. Nog geen enkele keer problemen mee gehad.

Wel kan ik mij voorstellen dat wanneer je een 600er hebt hangen en je wil de boel goed geurloos afzuigen dat een sok niet volstaat. Maar geloof mij, voor je drooghokje is het ideaal. Lekker licht, klein en dus gemakkelijk te verplaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een klein carbon filtertje is ook niet duur. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Je hoort mij ook niet zeggen dat het goedkoper is of wat dan ook, en ik denk dat ik in de toekomst ook weer zal kiezen voor een carbon, gewoon omdat deze een betere naam heeft, en ik dan een krachtiger fan kan gebruiken.

De odorsok is geinig, hij is compact en lichtgewicht. Dat zijn eigenlijk de voornaamste redenen waarvoor je een dergelijk filter zou willen aanschaffen.

 

Mijn advies: koop hem niet voor je hokje met 400er of 600er, maar wanneer je een drooghokje hebt en je hebt toevallig thuis een odorsok liggen en hij past toevallig, waarom zou je het dan niet doen? :tu :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Ik heb dus uiteindelijk de 335m3 gekocht. Hij heeft de eerste kweek in de zomer overleeft. Hij liet bij mij wel wat geur door, maar dit was eerder een ietwat muffe geur dan wiet, en hier in die studentenhuizen stinkt het stiekem altijd dus het valt niet echt op. Ondertussen draai ik alweer een tweede kweekje, de topjes beginnen nu goed te groeien (week 4-5) en het stinkt nog steeds niet, het verschil tussen winter en zomer is ook wel duidelijk qua geur. Zomers meer hars en dampt er ook meer weg vanwege de hoge temperaturen, nu valt het veel meer mee qua geur.

 

Goedkoop en max 2 kweekjes...

 

Toch ga ik volgende kweek waarschijnlijk voor de oude vertrouwde manier...doet het toch iets beter

 

groeten

 

greenthumb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...