Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Test: 1x Magus Warlock Feminised (+1 Herijuana En 1 Jackberry)

Recommended Posts

Ik zou me er ook geen zorgen over maken. In de bloei zal het redelijk normaal gaan. Hoogstens moet je straks al je planten af om overtollig pluis te dieven. Het zou juist mooi zijn als blijkt dat het bevorderlijk is voor het aantal gram/plant/W. De moeite waard om af te kijken, al is het voor mij makkelijk praten, ik hoef jouw electriciteit niet te betalen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx gasten.. Ik ben al wat bekomen van de schrik, maar geloof me, die 'bolletjes', leken verdacht veel op aanstaande mannelijke bloemen!

 

Ik zal ze wel wat moeten dieven, het zijn al flinke struiken aan het worden, maar da's geen probleem. Liever wat teveel dan te weinig plant. :spliff:

 

@whazzup aan die dikke bulten van fotografe (;)) moest ik ook denken.. Da's het mooie aan zaadplanten, je kunt ze nog compacter houden dan stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En anders plaken we er een paar tieten op.

Is bij Kelly ook gelukt :spliff:

 

 

Maar snap wel ff dat je schrikt.

Nou steek er een op voor de stress.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ LordQuas,

 

Bedankt voor je sympathie, maar die conclusie heb ik zelf nog niet getrokken.

De mutatie is als zodanig hoogstens een minpuntje op esthetisch gebied maar lijkt de gezondheid van de plant in het geheel niet te beïnvloeden.

Toegegeven, op dit moment bezorgt het een aantal kwekers enige paranoia (mijzelf incluis) maar mocht dit ongegrond blijken kan deze eigenschap in de soortbeschrijving vermeld worden zodat nieuwe kwekers er op voorhand mee bekend zijn.

Anders word het als enkele alsnog mannelijk blijken te zijn, en geen zeldzaamheid/uitzondering vormen.

 

In dat geval word het "back to the drawing board" of op weg naar de rechtbank voor een faillissementsaanvraag, whatever comes first :spliff:

Sorry, had niet gelezen dat die ene die eerst vermoedelijk mannelijk was dezelfde was als die met de uitschieter in de oksel. Gelukkig maar dat het geen man was. Ik ben benieuwd naar wat ze gaan doen in de bloei. (Zeker na het zien van die top in whazzup's topic.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe komt je bekend voor?

gallery_5211_3806_39301.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar dagen bloei nu.. ze groeien als gekken :spliff:

 

gallery_6949_3823_78569.jpg

 

 

Ik heb de grootste uitschieters een beetje gedrukt met ijzerdraad, anders wordt het straks te hoog.. Ook handig om de open plekken op te vullen..

 

gallery_6949_3823_81036.jpg

 

 

gallery_6949_3823_3614.jpg

 

 

gallery_6949_3823_105398.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe volgens mij krijg je je hokje wel vol tomas :spliff:

 

denk echt dat je bodemverwarming ook goed werkt, bij mij is het koeler onder ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe volgens mij krijg je je hokje wel vol tomas

 

We zijn 4 dagen verder en inmiddels is het hokje al zo goed als vol :bier

 

gallery_6949_3823_63856.jpg

 

 

Ze zullen nog wel even doorgroeien dus ik ben een beetje aan het buigen geweest, en ik sluit ook niet uit dat er in een later stadium hier en daar wat geknakt gaat worden..

Ook heb ik onderin al het een en 't ander weggedieft.

 

gallery_6949_3823_43017.jpg

 

gallery_6949_3823_119437.jpg

 

 

gallery_6949_3823_156636.jpg

 

 

gallery_6949_3823_99042.jpg

 

 

Nog geen (voor)bloei geconstateerd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere struiken hoor!

 

Je zult binnenkort toch wel bloei verschijnselen moeten zien denk ik.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jopie leuk dat je meekijkt..

 

Gisteren heb ik bij 1 Warlock vrouwelijke voorbloei geconstateerd :bier

 

Heb er wel vertrouwen in, maar die 'balletjesachtige' dingen in de oksels blijven freaky. (en misleidend)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel mooie struikjes hoor :D

Nu maar duimen op 4 echte vrouwen :bier

Succes!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 vrouw

3 mannen

 

;)

 

Had ik ze er nou maar eerder uitgetrokken toen ik aan het geslacht twijfelde.. Precies de planten waarvan ik vermoedde dat het mannen waren, zijn dat ook.. so much for feminised zaad. Helaas.

 

Twijfel nog wat ik nu zal doen, waarschijnlijk span ik een netje en probeer de ruimte zo goed als het kan op te vullen, of zet er nog wat stekken bij ofzo..

Foto's kunnen uiterlijk dinsdag (ivm tijden lamp) maar het is overduidelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig tomas ;)...

 

Er zijn veel goede resultaten met feminized, maar ook veel slechte, helaas is hier niet veel over te zeggen... Behalve meningen.

 

Netje vol laten groeien duurt wel lang, of valt dat wel mee ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klok staat al bijna 2 weken op 12/12, dus erg lang doorgroeien zit er ook niet meer in.. Het is nu roeien met de riemen die ik heb.. Of ik moet de kweek afbreken, maar dan heb ik een hele hoop tijd (+stroom) voor niets geinvesteerd. en uiteindelijk nog niks te roken..

 

Wel heb ik er van geleerd dat bij een setup met een beperkt aantal planten uit zaad kweken altijd risico met zich meebrengt.. Al had ik hier absoluut geen rekening mee gehouden, heb (op fora) namelijk nog nooit vrouwelijk zaad gezien waar (zoveel) mannen uitkwamen, hoogstens hermafrodieten..

 

Ook spijtig voor Gerrit, het is nu duidelijk dat dit zaad niet erg stabiel is, 99% vrouwelijk gaat helaas niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

ja das wel jammer, maar wel een eerlijke en leerijke test!

Dat is idd een lastige keuze, maar nu je zo ver bent wil je die warlock wel proeven toch ? :bier rauw zelfs ;)

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer Tomas! Heb je foto's gemaakt ook van de mannen? De resulaten zijn inderdaad erg wisselend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je Tomas maar goed, we wisten dat het een test was. Ik breek mijn kweek niet af denk ik, ik zet er wat verse zaailingen bij tzt, dan maar in 2 delen oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeb dit had Gerrit ook niet in gedachten boys.

 

Jammer maar is gebeurd. Ik hoop niet dat ze al in de verkoop waren, want dat zou nog vervelender voor gerrit zijn.

 

Nou laat maar eens zien wat jij er van maakt Tomas. Succes!!!

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Tomas,

 

Wat een drama dat het nou net bij jou zo onvoorstelbaar beroerd moet uitpakken.

Een enkel mannetje had ik nog wel kunnen verklaren, maar in dit geval sta ik echt met de spreekwoordelijke bek vol tanden.

Ik kan op dit moment ook slechts speculeren omtrent de oorzaak dus daar waag ik mij maar niet aan, hopelijk brengt de test op de 2e batch wat meer duidelijkheid wat dat betreft.

 

Of het voor jou de moeite is om met dit ene plantje door te gaan kan ik natuurlijk niet bepalen.

Ik kan alleen zeggen dat er niet zo heel veel groei meer is te verwachten en dat de opbrengst niet boven de 200 gram zal komen.

 

Ik hoop dat dit slechte resultaat je er niet van weerhoud om in de toekomst nogmaals vanuit zaad te kweken.

Ik wil ook graag benadrukken dat dit resultaat alleen iets zegt over mijn werk en dan met name deze (test)batch.

Het is niet reëel om dit als representatief te zien voor gefeminiseerde/female zaden in het algemeen, zo heb ik bijvoorbeeld tot op heden nog geen enkel negatief bericht gelezen over de nieuwe female lijn van Paradise.

 

Jammer maar is gebeurd. Ik hoop niet dat ze al in de verkoop waren, want dat zou nog vervelender voor gerrit zijn.

 

Nee, ik verkoop niets waarvan ik de kwaliteit niet kan waarborgen.

De release stond gepland voor Januari maar word nu ten minste uitgesteld tot de testresultaten van de huidige voorraad bekend zijn.

Als ook hier een teleurstellend resultaat uit volgt word het hele female project geannuleerd.

Bij een resultaat van minder dan 95% vrouwelijk zie ik geen enkel nut in het voeren van een Female lijn, ik was namelijk niet van plan om ze voor een koopje aan te bieden.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

Het is pech ja, shit happens.. Ik wens je bij deze alvast veel succes met de 2de batch, en hoop dat deze wel brengt wat je verwacht.

 

Ik hoop dat dit slechte resultaat je er niet van weerhoud om in de toekomst nogmaals vanuit zaad te kweken.

Ik wil ook graag benadrukken dat dit resultaat alleen iets zegt over mijn werk en dan met name deze (test)batch.

Het is niet reëel om dit als representatief te zien voor gefeminiseerde/female zaden in het algemeen, zo heb ik bijvoorbeeld tot op heden nog geen enkel negatief bericht gelezen over de nieuwe female lijn van

 

Dit was zeker niet de laatste keer uit zaad, zaadplanten blijven favoriet, maar zoals voorheen enkel nog buiten.. Aangezien ik maximaal 5 planten in mijn hokje wil hebben is het lastig om uit zaad te kweken, alleen vrouwelijk zaad zou een optie kunnen zijn, maar zelfs dan blijven er risico's aan kleven, dus ik ga voortaan weer verder met stekken.

 

Een kleine impressie van de massamoord..

 

gallery_6949_3823_55239.jpg

 

 

Een bloedende Warlock..

 

gallery_6949_3823_141451.jpg

 

 

hoezo zonde?

 

gallery_6949_3823_19348.jpg

 

 

De enige overlevende is met stalen pennen vastgezet om wat de breedte in te laten gaan, en zodat het netje er gemakkelijker over kan.. Ze zijn er inmiddels ook alweer uit.

 

gallery_6949_3823_68135.jpg

 

 

gallery_6949_3823_116708.jpg

 

 

Dikke stam.. dat dan weer wel..

 

gallery_6949_3823_30494.jpg

 

 

gallery_6949_3823_141083.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zo, zo, zo leeg :bier ;) ...

 

Wat zal de leegte vervangen ? Misschien nog een paar sativa's op 12/12 er bij zetten en kijken wat het wordt ?

 

Kees.

 

EDIT: Het is gewoon eng, ik leef met je mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ai ai,

Misschien opvullen met een SOG van stekken?

En anders een paar zaden op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier jammer..

Op naar de volgende

 

Sweet Seeds moet je zeker es proberen, die black Jack ziet er wel een vette soort uit ;)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweetseeds idd..

Hun Black Jack heb ik goeie ervaring mee..

 

3 zaden besteld, 1 ontkiemd, 1 vrouw, en een hele mooie!

 

maarja als je met stekken verder gaat begrijp ik dat ook hoor..

Het is gewoon dikke pech geweest..

laat het je aub niet weerhouden ander feminised zaad te kopen/testen

want dan zaai je die toch buiten en neem je stekken voor binnen :bier

;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...