Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

lieve mensjes, beseffen jullie wel goed dat TERPENTIJN niet hetzelfde is als TERPENTINE???

 

verder nog ff wat ik al eerder zei: als je niet weet wat de eigenschappen van je gebruikte producten zijn, of je niet weet of t helemaal juist is, of je gewoon met andere woorden niet weet waar je mee bezig bent, BLIJF ER DAN MET JE TENGELS VAN AF!!!!!

 

DIT IS GEEN KINDERSPELLETJE DAT JE IN 1-2-3 FF DOET ZONDER GRONDIG TE WETEN WAAR JE MEE BEZIG BENT, de stoffen waar je mee werkt kunnen je verbranden, acute longontstekingen veroorzaken, kanker veroorzaken, en nog meer van dat soort, en je hoeft er niet eens zo een rund als velen van de vragenstellers hier te zijn om dat te doen.

 

En ja, als je hier vragen stelt als "waar haal ik mijn NAOH" of welke sterkte hij moet hebben, of je koopt gewoon ontstopper (die overigens naar mijn mening nooit zuiver genoeg is, haal gewoon zuivere NAOH), of je noemt terpentine terpentijn, DAN BEN JE EEN RUND. Zelfs vragen als waar haal ik goede Mimosa bast, wil ik eigenlijk niet beantwoorden, gewoon omdat het getuigt van hoeveel luiheid je wel niet hebt, het is godverdomme allemaal te vinden als je goed genoeg zoekt, en wil je alles weten, dan zal je lang moeten zoeken, maar dan zal je ook al gelijk wat beter weten waar je mee bezig bent, en eens ff 2 keer nadenken voor je gaat ligge prutse. Denk niet mij overkomt het niet, want iedere andere idioot die zichzelf met dit soort stunts verbrandde oid dacht net hetzelfde. JE BENT EEN RUND ALS JE MET DMT STUNT

 

PLUR

 

(ik hoef geen namen te noemen, jullie weten goed genoeg dat ik het over jullie heb, maar dit is dus voor jullie: STELLETJE OELEWAPPERS!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree met K*tvogel. Goed inlezen, ook gewoon in de basis scheikunde! En je bewust zijn van de risico's en de juiste maatregelen nemen. Anders niet doen. Maak je HAVO/VWO met scheikunde als eindexamenvak liefst af.

 

Nog even over gootsteenontstopper...ik denk niet dat er veel relevante vervuiling in zit. Het moderne proces voor industriele kwaliteit NaOH heeft NaCl als bijproduct en dat wordt er grotendeels uit gehaald. Misschien zitten er nog wat andere metaalionen in maar dat alles lost toch niet op in de apolaire fase. Pro-analysi NaOH met nog maar 0,001% verontreiniging is zeker te koop maar nogal duur en zeldzamer. Industriele kwaliteit voor zeep maken heeft al meer verontreiniging en is goedkoper. Ontstopper zal meer verontreiniging hebben maar daar is de prijs ook naar.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een gefrustreerde reactie van die kutvogel zeg :rolleyes:

 

je kan ook uit dit topic blijven of goede en waardevolle info geven, daar de topicstarter wel zo groot van geest is geweest iedereen een kans te willen geven van dit wondermooie goedje gebruik te kunnen maken.

 

in plaats daarvan loop je hier maar wat te bitchen.

 

je hoeft echt geen einstein te zijn om dmt te kunnen maken maar omdat echte kunde over de middelen bij beginners logischerwijs ontbreekt lijkt mij in dat geval dat vragen over bepaalde stappen en die middelen die nodig zijn voor het proces zelfs belangerijk zijn te stellen.

 

en wat is er zo kankerverwekkend behalve de dmt rook die over je longen gaat?

is het niet zo dat als je dmt goed wast met ammoniak en lang genoeg te "drogen"legt alle ammoniak en eerder gebruikte (en te drogen gelegde) terpentine verdampt zijn?

en is het niet zo dat het loog een smeltpunt heeft van 349 graden en je aan dat getal tijdens het dmt roken niet komt aangezien je dmt moet verhitten tot 49 graden? als je al zo onvoorzichtig geweest bent en er loog in je eindprodukt is gekomen natuurlijk EN je het loog er al niet uit hebt gewassen met de ammoniak

 

beter geef je hierop antwoord dan een beetje te haten

peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een gefrustreerde reactie van die kutvogel zeg :rolleyes:

 

Nee kutvogel geeft geen slechte reactie, ik trek eerder de jouwe in twijfel. En kutvogel heeft helemaal gelijk met zijn waarschuwing en ik bevind me helemaal op dezelfde golflengte, nog sterker ik zit echt te denken om dit topic te sluiten en begin me te bezinnen of ik volgende TEK of andere ontwikkelingen, zelf als ze een natuurlijke basis hebben, wel moet laten doorgaan hier.

 

Net het onbezonnen en absoluut totaal ontbreken van basiskennis is precies waar kutvogel het over heeft. Veel mensen willen hier niet de moeite doen om even google te gebruiken en zelf te zoeken, nou als die kleine stap al teveel is, dan krijg ik het gevoel dat je niet serieus met de zaken bezig bent, en je best nog 10jaar kan wachten met experimenteren ermee.

 

En nee voor een TEK te maken moet je geen Einstein zijn, maar gebrek aan gezond boerenverstand is zeker nefast en als je al geen inspanning wil maken om je grondig in te lezen, kan ik alleen maar kutvogel toe juichen.

 

Dus je vorige reply ga ik even over het hoofd zien trojan.exe, maar als je wat te zeggen hebt over misbruik door mede-users is er de REPORT button, goeie raad zoals die van kutvogel is NIET bitchen, dus hou je schelde voor je en ga lezen en studeren ipv hier te komen huilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gut gut wat een poeha zeg. beter mensen goed informeren over iets wat ze hoogstws toch wel gaan doen dan ze af te serveren lijkt mij.

 

 

maar goed, om topicsluiting te voorkomen zal ik verder niet inhoudelijk op de discussie ingaan

kan iemand mij wel nog antwoord geven op de vragen die ik in mij vorige post stelde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dit juist goed dr livingstoned , hier word het goed uitgelegt op het internet is van alles te vinden, maar hier helpen en wisselen ze elkaars info goed uit zodat het veilig gemaakt en gebruikt kan worden ja toch :rolleyes:

 

Er zullen er altijd wel een paar zijn die het beter denken te weten maar ik vind de info heel nuttig en goed uitgelegt.

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
in plaats daarvan loop je hier maar wat te bitchen.

 

Net daarom hoort dit hierboven hier niet thuis GodsGift, net daarom was dit topic nog open en net daarom raad ik iedereen aan om echt jezelf in te lezen en elke stap eerst goed door te nemen, te verifiëren en uit te diepen en dan zullen vragen als, waar haal ik mimosa vandaan of kan ik ook gootsteenontstopper nemen ipv the real deal, niet eens meer gesteld hoeven te worden.

 

En het was precies Kutvogel die hier in dit topic samen met guesswho? voor heel veel info zorgde, zou het dan ook niet netjes zijn om hen in eren te houden? Want misschien heeft ie dan wel punt en weet ie dan ook waarom ie waarschuwt?

 

Natuurlijk is het belangrijk om vragen te stellen, en ja ik weet dat er geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden. Maar bevind me lang genoeg om fora's om dat toch in twijfel te stellen, en dan is het meer luiheid dan domheid, maar beide zijn slechte eigenschap als je dat nadien met je lijf moet vaststellen op eerste hulp bv. .

 

Dus net om al die informatie, is een waarschuwing helemaal terecht en op zijn plaats. Want je kan wel roepen wat je wil, maar uiteindelijk ga je wel je lichaam erop los laten, of is het dat spul op je lichaam :rofl

 

Dus het blijft teer punt, maar ik vind de waarschuwing net zo belangrijk als de informatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik het ook mee eens DR.LivingStoned

 

en het woord wat ik gebruikte was wellicht niet het meest chique. excuus hiervoor!

het was een reactie op de toon die kutvogel aannam en die had ik beter achterwege kunnen laten.

 

enfin,ik stel voor weer lekker ontopic te gaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topics omtrent bereidingen verbieden lijkt me ook wel overbodig. Er moeten misschien gewoon strikte richtlijnen komen omtrent deze topics. Dit kan je doen door een bepaald niveau te hanteren voor de topics. De meesten die niet willen leren krijg je wel ontmoedigd als de taal een beetje te moeilijk is. Verder kan je het ook verbieden om bronnen te noemen waar men producten verkoopt, dat houdt de tamzakkerige noobs ook wel weg. Ik heb al op andere fora gezeten waar men onderandere over explosieven etc. praten. Door het hoge aantal 'we gaan knaaallluuhh'-gebruikers hebben ze die regels ook ingevoerd. En als zo'n mensen niet gewoon 'doe dit bij dat en je krijgt dat'-topics zien geven ze al snel op. Willen ze toch leren, dan kunnen ze hulp krijgen.

 

(Ik wil hier niemand met de vinger wijzen ofzo, of impliceren dat hier tamzakken or nitwits aanwezig zijn :rofl ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
het was een reactie op de toon die kutvogel aannam en die had ik beter achterwege kunnen laten.

 

Die toon neem ik aan omdat ik hier al eerder een waarschuwing geplaatst had op een wat rustigere toon, en daar werd blijkbaar niet erg naar geluisterd.

 

Ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

 

grtjs

 

Kutvogel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschuwing is idd even belangrijk als informatie!

 

Ook dat rund/stunt zinnetje klopt helemaal :D Maar je hoeft mensen geen oelewappers enzovoort te noemen omdat ze NOG niet zoveel kennis hebben over de dingen als jijzelf.. Ik denk dat dit juist een omgekeerde werking heeft. Je gaat mensen in ieder geval niet vooruit helpen of hen in de veilige richting duwen door ze af te blaffen! En zoals iemand al zei, mensen die het echt willen doen die gaan dat ook doen, met of zonder kennis. Dus waarom zou je jezelf te goed voelen om mensen op een opbouwende manier op hun fouten te wijzen :D Als je toch de tijd neemt om je gal te spuwen, kan je net zo goed die energie gebruiken om je kennis te delen.

 

Anyways..

 

Nu 2 maand later fzo heeft dit "rund" ondertussen wel al de juiste producten gevonden :) Had ze al een tijdje liggen maar zoals ik al zei, er zat geen haast bij :) kheb dus ook zeker mn tijd genomen om alles nog even 30x keer te doorlezen en andere teks goed te vergelijken. Maar dan was het vanochtend toch tijd om de eerste kristallen uit mn diepvriezer te halen :D

 

M'n eerste extractie leek veel meer op te brengen dan die van Narataj, het leek een dikkere laag in de weckpot. Het waren ook geen losse kristalletjes zoals ik zie op de foto's maar eerder een dikke laag die de hele bodem bedekte met grote brokken en kleinere. Maar in de tweede weckpot zaten dan weer veel minder kristallen.

 

Het boeltje is gefilterd en is nu aan het drogen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have fun!

 

Misschien een fotootje van het resultaat ???

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 0,8 gram ongezuiverd van de eerste pull. De tweede pull is nu gefilterd en aan het drogen maar dat stelt echt bijna nix meer voor.

 

De eerste pull is ondertussen met ammoniak gespoeld en is nu aan het drogen. Er is duidelijk wel wat verdwenen en het is veel witter geworden. Als ik het eind gewicht heb neem ik even een foto van het resultaat en zal die dan posten :)

 

JACK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

Ook ik heb inmiddels alle ingredienten binnen om DMT te gaan maken. Echter zit ik nog met een vraag over het het gebruik ervan en

met name de hoeveelheid.

 

Nataraj heeft het over 0.03 en 0.06mg maar dit lijkt me wel heel erg weinig. Moet dit niet 0.03 en 0.06 gram zijn?

 

Op erowid geeft Shulgin aan:

DOSAGE : >350 mg (orally)

60 - 100 mg (intramuscularly)

60 - 100 mg (subcutaneously)

60 - 100 mg (smoking)

4 - 30 mg (intravenously)

 

Ik ben van plan om het te gaan roken. Wie geeft nu de goede dosis aan?

 

Thanks !!

 

El Magico

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet kunt wegen zou ik conservatief beginnen, een speldeknop ofzo. Ik heb een extractie gezien van mimosa waarbij de werkzame dosis ongeveer 1 a 2 luciferkoppen groot was. Dat correspondeerde met grofweg 30 a 60 mg op de mettler.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste mensen,

 

Ook ik heb inmiddels alle ingredienten binnen om DMT te gaan maken. Echter zit ik nog met een vraag over het het gebruik ervan en

met name de hoeveelheid.

 

Nataraj heeft het over 0.03 en 0.06mg maar dit lijkt me wel heel erg weinig. Moet dit niet 0.03 en 0.06 gram zijn?

 

Op erowid geeft Shulgin aan:

DOSAGE : >350 mg (orally)

60 - 100 mg (intramuscularly)

60 - 100 mg (subcutaneously)

60 - 100 mg (smoking)

4 - 30 mg (intravenously)

 

Ik ben van plan om het te gaan roken. Wie geeft nu de goede dosis aan?

 

Thanks !!

 

El Magico

 

ik zou idd beginnen met 0.03 gram. dat is dus 30 mg.

 

als je deze dosis in zijn geheel weet weg te roken in 1 of meerdere hits dan is de kans al groot dat je een behoorlijk visueel effect hebt ( met je ogen dicht vooral ) en ook de bodyrush zal duidelijk aanwezig zijn.

ik raad je aan om in een donkere omgeving te roken. mijn ervaring is dat je dan veel duidelijkere kleuren en beelden ziet dan in een lichte omgeving.

 

daarna kun je natuurlijk altijd de dosis opschroeven. zelf neem ik meestal tussen de 50 en 80 mg waar ik zeer fijne en intense trips op beleef.

je kan natuurlijk meer pakken maar dan wordt het ook lastiger om alles binnen te krijgen en heb je misschien kans dat er veel DMT in de pijp achterblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hela Trippers,

 

Super interesant. Ik leerde over DMT in het boek het Oermysterie van Graham Hancock. Waanzinninge resi door de oertijd waarin hij aantoont dat halicugene middelen, paddo´s ayuhasca aan de basis stonden van onze kunst, culuren en religie´s. Lees dat boek als dit je boeit. Er worden ook uitgebreide wetenschappelijke testen in beschreven van DMT in de jaren 60 en 70, echt bizar...check hier meer info http://www.grahamhancock.com/library/book.php?bookID=91, in het engels heet het Supernatural, dikke pil maar de moeite waard!

 

Tja, ik ben zeker geen chemicus en ga dus ook niet proberen dit zelf te maken maar als iemand een goede tip heeft hoe ik er ergens aan kan komen dan houd ik me zeer warm aanbevolen...! Alvast dank!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een interessant boek. Valt het misschien ergens online te downloaden?

 

Edit: gevonden. Wel in het engels maar het lijkt me echt super interessant. Bedankt voor de tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net een 2de extractie gedaan om n,n-DMT te verkrijgen. Ik heb bij de eerste keer allesgevolgd wat er in dit topic (begin dan) werd beschreven. Hierbij gebruikt ik 20 gram Mimosa Hostillis. Dit ging fout en verkreeg dus helemaal niks :lol:

 

De 2 de keer heb ik precies hetzelfde gedaan, maar dan meer Mimosa Hostillis en ik heb terpetine vervangen door wasbenzine. Ik heb wasbenzine gebruikt omdat dit sneller verdampt dan terpetine. Zie hier het resultaat:

 

gallery_23155_10109_179494.jpg

Het tip papiertje dat je op de foto ziet is 2 cm breed.

Het linkerhoopje was zogoed als droog, de rechterklont is nog aan het drogen.

De geur is nogal raar vind ik. Het is niet vies ofzo, maar het is moeilijk te beschrijven.

 

De opbrengst van het linkerhoopje heb ik gewogen en gaf 200 mg aan. Laat maar zeggen 150 mg omdat mijn weegschaal niet heel nauwkeurig is.

150 mg vind ik opzich best veel, voor 50 gram MH en voor de eerste wasbenzine toevoeging. Ik heb het nog niet gewassen dus misschien zitten er nog wel veel verontreiniging in.

 

Ik heb trouwens nog niet geprobeerd, maar dat komt nogwel. Ik zit nog wel met 1 gedachte. Ik heb nog nooit een psychedelische drug geprobeerd, behalve salvia maar dat werkte niet. Kan ik beter een andere drug proberen zodat ik, laat maar zeggen, gewend raak aan trippen of gewoon als "eerste keer" DMT gebruiken? Hoe denken jullie daarover?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He daar fellow travellers :huh:

 

Ik heb een paar vraagjes over de tek:

 

IK heb de terpentine nu een dag in de vriezer staan en er is een laag dmt neergeslagen,maar de nafta is nog steeds melkwit,wat nu te doen?

 

En ik wil ook graag een ander weckpotje verdampen.Moet ik het eerst dan in de vriezer zetten of gewoon gelijk voor de ventilator?

 

 

De eerste extractie was een groot succes,Al die kleuren! ;) ;) Maar nog geen elfjes ontmoet ghehe.

Ik hoop dat ieand me met deze vragen kan helpen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje late reactie...

 

Ik heb m'n kennis eens gevraagd

Hij zei :

Je kunt het een dag of twee dagen langer laten staan

Maar of het veel helpt?

Zijn nafta bevat waarschijnlijk nog wel wat dmt

hij kan het gebruiken voor een volgende extractie of het uit laten dampen

En dan de overgebleven dmt opnieuw rekristalliseren met een heel klein beetje nafta

 

Ook stuurde hij me weer wat foto's van een nieuwe extractie toe

500 gr mimosa resulteerde in dik 3 gram dmt

Ook de kristallen zijn langzamer gevormd vertelde hij me en dus een stuk groter als normaal

 

gallery_19024_7390_1285833.jpg

 

gallery_19024_7390_424736.jpg

 

2300mg witte en zeer zuivere nn-dmt ;)

 

gallery_19024_7390_1807136.jpg

 

Buisjes van een gram stuk ;)

 

gallery_19024_7390_463991.jpg

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooh, dat wordt genieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff vraagje als noobster in dit spul

 

 

Wat is het plantmateriaal voor een spul en waar haal je dat ?

 

en wat is de uitwerking van dit goedje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ loadrunner

Ik heb begrepen dat de voorraad al een flinke deuk heeft opgelopen afgelopen weekeind B)

 

@ swingers

 

Klik maar eens HIER

 

Geloof wel dat je het nu snapt :lol:

Ps zoals ik het nu lees kun je beter eerst een paar maanden je eigen goed inlezen dude

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...