Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Test: 1x Magus Warlock Feminised (+1 Herijuana En 1 Jackberry)

Recommended Posts

succes met je volgende ronde Warlock

 

eentje die ik cker ga volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knip ze met plezier Tomas, zou je graag een handje helpen. :lol:

 

groetjes Blowsterke :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag :lol:

T zijn toch aardige knotsen geworden.

Gewicht wordt toch ook door de trichomes bepaald?(grootte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update

 

Inmiddels is alles al een poosje droog en mogen de toppen curen in weckpotten..

 

gallery_6949_3823_65378.jpg

 

 

Een paar droge budshotjes..

 

gallery_6949_3823_69326.jpg

 

 

 

Herijuana

 

gallery_6949_3823_94217.jpg

 

 

 

Jackberry

 

gallery_6949_3823_72639.jpg

 

 

 

Warlock

 

In het kort de eigenschappen van de soortjes zoals ik die ervaren heb:

 

Warlock: Een krachtige high, die zeer ontspannen aanvoelt en geruime tijd aanhoud.. Ruikt zoet/zurig en een vleugje kruidig

 

Jackberry: Een heerlijke neutrale high, die je prima in staat stelt om nog iets te ondernemen, zonder dat je gelijk de weg kwijt bent.. Het aroma en de geur doen me een beetje aan rijp fruit denken, erg zoet.

 

Herijuana Deze behoeft weinig uitleg denk ik.. Zware bankzitter die elke spier in je lichaam doet ontspannen.. Perfect voor een loom avondje tv staren..

 

De zaadontwikkeling valt gelukkig erg mee, hier en daar een klein hard puntje maar het had erger gekund.. Ik ben dan enerzijds ook blij dat ik de warlock wat eerder heb omgehaald, ook al heeft het wel wat gewicht en compactheid van de toppen gekost..

 

Al met al wat het een moeizame ronde, maar toch ook weer interessant, en vooral voor een testronde zijn er denk wel belangrijke zaken naar voren gekomen, en als het goed is inmiddels ook verholpen in de nieuwe batches zaad. Voorts wil ik Gerrit (Magus) bedanken voor zijn positieve houding en betrokkenheid, iets waar veel zaadleveranciers/veredelaars een voorbeeld aan kunnen nemen :verrygood

Ook nog een big thank you aan de donateur van het extra groen, en alle andere meelevende/meelezende forummers.. :huh:

Tot zover mijn oscar speech, nu snel verder met de volgende ronde Warlocks, waar ik binnenkort een verslag van zal openen.

 

gallery_6949_3823_26412.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt er wat lekkere rokertjes aan overgehouden Tomas, ik ben benieuwd naar je Warlock batch#2 verslag. Als die probleemloos verloopt mag je wel een groter hok bouwen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag tomas :verrygood en met die potten heb je wel ff wat lekker te roken als ik dat allemaal hoor :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor! :verrygood kun je nog iets over de opbrangst roepen?

 

De Warlock smaak en werking klan ik onderschrijven. Je ruikt heel erg sterk de skunk er in door, heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In totaal is het een gram of ~160 geworden (plus nog wat popcorn).. Ongeveer 120 gram Warlock, 30 JB en 10 Herijuana..

 

Wat betreft het aantal watt dat erboven hangt natuurlijk behoorlijk teleurstellend, maar gezien de omstandigheden mogen we niet klagen.. Als ik nou 4 warlocks had gehouden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel Warlocks ga je in de volgende ronde kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer scroggen? Zal een aardige jungle worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren kreeg ik van tomas een paar wel riekende topjes om eens te kijken of hij zijn best had gedaan :D

 

Ik had de warlock van magus al een keer gerookt van gerrit zelf maar deze was een beetje te lang gecured en de smaak kwam ook niet lekker tot zijn recht.Deze is vers en groen en zal een beter indruk geven.De topjes zien er niet erg kompakt uit maar bestaan uit mooi opgebouwde wratten welke een mooi volume geven.Ik vind de warlock als plant een erg mooie opblouw hebben en kan me nu wat meer visualiseren hoe de toppen eruit zien :huh:

Ze knisperd lekker en geeft een fijne indruk bij het verbrokkelen.Tijd om op te steken.........

 

gallery_3_40_55321.jpg

 

De geur is zoals ik die graag heb niet te overdreven maar voldoende aanwezig om vol van te kunnen genieten.ze doet me bovenal aan skunk denken met zelfs een vleugje cheese.Een beetje zoet kruidig.

De smaak is lekker zacht met een tinteltje in de keel om de boel wat extra te prikkelen zodat je graag door wilt zuigen.Ze is op terwijl ik dit verslagje schrijf en ik moet zeggen dat ze prima te doen is overdag.Niet te zwaar maar rustig aan opkomend en netjes lang aanhoudend.

 

gallery_3_40_4539.jpg

 

Tomas en gerrit dat hebben jullie goed gedaan heren :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx san, mooi reportje, en ik kan me er goed in vinden!

 

inmiddels is een nieuwe ronde warlocks al in volle gang, hierr te volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Sannie,

 

Mooi verwoord, Ik kan mij er net als Tomas goed in vinden.

Misschien ervaar ik de sterkte van het aroma iets anders en ook het high (met name het tempo van opkomen, persoonlijk evaar ik vrijwel direct een sensatie in het voorhoofd)), maar dat kan natuurlijk ook per fenotype iets verschillen.

Verder klinkt het spot on en zou het zo een van mijn betere stekken kunnen zijn (het feit dat ze herma trekjes heeft even terzijde :verrygood ).

 

@ Tomas, Bedankt voor het verslag.

Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen gedurende dit kweekje, ik hoop dat je huidige net zo spannend is om te volgen, maar dan wel in positieve zin ;)

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...