Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Turbo Power, heb de post al aangepast

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rectaal inbrengen kan ook nog maar daar moet je wel voor in zijn en het hoeft niet.

 

P

 

 

gelukkig!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op dit forum (Zif, bijna 38, gescheiden, vader van 2 jongens rond de 10 jaar) en besef me net dat het best grappig is om met iets kennis te maken, waarmee de topicstarter bijna 16 jaar geleden kennis heeft gemaakt en bijna 6 jaar geleden een topic heeft geopend, welke voor mij nu nog een mooie tutorial is geweest :(

 

Ik blow nu zo een 24 jaar van mijn leven en ben onlangs in aanraking gekomen met het heerlijke tripmiddel 2cb! Ik ben daar een paar keer keihard op gegaan, van de lichtgevende blauwe/groene golven en tingelgeluidjes, tot het niet meer van de trap af kunnen lopen omdat de muren dicht zaten (dat was mijn eerste trip op 80mg 2cb in poedervorm). Ik heb ook altijd een tic met een trip, meestal muziek, de laatste keer was ik in Den Haag en zag ieder keer wanneer ik uit het raam keek een vliegtuig vliegen xD Vorige week vrijdag, zondag en maandag ben ik wezen stuiteren op 2cb, mijn collega vroeg of ik wel eens DMT had gebruikt en zodoende ben ik op dit forum en topic terechtgekomen.

Ik ben nieuwsgierig geworden naar de werking van DMT en heb een paar weken geleden MHRB besteld, purple pink. De eerste extractie verliep volledig volgens plan, ik had een paar glaasjes vol hyperspace :P :D

Vervolgens was ik zo slim om deze te snel te willen drogen en heb 1,3 gram DMT laten smelten bij de verwarming (dat ding straalt toch meer warmte uit dan je denkt). Dom dom dom, volgende keer beter... ik heb wel wat van dat gesmolten spul in mijn speciaal daarvoor aangeschafte bong gerookt, maar behalve dat ik er flink high van werd, gebeurde er vrij weinig. Na de tweede keer mislukt spul te hebben gerookt, heb ik nog wat "witte DMT" uit mijn glaasje

kunnen schrapen en heb dat anderhalf uur na de laatste poging zitten wegdampen. Het is inderdaad even iets dat je door moet hebben, wel dampen, niet roken ^^

Toen ik dat gerookt had, ben ik naar mijn bed gestrompeld en het begon te brommen in mijn hoofd... het was vrij laag en ging langzaam hoger in frequentie. Als ik mijn ogen dicht deed en me erop concentreerde, kon ik wat ronddraaiende passerbloemen onderscheiden. Op het moment dat ik het gevoel had dat ik "los kwam"', vlak voor het "pats-moment" (omschrijf ik dat goed?) werd het weer minder... :lol:

Ik had bedacht dat ik wat teveel triptamines had genomen de laatste week en wacht er nog even mee.

Wat ik mooi vind en waar ik topicstarter dankbaar voor ben, is de heldere en goede uitleg over hoe je dit moet maken. Ik heb precies gedaan wat er stond en het het werkte geweldig, behalve dat het drie keer is misgegaan:

De eerste keer smolt het omdat het te warm werd (1,3 gram uit 100gram MH, dat is smerig roken en het is al zo smerig... doet me denken aan de geur van gesmolten teer op een asfaltweg in een hete zomer :)), de tweede keer wilde ik meer maken, had een liter water genomen, 135 gram NaHO en 130 gram MH, maar daar kwam weinig uit. Het beetje dat ik eruit kreeg dat heb ik laten drogen, na het drogen gezuiverd met ammoniak en in de vensterbank, bij het open raam neergezet in een koffefilter, wat vervolgens het raam is uitgewaaid xD Ik had de pot nog niet leeggegooid, ff wachten voor de tweede extractie, waarbij ik de nafta verdeelde over drie potjes (ik ben naar de stad geweest voor pipetjes, 2 uur gezocht en niets gevonden, bleek de DA om de hoek mooie, glazen pipetjes te hebben :D). Eén van de potjes viel van tafel over mijn broek heen, dat kostte mij een derde van de tweede extractie. Het mocht gewoon niet zo zijn! Ik had een kilo MHRB PP besteld en heb er nog maar 0,1 gram DMT uit gehaald die er mooi wit uitziet...

Maar goed, alle begin is moeilijk en ik heb gisteravond nieuwe zooi gemaakt, waar ik vandaag mee heb zitten klooien met nafta, heb drie potjes in de vriezer staan waar nu al (na 6 uur) mooie kristallen in aanwezig zijn ;)

Ik hoop op zo een 1,2 gram witte, zuivere DMT en ga hier zeker mijn ervaringen met dit mooie goedje delen! Blunders heb ik gemaakt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan :)

Met 2cb heb ik altijd het volgende:

De eerste keer dat ik tripte op 2cb had ik: Met mijn ogen dicht viel alles uit elkaar, tot de atoom, inclusief ik. Dat was best eng en ik deed mijn ogen weer open, wat resulteerde in een fontein van lampjes en lichtjes (mijn versterker stond nog aan en het was verder donker in de kamer). Ik deed mijn ogen weer dicht en liet het gewoon maar gebeuren.

Toen het helemaal donker was werd ik letterlijk gelanceerd, ik had een gevoel van eindeloze snelheid, maar zonder visuals... dan ging zo een keer of drie, totdat ik pijn in mijn kaken kreeg en begon te zweten, daarna verviel ik weer in een spel van dansende lichtjes, belletjes (een soort continu getingel), golven en muziek. Zo heb ik een nacht liggen stuiteren op 80mg 2cb in poedervorm (2 caps van 40mg). De tweede keer had ik bijna hetzelfde, alleen zonder het uit elkaar vallen, de derde keer idem dito, maar met een vrij zware bodyload en enorme koppijn aan het eind, de vierde keer met mijn broertje, dat was lache! Met iemand samen trip je weer heel anders dan alleen (alhoewel alleen trippen errug chill is).

Alleen het onrustige gevoel aan het begin en eind van de trip vind ik onprettig. Je hebt de hele tijd het gevoel iets te moeten doen, licht uit, blow draaien, drinken pakken, koud>dekentje pakken, o ja, blow draaien, shit, nog steeds dorst... waarom is het zo donker? hup, licht weer aan. Tv kijken, nee niet leuk, aaah, dit is para om naar te kijken! Muziek! Waar is de muziek? pc aan, muziek draaien... aaah... dat is beter... damnz, ik word moe, mijn ogen branden... ff goed dichtknijpen, pfff, wat heb ik het warm! dekentje weg... muziek afgelopen, ow ja, ik was een blow aan het draaien, wacht, eerst drinken pakken. Opstaan, wow... ff topzwaar! Ok, ik heb drinken, blow draaien, damnz, tis warm, raam open, blow aansteken, waarom is de muziek afgelopen? Nieuwe muziek opzetten, brr, koud, dekentje pakken, want tijdens het roken moet het raam open, moe... even mijn oogjes dicht. Mmmm, wat voel ik me blij, helemaal blij en het golft.. weet je wat? ik doe de radio aan en ga even op bed liggen. Grote licht in de woonkamer aan, deur van de slaapkamer open, net genoeg licht, de muziek hoorbaar. Lekker liggen... hé, de muziek klopt niet meer.. hahaha... dit stukje dat ik nu hoor had eerst moeten komen... en het gaat langzamer... de muziek is geen muziek meer, maar een verzameling van losse geluiden, ieder hun eigen melodie spelend en het draait langzaam weg in een kolk van zachtgroene en babyblauwe golven... iedere toon heeft zijn eigen plek en kleur, mmmm... de muziek... en dan ga je een paar uur lekker en na een uur of 5 dan begint het onrustige weer, je bent het ook een beetje zat, je raakt vermoeid en een bakkie koffie zetten is geen avontuur meer, maar een noodzaak... het golft nog een beetje na en als je je daar nog even aan kan overgeven, hangend in een zacht kussen, is er niets aan de hand. Ik probeer me dan vaak uit de trip te knokken, wat een beetje een drukkend en gestrest gevoel geeft, daar moet ik nog even mee leren omgaan... ik wil ook eens flink aan de LSD, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden :) Alles op zijn tijd!

Edited by DarkZifnab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaargh, gisteren de boel te drogen gelegd, op de kast, buiten bereik van kinderen, maar helaas wel binnen bereik van warmte! De warme lucht bovenin mijn kamer was warm genoeg om een halve gram DMT weg te doen smelten, maar ik heb de boel weer opgelost in (iets verwarmde) nafta en weer in de vriezer gezet, ieder kristalletje dat er weer uitkomt is minder verlies (ik had begrepen dat je de boel weer kan oplossen en herkristalliseren in iets verwarmde nafta, iets verwarmd, zodat het een beter oplossend vermogen heeft).

 

Wat mij wel opvalt is dat de boel wat plakkerig is, zeker nadat het uit de vriezer is gekomen. Wat is nu het beste? Direct de boel uitschrapen en in een koffiefilter te drogen leggen, of de boel laten uitdampen in het glas en de kristallen ná het drogen uit het glas halen?

 

Ik laat ze iig in het filter drogen tot ze niet meer blijven plakken en zuiver ze daarna met ammoniak, waar ze idd iets witter van worden, maar het scheelt niet zoveel, dus de methode van extraheren is op zich wel goed!

 

En hoe bewaar je dit spul het beste? Ik heb het nu in een plastic doosje in de koelkast gelegd, dat smelten ze iig niet meer, in de vriezer lijkt me wat overbodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo!

ik had nog eens een vraagje over die ether.. we hebben de laatste keer (Tendo) petroleum ether gebruikt als ontvetter, dit ging even goed als terpetine

maar die ether die ze op het begin bespreken die je kunt halen in een foto speciaal zaak.. zijn dat die flesjes van 100ml?

 

zoals deze?

http://www.bol.com/nl/p/tendo-ether/920000..._specifications

 

had op een andere site de .pdf kunnen downloaden met alle informatie erin maar kan geen enkel andere stof vinden daar dus is dit dan het beste wat je kunt gebruiken ?

 

http://content.agorahealthcare.nl/pdf/868629.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het lijkt mij wel de juiste ether. Hoewel.. Normaal gezien verzend men geen ether met de post, omwille van ontploffingsgevaar...

 

Nee, je gebruikt het niet als ontvetter, net zoals je je terpentine of petroleum ether niet als ontvetter gebruikt. Je gebruikt het als solvent, oftewel oplosmiddel. Wil je ontvetten, dan doe je dat met ammoniak geloof ik.. Alhoewel mij dat persoonlijk niet echt nodig lijkt..

 

Mijn ervaring met ether is dat het niet zo goed werkt als wasbenzine (terpentine gebruik ik zelf niet, petroleum ether ook niet), en wel om volgende redenen:

 

-Je moet met ether verdampen ipv vriesprecipiteren, dat ruikt ten eerste zeer sterk, waardoor je genoodzaakt bent om midden in de nacht te gaan verdampen wil je de buren niet alarmeren (als je dichtbevolkt woont toch), en ten tweede krijg je eerst een slurrie, die niet wil kristalliseren, dus moet je weer herkristalliseren in wasbenzine of terpentine, en ben je dus eigenlijk je tijd aan het verdoen, geld aan het wegdampen, en nog minder ecologisch aan het werken. Over dat ruiken, niet al te licht opvatten, een ziekenhuislucht door zowat een heel appartementsblok krijg je al door minder dan een shotglaasje ether te verdampen, en we hebben het toch over iets grotere hoeveelheden;

 

-Je ether lost niet enkel DMT op, maar schijnbaar ook een kleine hoeveelheid jungle spice, hoewel ik dit niet uit eigen ervaring kan bevestigen;

 

-Ether vormt sneller emulsies met je natronloog/mimosa oplossing, waardoor je oneindig lang kan wachten op een scheiding. Zout bij gooien zou moeten helpen, maar deed het bij mij niet, uiteindelijk heb ik het opgelost door er wasbenzine aan toe te voegen, waarna ik alle wasbenzine en ether heb moeten uitdampen en de slurrie moeten her-Xen met nieuwe wasbenzine (wasbenzine mengt met ether, is niet meer te precipiteren omwille van groot oplossend vermogen van ether, zodoende..);

 

-Ether vormt onder invloed van licht en warmte ontplofbare esthers, en vermits ether zwaarder is dan lucht, poelt het samen op de laagste plaats, waar het een mooie concentratie kan vormen zonder dat je het doorhebt.. ;

 

Wil je toch ether gebruiken, ga dan even langs je apotheker om de hoek, vraag voor ether, en zeg er dan nonchalant "doe maar 500 milliliter" achteraan, heb je gelijk je flesje, aan een mooie prijs, zonder vragen. En wil je niet die rare blik van de apothecaris, dan ga je langs een paar apothekers voor telkens 100 ml..

 

Als je het mij vraagt, hou het bij wasbenzine.. Minder schadelijk dan terpentine, geen residu bij verdamping (in tegenstelling tot sommige terpentines, of misschien wel allemaal?), verdampt 4x sneller dan terpentine, wat handig is bij het maken van Changa, en makkelijk bij het vriesprecipiteren. En je kan het telkens hergebruiken, dan heb je daar ook geen verlies meer na de eerste keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt kutvogel!!

We hadden bij de laatste extractie ook wasbenzine gebruikt en zullen dit nu weer doen.. inmiddels zijn we alweer een paar maanden verder en eindelijk weer nieuwe boomschors binnen! ;)

1 kilo nu ipv 250 g dus nu gaat het hopelijk iets beter, we hebben nu ook betere weckpotten besteld enz dus ja :wave:

 

maar kutvogel ik had nog paar vraagjes, (of iemand anders die antwoord weet haha)

het mengen van de nafta met de boomschors door heen en weer te gaan, het is volgens mij wel hoe harder je schud hoe langer het duurd om weer te scheiden.. (logisch)

de truc is dus min of meer om het zodanig te ''schudden'' / bewegen zodat het binnen 15 mins weer gescheiden is?

bij ons duurde het scheiden soms veel langer, betekent dit dat we te hard geschud hebben toch?

 

is het ook verstandig om misschien in het begin even iets harder te schudden zodat het meng en daarna een stuk voorzichtiger?

of gwn langzaam de lagen in elkaar laten gaan?

 

ik zag een poosje terug een filmpje (heb nog gezocht maar kon hm nie meer vinden helaas) van iemand die redelijk hard schudde maar het eerst in de wasbak met warm water heeft verwarmt en het ook warm terug zet om te scheiden,

dit heb ik dus ook geprobeerd en het is wel aannemelijk dat het scheiden sneller gaat wanneer de inhoud warm is.. heb jij al eens van deze methode gehoord?

 

 

 

goed, straks weer het eerste mengsel maken en 24 uur laten staan zoiezo :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ja heb er wel eens van gehoord, maar mij lijkt het maar niks.. Ik SCHUD nooit. Ik wentel, draai, tuimel, al wat je maar wilt, maar ik schud nooit.

 

Volgens mij is de truc dat je de lagen nooit echt laat mengen, maar dat je de vloeistoffen, terwijl ze van elkaar gescheiden blijven, in beweging brengt, en zodoende komt de dmt, die in suspensie in het water hangt (onopgelost), aan het wateroppervlak in contact met de wasbenzine, waarin de dmt goed oplost, zodoende wil hij uit het water, en blijft hij in de wasbenzine.. Weet niet of het zo duidelijk is??

 

Dus nee, het is niet bepaald verstandig om eerst ff hard te schudden.. Best alles zo rustig mogelijk, 10 minuten lang wentelen en doen, en ik doe het gewoonlijk met meerdere potten, en dan 2 potten tegelijk schudden. Dus ik begin te wentelen, na 10 minuten pak ik de volgende 2, en nog eens 10 minuten later kan ik terug de eerste 2 nemen. Dus doe je het goed, zijn ze na 10 minuten terug gescheiden. En dat dan 4x, daarna je wasbenzine eraf halen, en dat hele proces nog eens 2 of 3 keer herhalen met nieuwe of uitgekristalliseerde wasbenzine..

 

Grtjs!

Edited by kutvogel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je te hard schudden dan? Lijkt me niet, het zal alleen wel langer duren voordat de vloeistoffen zijn gescheiden. Maar je weet wel zeker dat het goed gemengd is B)

(EDIT: Schudden is zoals kutvogel hierboven zegt idd niet het goede woord. Maar bij mij mengen de lagen wel degelijk.)

Warme nafta neemt meer DMT op dan koude, daarom kristalliseert het ook in de vriezer. Als je verwarmd met bijv. een warme wasbak heb je dus minder nafta nodig, maar zo duur is dat spul nu ook weer niet. Alleen als je van plan bent uit te dampen heeft het nut IMO.

 

Zelf gaan een maat en ik volgende week ook weer eens aan de slag. Vorige keer haalde ik uit mijn laatste ~50g MHRB bijna een gram (witte, maar ik twijfel nu toch wel een beetje aan hoe puur het echt was) DMT en dit keer weer bij dezelfde leverancier besteld. Waar het vorige keer 250g MHRB was, gaan we nu voor de 1kg :lol: Ben erg benieuwd wat het op gaat leveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan zeker te hard schudden! als je echt schud, krijg je een emulsie waar je maar heeeeeel moeilijk vanaf geraakt. Lees maar eens even na via google, tik ik "DMT nasty emulsions" en dan krijg je gelijk een hele reeks vragen op verschillende fora hoe je er vanaf geraakt.. En zelfs met alle tips die ze je daar geven, kan het uren, zo niet dagen of zelfs weken duren eer je emulsie terug gescheiden is. Niet echt aan te raden.. En ja, je lagen mengen, bij mij ook, maar ik vermoed dat er dan grote bellen wasbenzine in je natronloog rondzweven ipv hele kleine belletjes, die niet meer zichtbaar zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te weten! Vorige keer blijkbaar geluk gehad dan, want ik zat er niet echt op te letten. Ga ik deze keer wel doen, dankje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand ervaring met opnieuw kristaliseren met fumaarzuur en aceton?

 

dan krijg je de zout versie ervan wat dus langer meegaat om het te bewaren..

me moeder is een week op vakantie dus kan nu even goed aan de slag:P

 

heb een kilo boomschors dus wil het eventueel proberen

maar dat fumaarzuur kan ik niet zo snel vinden, alleen een voedingssupplement maar dat lijkt me niet puur genoeg

 

de laatse keer was trouwens nog goed gelukt, een gram uit 110g boomschors, we hebben maar 2 extracties gedaan toen

ook de lagen niet laten mengen zoals kutvogel zei, dit lijkt idd goed te werken :)

nadat je weer gaat bewegen na 10 mins, zie je soms nog een kleiner dunner laagje liggen wat wel kristallen lijkt, is dit ook zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goede extractie hier... 1,17 gr. Net begonnen aan een tweede uitvoering :)

Lukt me nog niet om de verdampte DMT lang genoeg binnen te houden aangezien ik niet rook en dus een heel maagdelijk keeltje heb...verdomde hoestreflex.

Kleine visuals, allemaal heel leuk maar ik wil bij de sterren zijn.

Mijn vrienden, die zijn wel in hyperspace geweest zonder enig hoestreflex dus ik blijf proberen!

 

Enkel 1 korte vraag:

Als ik de gescheiden laag met mijn pipet eraf trek gebeurt het bij de eerste keer dat de wasbenzine troebel wordt en voor verontreiniging zorgt (denk ik).

Enig idee iemand hoe dit kan gebeuren? Ik ga uiterst voorzichtig te werk om er (uiteraard) voor te zorgen dat ik geen loog mee in de pipet trek.

Maar zelfs door dit uiterst voorzichtig te doen, gebeurt het toch dat de gehele laag troebel wordt.

Telkens bij de 2e maal wasbenzine toe te voegen en na schudden/mengen deze eraf te trekken blijft de laag wel helder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristhk.jpg

 

:love:

 

Volgende keer moet je een rondje knippen van OVEN-BAKPAPIER

En deze op de bodem plaatsen.

Zo kan je het op het bakpapier laten opdrogen en er zit niets op de bodem van je glas :verrygood

 

Nice work trouwens :verrygood

 

@ verb,

 

Vergeet je niet dat je het mengsel eerst 24 UUR laat STILSTAAN? alvorens je het opzuigt met de pipet !!

Zo heb jij geen onzuiverheden bovenin!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristhk.jpg

 

:love:

 

Volgende keer moet je een rondje knippen van OVEN-BAKPAPIER

En deze op de bodem plaatsen.

Zo kan je het op het bakpapier laten opdrogen en er zit niets op de bodem van je glas :verrygood

 

Nice work trouwens :verrygood

 

Ik gebruik kunststoffen potjes voor in de vriezer. Dit stond bij verbeteringen in de tutorial op erowid. Op kunststof blijven de kristallen niet kleven en krijg je ze gemakkelijk met een lepel eruit, zonder resten.

 

@ verb,

 

Vergeet je niet dat je het mengsel eerst 24 UUR laat STILSTAAN? alvorens je het opzuigt met de pipet !!

Zo heb jij geen onzuiverheden bovenin!

 

Doe ik, de laag wasbenzine is zo helder als kristal. Maar vanaf het opzuigen wordt de laag troebel. Ik zuig deze op en er blijken mij toch onzuiverheden te zijn. Voeg ik weer wasbenzine toe, schudden en opzuigen blijft deze wel helder.

En zoals ik zei: dit gebeurde enkel bij de eerste maal opzuigen, bij de 2e of 3e niet en dit bij elke volgende extractie beginnend van 0, telkens opnieuw enkel bij de eerste maal opzuigen...

Raar toch? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat staat er inderdaad. MAAR je vergeet wel dat de meeste kunststoffen oplossen in wasbenzine, dus rook je ze ook mee op. Potjes uit PE zijn wel bestand tegen wasbenzine. PE potjes kan je zelf maken uit flessen van bvb gedemineraliseerd water (strijkwater), aceton, en veel andere chemische stoffen. Ik raad je wel aan om voor het demin water te kiezen, gezien je dan ook geen chemische verontreinigingen kan krijgen.

 

Over je troebele 1e pull:

 

Ik denk dat dit door de hoge concentratie DMT is, een beetje zoals wanneer je limonadesiroop aanlengt met water en dan onderin nog iets ziet bewegen omdat er daar meer siroop zit.. Dat verklaart ook waarom je het enkel de 1e pull hebt. Bovendien zakt loog gewoonlijk direct naar beneden in je pipet wanneer je het mee opzuigt, in plaats van daar nog een emulsie te vormen.

 

Ook meer plantvetten zou een mogelijke verklaring kunnen zijn, maar dat is niet bepaald een onzuiverheid waar je je zorgen om hoeft te maken. Je kan om het te ontvetten je kristallen recht uit de vriezer in een koffiefilter doen en er een dopje ammoniak op gieten, maar als je kleine kristalletjes hebt of te veel / te sterke ammoniak gebruikt, heb je veel kans dat je DMT oplost in de ammoniak. Als je het mij vraagt een onnodig risico.

 

Die 24u laten staan is trouwens compleet overbodig als je niet te hard geschud hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan lijken het mij plantvetten...

 

Ammoniak gebruik ik hoe dan ook altijd. Liever wat minder eindresultaat dan verontreiniging. En na de ammoniak is er bij mijn pull verwaarloosbaar verlies :verrygood

Dit weekend mijn 2e extractie maar 'ns wegen. Eerste was 1,17g, hopelijk deze keer meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke Nice, hou ons op de hoogte, en miss kan je een korte samenvatting maken van je tek + pics.

 

Ikzelf gebruik ook petri schaaltjes (kunstof), alleen het doel van het ovenpapier, is dat alles gelijk erop ligt en je het echt 1000x beter eraf kan halen, maar ieder zijn manier. Op deze manier heb je geen gekrab of geklooi met lepels, mesjes en resten :D

 

Bless

 

Edit: Dat oven papier doe ik er overigens helemaal in, dus niet een rondje maar een geheel, dus ook de zijkanten en alles en dan de deksel erop. hope you get it lol

 

P.s hier staat nog een hele mooie tek + uitleg, en ook een verhaal betreft medicinale werking van DMT !!!!

http://www.dailymotion.com/video/xw3sqf_th...op#.US4SHjfQr7g

Volgens mij, kan je het ronduit niet beter krijgen zoals in deze tek. (veel werk, maar loont zich echt)

Ik bedoel.. kijk dan wat deze tek oplevert van 30gr mimosa poeder, en zie het eindproduct !! w00t! :P

Oja, als je gaat kijken, ga niet de heletijd spoelen maar neem de tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo leren we steeds een beetje meer over het vervaardigen van dmt. Ik gebruik nu een tussenweg: hetzelfde, maar dan zonder roerballetje (ik kan ze niet vinden, nog even goed zoeken, ideale dingen!). Dat komt dus neer op flink schudden, overdruk eruit laten, schudden etc etc, even laten verwarmen (au bain marie), emulsie weg, 5 minuutjes lekker roeren met een garde, ff laten staat, flink schudden, weer roeren, dat een paar keer en je trekt een paar fantastisch knettergele pulls uit je mimosa.

De eerste pull bevat wel witte dmt, deze zit aan de zijkant van je glas, het plantvet trekt naar de bodem. Als je dit wil scheiden, dan moet je dat nu doen. Ik gooi alles door elkaar en bij een leuke hoeveelheid doe ik een beetje nafta in een glas, zet em in warm water en kwak het handeltje in de nafta, vóórdat het warm is. Nu rustig roeren met een pipetje en je zal zien dat alle gele spul samen gaat klonteren op de bodem, de dmt verdwijnt. Roer door tot je denkt dat er weer geel spul begint op te lossen en haal met je pipetje de klomp vet uit je glas. Dekseltje op het glas, de koeling in en voila, witte dmt ;)

 

Even iets over emulsies: dit is dus geen enkel probleem. Je kan er met je ogen dicht nog een kwak loog bij gooien, rustig roeren tot alle loog is opgelost en de emulsie zal breken.

Je kan de boel ook verwarmen tot een graad of 50. Temperatuur vernietigt de dmt niet, dmt smelt bij 49 graden, met een verwarmde vloeistof neem je meer dmt op, zolang je onder de 60 graden blijft gaat het nergens anders heen dan naar de nafta, dmt verdampt bij 60 graden :verrygood Ik zorg voor een pan, water in de waterkoker en de pan zo vullen dat ongeveer de helft van de inhoud van de pot in het water staat. Dan verwarmt het onderin lekker goed en boven krijg je een meer koele zone, af en toe even heen en weer schudden om de temperatuur goed te verdelen, het water koelt snel genoeg af, laat de pot even rustig staan, ik heb zelf het idee dat inderdaad na een uurtje of 12 de nafta het beste te scheiden is, het lijkt alsof de oppervlaktespanning van het basisch water hoger wordt naarmate het langer stilstaat. Maar mijn gevoel zegt ook dat wanneer je het lang laat staan en de boel laat afkoelen, er ook weer dmt mee gaat in de prut op de oppervlakte, dus dat je wellicht niet te lang moet wachten met de nafta scheiden (dus als het nog warm is), aangezien je later toch nazuivert dmv herkristallisatie. Gebruik iig goede ventilatie met verwarmde nafta en rook er niet bij, dat spul dampt echt hard, gebruik adembescherming indien mogelijk, of een zuurkastje, zeker wanneer je dit regelmatig doet. Schade aan je longen loop je heel langzaam op, je merkt het niet tot je het hebt en dan is het onherstelbaar...

Bij het schudden doe ik de pot in een plastic tas en daar omheen een handdoek, mocht ie knappen, dan blijft de schade beperkt. Bij huidcontact met loog heb je nog wel even om naar een kraan te lopen, zolang je het maar niet in je ogen krijgt. Het gevaar van huidcontact met loog is trouwens ook dat je de natuurlijke, zure beschermlaag van je huid vernietigt en je schadelijke stoffen via je huid kan opnemen... ongezond! Damp van nafta vliegt pas tussen de 229 en 260 graden spontaan in de fik, dus zolang je niet te dichtbij de pot vonkt, is er niets aan de hand. De kans op longschade is hierbij dus groter dan explosiegevaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En geen terpentine gebruiken, maar wasbenzine of 100% naptha.

Overigens je moet nog herkristalliseren in heptaan.

Als je nog een keer extraheert in verse naptha is het wel een stuk schoner alleen naptha zelf wist niet alle ''vuil''

Een verdere extractie in heptaan zal een schoon product opleveren. (alleen naptha zelf cleaned niet alles, en alleen heptaan ook niet) dus om en om wel.

Overigens altijd zo werken, en het best nog een keer of 4 herhalen.

Het kan sneller en simpel, ammoniak eroverheen donderen haalt ook niets uit btw.

 

Bless

 

@ darkzifnab , je zit de link in mijn post boven je gewoon min of meer te herhalen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het verdampen niet sneller gaan met een zuurstofpompje van een aquarium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is heptaan eigenlijk verkrijgbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook even een DMT extractie gedaan uit 50gram Mimosa , resultaat is erg veel DMT. Helaas geen weegschaal :whip:

 

Heb het ipv schudden met een zuurstof pomp gedaan en 3 keer nieuwe naptha gebruikt.

Geen meerdere pullen, maar gewoon 1 bak, en niet direct in de diepvriezer , maar eerst paar uur in de koelkast.

De vloeistof is momenteel nog aan het verdampen, wellicht komt daar ook nog een paar mg's uit. :wOOt

 

 

Fotos:

 

 

Dit zat er in de bak na 24 uur in de diepviezer:

 

UYBr9rI.jpg

 

 

Meer inzoomen:

 

G8INJlZ.jpg

 

 

Totaal Blokje na filteren (zeiknat van de Naptha):

 

eZlqekS.jpg

 

 

Gedroogd:

 

OjAerh5.jpg

 

 

Inzoomen:

 

rlRDsTt.jpg

 

 

Best wel veel...

 

qR66p8V.jpg

 

 

Ter vergelijking met een 2 euro munt..

 

osFo4sG.jpg

 

 

 

De DMT smelt trouwens lekker weg en onder de microscoop ultra-pure kristallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice..wel veel uit 50 gram mimosa....? maar je bent goedt bezig...verdiep je in de dmt.het kan ook op een organise manier. :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...