Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Politie Pakt 'patser' Auto's En Geld Af

Recommended Posts

Politie pakt 'patser' auto's en geld af

 

De politie heeft in Zandvoort een 'patser' twee dure auto's en 14.000 euro afhandig gemaakt.

 

Slecht voorbeeldDe 45-jarige man uit Zandvoort is opgepakt in het kader van het Project Ongebruikelijk Bezit, ook bekend als het 'Patserproject'. De politie richt zich daarmee op mensen die dure spullen hebben die ze eigenlijk niet kunnen betalen. De luxe zaken zijn vaak afkomstig van crimineel gedrag, en justitie vindt dat de 'patsers' een slecht voorbeeld zijn voor jonge mensen in hun omgeving.

HennepDe opgepakte man wordt verdacht van het witwassen van geld. Hij heeft al ruim tien jaar een uitkering; zijn 'extra' geld kwam van de (tussen)handel in hennep, zegt de politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hypocriete kutzooi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel leuk eigenlijk, op tv schotelen ze ons allemaal dure auto's, lekkere wijven voor, als je naar de gemiddelde politieker kijkt, allemaal goed betaald.

 

Maar de gewone mens, ho ho! Hij betaald toch ook belastingen, tax, inschrijvingsgeld op die auto? Zou hij dat niet in vermindering kunnen brengen op zijn boete 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat duidelijk dat hij een uitkering heeft. Als je een uitkering hebt en vervolgens een vette bolide en een plasma tv in huis hebt dan valt dat niet te rijmen. Hij heeft er duidelijk voor gekozen om op te vallen, en da's in nederland niet slim. Maar goed, hij heeft groene vingers, dus werken in de tuinbouw in plaats van een uitkering trekken is een optie. Hij heeft de belastingbetaler zo'n 168.000 gekost, dus om nou direct medelijden met 'm te hebben :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie zegt dat hij die auto niet gehad heb van iemand en die tv ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

razor in vele gevallen als deze ben ik het met je eens. de meeste mensen die leven van een uitkering en niet als laatste beroep een hoge functie hebben mogen bekleden hebben in dit geval niet zo'n bak en stapel geld bij zich, ik sluit me voor 99% bij jou aan als die kerel in staat is om te werken moet die dat doen vind ik. ik vind het anders een lui persoon die geld probeerd van ons alle af te troffelen via de belasting ( geld dat van ons alle vandaan komt ).

 

mocht het nou net een geval zijn dit valt onder de 1 % en mocht die dus echt niet kunnen werken en dat hij als tussen handelaartje fugureerd tsjaa kan ik het nog niet eigenlijk met hem eens zijn maar begrijp het wel, het is moeilijk om tegenwoordig va een uitkering rond te komen!!!!

 

mocht die trouwens om de een of andere reden het toch voorelkaar weten te krijgen dat hij rooitjes heeft kunnen sparen en een patser bak bij elkaar heeft weten te sprokkelen ( wat ik eigenlijk onmogelijk acht maar ja wie ben ik ) dan hoop ik voor hem dat het snel weer goed komt en dat die weer snel de'patser' mag uithangen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha deze rukker rijdt rond in een dikke bak twee dikke bakken van het geld van de Nederlandse belastingbetalers, en de helft van jullie prijst hem er nog voor in de hemel ook. Ik vraag me af of jullie er hetzelfde over zouden denken als hij ipv wiet heroïne zou verhandelen. Het lijkt me redelijker dat hij niet werkt omdat hij niet wil dan dat hij niet 'kan' werken hoor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zie je t nou.....we mogen niets berijken in dit k*t land

Correctie, we mogen onszelf niet "berijken".

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha deze rukker rijdt rond in een dikke bak twee dikke bakken van het geld van de Nederlandse belastingbetalers, en de helft van jullie prijst hem er nog voor in de hemel ook. Ik vraag me af of jullie er hetzelfde over zouden denken als hij ipv wiet heroïne zou verhandelen. Het lijkt me redelijker dat hij niet werkt omdat hij niet wil dan dat hij niet 'kan' werken hoor. :)

 

 

 

waar maak je je druk om ,anders geeft de regering dat geld wel aan wat anders uit

 

dus qua belasting zal je heus niks merken hoor.

 

denk je dat als al die dealers gepakt worden jij minder belasting gaat betalen :)

 

denk het niet

 

grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry lui, maar ik heb een schijthekel aan dit soort mensen (even ervan uitgaande dat de berichtgeving op waarheid is berust)

 

Al 10 jaar een uitkering ( geen wao ) en dan in twee patserbakken rondrijden? Ik begeef me al bijna 20 jaar op de arbeidsmarkt en ik kan dat niet betalen. Ga nu niet lopen schreeuwen: moet je beter werk zoeken.......

Een uitkering vangen en tegelijk boven modaal leven vind ik crimineel gedrag.

Maar goed , hij kiest er wel voor en dan moet je niet gaan zeuren als er opgepakt ( en afgepakt) wordt.

Had ie nou zijn uitkering opgezegt dan is het in mijn belevingswereld een heel ander verhaal. Wiet kweken en verhandelen vind ik geen crimineel gedrag. Dat je er zoveel geld mee verdiend dat is de schuld van de overheid zelf. Legaliseer en ga belasting heffen zeg ik dan.

 

Hetzelfde geld voor wao ers die altijd maar bijklussen.....kun je nu wel of niet werken???? ben je zo ziek of stel je jezelf aan? maar goed das een andere discussie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad hollandcam, hij hoeft maar even een verklaring van onvermogen te halen op het gemeentehuis en duurbetaalde advocaten liggen aan z`n voeten.

Eenieder heeft immers recht op verdediging ?

Behalve mensen zoals jij en ik. Werk, inkomen (eigendom?) en een rechtsbijstandsverzekering die geen dekking geeft in strafzaken (waar je uiteraard pas achter komt zodra je voor een verkeers"misdrijf" met justitie in aanraking komt). Dus ga je zonder advocaat. . . .

Rechtsgelijkheid my ass !

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je als 'beroep' de wet overtreed, en dus crimineel bent. Moet je rekening houden met je beroepsrisico.

 

En de opmerking over dat je het verschil van die uitkering niet zou merken is natuurlijk dikke onzin. Een heel groot deel van de belasting wordt namelijk opgemaakt aan uitkeringen. Het nut van rijksuitgaven wordt vaak pas duidelijk als ze niet worden gedaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Over het algemeen vertoeven we eigenlijk juist daarom niet zo vaak op Zandvoort. Je hebt daar zo veel van die patsers rondrijden. :)

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat die gast gepakt is. Ik heb sowieso een schurfthekel aan iedereen die een onterechte uitkering plukt. En iedereen die vind dat het niet uit maakt, ga eens werken dan!

 

Als je een leuke handel opzet, prima, dat is de nederlandse ondernemingsgeest zeg maar. Maar niet als je daarnaast vrolijk je hand op houd. Rot op zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit ook echt niet kunnen.

Ik ken wel meer mensen die gewoon onterecht uitkering trekken, en die dit hun hele leven lang willen blijven dan.

Geen scholing, geen werk, dat is allemaal te veel werk.

Liever thuis zitten en bier zuipen, bah ik kots op zulke mensen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voll mee eens .

 

wij moete ook werken voor de kost

als je kunt kweken dan kan je ook werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...